Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

dar varianta cu capacul cu axele cu came??? ...mecanicu asta asa zice..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat bujii din reprezentanta cu un singur electrod(Bosch),acuma se apropie timpul sa le schimb,care ii diferenta intre unu sau 3 electrozi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci h3llboy.Am intrebat azi la magazin si mi-au spus ca pentru acest tip de motor au sonde lambda NGK la 600 ron.Sunt in regula acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt sfaturi z...mai scutit de o cheltuiala si asa nu eram pregatit sa-l schimb acum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit eroarea de mai jos in vag-com. E clar ca e dusa sonda? Sau ar putea fi de la benzina, ca am luat vreo 15L de la Petrom 95 si in rezervor mai aveam vreo 4L maxim. Am facut 200Km dar nu mi-a aparut in bord sa imi creasca consumul. Am avut in medie 5.5-5.7% extraurban pe BC cat aparea si pana acum. Am facut zilele astea un scan si mi-a dat eroarea de mai jos. O sterg si reapare. Citisem undeva ca daca ar fi de la benzina dispare abia dupa 100Km aproximativ si nu i-am facut inca. vreo idee ca sincer nu am 600-800lei sa dau pe sonda :( ?

Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

(nu scrie intermitent, short, etc)

Modificat de rockybt18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu vreau sa te dezamagesc, dar eu de eroarea aceasta am scapat prin schimbarea ei din pacate, si am mers cu ea defecta mai mult de 100 km, si cu benzina 99 de la Petrom. Este vorba de prima sonda, cea de la motor, cu 5 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare cum ai reusit sa scoti consumu asta de 5.5...5.7%?extraurban?ca eu sincer mai jos de 6% nu scot...sau ai mers al consum...cu maxim 100km/h...110?o singura data mi-a iesit si mie 5.6 parca pe Dn60 Buc-Brasov de la Ploiesti la Busteni dar am mers cu maxim 140 parca si in localitati cu 70=80km/h :) k vad k avem acelasi motor chiar ma face mandru cand aud asemenea consum chiar si extraurban de la motorul asta care stim cu totii k nu e prea economicos :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scot consumul ala mergand in medie cu 80-100km/h rar peste 100 avand in vedere ce deseuri de drumuri sunt in nordul Romaniei. Pe BC cand ajung acasa am deobicei in medie viteza de 65-70km/h :) poate si de asta. Nu sunt genul de sofer sportiv care sa rupa masina in doua cu 140km+ :P avand in vedere situatia drumurilor de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu....roman-iasi,constant cu 90 am scos pe bc 5.4.Noaptea,fara ac.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aici chiar ai dreptate,la drumurile noastre,dar oricum sunt cateva drumuri international europene,care chiar sunt bunicele si din cand in cand am citit ca e indicat sa-i mai dai putina talpa sa se mai desfunde injectoarele,si sa se duca calamina dar nici exagerat nu-i bn oricum am observat ca pe la 150-160 in a5 abia suntem in aproximativ 4500rpm si cuplul maxim la noi este la 4500rpm :) dar repet nu-i bn sa mergi asa,multi km mai ales la drumurile noastre...si cred ca de la viteza medie scoti u asemenea consum eu maxim am reusit cam 60-65km/h viteza medie pt ca unde sunt localitati multe cu 50..mai mult de 60-70 e cam riscant sa mergi :rolleyes:multi km tuturor colegilor fara evenimente!Pt k AZD e un motor potent daca e intretinut bn ;)

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azd-ul e un motor simplu, aspirat, fara prea mari performante. 150-160 e o viteza mare pentru drumurile noastre, insa nu si pentru motor. performanta nu consta in a atinge 300 km/h, ci timpul si modalitatea prin care ii atingi.

cat despre consum, am mai spus-o si ma repet: azd-ul consuma. cine scoate 5,4% pe bord (care este un consum relativ, mie nu-mi spune nimic, nici nu ma uit pe el) ori schimba in 2000 de ture ca la diesel, ori nu trece de 80 km/h.

Faceti stimati colegi consumul real, cu plinul facut si cu resetat kilometrajul de calatorie.(eu l-am facut, si iarna asta am avut consum de aproape 12% in oras - cat un 3.0 diesel de la bmw cu cutie automata, consum care a scazut odata cu incalzirea vremii pana la 9%) Ala e consum real, care nu va mai fi de 5.4% chiar si sub 90 km/h, in primul rand pentru ca e benzina si consuma, transformand un procent foarte important din puterea dezvoltata in caldura si nu in putere bruta la roata, si in al doilea rand pentru ca motorul nu mai e la prima tinerete si benzina e cum e.

Bugatti veyron are de fapt 3000 de cai putere, nu 1001 cat zice dyno, 2000 sunt transformati in caldura, nu degeaba are 12 radiatoare si ansamblarea unui singur radiator dureaza 6 ore (asta era o paranteza pentru a intelege ce am vrut sa zic mai sus).

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe...atunci a fost o premiera.Si asa a ramas.Mai aveam o unitate de combustibil si portofelul la "altii".Deci a fost nevoie sa ma stradui cum pot.In rest,in oras sub 10 e imposibil iar afara merg de obicei 100+.Deci consum 6+.

PS:"Bugatti veyron are de fapt 3000 de cai putere, nu 1001 cat zice dyno, 2000 sunt transformati in caldura" ...aici ai exagerat intentionat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit chiar serios, este documentarul prezentat de National Geographic la tv, de acolo am prezentat datele, nu din filme ;)

Daca ei mint, atunci am mintit si eu, desi putin probabil.

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici cu 9% consumu real cam ai dreptate hellboy,sub 9% in oras nu prea ai cum nici daca il "bati".In ploiesti un oras cu 300-400mii de locuitori dar foarte aglomerat :mellow: sub 9% nu prea am cum sa scot chiar daca incerc sa merg linistit si in frana de motor cat mai mult...rar mi se intampla sa vad 8.7-8.8% pe computer in oras dar consumu este relativ,cel afisat de computer asa cum a zis si colegu mai sus ;) consumu real este facut cu metoda plin pe plin si daca producatorul zice 9.6%urban deci putin probabil sa consume sub 9...eu folosesc benzina 99+ de la petrom si cred k se consuma putin mai repede fata de 95 dar consider k e spre binele motorului chiar daca ma sperie pretul cand ma duc sa alimentez :ceuameni: Drumuri bune colegii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de benzina si eu merg doar cu 99+.Si mie mi se parea ca se duce un pic prea repede.Referitor la pret,daca stai sa faci un calcul cat economisesti daca bagi 95,iti zic eu ca nu ti se face pielea gaina :) .Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 2-3l cred ca economisesti la un plin de 95fata de 99+ :lol:.Oricum am incercat-o la inceput si pe cea de 95 si pot sa zic ca este inferioara fata de 99+ mai ales extraurban unde se simte diferenta :icon_cool: si parca si motorul merge mai rotund la relanti fata de 95,de aproape un an numai 99+ vede masinuta mea si in viitor tot cu asta o sa merg chiar daca pretul e asta care e... :rolleyes: si multumesc pe aceasta cale colegilor care m-au sfatuit in alt topic ca merita o benzina de min 98 motorul asta daca vrei sa functioneze asa cum trebuie :)Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a parut ca, cu benzina 95 de la Mol sau Rompetrol merge mai bine motorul decat cu cea de 99+ de la Petrom. Le-am incercat pe toate, iar pe langa pretul ridicat a celei de 99+, consuma cu ~0.5l% mai mult decat cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi ma puteti lamuri si pe mine in legatura cu niste mici probleme:

1. de la ce este acest zgomot in zona curelelor

; mentionez ca dupa 10-15 minute de la pornirea motorului zgomotul dispare .. sau cel putin nu il mai aud eu din cabina si mai fac mentiunea ca distributia a fost schimbata in urma cu 25.000 km

2. ce reprezinta piesa incercuita din poza atasata si daca este normal sa scoata acest zgomot (ma refer la pacaniturile care se aud incepand cu secunda 11 ..)

3. este posibil de la aceasta piesa sa dea undeva un scurtcircuit sa imi aprinda becurile de pozitie spate la masina? deoarece mi sa intamplat de 2 ori in ultimile 3 zile sa ma trezesc cu pozitiile aprinse de la masina si cu bateria consumata peste noapte :vaidecapulmeu:

post-68319-0-27807700-1302422014_thumb.j

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. ce reprezinta piesa incercuita din poza atasata si daca este normal sa scoata acest zgomot (ma refer la pacaniturile care se aud incepand cu secunda 11 ..)

e canistra de carbon si e normal sa scoata acel tacanit specific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uneori se aude mai tare, uneori nu se aude deloc ?! asa este normal ?

am gasit aici pe forum ca ea are rolul de a trimite vaporii de benzina spre ardere ..

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , asa este normal . Canistra de carbon are rolul de a recupera vaporii de benzina, ii transforma la loc in lichid si ii baga in rezervor.

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok inseamna ca problema 2 am rezolvat-o

cu 1 si mai ales la punctul 3 ce imi puteti spune ?

de ce imi gasesc masina cu becurile aprinse de la pozitiile spate ? o fi vreun releu pe undeva ?

posibil sa fie de la alarma Maat pe care am pe masina?

... iau in calcul si alarma deoarece aseara am observat ca dupa ce am activat alarma, ledul acela mic si rosu de la parbriz (care arata ca alarma este activata) nu s-a aprins; apoi am deblocat-blocat masina de cateva ori si intr-un final s-a aprins si ledul ala

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la alarma nu cred sa fie deoarece pozitiile nu se leaga la alarma , doar semnalizarile . Doar pe spate ti se aprind ? Legat de activarea alarmei , iti functioneaza toate switch-urile ? Se poate sa nu functioneze unul normal si de aceea sa faca figuri .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar pe spate se aprind !

alarma imi inchide toate usile..

nu stiu ce sunt alea switch-uri :rolleyes:

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-urile sunt localizate in broasca si din cauza lor pot aparea aceste chestii . Ti-am scris pe mess , intra si povestim .

Nu raman cumva franele aprinse ? Nu ai posibilitatea unei scanari ?

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!