Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Masina a fost condusa in stadiul acesta ~100-200m, pana am depistat problema si am completat cu lichid. Problema a aparut fix cand am ajuns ieri in fata la garaj.

Nu am sa mai umblu cu ea deloc, la service am sa o duc pe platforma.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza caseta si dute cu ea sa o reconditioneze, cred ca si a mea e pe duca, trosneste in viraje, dar nu curge, numai belele cu AZD-ul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am scule sa o demontez, nici cu timpul nu stau prea bine. A mea a mers perfect pana ieri, defapt inca merge daca cineva sta pe capota si toarna ulei. :))

Stie cineva un service care reconditioneaza casete de directie in Targu Mures? 

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, neohq trebuia sa ai un colier de metal pe burduf. L-ai dat jos recent? Daca ai circulat fara el mult timp a intrat mizerie pe acolo si a distrus semeringul. Am avut un colier de plastic pus pe burduf dreapta pe bieleta si acum imi curge foarte putin, se vede pe burduf ulei. Colierele de plastic nu sunt indicate. Vorbeste lumea pe forum despre reconditionare caseta directie, uite aici: http://vwforum.ro/topic/89926-ulei-caseta-directie-golf-4/?page=2

Mi-am luat ulei de servo si eu...verde :mellow:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Colierul de metal este la locul lui. Mersi pentru link.

 

PS: Se pare ca colierul dinspre roata nu mai exista, cel dinspre caseta este la locul lui. Probabil de aici au aparut probleme.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, neohq said:

Salut,

Colierul de metal este la locul lui. Mersi pentru link.

 

PS: Se pare ca colierul dinspre roata nu mai exista, cel dinspre caseta este la locul lui. Probabil de aici au aparut probleme.

Da, la colierul dinspre roata facusem observatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza la o piesa de 5 lei platesc acuma sute de lei. Am dat caseta jos iar partea stanga e plina de rugina, nu exagerat dar se vede.

Am trimis-o la Trami, la Targoviste, o rezolva si mi-o trimite inapoi.

 

H6H7BbiM.jpg YMMYbLeG.jpg GT7hMtZ8.jpg gn1Yu2Xb.jpg TAetIHkR.jpg HOkCY5Bg.jpg

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si a mea o fi tot asa daca dau burduful, poate de aia si trosneste cand virez stanga si se aude pe dreapta dar in mers, pe loc nu face nimic, am miscat de roti, de volan, am miscat caroseria, nimic, dar in mers cand virez stanga face poc doar o singura data si se simte in podea. Pe drum denivelat nu se aude nicio bataie, trosnitura nimic, doar in viraj stanga.

Pt cei care au mai schimbat bucsele de la bara stabilizatorare  pt bara de 21mm se pun bucse de 21 mm sau de 19mm?

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Buna ziua, vin si eu cu o problema la masina din semnatura la care nu ii dau de cap si mecanicii mi-au zis ca ar trebui bagati foarte multi bani in masina deoarece piesele trebuie luate prin eliminare!

Cand pornesc masina, mai exact cand este rece motorul, totul este bine si frumos, trage cum trebuie,are zvac si sunt multumit pt un motor 1.6 16v ca deh,nu este motor de putere ... Cum se incalzeste motorul(apa la 90grade) , scade turatia dupa cum se vede in poza la 600(800 cu climatronic pornit) si incepe sa imi trepideze la relanti si vad cum imi da usoare rateuri la tras, trage mai greu, in depasiri are intreruperi si cand accelerez,in special la turatii mici se aude ca un sunet metalic de ceva vreme,lucru care este foarte foarte neplacut si te scoate din sarite(am auzit ca ar fi ceva de la detonatii dar nu sunt 100% sigur,si daca ar fi de acolo habar nu am ce as putea face)! Daca urc undeva si mai am 2 persoane in spate, e groaznic ... daca mai deschid si climatronicul(fapt pt care 90% din timp il tin inchis) devine cosmar! :-)

Masina nu papa gram de ulei, folosesc x-cess de la motul 5w40 si fitre mahle abia schimbate, am curatat clapeta de acceleratie, am curatat senzorul de la galeria de admisie iar la egr mi s-a spus ca este mai delicat si de preferat sa nu se umble... iar toti mecanicii mi-au zis ca nu este problema de la egr fiindca daca ar fi fost de acolo s-ar fi simtit altfel(habar nu am)... 

RPM nu imi fluctueaza, decat in mod normal ca la toata lumea, atunci cand misc din volan(de la servo) sau cand primeste un impuls de curent ...

Am schimbat bujiile, am pus NGK cu platina dubla, deci am eliminat si asta...

Am facut test de compresie la motor, a iesit bine...

Cineva mi-a facut test la presiunea la ulei(cu un manometru) si mi-a zis ca e la 0 la relanti si 2-3 la 4000rpm ... am vazut asta si eu dar cand am pus pe VCDS imi aparea pe tester ca am <2 la motorul oprit si >2 cu motorul pornit... dubioasa treaba :-) , nu stiu in care sa am incredere, manometru sau VCDS... Tot persoana asta a zis ca ar fi de la faptul ca nu baga ulei la axa cu came si ar trebui schimbata motiv pentru care masina nu trage in parametri etc... am devenit foarte confuz,nu prea vreau sa cred asta mai ales ca nu era un service autorizat!

As dori va rog daca are cineva ceva sfaturi si pentru mine, le accept cu drag fiindca sincer nu stiu ce sa mai fac... 

Va multumesc!

 

received_621091138064430.jpeg

Modificat de b.cristiandrei
greseala de ortografie :-)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam ceva detonatii si dupa ce am segmentat motorul doar la rece si destul de slabe ca intensitate...am trecut de la benzina de 95 la 99 si am scapat de ele in totalitate...incearca sa bagi 99 si da i span pana ii ies afturile din cap...relanti-ul sa stii ca si la mine era undeva pe la 600(dar aveam acul la turometru decalibrat...era picat mai jos de 0 si dupa ce l am calibrat sta undeva la 700...cu, climatronicul pornit  900 rpm...).Incearca sa desfaci si egr-ul sa l cureti la fel si teava care leaga clapeta de el(eu nu am recomandat niciodata anularea egr-ului...)dar poti incerca sa mergi si fara el sa vezi cum se comporta...daca aveai probleme cu presiunea la ulei iti indica si senzorul(nu este pus degeaba acolo...).Inspecteaza si clapeta de aer sa nu fie blocata pe aer cald...si mergi mai turat...2 la 2500-2800 restul 3200-3500 asta in afara localitatii(iar din cand in cand forja pentru ca in oras sufera din cauza mersului subturat...)ca nu are rost in oras sa ajungi la turatia aia doar pentru a strica placutele de frana la primul semafor etc...Asta cu banii bagati in masina daca te pui la mintea mecanicilor cred ca ajungi sa mori de foame si sa dormi in masina...:mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai incercat, dar ai verificat sa nu fi sparta sita din catalizatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Am incercat cu benzina 98(de la rompetrol), in afara de faptul ca s-a dus mai mai repede,nu am observat altceva.. nu stiu cum pot verifica catalizatorul... Si da, am de gand sa curat si egr + galeria de admisie.. nu merg subturat, schimb la 2500 in general in oras, azi am schimbat si la 6000 in treapta 1 si 2 :-), o mai solicit, stiu ca e masina cu plaja de turatii mari si ii trebuie din cand in cand sa isi aduca aminte asta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta de admisie aer daca e pe aer rece atunci cand motorul a ajuns la 90  de grade, de preferat dupa un drum mai lung. Si la mine nu avea putere cand se incalzea, eu am scos acea clapete de tot si se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatoarele ar trebui sa ''zornaie''(tureaza motorul pe loc si asculta sau pune pe cineva...poti sa si scuturi nitel al 2 lea catalizator ca pe primul fara demontare nu ai sanse...) daca sunt sparte sitele...eu nu le am luat in calcul pentru ca spui ca la rece motorul se comporta normal...in general ele se infunda in caz ca masina consuma ulei si ai un amestec bogat pe evacuare...daca zici ca nu mananca nu cred ca este cazul dar nu poti fi 100% sigur pana nu vezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei
14 hours ago, madi said:

Verifica clapeta de admisie aer daca e pe aer rece atunci cand motorul a ajuns la 90  de grade, de preferat dupa un drum mai lung. Si la mine nu avea putere cand se incalzea, eu am scos acea clapete de tot si se cunoaste.

Stai ca nu inteleg, care e clapeta de admisie de aer de ai scos-o de tot? :-) Nu e clapeta de acceleratie, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul il scoti de pe motor si te uiti in gaura care intra in acel scut de aluminiu care este pus peste galeria de evacuare...ai sa vezi daca este blocat pe aer cald sau pe rece...normal cand se incalzeste ar trebui ca termostatul sa comute pe aerul rece care intra printr o gaura din partea dreapta a capacului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Hmm, ce am citit acolo seamana foarte mult cu ce am si eu ... va fi primul lucru pe care il voi verifica! Multumesc !

Din cand in cand mai simt si un aer cald înecăcios care intra prin gurile de ventilatie in masina! Am crezut ca e de la filtre,dar si dupa schimbare la fel patesc... mai simt asta cand dau drumul la AC si nu la climatronic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei
3 hours ago, sdR+ said:

Capacul il scoti de pe motor si te uiti in gaura care intra in acel scut de aluminiu care este pus peste galeria de evacuare...ai sa vezi daca este blocat pe aer cald sau pe rece...normal cand se incalzeste ar trebui ca termostatul sa comute pe aerul rece care intra printr o gaura din partea dreapta a capacului.

Dar totusi, nu trebuia sa sara apa de 90grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, aerul cald aspirat din galerie e mai putin dens decat cel ambiental, mai rece, insa totusi e la o temperatura infima fata de temperatura din camera de ardere. Densitatea scazuta a aerului e cea ce afecteaza performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incarcat o poza cu capacul motor intors pe spate

108019938_2_1000x700_capac-motor-filtru-aer-16-16v-golf-4-bora-fotografii.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Multumesc frumos pentru tot! Sper sa fie de la asta,ca m-am saturat de problema asta... este vreo motorizare de pe golf 4 mai pacatoasa decat AZD-ul ? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mecanicul potrivit niciun motor nu e pacatos.  Si eu urasc AZD-ul, dar de acum nu mai am ce sa ii fac. L-am luat pt 2-3 ani si asa o sa ma tarai cu el. Pacatoase sunt si cele de 1.4. Deci keep calm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Eu am o pasiune pentru golf 4 :-), nu vreau sa il vand peste 2-3 ani... doar ca, cred ca am dat chix cu motorizarea! :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am blocat clapeta pe aer rece e alta masina, trage de rupe, raspunde imediat la acceleratie si nu mai am oscilatii la ralantii.Am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare cu unele de origine si am scapat de pocnitura aia in viraj despre care v-am povestit mai sus, iar masina parca nu mai simte asa toate denivelarile mici, e mult mai stabila pe sosea. bucsele de pe masina erau tot de origine si nu pareau foarte obosite,probabil se largise gaura, sau cel care le-a montat a luat alta dimensiune. Bne ca am scapat de problemele astea enervante. Mai am uleiul de schimbat si apoi 10 11 mii numai in cox  o tin, ca i-am cautat prea mult in gura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!