Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Consumul de ulei se agraveaza in timp si intr-un an ajunge sa consume 1 litru la 100 de km plus ca se pun depuneri peste tot in motor. Acum e la inceputul bolii, de asta nu scoate fum si merge bine. Masina poate sa aibe si 50 de ani, daca operatiunea e facuta bine, cu piese de calitate, poti sa zici ca ai motor nou, iar prin faptul ca nu consuma ulei il vei pastra asa si va fi in mintile lui. Problemele unei masini se rezolva, daca tu o vinzi mai departe ca fiind fara probleme sa scapi de ea, nu cred ca ar fi asta solutia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4 ani cu consum de ulei de 5-6l max la 10-12000km fara fum in exces...no stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a agravat rau de tot intr-un an de zile. Dar asta depinde de uzura motorului si cati km faci. La mine era uzat mai tare si faceam si multi km. Totusi in astia 4 ani daca ai bagat cate 5-6 litri de ulei in plus, la 25 de ron cat e un litru de ulei mai bun, ai depasit cu mult pretul unei segmentari. Trebuie calculat pe termen lung, daca tine mult masina sau nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi 5-6 l in 10-12 k pe cand la un schimb(sa zicem la 10 k sa nu sperii lumea ca eu il arunc la 6-7 k...) intra undeva la 3.2 l deja faci schimbul de 2 ori in 10 k doar din completare.Eu fac acel ''efort'' din cauza uzurii existente in motor chiar daca este segmentat si incerc sa mentin uleiul cat mai fresh(uleiul este viata motorului din punctul meu de vedere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu in 7500/8000 de km îmi consumă în jur de 3/3.5 K de ulei. Dar mentionez că în oras ture de 3000, in afara orașului merg mai turat până în 4/4.5mii . Mașina se comportă ireproșabil, merge lin, are putere...n-am bai cu ea. Mai merită să umbluu la ea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutMK4,@sdR+ mai pe scurt...cei cu motoare ok cumpara 4l pt un schimb.Eu cumpar 5 sau 6 depinde.Fiecare il tine cit doreste in motor.Pt 2l nu merita desfacut inca...asta ziceam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cumpar 3 l pentru ca imi ramane mereu de la schimb aproape 700 de grame(intra cam 3 l si vreo 200 de grame la schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Atunci cred că al las aşa cum e. Şi aşa din câte am auzit si din fabrică de nou consumă în jur de 1L la schimb. Din 5w30. Acum că la 10mii sau la 12mii sau uleiul long life nu ştiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna  , azi sa aprins check engine si am urmatoarele erori. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare va rog ?

 

erori golf 4.png

Modificat de PopiAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ultimele doua erori iti pot spune ca ai probleme cu clapeta de acceleratie, verifica mufa si cablaj dar cel mai probabil ai probleme cu motorasul ce actioneaza clapeta. Cel mai sigur cauta o clapeta buna la dezmembrari, noua e cam piperata la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata a disparut martorul check engine totul merge bine , e tare curios

Modificat de PopiAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

Salut. Stie cineva cum sunt numerotati cilindri la acest motor? Vreau sa aflu care e cilindrul 2 cum te uiti cu fata spre motor.

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la distributie incepe cu nr 1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , astazi am vrut sa desfac clapeta de acceleratie dar suruburile sunt foarte stranse si aluneca torx-ul de 30 , o modalitate sa le pot desface fara sa stric ceva? sunt 4 suruburi si sau tocit in interior un-pic, am incercat cu spray ruginol de la mannol dar degeaba, se pot cumpara de undeva aceste suruburi?multumesc.

Modificat de DanielBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa le desfac dat sunt tocite in interior si nu le pot strange foarte bine , se gasesc de cumparat?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamboi_andrei
On 12.05.2017 at 9:57, rareswega a scris:

Salutare,

Am un golf 4 1.6 16V (AZD) si ma confrunt cu o mica mare problema, destul de deranjanta. Este un zgomot/baraiala/caraiala nu stiu exact cum sa il descriu pe care il am doar in momentul accelerarii. Am fost la service, am schimbat racord flexibil si catalizator, se pare ca nu e de acolo , dupa care mi s-a zis ca ar fi din ambreiaj (nu am schimbat ambreiajul de cand am luat masina, are peste 200.000 ) . Bun, am luat kit ambreiaj, schimbat, dar tot degeaba. Ideea e ca zgomotul nu se aude la relanti, cand o las in frana de motor, cand virez stanga/dreapta , am impresia , doar am impresia ca scade putin din intensitate atunci cand calc pedala pana la fund. Se aude in orice treapta de viteza, am fost la mai multe service-uri/mecanici , si-au dat cu parerea, au eliminat posibilitatea de a fi din cutie (daca de exemplu trag frana de mana pana sus si incerc sa accelerez se aude, dar rotile nu se misca) , tampon/suporti motor, planetara inspre cutie, cifra octanica (bag doar 98/99/100, incercat si cu 95) , tacheti , evacuare. Nimeni nicaieri nu mai are nici o idee . Am cautat , citit forumurile, topicurile de 2-3 ori si n-am reusit sa gasesc un raspuns care sa ma ajute in depistarea problemei.

Ca si zgomot, imaginati-va un ventilator de camera care atinge o foaie sau ceva in genul asta sunatul ala care se loveste doar ca mai ascutit si "mai metalic" (se simte in pedala de acceleratie si ambreiaj, nu se mai simte/aude daca dau drumul la pedala de acceleratie) . Am sa incerc zilele astea sa inregistrez, se aude zgomotul de afara ( am mers printr-o zona cu pereti laterali si se aude "caraiala" ).   Din interiorul masinii se aude, mai infundat, de undeva din zona centrala-jos .

 

Va multumesc 

Salut,

Legata de caraiala, am si eu ceva asemanator. Prolema este ca bara stabilizatoare atinge teava de esapament cand fac frana de motor. Cauze sunt mai multe : bucse bara stabilizatoare, racord flexibil nu a fost sudat bine, bielete antiroliu. Eu am schimbat bucsele dar am o problema cu o bieleta ( filetul surubului de pe brat e dat peste cap si are joc , dar am sa rezolv cu o filiera cand am sa am timp)  si tot are joc bara stabilizatoare si atinge. Uitate la bara stabilizatoare/antiroliu sa vezi urme de frecare. Nu e nevoie sa te bagi sub masina , deschizi capota si te uiti prin partea de sus a motorului, in jos la teava de esapament. Sub ea e bara stabilizatoare. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut ITP-ul recent și mi-a spus că s-ar putea să am una din sondele lambda duse. Am eroare check de ceva timp, dar la ultimul tester mi-a zis că ar putea fi benzina de vină. De atunci nu a mai dispărut, deși îi pun benzină bună. Întrebarea mea e cât costă o sondă, indiferent de tipul ei, și care sunt problemele care apar când circuli cu o sondă defectă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la sistemul de evacuare am racordul flexibil spart, a mai încercat cineva racord de la QWP cod WEX8839? nu prea as vrea sa merg pe dezmembrări, pentru ca este o bucata de tabla/fier și ma gândesc ca tot ruginita o cumpăr. Costa 200 de lei.

Modificat de ionutzt90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat unu acum o luna . 50 LEI racordul. Sper sa mai tina ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezmembrari sau nou, tot subsistemul sau doar racordul flexibil, manopera cat a fost? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/17/2017 at 10:06 PM, DanielBogdan said:

Am reusit sa le desfac dat sunt tocite in interior si nu le pot strange foarte bine , se gasesc de cumparat?multumesc

Acolo nu este torx din fabrica...de obicei ca si la baia de ulei ori capac axe came cand incerci sa o desfaci si capul se ''roade'' bati cu ciocanelul un torx care intra nitel fortat ca sa l poti da afara apoi nu mai pui inapoi acel(e) suruburi.Poti incerca prin dezmembrari sa le cauti ca nu sunt chiar scumpe si nu are rost sa pui altele asta ca sa nu strici si filetul ala din bronz care face parte din galeria de admisie(sa nu strangi prea tare pentru ca acolo este si o garnitura...)suruburile originale au cap de imbus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, ionutzt90 said:

Dezmembrari sau nou, tot subsistemul sau doar racordul flexibil, manopera cat a fost? 

Racord nou 50 de lei. Si manopera 50 de lei. 

Au taiat racordul vechi si l-au sudat pe cel nou. Din ce am vazut era cel original. Nu ma astept la asta sa tina la fel..dar macar 3-4 ani. Desi la cati 5000km fac eu pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deoarece s-a ajuns deja la 300 de pagini de intrebari si raspunsuri legat de probleme specifice topicul se inchide pentru ca devine topic in care nu se mai cauta ci doar se intreaba pentru a primi raspuns. In cazul in care nu se gaseste raspunsul pe acest topic si forum, topicul se va deschide doar pentru problema si rezolvarea respectiva.

Doresc sa va incurajez sa cautati putin cu search si nu numai sa puneti intrebari. Fara munca nu exista rezultate.

Va rog insistent cautati inainte si apoi daca nu gasiti imi trimiteti PM.

Pe bune. Topic de 303 pagini si nu gasiti rezolvarea? Mi-e greu sa cred. 

Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!