Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Tampoanele sunt schimbate si verificate  motorul daca trag de el nu se misca. Motorul a fost segmentat de 4000 km si schmbat toate cle , distributie etc. Am verificat si distributia se pare ca la 3 pistoane imi da corect , iar la pistonul 2 imi da o mica abatere ( pistoane sau cilindri poate ma exprim gresit). Cauza pentru care imi si tremura motoru cand e cald. LA CALD face urat. Nea mecanicii de la DACAIA Service au zis sa o mai las asa, sa nu mai bag banii in ea. Posibil sa fie o supapa care deschide / inchide mai tarziu.

 

 

 

 

 

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca este vorba de asa pune i sa ti faca motoru la din nou,din bani lor.Si io iam facut motoru da sincer sa fiu nam avut nici o problema cu el,nam facut o in service,mia facut o in curte la el mecanicu.Mai urmareste l pe parcurs poate si o da drumu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mai urmaresc maxim o luna. Faza e ca nu scade nivelul la ulei si daca nu scade nu am ce a le zic .... Nivelu e intact dupa 4000 km nu pot zice nimic .

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei ce am asculat in video acela, motorul tau nu prea merge in parametrii normali. In mers are vreo simptoma, intrerupe, lipsa putere  ceva? Meseriasul ala care ti-a segmentat motorul a mai demontat motoare sau doar a desfacut conserve? Mecanicul meu a demontat tot de pe motor, doar blocul a mai ramas pe masina, si a luat fiecare piesa in parte a curatat-o, chiulasa era ca din fabrica,supape lustruite,totul era curat, dar sunt multumit, motorul merge bine, rotund nici nu se aude la ralanti si am ulei 10w-40 in el. Dute pe un tester si verifica injectoarele, curata egr-ul, baga-i ulei nou, nu cel uzat cum fac majoritatea mecanicilor si dai cox 3500-4500 de ture ca nu are nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers merge ireprosabil nu are nimica. Faza proasta apare la CALD la RELANTI  intrerupe.

Uleiul e schimbat de 2000km e nou ... 

Pe tester imi da eroare la cilindru 2 sau pistonul 2 nu mai stiu. Am verificat injectoarele al 2 era infundat , la curatat mecanicu, cand am pornit la cald aceias problema. Bombine+bujii schimbate noi .

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile in ce stare sunt? Egr-ul l-ai curatat vreodata? Distributia ai schimbat-o? O varianta ar fi sa nu fie pusa la semne si de asta ai trepidatii dar o lasam pe ultimul loc.Ceva asemanator am patit eu, aveam oscilatii si intrerupea si nici vlaga nu mai avea si cand am dat jos egr-ul ramasese blocat intre deschis iar dupa ce l-am curatat si-a revenit masina, trage de rupe, merge rotund. Din cate am auzit ai si un clantanit de tacheti sau poate ma deruteaza canistra de carbon care tacane, tachetii astia cand ai  montezi inapoi se descarca de ulei, curatati,spalati, mecanicul a facut treaba asta? 

Pai vezi ca tot pe acolo e buba,injector care nu lucreaza bne sau bobina e pe duca, pune alta bobina sau muta-le intre ele si pune testerul din nou sa vezi daca iti mai da eroare pe cilindrul 2. Eu am bobinele originale, doar una singura a fost schimbata in 191 de mii si inca merg bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu am umblat la el deloc. Legat de tacheti nuj daca a facut cum spui tu. Am schimbat si distributie si tot . Cand a pus-o la punct toate 3 pistoane ieseau pe punct inafara de 2 2 care avea o jumatate de dinte diferenta.

Am schimbat si bujiile si bobinele , tot asa imi dadea eroarea. Acum vad ca sa potolit cu eroarea . Daca o tin mult la relanti cand e cald motoru ( nu mereu face asa)  mi se aprinde martoru de motor si incepe sa mearga intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata egr.ul bine si revii cu vesti noi,exista o sectiune cum sa demontezi si sa il cureti bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa dau de acel topic dar fara sperante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci , dar totusi nu cred ca are treaba egr , dar am sa-l verific posibil sa fie infundat putin

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti intrerupe cand se incalzeste motoru sar putea sa nu fi facut bn scaunu la supape....ulei nare cum sa ti mai manance pentru ca ai si segmenti noi si semeringurile de la chiulasa la fel,legat de egr daca nu ti da pe testar nimik inseamna ca lucreaza ,este in parametri normali,schimba bobinele intre ele sa vezi daca se muta eroare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu 3 pistoane puse la punct si unul nu,este imposibila

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si bobinele intre ele si tot pe 2 imi da eroarea . 

Pai asa a zis mecanicu ca 3 dau bine iar celalalt are o diferenta de jumatate de dinte.

Daca las masina nepornita 15 ore  , si o pornesc dimineata , cand plec de pe loc aceasta imi scote un fum albastrui dar putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba urgent mecanicul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot acuma am garantie la piesele puse de ei invaloare de 2200 lei. Deci o sa mai astept. Totusi e reprezentanta dacia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia schimba si injectoarele intre ele sa vezi sa muta eroarea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ti a gresit distributia,dute la ei si punei sa mai controleze odata sa nu se strice mai rau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot schimba simeringurile de la supape si pe AZD tot asa ca in acest clip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicidecum...distributie data jos...capac tacheti scos(practic e capacul chiuloaseicare cuprinde si axelecu came)...si apoi ajungi la stadiul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la metoda de a nu da chiulasa jos, sa nu desfac tot motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca am fost la 2 mecanici si au zis : simeringuri de la supape. Eu m-am uitat pe net si pt. motorul meu nu ma ajunge mai mult de 200 lei piesele. Vreau sa le schimb.

Scoate fum albastru dar nu mereu. Are momente si momente. Imi ia 1 L de ulei  / 1000 km. . Cand o calc in gol nu scoate fum, scoate cand merg cu ea..vad in oglinda retrovizoae cum scot fum  ca o locomotiva. Ma gandesc sa schimb fara sa dau chiulaosa jos ca am inteles ca e mult frecus acolo. De aceea caut  pe cineva care sa imi explice procedura..sa inteleg un pic cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba schimbi semeringurile....nu o sa iti dispara consumul de ulei.

Ce sa iti explice ?

1 distributia data jos

2 capac tacheti jos

3 schimbat semeringuri supape

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu gabi si eu am patit-o am schimbat semeringurile un rand de bani apoi tot consuma ulei . Am segmentat alt rand de bani. Deci mai bine strangi banii si faci tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!