Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

In legatura cu blocatul EGR'ului cu o flansa oarba.Vreau sa il anulez din 2 motive:

1.Al meu imi da inssuficent flow, si oricat l-am curatat si adapatat, degeaba.

2.Am inteles ca ar da un plus de putere.

Insa mi-a spus mecanicul meu ca o sa se incalzeasca mult mai greu motorul, in special iarna, si posbil sa se si opreasca cat e rece. Poate confirma sau infirma cineva asta?Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp trebuie sa se auda amorsand pompa de benzina, la mine se aude vreo 4_5 secunde. Filtru de benzina a fost schimbat de vreo 2000 km, ma gandesc ca mecanicul sa nu fi pus filtru invers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot 4 5 secunde se aude cand pui contactu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, atentie pentru ca daca iti sacadeaza in mers si palpaie check engine-u atunci ai probleme ori la bobine, ori la bujii , dar in orice caz cand face sacadari motorul merge in mai putine pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, ionutMK4 said:

In legatura cu blocatul EGR'ului cu o flansa oarba.Vreau sa il anulez din 2 motive:

1.Al meu imi da inssuficent flow, si oricat l-am curatat si adapatat, degeaba.

2.Am inteles ca ar da un plus de putere.

Insa mi-a spus mecanicul meu ca o sa se incalzeasca mult mai greu motorul, in special iarna, si posbil sa se si opreasca cat e rece. Poate confirma sau infirma cineva asta?Multumesc! 

Eu am EGR-ul anulat de aproape un an de zile. Chestia cu plusul de putere este putin semnificativa, se simte un usor raspuns mai bun al acceleratiei, dar nu ceva extraordinar. Am trecut prin iarna cu masina si nu am avut nici o problema nici la pornire si nici in timp ce se incalzeste. Se incalzeste putin mai greu, dar nu mult mai greu. Iar in legatura cu opritul cat e rece nu am patit niciodata asa ceva. Anularea EGR-ului, parerea mea, nu poate face decat bine, in afara faptului ca noxele o sa fie ceva mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.O sa il blochez si eu, pana la urma daca nu imi place ceva, in 15 minute am dat jos tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionutMK4 said:

Multumesc de raspuns.O sa il blochez si eu, pana la urma daca nu imi place ceva, in 15 minute am dat jos tabla.

Eu i-am scos doar mufa si atat. Este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa ii pun si o tabla plina in fata egr'ului. Sa nu mai intre gazele reciclate in motor.Sa mearga motorul doar cu aer curat.Tu ai scos doar mufa, dar posbil sa fie tot pe deschis la tine si sa intre gazele, de asta nu ai simiti nici o diferenta.Deci nu ai rezolvat mare lucru daca ai scos doar mufa.

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina trebuie sa se amorseze cand deschizi usa soferului. Asta daca switch-ul din usa e functional.

Frana nu vad de ce sa o calci inainte de pornire, ii iei din vacuum si acesta va trebui substituit  => turatii mai mari la pornire

Procedura cu calcatul fanei e oblogatoriu la cutiile automate, nu la cele manuale.

Calcarea ambreiajului stiu ca ecu citeste la pornire starea switchului si in cazul apasarii ambreiajului inchide mai repede clapeta pt a preveni turatii mai mari decat trebuie la pornire (functia damper din clapeta e dezactivata).

 

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, ionutMK4 said:

Eu vreau sa ii pun si o tabla plina in fata egr'ului. Sa nu mai intre gazele reciclate in motor.Sa mearga motorul doar cu aer curat.Tu ai scos doar mufa, dar posbil sa fie tot pe deschis la tine si sa intre gazele, de asta nu ai simiti nici o diferenta.Deci nu ai rezolvat mare lucru daca ai scos doar mufa.

EGR-ul inainte sa il anulez l-am curatat si era inchis. Ramane deschis doar daca e blocat de mizerie. Si stai linistit ca nu o sa simti diferenta de putere daca anulezi. Ti-am zis, o usoara reactie mai buna la apasarea pedalei de acceleratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 zile am cautat acel sunet...deci de aici venea. - "Pompa de benzina trebuie sa se amorseze cand deschizi usa soferului. Asta daca switch-ul din usa e functional."

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este inchis la relanty sau in pozitia de off...tocmai asta este problema ca daca ramane deschis sau semideschis la relanty...balbaie motorul si se opreste....motorul porneste apoi dupa mult incercari si doar daca EGR inchide in cele din urma.

Lasa masina la relanty,alimenteaza cu 12 v 1 si 5 si vezi urmarile.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile si bobinele sunt noi abia schimbate , nuj dc imi face asa dar nu mereu cand are toane ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate să aibe probleme si bujiile noi, sau bobinele dacă nu sunt de calitate. An avut prieten cu un golf care si-a cumpărat un set de ngk uri la masină, 70 de lei bucata, si după o lună ai dădea rateuri si mergea în suturi, nu reușea nicicum să-i găsească problema. A cumpărat bobină nouă, fişe noi, problema era tot acolo, după care cineva i-a dat de cap, avea o bujie crăpată. Si scânteia sărea pe lângă fişă. 

Deci Check-ul galben + trepidatii =missfire. De la altceva nu-ti face asa. Punei testerul si o să vezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel imi da ''failure'' pe cilindru 2. Am pus alte bujii alte bobine aceias problema . 

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să "închiriezi"(dai la ăla vreo 20-30 de lei, face semn si înlocuieste si faci o probă) din dezmembrari sau să faci schimb cu cineva (cunoscut sau prieten, vecin etc) cu injectorul de pe al tău (in cazul tău de pe cil 2 ) sa vezi mai apar acele trepidatii sau erori.

Dacă aia era problema, cumperi injectorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, AndreiAnd27 said:

daca nu ma insel imi da ''failure'' pe cilindru 2. Am pus alte bujii alte bobine aceias problema . 

ceva ti a gresit mecanicu ,cand ti a facut motoru.Dute la un mecanic care a lucrat cu asa ceva,nu carpaci de la service,si poate o sa i dea de cap,este pacat de bani care i ai bagat in motor...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a verificat injectorul 2 era putin infundat la curat a zis ca e bun.

Cei de la service ( dacia service) au zis ca posibil o supapa sa inchida prea devreme sau prea tarziu si din cauza asta sa am aceste simptome. Iei sau spalat pe maini au zis ca nu sau atins de supapape ce au schimbat am pe factura ... Doar sa fac cumva sa se strice vreo piesa pusa de ei noua si atunci o sa pot trage de ei. Altfel o alta operatiune ma va costa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Protectia consumatorului! Nu te lasa fraierit!

 

Isi schimba ei atitudinea n-ai nici o grija ;-)

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa schimb un pic injectoarele intre ele sa vad daca se muta eroarea  daca nu ma duc din nou la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti incerca si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare:

Cine imi poate arata unde este sensorul de temperatura a apei care arata in bord cand e 90 grade ? Sau cum se numeste :( 

Daca se poate o poza . Multumesc mult

 

Am o problema cu tempertura apei, acuma e 90 grade acuma e 0 grade nuj ce are, am schimbat 2 termostate aceias problema...

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,poti sa imi dai un link,de unde l-aş putea cumpara,si denumirea lui exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!