Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

@zebrocksky: din pacate nu stiu ce marci erau piesele. Distributia fusese schimbata in 2007 cand am adus masina in Romania si am mers pe mana lui volksman. Si eu incep sa aplic principiul cu piesele OEM, desi diferenta de pret e semnificativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o zi infernala de stat prin service si vreo 2500 ron, am plecat cu ea pe roti. curea distributie rupta in mers. dar am fost cel mai norocos, numai 8 supape au trebuit schimbate, restul intact. am schimbat apoi tot. curea accesorii, bujii, revizie facuta, pompa de apa, distributie. acum nici macar nu mai aud motorul la relanti :). multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiti sanatosi amandoi multi kilometri de acum inainte!Data viitoare sa ai mai multa grija de termenele de service.

Legat de AZD si probleme....am observat ca la plecare mai in forta(un scartz de roti),se aude si se simte(da' se simte bine si tare)...un DUP-DUP-DUP-DUP(nu stiu altfel cum sa explic).Ca o trepidatie ciclica fara rezonanta in caroserie,pur si simplu ca si cum mi'ar sari rotile de pe fata.Sa fie:1-ambreiaj(ce element component?) sau 2:ceva legat de suspensie?Multumesc anticipat!

PS:Nu am ESP,ASR sau altceva.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. am mai bagat o data masina in service. cand dadeam sa pornesc motorul se stingeau martorii, si incepea cel de ulei sa clipeasca de 4 ori pe galben si cand porneam motorul se auzea o bataie metalica in motor. am rez prblm, un tachete era de vina. acum problema. dupa ce am schimbat tot, cand dau sa pornesc motorul, in timp ce astept sa se stinga martorii, iar clipeste becul de la ulei pe galben. in mers nu se aprinde. ceva detalii, acum am pus ulei 10 w 40, pt prima oara, fata de 5w, si mecanicul mi-a pus toti 4 litri. deci, ce o fi cu becul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai verifica conxiunile senzorului(daca scoti joja nu se stinge? )...sau cel de sub baie.Nu vreau sa ma gandesc ca poate face asa din cauza compresiei scazute.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

In timpul mersului, mi s a aprins martorul de gaze (abgas werkstatt), si palpaie intermitent iar in masina se simte o trepidatie destul de puternica, iar pe BC apare mesajul:'abgas werkstatt'.

Cine ma ajuta cu un raspuns?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cat de repede poti , cred ca ti-a picat o bobina de inductie si nu e prea bine sa umbli asa cu ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emission workshop parca ar fi echivalentul.E una din sonde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emmision workshop apare si atunci cand o bobina nu mai functioneaza, da, are legatura cu sonda lambda, dar eroarea e generata de faptul ca bobina nu mai lucreaza, arderea nu se mai face si implicit sonda detecteaza acest lucru. 99,99% e o bobina de inductie, daca si trepideaza motorul e clar. diagnoza iti va spune care din ele este, numaratoarea incepe de la distributie cu cilindrul 1.

din cate vad esti din sibiu, daca vrei te ajut cu o scanare :)

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi a 2 a bobina. Doar ca difera simptomele fata de prima data cand am avut bobina dusa.

La prima bobina imi oscila acul turometrului foarte tare si era si EPC ul aprins, si nu se simtea asa tare trepidatia masinii.

Acum nu oscileaza acul turometrului deloc, nu e aprins EPC ul, doar ca trepidatia masinii e puternica, iar demarajul e foarte lent, fara vlaga.

Azi o sa testez masina si o sa vad ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomele sunt de mers in 3 pistoane! sigur e o bobina de inductie dusa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanat azi masina (multumesc colegului h3llboy pt ajutor), si mi a dat misfire pe cilindrul 4

Am comandat piesa,maine o montez si o sa vad cum e

Multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o bora variant motor 16.16v mi sa aprins becul in bord de la gaze am scos fisele si la cilindrul trei ulei cat cuprinde am inlocuit bujiile dupa vreo 1000 de km se aprinde becul iar am mers cu ea la calculator verdictul nu are scantei pe cilindrul 3 am scos fisele afara iar fisa la cilindrul trei era diferita fata de celelante in fine mi sa parut ca este prea larga iam pus un arc ca sa stranga pe bujie a mers brici.Iar acuma dupa 1000 si ceva de km iar nu merge desfac aceiasi fisa ulei la bujie nr.3 mentionez ca am schimbat fisele intre ele.am intrebat un mecanic mi-a zis ca nu mai calca bine supapele si trebuie desfacuta chiulasa.Voi ce ziceti astept sfaturi multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau nu mai este pasta intre capacul axelor cu came si chiulasa.Dar,ai cu fise sau cu bobine?..nu imi dau seama din semnatura,plus ca asta e topic AZD.Oricum problema nu ar trebui sa fie grava.Uleiul ala nu are nici un rol critic in buna fctionare a motorului(zic eu).Doar balteste acolo;un prieten avea 3 bujii scaldate pana la jumate in ulei si nu are nimic masina.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze este azd cu patru bobine si zici mai intai sa desfac capaul sai pun silicon si dupa acea sa vad cun maerge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca o iei la gandit din pct de vedere al fctionarii motorului,nu prea are pe unde sa ajunga ulei decat pe sus.Pe la bujie nu are cum,decat daca nu e stransa sau are filet incalecat(foarte putin probabil).In rest,doar pe deasupra se prelinge.Acolo nu e silicon rezistent la temperaturi ridicate.E ceva mai cu dichis,e verde-fosforescent,mult mai vascos si lipicios decat cel din comert(metro,practiker,etc).Cred ca il gasesti pe comanda.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi bobina de inductie pe cilindrul 4, acum totul e ok, functioneaza pefect masina.

Bobina veche arata ca dupa razboi, e cea originala fabricata in dec 2001, deci 9 ani ii ajunge, si a facut treaba.

Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate un pret si un producator?Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au picat 3 bobine din 4 , astept sa pice si a 4 a cat de curand . Am cumparat una pe care o tin in portbagaj in caz de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de unde ai luat-o?spune-ne ca sa ocolim respectivul magazin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde e senzorul de presiune ulei la motoarele noastre? Poate o schema cu locatia lui? In Autodata nu gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!