Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, am urmatoarea problema la golf 4 1.6 AZD: la pornire cateodata da fum albastru.....azi am pornit-o si am lasat motorul sa mearga(90 grade temp) la ralanti timp de 5 minute si pe urma am rugat un coleg sa accelereze mai tare si a scos fum....nu mult dar a scos..Sa fie doar din semeringuri supape sau direct secmentare? In 10.000 de km a consumat cam 2 litri de ulei, acum am si o pierdere pe la capacul de la supape si nu stiu cat a mancat si cat a pierdut. Orice parere e binevenita. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot desfaci, pune-i si segmenti. Ei nu costa cine stie ce, iar manopera in plus e putina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmenti, cuzineti la biele, semeringuri la supape, scapi de stres, trage mai bine, porneste mai usor scade consumul de ulei si de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a ajuns saptamana trecuta segmentare 3.000 ron, tot la AZD. Am schimbat, 

segmenti- 262 ron

-garnitura chiulasa- 140 ron

- curea distributie- 115 ron

semering supape- 40 ron

-suruburi chiulasa- 80 ron

- bujii- 160 ron

- cuzineti biela- 135 rom

-ulei motor 5 L Castrol- 225 ron 

-filtru ulei, benzina, aer, polen- 150 ron toate.

-silicon- 27 ron

-racord flexibil- 44 ron

-antilgel + apa- 26 ron

Piesele au costat 1.400 ron iar manopera 1.600. Dar merita, motorul trage foarte bine, liniar.Deja mi-a scazut consumul la benzina la 5.8 exterior, inainte nu scadea sub 6.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am treaba cu consumul de benzina sau de ulei, e destul de mic consumul de ulei si la consumul de benzina pe exterior scot tot 5 si ceva. Ma gandeam la o varianta mai ieftina sa inlocuiesc decat simeringurile de la supape fara sa demontez si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Mircea

Stiti cumva unde este pozitionat releul pompei de benzina? Nu mai bazaie pompa nici la deschiderea portierei soferului si nici la punerea contactului. Am masurat si tensiunea in mufa pompei cele din mijloc si am 0,25V. Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit dar nu specifica, dar am rezolvat problema. Releul pompei de benzina se afla sub bord, releul 409, iar in cazul meu fericit nu facea contact bine. Cand l-am miscat a inceput sa bazaie pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2016 at 10:49 PM, ionutMK4 said:

Pe mine m-a ajuns saptamana trecuta segmentare 3.000 ron, tot la AZD. Am schimbat, 

segmenti- 262 ron

-garnitura chiulasa- 140 ron

- curea distributie- 115 ron

semering supape- 40 ron

-suruburi chiulasa- 80 ron

- bujii- 160 ron

- cuzineti biela- 135 rom

-ulei motor 5 L Castrol- 225 ron 

-filtru ulei, benzina, aer, polen- 150 ron toate.

-silicon- 27 ron

-racord flexibil- 44 ron

-antilgel + apa- 26 ron

Piesele au costat 1.400 ron iar manopera 1.600. Dar merita, motorul trage foarte bine, liniar.Deja mi-a scazut consumul la benzina la 5.8 exterior, inainte nu scadea sub 6.4.

ce segmenti ai luat si ce ulei ai bagat 5w-40 sau 10w-40 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am facut motorul si am ramas blocat la alinierea senzorului de pe arborele cotit , motor azd , am vazut ca se foloseste presa t10017 dar este 700 lei , la unul din service-uri unde am sunat si au presa cer 500 lei , super exagerat.

Va rog , daca stie cineca cum sa alinieze fara presa sau are presa si ma poate ajuta, ma deplasez eu cu motorul un zona Bucuresti Ilfov si platesc inchirierea presei .

sunt dispus sa cumpar presa second sau noua la preturi rezonabile.

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentii au fost MAHLE. Ulei am pus Castrol 5w30.Este cel din poza.13282191_1166203240109297_1947336110_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negreasorin
Semeringul nou nu a venit deja blocat "in faza" cu un plasticut ? "gaura" rotii fonice trebuie sa se alinieze cu o "gaura"/semn la ora 12  de pe carcasa semeringului ,bineinteles toate astea cu arborele motor blocat in TDC .Cauta prin serviceuri sau intreaba colegii ce se ocupa cu reparatii daca nu mai au un "plasticut"  din ala aruncat pe undeva ...cu un pic de atentie poti monta roata fonica si fara scula/presa aia scumpa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 multumesc de raspuns floro_st205 , el a venit cu plastic si in filmulete am vazut ca trebuie aliniat exact cum spui tu , pentru siguranta, ca sa  nu mai dau cutia de viteze jos inca o data , dupa ce montez motorul ,as vrea sa montez cu presa , la service am incercat , presa am gasit doar la 1 si cere foarte mult 300 lei , sunt constient ca el are presa dar e 700 lei , pana la urma o cumpar si o inchiriez la 100 , pret care ar fi rezonabil. 

serviceurile mari nu ma pot ajuta ,au presa dar vor toata lucrarea, sa repare ei motorul. el e deja facut. 

 

daca are cineva presa , ofer maxim 150 lei pentru maxim 15 min ,cam atat dureaza montarea simering+roata fonica.

 

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ....piticii .....:icon_thumright: ... am si eu cativa :P

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp aveam si eu probleme cu plecarea dupa loc la prima pornire, si anume pornea normal "la sfert"  dar daca calcam acceleratia sa plec dupa loc incepea sa trepideze motorul (parca mergea in 3) si nu mai imi dadea voie sa accelerez  deloc, de multe ori isi revenea dupa 5-15 secunde, alteori se oprea,

Am curatat/adaptat clapeta, egr, senzor map etc,  nimic tot la fel.

Tot uitandu-ma prin autodata la soluti pentru simptomele mele vad ca era trecuta si pedala de acceleratie (APP) asa ca azi m-am apucat de ia, am dat-o jos si am facut ceva masuratori, era total aiurea fata de ce era trecut in autodata, asa ca am desfacut-o si am "reparat-o" anuland (punand in scurt) rezistori inseriati cu extremitatile  rezistorilor variabili, cu ocazia asta am facut un mic releveu. 

Acum functioneaza perfect, parca chiar se accelereaza mai bine decat inainte sa apare simptomele.

Daca reapar simptomele in timp cumpar pedala noua fara sa mai stau pe ganduri, ca oricum asta are si contacti mobili cam uzati...

APP code - 1J1 721 503 J

APP.png.png

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Poate sa-mi spuna cineva care este codul pe original la garnitura de la busonul de ulei? Am vazut ca e scoapta si am gasit putin ulei pe bobinele de la cilindrii 2 si 3. Sper sa fie asta cauza si nu garnitura de la culbutori. Atasez si o poza. Voi ce spuneti? 

IMG_20160607_182854.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu asta am luat asta vara si nu mai am probleme http://www.epiesa.ro/garnitura-capac-alimemtare-ulei-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-topran-109096/14590/10479/piesa-3460576/ ia 2 bucati pantru ca iti mai vine una pusa si pe dedesubtul busonului...la culbutori cand sa desfacut motorul cu mecanicul eu nu am vazut garnitura...apoi  a fost pus de el un silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e scurgere de ulei pe la garnitura gatului de umplere.

Se va verifica gatul sa nu fie fisurat, de regula se fisureaza unde are clemele ce asigura strangerea de capac si astfel pierzi ulei chiar daca garnitura poate fi buna.

Daca era etansarea de la capacul respectiv, nu aveai ulei asa in sus, ci se scurgea in jos de prezoane.

Capacul respectiv se etanseaza cu un silicon special de la Victor Reinz, un tub putin mai maricel ca o pasta de dinti, in jur de 35 lei, deci nu are garnitura.

Mie cei de la Volksparts mi-au recomandat 2 tuburi pt siguranta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper să nu fiu nevoit sa desfac distribuția, că e schimbată destul de recent. Mulțumesc pentru răspunsuri. Am comandat garnitura pe original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare...

Are ceva daca pun un EGR de pe un 1.4 pe un 1.6? Am luat de la o cunostinta un EGR (are 1.4)pentru motorul meu AUS(1.6),l-am montat,sters check engine,merge bine, si stau unu pic pe ganduri daca am facut bine ce am facut...

PS: stiu ca nu e arie dedicata AUS dar nu am vrut sa deschid un topic pentru atat!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o luam logic, egr-ul e doar o valva controlata electronic ce inchide sau nu fluxul de gaze arse evacuate.

Acum, daca difera ceva e acea flansa ce se prinde intre blocul motori si egr-ul propriu zis, ce-ti da debitul sa zic asa.

Daca prinderea s-a facut etans si totul s-a potrivit eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji.

Cursa banuiesc ca e aceeasi , nu cred sa difere intre motorizari.

 

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan nu stiu ce să zic în legătură cu treaba asta pentru că anul trecut m-am pus pe cautat si am găsit un site unde aveau supape egr pentru mașinile Vw, de acolo am ales una care avea in jur de 350 lei si desigur că am sunat să comand. Domnul cu care am vb m-a întrebat de seria sasiu si m-a asigurat că acel model nu e bun pentru azd desi arăta identic, si că pt azd nu aveau. L-am întrebat de ce nu merge dar multe explicații nu mi-a dat decât să înteleg că nu e bun pentru al meu. 

Anul trecut am luat una din dezmembrari de pe un skoda octavia si desi a fost montat in service, adaptat de n ori parcă masina luase razna, sărea turatia de la 500 pana in 3/4000 si după murea motorul. Si eu am văzut cu ochii mei că l-a dat jos de pe o masina care abia ajunsese în parc si era perfect functional pe masina donatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...acum mi-a dat eroare 16555   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva un service bun in timisoara sau mecanic care segmenteaza motor 1.6 16v AZD? Si cam cat ar costa o segmentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am obeservat o problema in ultimul timp la AZD-ul meu - daca virez maxim stanga sau dreapta variaza ralantiu-ul destul de tare, cateodata chiar moare motorul daca plec de pe loc cu rotile virate. Stiam ca exista o mica scadere de turatie la virare dar se stabiliza imediat, dar la mine oscileaza in permanenta. Ceva pareri? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!