Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Astelean Ciprian

Prima data acuma o luna lam curatat ala vechi.

La fel dupa 100 km iara erroare , nici o problema lam schimbat. 

Acuma cica merge dar este posibil de la clapeta de acceleratie in fine acuma am alta clapeta pe masina in test o luna.

Maine faca iara un drum mai lung sa vad apare iara erroarea dracului sau am scapat in sfarsit.

Daca apare iarasi eu cred ca renunt sa ii mai bagesc problema ca deja la cati bani bag in ea si in benzina zici ca miam luat avin asa consuma.

In fine multumesc de sfaturi o sa mai revin cu o postare daca am rezolvat sau apare din noi dracusoru in bord.

O seara faina va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata egr adaptat ok- masina nu merge. Scot mufa egr masina merge.

Cumparat egr nou pierburg montat, adaptat ok masina tot nu merge. Scot mufa si masina e ok, merge mai putin erorile de egr. Am svhimbat si senzorul map cu unul nou luat de la midocar, cel original.

Erori la fel ca mai sus, pierderi aer si barometric/ manifold sensor implausobile corellation. Imi puteti recomanda un mecanic bun sa i dea de cap? Sau egr nou e bulit din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

alex dute la un electrician sa iti verifice mufa de la egr pentru ca si mie primu egr sa dus din cauza ca un pin de la mufa era dus.

dar sincer nu mai stiu ce sa cred de mecanici ca fiecare spune alt ceva.

eu asa iti recomand cauta un electrician sa iti verifice mufa in caz ca este stricata schimbo si vezi cum se comporta.

acuma no sper sa rezolvi ceva dar masinile astea is fac par alb .... ca nici eu la a mea nu stiu cum sa ii mai dau de cap.

o intrebare cat a costat senzorul map?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Map 290 lei original cel facut de magneti marelli.

As verifica mufa insa mi ar trebui o schema si valorile ce trebuie sa le am pe fievare pin. Daca e cineva dispus sa ajute as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

alex incearca sa inlocuiesti clapeta nu ai pe nimeni la dezmembrari sa iti deie un o ora sa o pui pe masina sa vezi poate este clapeta de acceleratie de vina.

spun si eu ca la cam am umblat si eu prin service cred ca pot sa imi dau doctoratu din mecanica :))

daca nu ii dai de cap incearca si la un electrician eu asa zic eu am fost si unele probleme mi lea rezolvat acuma mai am o problema sper sa o rezolv

daca nu dezmembrez masina si vand piese de golf 4 :))

o seara faina si sper sa gasesti problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu clapeta e deja veche:))) am pus si alta la fel. Oricum clapeta e ok, se adapteaza ok, totul o ia razna cand e egr ul mufat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

eu te sfatuiesc sa mergi la un electrician buna sa iti verifice mufa si poate chear si firele sa vada poate sa ars un fir

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, alex.bld said:

Curata egr adaptat ok- masina nu merge. Scot mufa egr masina merge.

Cumparat egr nou pierburg montat, adaptat ok masina tot nu merge. Scot mufa si masina e ok, merge mai putin erorile de egr. Am svhimbat si senzorul map cu unul nou luat de la midocar, cel original.

Erori la fel ca mai sus, pierderi aer si barometric/ manifold sensor implausobile corellation. Imi puteti recomanda un mecanic bun sa i dea de cap? Sau egr nou e bulit din fabrica?

Verifica furtunul de vaccum de la servofrana sa nu fie crăpat si furtunul de vaccum de la canistra de vapori. Tu ai o problema de vaccum undeva, îți zice clar si codul de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le am verificat, cel putin ochiometric, apasat, etc. nu vad sa scape pe undeva. nu am manometru, asta ar trebui sa fac sa vad exact. Si cu egr ul e ceva necurat cum il mufez masina nu se mai accelereaza, imi apre martorul epc in bord si ramane blocata la 1000-1200 de ture si oscileaza. Momentan merg fara egr mufat si masina nu se opreste, drept e ca nici nu are putere. Un service bun imi puteti recomanda? M am saturat de oameni cu idei crete si care fac experiente pe banii mei si masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucione_cip

Mergeti la un electrician/electronist si testati tot circuitul comun cu EGR inclusiv prezenta tensiunei de 5V (la EGR pin 2, CMP  pin 1 si MAP pin 3 iar daca lipseste tensiunea verificati si ECU pin 98) apoi verificati si "masa" (0 ohm intre sasiu si EGR pin 4, ECT pin 4(D), CMP pin 3 si ECU pin 108)

De preferat sa se poata verifica si cu un osciloscop.

Posibil sa fie altceva in neregula nu musai EGR-ul, de exemplu la conectarea EGR-ului sa scada tensiunea de 5vcc sub pragul limita (4,5vcc) si sa dea totul peste cap.. sau poate chiar EGR-ul defect (verificati rezistenta intre pini 2 si 4 si intre pini 2 si 6, vedeti poza 2)

 

AZD.png

 

EGR

EGR.png

 

ECT

ECT.png

 

CPM

CMP.png

 

MAP

MAP.png

 

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Buna seara din nou!

Se pare ca nu este din cauza la clapeta de acceleratie.

16786 EGR sistem cu flux excesiv

Daca stie cineva codu asta de la ce poate sa mai fie?

Sa fie EGR stricat si asta care il am acuma ca daca este vorba mai cumpar unu ca deja ma seaca masina :)) mai rau ca femeile masina asta :))

O seara faina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

@Astelean Ciprian    Si eu am avut aceeasi eroare, si a fost rezolvata prin schimbarea EGR-ului cu unul nou..Nu stiu ce sa pun la tine, poate ai avut ghinion si ai nimerit un EGR defect din fabrica .

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa a fost montata intr-un service autorizat?

Daca da atunci beneficiezi de garantia acordata de producator, si poti returna produsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Ce parere aveti despre uleiul din poza?A fost pus dupa o segmentare la un Golf 4 1.6 16V AZD.E buna norma pentru VW? Mie parca m-i se pare putin mai galagios la relanti.Inainte de segmentare aveam Mobil 1 5w40 si parca era mai silentios.Eu as fi vrut Motul 8100 X-cess, 5W40.Sa il pastrez pe asta pana la urmatorul schimb sau sa il schimb acum?

13282191_1166203240109297_1947336110_n.jpg

13285821_1166203263442628_984701989_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

tomy faza cu garantia ii o vrajeala ca iei dau vina pe alt ceva si tot asa . in fine o sa il schimb luna viitoare ca luna asta este gata bugetu mai am bani cat sa mai traiesc eu pana la urmatorul salar :P:))

ms oricum o sa il mai schimb o data si doamne ajuta :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

nu stiti un site cu egr dar sa fie un site de incredere ca la magazine de piese nu mai vreau sa merg ca sunt smecheri. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca si in dezmembrari ca nu ai ce sa pierzi(totusi  cred ca nici cablajul tau nu este in regula ca altfel nu mi explic...)Ceva bun ai aicia  http://www.autokarma.ro/supapa+egr/pierburg/vw/golf-iv/1-6-16v/14590/10641/10642/5 a doua varianta este buna cel cu , corp de metal...care il am si eu doar ca este cel original...Daca ai avea pe cineva sa probezi egr tau pe masina lui ti ai da seama imediat daca cablajul tau este ok sau tensiunile din mufa...Nu mai cumpara altul pana nu verifici aceste lucruri , parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti am o masina seat Toledo 1.6 16 AZD si am o problema masina nu pornea buji scuipate zic ca bujiile sunt vechi le am schimbat am pus bujii Bosch cu patru capete si masina câteodată porneste când vrea in 2 sau 3 pistoane si zgâlțâie de zici ca vrea sa decoleze relantiul la 400-500rpm când am oprit bujiile iarasi ude plin cu benzina am verificat bujiile scos din chiulasă pus in cablaj dat la automat scoată scântei calumea ce poate fi mil aprins nu am la bord mâine urmează sa pun pe vag com astept idei va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

ok o sa merg la electrician sa imi verifice toata instalatia electrica ... ca nici incalzirea in scaune nu imi merge de cand am cumparato nu ma deranjeaza dar no trebuie sa o fac. multumesc frumos de sfaturi 

O seara faina va doresc :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Buna seara!

Am si eu o intrebare daca fac garnitura de la egr cu gaura mai mica oare imi mai da erroarea ?

Sau daca il anulez imi afecteaza motorul tare?

O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca anulezi supapa Egr o sa ai consum nitel mai mult (1/1.5L) dar o sa fie mai vioaie masina, o sa sara mai bine si nu o sa mai ai oscilatii.

 

P.S. Si n-o sa-ti iasa noxele la VT:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Ms tomy asta o sa fie numa asa temporar ca o sa il schimb din nou dar acuma vreau safac sa nu imi mai apara in bor erroarea ca ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai indata ce ai scos mufa de pe supapa o sa-ti apara semnul in bord desigur.

Te avertizeaza ca ceva nu lucreaza corect :-))

Prin anulare eu m-am gandit la obturare.

Se pune o tabla la fel ca cel pe care al ai dar fara gaura unde intra fumul.

Daca scoti mufa, stergi eroarea tot o sa-ti apara pana la urma n-ai ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

eu ma refeream sa pun o tabla si sa nu mai intre gazele prin egr :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!