Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

On 07.03.2017 at 4:02 PM, GeorgeDTG said:

Salut! Imi poti spune  , te rog , pentru un BCB 1.6 16V , este aceiasi specificatie pentru presiunea la ulei ? Multumesc anticipat!

Probabil aceleasi. BCB e aproape identic cu AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adrianb95 said:

Zgomotul asta mi se aude cand rotesc volanul la maxim, insa se aude din spate si doar cand masina sta pe loc. In mers nu e nici un zgomot cand virez. De la ce ar fi oare?

 

Ala este sunetul placutelor de frana...deci aluneca putin cate putin placutele pe discuri adica nu prinde bine ori nu ai tras frana de mana cum trebuie.

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu era trasă frâna de mână deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adrianb95 said:

Zgomotul asta mi se aude cand rotesc volanul la maxim, insa se aude din spate si doar cand masina sta pe loc. In mers nu e nici un zgomot cand virez. De la ce ar fi oare?

 

Poate fi din caseta de directie, pivoti, capeti de bara, rulmenti cap telescop.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit se aude. De mentionat ca se aude in spate, dreapta. Ar putea fi caseta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de ulei ai bagat la servodirectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verde. G 002 parcă, sau ceva de genul. 

Modificat de adrianb95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a facut si inainte de a schimba uleiul ?

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Aveam și o Fiesta inainte, tot asa facea. Tot in spate se auzea. :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude numai la viraj clar este ceva din ce ti-am scris mai sus, ca spatele nu vireaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Si de ce oare s-o auzi din spate? Numai cand sunt pe loc, in mers cand virez nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristikrp1978

Salut.A segmentat cineva moturul1.6 16 v azd?merita?sau mai bine caut altul pe la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu la problema cu oscilatiile. Am vazut azi, la pornire, ca turatia urca undeva la 1500, apoi scade la aproximativ 1000, pana se incalzeste. E a doua oara cand face asa. Pur si simplu pornesc, se tureaza apoi scade imediat. Ca si cum as fi accelerat. Sa fie oare legata de problema cu oscilatiile despre care vorbeam in posturile anterioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am nevoie de un sfat.Trebuie sa fac revizia la un Golf 4 1.6 AZD.Ce ulei sa aleg dintre cele doua? Unul respecta norma 502/505 si unul 504/506.De aici si nedumerirea mea, care este cea mai potrivita norma? Si ce marca e mai buna acum la filtre, mahle sau mann?

Untitled.thumb.png.3151769f129aad3cb5e5f9c67b4d3de2.pngw2.thumb.png.1c81cfb7038ea458b9ec11ede91cb922.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre mann si pentru ulei varianta 2 respecta norma...:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citi pe forum l m top tech 4100 5w 40. de la reprezentanta vw mi s-a recomandat ulei 5w-40 si trebuie acultati, au cele mai actualizate programe, cartile tehnice ale tuturor tipurilor de vw sau audi sau seat dupa caz. parerea mea este sa mai ascultam si de profesionisti. toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok ca norma si este bun ce ai indicat daca motorul consuma ulei dar nu exagerat...dar daca este segmentat si pus la punct nu ai ce cauta cu 5w40 in el si ca atare vei pune uleiul cu , care masina a iesit de pe poarta fabricii adica 5w30!!! Si nu eu nu ascult de motoare de cautare decat de cartea masinii si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cineva aditivu asta

 

aditiv-ulei-cera-tec-liqui-moly-3721-300ml-780.jpg

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivii de la Liqui Moly sunt buni. Am auzit numai lucruri bune despre ei insa important e sa fie folositi pt ce au fost destinati.

Pt un motor ce consuma ulei, ideal ar fi aditivul cu mos2, nu va inchipuiti ca va reduce consumul de ulei datorat depunerilor precum cele de pe segmenti, insa e mai pretabil unui motor ce a ajuns sa consume ulei in cazul in care se doreste reducerea frecarii.

Cel ceramic este mai performant in ceea ce priveste uzura, dureaza mai mult tratamentul, fiind deajuns un schimb la fiecare 4 schimburi de ulei, insa nu ajuta deloc in ce priveste depunerile, ba din contra.

Particulele ceramice din componenta sa sunt menite sa umple golurile microscopice din metal si sa asigura o frecare redusa intre componentele metalice. 

Dar, in cazul unui motor ce consuma ulei din cauza segmentilor spre exemplu, implicit care arde si ulei nu doar benzina, atunci depunerile de carbon ce se fac pe bujii, vor contine si particule ceramice care sunt foarte buni izolatori electrici, ceea ce pot duce la reducerea eficientei respectivei bujii.

De aceea nu se recomanda aditivul ceramic in motoare ce consuma f mult ulei.

Dar de regula, se recomanda acesti aditivi in motoarele ce sunt solicitate mai intens si mai ales in cazul in care se foloseste un ulei mai slab calitativ. De regula uleiurile de top, au aditivi suficienti de buni care sa nu justifice folosirea de aditivi mai ales cand se schimba uleiul preventiv.

Eu personal la un motor ce a fost servisat (inlocuiti segmentii, semeringurile) as considera ca ar merge un aditiv ceramic, insa personal as merge pe schimbul la maxim 10.000 cu un ulei de calitate si fara a folosi aditivi.

La un motor ce consuma ulei, uitati de aditivi, dati banii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai motoru la segmentat ....nu mananca ulei....folosesc liquit moly 5w-40 ....aku când am fost sa  schimb ulei mi a zis sa i iau si aditivu  asta si eram nedumerit sa i pun sau nu

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai papa ulei il poti folosi. Rau teoretic nu are ce sa-i faca motorului. Dar retine ca nu trebuie folosit la fiecare schimb, o data la 4 schimburi e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok....mulțumesc pentru sfat ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul segmentat și îi priește foarte bine 5w-30, spre sfârșitul a 10.000 de km mai completez cam 300 ml. Acum mai am o întrebare: ce chei îmi trebuie să desfac filtrul și șurubul de la baie? Mărimea mă interesează. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste o tubulara de 19 la cricket...nu incerca cu o cheie fixa ca este posibil sa fie strans surubul prea tare si o sa , scape apoi strici capul la surub iar la filtru cu un papagal il desfaci si apoi pe cel nou il strangi la mana.Nu iti trebuie cheie fixa pentru filtru de ulei si nici nu incerca sa l strangi la cheie.Sper ca nu te superi ca am mai scris ceva extra...eu l am schimbat de 2 ori pana acum si nu sunt scurgeri ori filete stricate...spor la treaba :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ulei 19 inelara folosesc si la filtru depinde de marca lor 29-32 sau ceva pt exterior ca in poza.

descărcare (2).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!