Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

cristikrp1978

ionutMK4 a-mi poti spun cam cat te-a costat segmentarea?multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Data trecută tot eu le-am schimbat, dar am uitat dimensiunile. Și nu am nici trusa mea de scule. Să știu ce să împrumut. Țin minte de data trecută că am folosit criket și la baie și la filtru și nu au fost probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca strang filtru manual la schimb fara cheie nu iese neam...deci daca as mai pune si cheia pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se umfla garnitura filtrului. De asta scrie pe toate filtrele spin-on, cum se face strangerea. Adica se unge garntiura cu ulei, se insurubeaza pana face contact garnitura cu suporul filtrului si de acolo inca 3 sferturi de tura. si atat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, cristikrp1978 said:

ionutMK4 a-mi poti spun cam cat te-a costat segmentarea?multumesc

 

 

1.500 de ron piesele și 1.500 de ron mananopera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 manopera? :o  Pe mine m-a costat 400 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

De cateva luni de zile am o problema electrica, zic eu, avand in vedere cum se prezinta. Ideea este ca aceasta problema apare cand iti este lumea mai draga. Nu se manifesta tot timpul, ci are momente. De exemplu pot sa merg o saptamana cu masina fara sa am probleme, iar dupa aceea sa reapara aceasta problema.

Simptome

1. Uneori se intampla chiar si in momentul in care merg cu masina (din mers): motorul moare subit, martorii raman aprinsi si le fluctueaza intensitatea luminoasa ca si cum ar exista pe undeva un contact imperfect, iar masina incepe sa tremure, nu foarte puternic.

2. Masina stand pe loc, pun contactul martorii deja incep sa "palpaie" - intensitatea luminoasa fluctueaza, ii dau cheie, motorul porneste iar imediat dupa cateva secunde, acesta moare. Martorii ramasi aprinsi fluctueaza in continuare. Pe undeva exista o intrerupere de alimentare din cate imi dau seama. Cat timp era pus contactul, clima era pornita, iar ea functiona cu intreruperi.

Pentru a va da seama mai exact despre ce este vorba, am filmat aceasta problema, iar video-ul poate fi accesat la adresele urmatoare:

1. https://www.youtube.com/watch?v=PaA-DyDguHk (se poate observa ca lumina martorilor fluctueaza, am pornit motorul si imediat a murit)

2. https://www.youtube.com/watch?v=dR26cs83MYQ (se poate observa ca lumina martorilor fluctueaza, iar motorul, in acest caz, nu mai porneste)

Model: Golf 4 1.6 16v AZD 105cp 2001

Cateva scanari realizate cu VAG COM-ul arata erori pe clapeta de acceleratie, uneori pe injectorul 2 si 4, pe ABS / Airbag, insa ma gandesc ca nu cumva aceste erori sa fie cauzate din cauza contactului imperfect, iar in realitate, piesele respective sa nu fie defecte.

Am atasat erorile respective.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Multumesc.

Modificat de DannyR
Rectificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa adaptezi clapeta macar cat timp motorul  a functionat(daca da nu ar trebui sa mai dea eroare)iar cu injectoarele trebuie intai masurat ce tensiune ajunge la ele iar daca ea este corecta atunci ele sunt infundate ori stricate(pana nu se testeaza totul este o presupunere...).Mai masoara si ce tensiune ai pe baterie la incarcare...un motor nu are cum sa porneasca cu erorile pe care le ai adica in 2 pistoane si fara aer.Apropo trebuia sa postezi aicia http://vwforum.ro/topic/47950-motor-azd-16-16v-functionare-probleme-specifice/?page=295

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , de curand am achizitionat inca on vw , adica o bora pentru a compensa lipsa de spatiu din polonic, de curand imi face ceva probleme , la relanti oscileaza foarte putin , iar cand pornesc climatronicul oscileaza mai mult , daca o accelerez pe liber trepideaza foarte tare pana la turati mai mari undeva dupa 2000 iar cand las acceleratia , scade sub 800 da sa moara dar isi revine la 900. Atasez si o scanare

Log-CS 18 MIC-136460km-84792mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, DannyR said:

Va salut,

De cateva luni de zile am o problema electrica, zic eu, avand in vedere cum se prezinta. Ideea este ca aceasta problema apare cand iti este lumea mai draga. Nu se manifesta tot timpul, ci are momente. De exemplu pot sa merg o saptamana cu masina fara sa am probleme, iar dupa aceea sa reapara aceasta problema.

Simptome

1. Uneori se intampla chiar si in momentul in care merg cu masina (din mers): motorul moare subit, martorii raman aprinsi si le fluctueaza intensitatea luminoasa ca si cum ar exista pe undeva un contact imperfect, iar masina incepe sa tremure, nu foarte puternic.

2. Masina stand pe loc, pun contactul martorii deja incep sa "palpaie" - intensitatea luminoasa fluctueaza, ii dau cheie, motorul porneste iar imediat dupa cateva secunde, acesta moare. Martorii ramasi aprinsi fluctueaza in continuare. Pe undeva exista o intrerupere de alimentare din cate imi dau seama. Cat timp era pus contactul, clima era pornita, iar ea functiona cu intreruperi.

Pentru a va da seama mai exact despre ce este vorba, am filmat aceasta problema, iar video-ul poate fi accesat la adresele urmatoare:

1. https://www.youtube.com/watch?v=PaA-DyDguHk (se poate observa ca lumina martorilor fluctueaza, am pornit motorul si imediat a murit)

2. https://www.youtube.com/watch?v=dR26cs83MYQ (se poate observa ca lumina martorilor fluctueaza, iar motorul, in acest caz, nu mai porneste)

Model: Golf 4 1.6 16v AZD 105cp 2001

Cateva scanari realizate cu VAG COM-ul arata erori pe clapeta de acceleratie, uneori pe injectorul 2 si 4, pe ABS / Airbag, insa ma gandesc ca nu cumva aceste erori sa fie cauzate din cauza contactului imperfect, iar in realitate, piesele respective sa nu fie defecte.

Am atasat erorile respective.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Multumesc.

Verifica cutiuta de pe baterie, borna de minus de sub baterie, posibil si contactul, releul de contact, greu de spus.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Draky said:

 de curand am achizitionat o bora, imi face ceva probleme , la relanti oscileaza foarte putin , iar cand pornesc climatronicul oscileaza mai mult , daca o accelerez pe liber trepideaza foarte tare pana la turati mai mari undeva dupa 2000 iar cand las acceleratia , scade sub 800 da sa moara dar isi revine la 900.

Pentru trepidatii la acceleratie as schimba bujiile, iar pentru oscilatiile turometrului as curata prin demontare clapeta de acceleratie, urmata de o adaptare simpla, doar cu deconectarea bornelor de baterie, apoi puse la loc, si lasat contactul pus cateva minute pana se adapteaza clapeta singura.

IonutMK4 si SDR+, este cheie cu clichet nu cu cricket.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, 

Îmi schimb singur pompa de apă la golf 4, 16V . Nu pot da jos capacul inferior de plastic de la carcasa curelelor de distribuție din cauza brațului  întinzătorului de la cureaua de auxiliare. Care la ambele capete de cursă rămîne suprapus peste capacul respectiv. Am îndoit un limitator ca să-i măresc cursa, dar mai are unul în interior. Logic ar fi să dau jos complet întinzătorul  dar nu știu cum e prins. Aparent are o gaură centrală cam de 8, am băgat inbusuri în ea dar nu prinde nimic.

Mă puteți ajuta cu un sfat? 

1.JPG

2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface usor prin spate cu o tubulara de 13 si prelungitor mic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, EEXCALADE said:

Se desface usor prin spate cu o tubulara de 13 si prelungitor mic 

Merci încă o dată domnule, am să mă strădui. Am localizat șurubul ascuns, dar cred că trebuie să dau jos filtrul de ulei ca să încap, sau să-mi caut un chinez. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie demontat nimic, tubulara de 13 ,prelungitor mic ,clichet 1/2 si in 2 minute e jos.Surubul ramane acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

NU trebuie demontat nimic, tubulara de 13 ,prelungitor mic ,clichet 1/2 si in 2 minute e jos.Surubul ramane acolo

În fine e jos capacul. Dar șurbul e cu cap de 16, și cu sculele mele n-am reușit decît după ce am dat jos blindajul termic de pe galerii și am încăput cumva prin spatele lor cu o tijă lungă, asta după ce am mai scurtat cu flexul coada cheii cu clichet. Al naibii neamțul, cum și-a protejat distribuția, iar dvs. respect și mulțumiri pt trick.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

La o bora AZD (2002) am urmatoarea problema, cand e motorul rece, dupa ce pornesc de pe loc , motorul da sa moara si se tot inneaca in jur de 3-4 secunde. Daca pornesc de pe loc dupa 2-3 minute si scade relantiul nu se mai intampla.

Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.03.2017 at 2:00 PM, sdR+ said:

Ai incercat sa adaptezi clapeta macar cat timp motorul  a functionat(daca da nu ar trebui sa mai dea eroare)iar cu injectoarele trebuie intai masurat ce tensiune ajunge la ele iar daca ea este corecta atunci ele sunt infundate ori stricate(pana nu se testeaza totul este o presupunere...).Mai masoara si ce tensiune ai pe baterie la incarcare...un motor nu are cum sa porneasca cu erorile pe care le ai adica in 2 pistoane si fara aer.Apropo trebuia sa postezi aicia http://vwforum.ro/topic/47950-motor-azd-16-16v-functionare-probleme-specifice/?page=295

 

Am adaptat clapeta de fiecare data cand am intampinat problema, se adapteaza ok, fara probleme. Din cate imi dau seama, aceasta intrerupere/fluctuatie de tensiune genereaza erori in lant pe care ulterior le vad pe tester, dar in realitate componentele care apar ca avand erori, nu au nicio problema.

Pe baterie am 12,4 cu motorul oprit, iar cu el pornit am 13,7, daca pornesc si clima/dezaburirea pe spate, faruri, tensiunea scade cam pe la 13..

On 16.03.2017 at 8:22 PM, 53mad said:

Verifica cutiuta de pe baterie, borna de minus de sub baterie, posibil si contactul, releul de contact, greu de spus.

Cutiuta de pe baterie este in regula, insa cu cateva luni in urma, inainte sa intampin problema actuala, capatul firului negru care vine de la alternator si ajunge in cutiuta de pe baterie era topit. (Capatul din cutiuta de pe baterie era topit, ca drept urmare mi-a topit si suportul acela de plastic)

Am inlocuit toata cutiuta aceea de pe baterie, iar pana acum nu am mai avut probleme acolo.

Contactele de sub baterie par ok, le-am desfacut, le-am curatat si le-am dat cu putina vaselina.

Releul de contact nu stiu unde este localizat..

Sa existe vreo intrerupere la alternator si din cauza aceasta sa-mi fluctueze si martorii in halul asta?

21 hours ago, purcello said:

Buna seara.

La o bora AZD (2002) am urmatoarea problema, cand e motorul rece, dupa ce pornesc de pe loc , motorul da sa moara si se tot inneaca in jur de 3-4 secunde. Daca pornesc de pe loc dupa 2-3 minute si scade relantiul nu se mai intampla.

Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc 

Exact aceeasi problema o am si eu la Golf 4 1.6 16v AZD, pe langa cea specificata mai sus cu intreruperea de tensiune si inca nu am reusit sa aflu care ar putea fi cauza.

Modificat de DannyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 13.7 ti se pare normal?Si am spus ca legat de injectoare si clapeta totul este o presupunere pana nu se verifica...

Verifica alternatorul...ai incercat sa masori tensiunea la incarcare in acea saptamana cat masina a mers ''perfect''?Il scoteai din ecuatie daca tensiunea era corecta.Si apropo 12.4 V la rece pe baterie este cam...tinand cont ca frigul a cam plecat de pe la noi(nu ca ar fi contat) dar alternatorul nu incarca bine.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca mi se pare normal. Ideea e ca am aceeasi tensiune pe doua baterii diferite, deci problema e din alta parte.

Consumator ascuns / alternator sau o intrerupere pe undeva ? Nu stiu ce sa zic ..

 

Modificat de DannyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema. Fac acum schimbul, și când să desfac filtrul de ulei de desface cu tot cu filetul ăla prins de filtru. Și nu pot sa îl scot deloc, pentru că filetul ăla are in capăt un opritor. Ce e de făcut?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.03.2017 at 0:57 AM, purcello said:

Buna seara.

La o bora AZD (2002) am urmatoarea problema, cand e motorul rece, dupa ce pornesc de pe loc , motorul da sa moara si se tot inneaca in jur de 3-4 secunde. Daca pornesc de pe loc dupa 2-3 minute si scade relantiul nu se mai intampla.

Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc 

Clapeta de acceleratie este curata?, coduri de defect are?, verifica furtunele de vaccum in special cel de la servofrana ca se crapa in partea de jos unde nu il vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutMK4-cred ca trebuie distrus filtru,cu grija la filet.Mai asteapta pareri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că l-am strâns prea tare data trecută. Să nu faceți la fel. Momentan am stras filtrul vechi înapoi și am schimbat doar uleiul, pentru că nu mai aveam timp. Daca schimb sambata viitoare doar filtrul de ulei, nu pierd mult ulei nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, DannyR said:

Nu am zis ca mi se pare normal. Ideea e ca am aceeasi tensiune pe doua baterii diferite, deci problema e din alta parte.

Consumator ascuns / alternator sau o intrerupere pe undeva ? Nu stiu ce sa zic ..

 

Releul de contact este sub volan, trebuie demontat plasticul si este un soclu cu mai multe relee, pui contactul si vezi care face "clic" (daca face). Acuma stiu ca pare un lucru banal dar ai putea si sa misti toate sigurantele din bloc, poate o fi una care nu face contact bine. Eu am patit-o si imi dadea coduri de defect pe multe controlere.

Apropo pompa de benzina bazaie cand pui contactul?

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!