Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Sigur nu ai stricat filetul din termoflot?Daca zici ca merge strans inapoi taie fundul la filtru cu o panza de ''bomfaier'' ca sa vezi exact ca trebuie facut si apoi dupa cum a spus un coleg mai sus il scoti bucati si speri sa fie bine...nu pierzi ulei mult la schimbarea filtrului iar pe viitor strange l manual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am programat sâmbătă viitoare la service. Eu nu mă mai chinui in ploaie.mie filtru nu m-i de mai învârte deloc. Se disfileteaza filetul cu tot și este puțin tija aia, dar tine in capăt. Când l-am strâns s-a strâns filetul ăla in " corpul motor" și tine bine. E bine că nu pierd uleiul. Mai am 1,5 litri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,  la mine ăla  de desprinde. Da când am strâns filtru vechi, se strânge perfect. Deci nu e stricat filetul in termoflou. La mine de desprinde din bloc. Oricum bine că a mers strâns, și o să vadă mecanicul sâmbătă ce e stricat pe acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am rezolvat problema legata de relanti ridicat. Se pare ca unii colegi de pe forum au avut dreptate, EGR-ul a fost de vina. Fiindca a fost soare in week-end, am demontat complet EGR-ul si l-am curatat cu simt de raspundere, inclusiv conducta care duce spre admisie. Dupa montare si adaptare a dat ADP OK si dupa ceva km de forja, inclusiv un drum mai lung, am constatat ca relantiul si-a revenit si sta normal la 650rpm. Doar ca dupa vreo 20 km mi s-a aprins iar martorul de EGR, probabil ca trebuie sa insist mai bine la curatare. Ciudat este ca simptomele cauzate de scoaterea mufei EGR-ului au aparut la 1 an si jumatate. Oricum multumesc pentru consiliere lui @EEXCALADE 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/17/2017 at 10:41 PM, DannyR said:

Nu am zis ca mi se pare normal. Ideea e ca am aceeasi tensiune pe doua baterii diferite, deci problema e din alta parte.

Consumator ascuns / alternator sau o intrerupere pe undeva ? Nu stiu ce sa zic ..

 

Salutare,  mi-a atras atenția o frază din enunțul problemei dvs. „ motorul moare subit, martorii raman aprinsi si le fluctueaza intensitatea luminoasa ca si cum ar exista pe undeva un contact imperfect, iar masina incepe sa tremure, nu foarte puternic.

Dacă motorul e oprit mașina nu are cum să tremure. Tremuratul poate fi de fapt provocat de către bîzîiala produsă de un contact imperfect precis undeva pe circuitul de forță între  baterie și plusul principal al instalației electrice. Dacă siguranțele principale sunt ok (ați schimbat cutiuța de pe baterie) foarte probabil să fie ars soclul releului de contact sau releul de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La un golf 4 1.6 AZD pentru a scoade galeria de evacuare este necesar sa se demonteze si suportul care sustine pompa de servo, alternatorul si compresorul de AC ? M-am uitat la surubul din partea stanga in zona suportului si pare ca s-ar bloca galeria in el pana sa iasa de pe surub. Stie cineva daca iese pana la urma doar galeria fara a demonta si altceva ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum sa iasa...la mine cel putin asa a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema, in momentul in care accelerez puternic la 2000-2500 de ture masina da suturi, se mai intampla si dupa 3000 de ture dar foarte rar. In general de pe la 3200-3300 de ture se accelereaza normal, ce ar putea fi? Nu mai zic ca daca sunt de ex in a 2-a, si am 1100-1200 de ture(dupa un viraj) imi da suturi de scoate tot din mine. In bord n-am niciun martor.

Modificat de Catalin Tuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat filtrul de benzina recent...si ce benzina folosesti?Trebuie sa incepi sa elimini din suspecti ca altfel nu rezolvi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asa face si a mea o sa inlocuiesc kitul de ambreiaj , tin sa cred ca de acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred asa ceva...ala patineaza si intai incepe sa patineze in treapta mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.03.2017 at 0:46 PM, 53mad said:

Releul de contact este sub volan, trebuie demontat plasticul si este un soclu cu mai multe relee, pui contactul si vezi care face "clic" (daca face). Acuma stiu ca pare un lucru banal dar ai putea si sa misti toate sigurantele din bloc, poate o fi una care nu face contact bine. Eu am patit-o si imi dadea coduri de defect pe multe controlere.

Apropo pompa de benzina bazaie cand pui contactul?

 

On 22.03.2017 at 8:47 PM, galen said:

Salutare,  mi-a atras atenția o frază din enunțul problemei dvs. „ motorul moare subit, martorii raman aprinsi si le fluctueaza intensitatea luminoasa ca si cum ar exista pe undeva un contact imperfect, iar masina incepe sa tremure, nu foarte puternic.

Dacă motorul e oprit mașina nu are cum să tremure. Tremuratul poate fi de fapt provocat de către bîzîiala produsă de un contact imperfect precis undeva pe circuitul de forță între  baterie și plusul principal al instalației electrice. Dacă siguranțele principale sunt ok (ați schimbat cutiuța de pe baterie) foarte probabil să fie ars soclul releului de contact sau releul de contact.

Problema a fost rezolvata prin inlocuirea contactului electric (cel atasat). Va multumesc pt sfaturi.

Acum o alta mica problema, mai exact un sunet ma pune pe ganduri.

Acest sunet apare in accelerarea mai sportiva a masinii, atunci cand ajunge in turatie de 4000 - 5000.

Sunetul se aseamana cu un zdranganit metalic, ca si cum ai tranti o cheie de o alta cheie (sa va faceti o idee). Ca si cum ai tine mai multe scule intr-o plasa si ai misca plasa respectiva. Un astfel de zdranganit metalic. Imi imaginez ca pot fi multe cauze, dar macar teoretic de la ce ar putea fi?

Distributia a fost schimbata in urma cu 10.000km.

Mutumesc.

86e4372af240fa80dd020eadcae38d32-7465665-235_235_11.jpg

Modificat de DannyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataie de avans. In filtrul de aer este un termostat cu clapeta care comuta admisia aerului pe rece sau pe cald in functie de temperatura de afara, de obicei termostatul ramane blocat pe aer cald si de acolo bate avansul. Trebuie scos termostatul si pusa clapeta manual iarna pe cald vara pe rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am si eu o problema legata cu CB.ul masini, golf 4 azd.  Daca  il las pe meniul 2  se reseteaza singur in mers.  Are momente in care nu  merge nici un buton de pe maneta desi am masurat si curent  primeste. Am fost la un electrician auto si a dat din umeri.  Daca a mai patit cineva  sau aveti o sugestie  va rog sa o spuneti.  Am pus si o maneta  noua dar fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. este vreo problema daca termostatul deschide mai repede de 87 grade? am pus vag-com si am observant ca deschide undeva pe la 74 de grade si in  bord apa este undeva intre 80 si 90. trebuie schimbat termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se poate vedea cu vcds-ul la masina ta la ce temperatura deschide temostatul,da-i pace daca iarna  urca la 90 si vara nu depaseste 90

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am stat cu mana pe radiatorul de racire si in momentul in care s-a incalzit radiatorul am presupus ca atunci a deschis termostatul. Atunci apa era la 74 de grade. Nu stiu daca am procedat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica radiatorul si in partea de jos nu doar sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu o alta problema la masina mea, se pare ca nu se mai termina :)).

Am observat trei simptome care, dupa parerea mea, este foarte posibil sa se lege.

1. Uneori oscileaza turatia la relanti in mod vizibil, creste, scade.

2. Tot la relanti, din exteriorul masinii, aceasta pare ca se balbaie, parca nu ii vine benzina, sau motorul functioneaza cu o mica intrerupere, la toba finala masina parca "tuseste".

3. In timpul mersului, motorul moare subit.

Simptomele se manifesta uneori, nu tot timpul, dar ce am sesizat este ca acestea apar doar dupa ce motorul se incalzeste.

Am schimbat bujiile acum vreo 5 luni de zile (nu am facut multi km de atunci), am curatat EGR-ul si l-am adaptat din VCDS, am curatat clapeta de acceleratie si am adaptat-o din VCDS. 

De curand am blocat pe aer rece clapeta din interiorul carcasei filtrului de aer, deoarece termostatul nu mai functioneaza, ea ramasese blocata pe aer cald (problema uzuala la acest motor si a fost discutata aici: http://vwforum.ro/topic/53838-trage-mai-prost-cand-se-incalzeste/ )

Nu stiu cu ce sa incep .. Oare sa fie de la una dintre bobinele de inductie?

Multumesc.

Modificat de DannyR
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, DannyR said:

Salutare, revin cu o alta problema la masina mea, se pare ca nu se mai termina :)).

Am observat trei simptome care, dupa parerea mea, este foarte posibil sa se lege.

1. Uneori oscileaza turatia la relanti in mod vizibil, creste, scade.

2. Tot la relanti, din exteriorul masinii, aceasta pare ca se balbaie, parca nu ii vine benzina, sau motorul functioneaza cu o mica intrerupere, la toba finala masina parca "tuseste".

3. In timpul mersului, motorul moare subit.

Simptomele se manifesta uneori, nu tot timpul, dar ce am sesizat este ca acestea apar doar dupa ce motorul se incalzeste.

Am schimbat bujiile acum vreo 5 luni de zile (nu am facut multi km de atunci), am curatat EGR-ul si l-am adaptat din VCDS, am curatat clapeta de acceleratie si am adaptat-o din VCDS. 

De curand am blocat pe aer rece clapeta din interiorul carcasei filtrului de aer, deoarece termostatul nu mai functioneaza, ea ramasese blocata pe aer cald (problema uzuala la acest motor si a fost discutata aici: http://vwforum.ro/topic/53838-trage-mai-prost-cand-se-incalzeste/ )

Nu stiu cu ce sa incep .. Oare sa fie de la una dintre bobinele de inductie?

Multumesc.

Verifica bobinele de inductie, mufele acestora, admisia sa nu fie crapata, furtunele de vacuum si mai fa un test  la injectoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/27/2017 at 0:28 AM, Catalin Tuiu said:

Salut. Am o problema, in momentul in care accelerez puternic la 2000-2500 de ture masina da suturi, se mai intampla si dupa 3000 de ture dar foarte rar. In general de pe la 3200-3300 de ture se accelereaza normal, ce ar putea fi? Nu mai zic ca daca sunt de ex in a 2-a, si am 1100-1200 de ture(dupa un viraj) imi da suturi de scoate tot din mine. In bord n-am niciun martor.

Am fost la tester si mi-a dat cilindrul 3(martor cu check nu aveam), o fi doar asta motivul, sa stiu daca dorm linistit la noapte? Ca mai fusesem la un mecanic inainte si abera cu ceva legat de clapeta de acceleratie si racord flexibil(motivul la racord flexibil e ca imi "tusea" evacuarea intr-un fel si oscila la relanti putin), s-o schimb cu totul si una e vreo 10 mil fara manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a dat la cilindrul 3?

Sa inteleg ca ai schimbat bobina si numai da missfire...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, sdR+ said:

Ce a dat la cilindrul 3?

Misfire din cate tin minte, bobina era destul de umflata fata de restul. Dar dupa cum mergea masina, nu parea sa functioneze doar in 3 cilindri, zic eu ca era pe duca, nu era dus de tot. Cand le-a schimbat intre ele, a dat pe 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, sdR+ said:

Ce a dat la cilindrul 3?

Sa inteleg ca ai schimbat bobina si numai da missfire...

Aia era, s-a rezolvat :)) Era s-o belesc cu primul mecanic la care am fost, ma punea sa imping vreo 10 mil pe clapeta de acceleratie aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!