Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Am schimbat 2 termostate inclusiv ala de pe auto karma la 120 lei parca. Bun nici macar nu se ridica apa, cand apuca se ridice si incep sa ma invart la un sens giratoriu , acul din bord de la apa asa face si el cand 0 grade cand e 90 asa oscileaza mereu. Ce naiba are ma gandesc la sensorul ala. Daca merg drep nu mai face oscilatia. Doar cand se misca masina atunci apare si oscilatia la ac. Nu mai inteleg ... 

 

Din aia 3 sensori pe care sa il iau sdr ? Sa nu am probleme. 

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vb de termostat ori OEM ori Hella.

Si eu exact asa am patit, am pornit la un drum mai lung, temp dupa vreo 2-3 km era la 90, dupa vreo alti 10 km ma uit cu stupoare ca e la 50.

Am schimbat termostatul cu Hella si n-am mai avut probleme.

Bafta!

 

 

P.S. Ai grija sa n-ai fire cu scurt ca poate defecta senzorii din termostat.

 

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l ai pus pe asta care l am recomandat http://www.autokarma.ro/termostat+lichid+racire/valeo/vw/golf-iv/1-6-16v/14590/10107/10194/21 sa stii ca este un termostat bun...iar ca senzor hella dupa cum a spus si colegul de mai sus...sa speram ca ai sa scapi de oscilatie :).Daca stam sa o luam normal trebuia sa te duci la un mester electrician sa pui un tester si apoi sa vezi ce schimbi si ce nu...asa daca o iei pe ghicite normal ca te costa si bani si timp pierdut aiurea nu mai zic de nervi.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema electrica ,nu e din termostat, nu are cum sa sara acul de la 90 la 0 asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In intervat de 2 3 secunde cand intorc masina asa face si acul.  Testerul il pun degeaba cred nu am eroare in bord...

 

Sdr cel recomandat de la tine l.am pus a mers cat a mers apoi iar a aparut problema. Ma gandesc sa nu fie altceva , misez pe sensor dar am sa merg undeva sa investighez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mai cumpara piese degeaba...tind sa cred ca si termostatul cel vechi era bun in acest caz...incearca macar cu un senzor imprumutat daca ai de unde ca sa , scoti din ecuatie 2 lucruri probate apoi treci la verificat cablaje etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba usor sensorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde , de tine cat esti de priceput...dai jos capacul la motor apoi ai sa il vezi chiar pe langa electrovalva egr undeva in dreapta mai sus...scoti intai cu o surubelnita dreapta mufa(cu simt de raspundere sa nu o rupi...)apoi ai sa vezi o siguranta(la fel bagi o surubelnita dreapta  , deasupra ei ai sa vezi o gaura si acolo bagi surubelnita...apoi tragi vertical(adica in sus)ca sa , scoti senzorul rotesti de el ca sa iasa...are o garnitura din cauciuc care il tine etans...astepta te sa pierzi si ceva antigel(vei complecta ce se pierde)...te vei misca rapid ca sa nu faci risipa de antigel(oricum nu este o avere)nu face aceasta operatiune cu motorul cald ca sa nu te oparesti.Din punctul meu de vedere este o , operatie destul de simpla dar daca nu te pricepi ori esti stangaci...eu nu ma fac vinovat pentru ca te am informat pentru eventuale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Read!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc

Ce am incercuit cu rosu e sensorul ? sau ?? 

LJCwmaA.jpg

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este sonda(bulb) pentru marsarier(ala aprinde luminile albe la cuplarea...).Din cate observ cred ca trebuie sa apelezi la cineva care...-_-.Totusi este o poza pusa de un coleg mai sus destul de explicita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.am gasit, e pozitia nasoala acolo e cu capu in jos :-?

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.07.2016 at 6:35 PM, ionutMK4 said:

In legatura cu blocatul EGR'ului cu o flansa oarba.Vreau sa il anulez din 2 motive:

1.Al meu imi da inssuficent flow, si oricat l-am curatat si adapatat, degeaba.

2.Am inteles ca ar da un plus de putere.

Insa mi-a spus mecanicul meu ca o sa se incalzeasca mult mai greu motorul, in special iarna, si posbil sa se si opreasca cat e rece. Poate confirma sau infirma cineva asta?Multumesc! 

Eu am anulat la un logan diesel tot asa se infunda la din 2 in 2 luni.Acum e anulat si merge de rupe,consumul nu a crescut, trage mai bne si de  incalzit se incaleste destul de repede, de oprit nu sa oprit niciodata. Ma bate gandul sa il anulez  si la golf ca poate raspunde mai bne la acceleratie si o sa fie mai vioaie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Eu de vreo saptamana am urmatoarea problema:masina merge supraturat ,am 2500 rpm la 60 km/h in treapta a 4 a iar la 50 in aceeasi treapta am 2000 rpm.

Am pus Vagul pe ea si numi da nici o eroare.

Clapeta de acceleratie si egr-ul sunt curatate de 2 saptamani si calibrate.Cu masina merg in fiecare zi cu ea,deci nu se pune problema ca,clapeta sa isi fi intrat in regimul de functionare normal.

Relantiul imi sta normal(de la 1000 la a doua linie mai jos).Bujiile au fost schimbate vara trecuta.

Senzorul de temperatura nu are nici macar un an de cand a fost schimbat,la fel si termostatul.

Nu imi dau seama deloc ce ar putea avea.Uleiul a fost schimbat in noiembrie o data cu toate filtrele(cuu exceptia celui de benzina)

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a luat-o razna turometru , e ambreiajul pe duca. Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

176.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi  am reusit sa ai dau de cap cu lagul de acceleratie si lipsa de putere. Era din cauza clapetei de dirijare a aerului cald/rece care era blocata pe aer cald si de asta era lesinata si oscilatii la ralanti. Am blocat-o numai pe aer rece si vad ca se simte diferenta, raspunde mai bne in acceleratie, e mai vioaie si nu mai oscileaza relantiul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pe scurt asa cred ca ceea ce simti este un efect placebo...oricum filtrul de aer este situat dupa cum stii in capacul motorului...pana ajunge aerul ala in filtru deja este fierbinte si tot nu ar conta pentru ca ecu trage exact cat are nevoie sa faca amestecul...oscilatul relantiului nu cred ca are treaba cu clapeta aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciun efect placebo, eu stiu cand trage si cand nu merge in parametrii. Acm chiar se simte ca trage mai bine si raspunde mai rapid la acceleratie. Cand era motorul rece raspundea bine si tragea ok, dar cand se incalzea nu mai avea vlaga si imi oscila relantiul, iar cand dadeam cu spatele daca nu o acceleram mai serios imi murea motorul sau imi scadea rau turatia si se auzea un rontait ca de avans,acum vad ca nu trebuie sa o mai accelerez asa de tare, nu mai scade turatia si nu mai rontaie. Cat mai curand o sa-i anulez si egr-ul, cum le-am anulat la toate masinile pe care le detin si au dat rezultate bune !!

O alta problema ce ma deranjeaza e ca se aude o trosnitura pe sub masina cand virez stanga sau dreapta,doar o trosnitura chiar daca stau mai mult virata. Am schimbat bucsele de la bascula, pivotii, capete de bara sunt bune, caseta de directie nu curge, arcurile sunt ok, doar flansile de pe amortizoare nu le-am verificat, posibil sa fie rupta? In rest nu bate, nu troncane nimic

,

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele chiar daca sunt tasate pana la rulment pe loc nu au cum sa bata doar la denivelari , gropi etc...eu as suspecta caseta de directie...

 

Caseta poate avea joc chiar daca nu curge...drumurile patriei...ia si vireaza stanga apoi dreapta maxim undeva pe un loc neted si asculta cu atentie sau pune pe altcineva sa asculte...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare  in stare buna, nu curge, se vireaza usor, mai ma gandesc la planetare dar cand virez trosneste si atat, nu se aude constant, la drum drept nu se aude nimic sau daca fac stanga-dreapta in mers, doar cand virez intr-o anumita parte se aude..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna,

 

Aseara cand sa intru in garaj am inceput sa aud sunete si vibratii la invartirea volanului. Astazi am depistat ca se pierde lichidul de la servo si sunetul cred ca este de la pompa care ramane fara.

Lichidul se scurge prin partea dreapta a masini (partea soferului). Am tot citit si am gasit ca problema poate fi de la caseta de directie.

Ceva pareri inainte sa plec catre service?

 

Multumesc.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ai uitat in rezervor sa vezi cat lichid mai ai(ai identificat pe unde arunca ulei?)Complecteaza si asigurate ca acel service nu este departe de tine...mai opresti pe drum cu bidonul mai complectezi asta este nu ai ce face...mergand fara lichid risti sa distrugi caseta de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat roata din stanga jos si asta am observat (poze atasate). Burduful de la caseta de directie e plin cu ulei, cand il apas face ca un robinet.

Sa inteleg ca semeringul s-a dus ? Se poate schimba (daca asta e problema) sau trebuie schimbata toata caseta de directie ?

 

PS: Nu pot circula cu ea, am completat uleiul, in 2 min am ramas fara el. Se pare ca am nevoie de platforma.

IMG_20160720_110154.jpg

IMG_20160720_110406.jpg

IMG_20160720_110411.jpg

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca se poate repara...acuma depinde si cat ai mai mers cu ea asa(asta o sa vada numai cel care o repara...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!