Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

E posibil sa fie si pompa de benzina care sa nu faca destula presiune...eu mai patesc cateodata dimineata, la temperaturi scazute. Pun contactul fara sa dau cheie, o data sau de doua ori si se rezolva. Verifica si pompa de benzina daca functioneaza in parametri normali. Bujiile clar ies din discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa o las la skoda ca sa vada ei cum porneste marti dimineata. Sper sa i dea de cap. Numai nu imi dau seama de ce la rece poate sa faca figuri pompa si la cald nu.

Daca mai are si altcineva alte pareri sa le zica ca daca i mai schimb ceva o fac noua :) Amintesc ca am schimbat bujii, filtre(de 2ori) senzoru map, si lambda 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept cu nerabdare rezultatul KOMODO,si eu patesc la fel dar curios ca nu face intotdeauna,azi ca erau -15 la Brasov chiar a trebuit sa invarta vreo 4-5 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as avea incredere in site-ul producatorului si nu in Autodata. Btw incearca urmatorul experiment cu Autodata: du-te pe Seat-Leon-AZD si o sa vezi ca da PZF-urile la sparkplugs. Deci cand e corect? AZD pe golf sau AZD pe leon?. Mergeti pe mana producatorului, asa nu aveti ce sa gresiti.

@Komodo - tu dimineata cand e rece, lasi putin contactul pus - 2-3secunde pana sa dai la cheie? Si mie imi facea la fel daca nu il lasam pus putin pana sa intre pompa de benzina.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabyte00, am lasat pana se stingeau toti martori bin bord si tot asa. Eu tot sper sa fir o garnitura, un furtun de vacum ceva dar parca vad ca e pompa din rezervor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vreo garnitura sau furtun pentru ca ar trebui sa faca tot timpul nu numai la rece. Daca un furtun e ciupit, ramane ciupit si la cald si la rece, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare la voi, masina mea are motoras pas cu pas? sau vreun senzor care sa indeplineasca functia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ziceai ca ai schimbat de curand bujiile, ce bujii ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut nkg przf6-11 parca platinum si tot din astea am pus. M am uitat si pe site-ul ngk si tot din astea zide pentru azd cu toate ca autodata zice alt tip.

Dar merg ambele feluri doar ca cele pe cale le am pus eu sunt long life 60000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare la voi, masina mea are motoras pas cu pas? sau vreun senzor care sa indeplineasca functia asta?

normal ca are un fel de soc dar este electric...cand porneste la rece pleaca la 1100 de tuuratii si cand se incalzeste scade la 700-800de rotatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare poate sa mi faca figuri la pornirea la rece senzorul de impulsuri arbore cotit? Fara ca acesta sa mi dea o eroare? Reatasez linkul cu pornirea mea la rece : http://www.2shared.com/audio/43SYO_75/Sound_clip_04.html.

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil dar ar trebui sa iti apara eroare.Si sa iti faca si la rece si la cald si ziua si noapte,nu numai dimineata.Eu zic sa te uiti si la el daca e prins bine,sa nu fie crapat(poate intra condens),sa fie bine strans.Slabe sanse oricum sa fie de acolo(daca te referi la knock sensor)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma referam la Crankshaft sensor. Dar v am zis ca azi am dus -o la skoda si au zis ca nu au gasit nimic la ea. In fine... O sa ma duc maine dimineata acolo ca sa vad cand o ponesc si cum face. Da eu banuiesc ca pornirea asta nu e normala, ca acum incep eu sa banuiesc ca nu sunt normal :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KOMODO ai curatat clapeta de acceleratie? Si mie tot la fel imi facea si dupa ce am curatat clapeta nu am mai avut probleme. Banuiala mea ii ca atunci cand sta peste noapte si ii si mai rece, mizeria de pe clapeta se intareste si nu lasa sa se deschida in prima faza si in consecinta nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni am scos o azi de la skoda si e bai, pe 3 cilindri am compresie 15, 16, 16 iar pe unul 9.... Acolo e buba se pare, de imi porneste balbait numai la rece ( cand e sub 5 grade afara). Acum ma duc maine sa mi desfaca motorul si sa mi dea diagnosticul sa mi zica care e buba. Eu sper ca nu a fi mare lucru, sper ca a avea depunere o supapa sau ceva.... sper....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15,16-da e noua masina???? :huh: :blink:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa va mai intreb ceva. Am observat ca pe cilindru cu preblema a fost schimbata bobina pt ca nu e la fel cu celelalte 3 si s ar putea ca neamtul sa fi mers o bucata de drum in 3 cilinri si sa se fi depus ceva pe supapele cilinrului cara acum are compresia mai mica, iar cu timpul sa se fi marit depunerea de unde a rezultat probema mea de pornire ? Eu nu am schimbat nici o bobina deci a fost schimbata in germania?

Se poate sa fie adevarat de am zis?

zebrocksky atat mi a dat testul de la skoda si am mai fost si in alta parte si tot atat a dat

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

komodo, eu am aceeasi problema ca si la tine ... asa imi porneste si mie dimineata, dupa ce a stat in frig.

de curand eu mi-am facut segmentare la motor si mi-am schimbat simeringurile de la supape ... nu stiu daca o sa rezolvi ceva, daca iti desfaci motorul, pentru ca o sa te coste ceva ... eu zic sa mai masori o data compresia, cu motorul rece, sa fii sigur ca aia e compresia. eu am avut 11, 12, 12.5 si 6 pe cilindri. 9 nu e ceva de speriat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da 9 nu e de speriat dar fata de ceilalti cilindri care merg spre maxim e mare diferenta. Si tipi de la skoda mi au zis ca maxim 3 bari e diferenta acceptabila intre cilindri. Ce e mai mult e deja cu probleme. Si mie oricum imi cam trepida motorul la relanti si banuiesc ca e tot din cauza asta.

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Komodo: cat ai platit pentru compresie la Compexit?... ai zis ca ai mai fost si in alta parte , unde si cu cat?...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer am aruncat factura dar nu a fost 100 lei , a fost sub 100. Si am fost pe muncii unde e 80 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci s'a rezolvat sau nu problema? :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,daca in decembrie mi s-a aprins doar odata si a doua zi s-a stins,acum mi s-a aprins din nou de cateva zile martorul check engine si nu se mai stinge :ceuameni: .Benzina tot petrom 99+;l-am si turat ceva la un drum mai lung si nimic;cred ca trebuie sa ajung la diagnoza.Doar ceva probleme cu o bobina,cred ca din cand in cand are fluctuatii la ralanti,da asta am inteles ca nu are ca efect aprinderea acestui martor.Era bine sa fie asta...Toate materialele citite despre acest martor,se pare ca duc la sonda lambda.

aceeasi problema cu martorul sonda lambda- EMISSION WORKSHOP-apare in bord, dar de vina sunt bobinele care din ce am vorbit cu mecanicii , cad f des la modelele vw pw bwnzina. eu in 3 ani le-am schimbat pe toate 4 pe rind caci am avut probleme. daca incepe sa tremure si apare martorul e clar.

e cam 130 ron bucata si se schimba in 2 minute. nu e de la benzina sau mai stiu eu ce altceva.

Daca a mai schimbat cineva uleiul la cutia viteze cod motor AZD l-as ruga sa-mi spuna cati litri au intrat. La mine am vazut ca au intrat cam 1.5L.

eu l-am schimbat recent, au intrat cam 1,8.... maximul e undeva 1,9-2 L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de 3 plinuri merg cu efix 95 de la rompetrol. Pana acum am testat si 98, si 99 si 100. Spre surprinderea mea, ii place mai mult efix 95. si mie imi place pretul :icon_cool: si cum se aude motorul la turatii mari cu benzina asta. deocamdata e ok, daca nu sunt probleme am sa raman pe efix 95. cel de la pompa mi-a zis ca cea de 95 are cifra octanica un pic mai mare decat 95, ca toate au un pic mai mult decat specificat. nu stiu daca chiar asa o fi :Driver:

sunt in domeniu si iti spun ca la petrom 95 are de fapt cifra octanica dupa test de laborator 95.1. e un plus de calitate cum se numeste in domeniu, infim ce-i drept. eu merg pe 95 de petrom, fara probleme , nici tremurat , nici nimic indiferent de turatie. ce am observat e ca cu 95 de rompetrol , consuma mai putin. am testat asta pe timp de vara. a mea vede rar 99, si nu observ diferenta. Good luck !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!