Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Astelean Ciprian

Buna seara! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti tot apare in bord acel martor este clar ca ceva nu este in regula cu noxele...in principiu prima sonda lambda ar fi suspecta si nu numai dar daca zici ca egr ai schimbat...(sondele lambda nu se curata pentru ca nu prea ai ce sa cureti la ea...)Cauta la cineva una buna si fa o proba apoi vezi exact ce si cum...si la mine vad ca sa aprins iar dupa ce am schimbat benzina...dracu sa o ia de gat ca e mai ceva ca femeia masina asta...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Scuze am gresit eu cand am scris am schimbat sonde lambda si am curatat clapeta de acceleratie

Daca cumva este de la benzina , de unde sa bag benzina care benzinarie are benzina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De benzină pot spune că le-am încercat pe toate.

Petrom 95, 98

Mol 95, Evo

Lukoil 95, 98 ecto 

Omv 95, maxx motion 100

Acum, e recomandat benzina de minim 98 la motoarele noastre. Cel mai bine se simte cu maxx motion 100 de la omv. Sare foarte bine, urcă repede de la 1000-1200 de turatii, dar după 3500 nici nu se compară cu celălalte. 

Pe locul al 2-lea e mol evo.

E foarte bun, consum bun. 7.8 e recordul în oras, turat până la 3000. 

Dar in afară cu maxx motion am scos 6.4 cu clima pornită non stop. Deci consider că e fruntas.

Cu cele 95 consumul e mărit cu 2 litrii, nu stiu din ce cauză, nu sare asa, e mai leneş, deci total dezamăgit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat numai benzina de 95 si de cateva ori de 98 dar diferenta nu simt.

Pt un motor de 250+ cp poate se simte diferenta dar la motorasele noastre slabe sanse.

Daca vrei economie baga benzina de 95 + gpl si o sa simti diferenta in portofel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Mircea

Ce ulei recomandati pentru un motor proaspat segmentat? 5W40? Si ce marca? Mi s-a recomandat Liqui Moly, as prefera Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand cu cea mai mare incredere MOTUL 8100 X-cess SAE 5W40 100% Synthetic 4L .

Folosesc si la masini si la motociclete acest ulei si sunt tare multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

merita sa reconditionez conducta de tur de servo?
Noua este foarte scumpa(1000 de lei),iar in dezmembrari nu se gaseste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauți unde se ocupa cu furtune hidraulice.ei mufeaza și conducte.cu 50 de lei poate scapi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

12969403_992637304150477_1567747051_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a inceput sa , supureze dar foarte putin...partea cu reconditionatu nu cred ca tine pentru ca oricum unde intra in caseta acel cot de teava este aproape mancat...ma astept oricand sa crape si nu as vedea rostu reconditionarii pe partea cu furtunul cand la baza este foita de ceapa...Gasesti in dezmembrari asa ceva(cum sa nu se gaseasca in dezmembrari?)cu 200 de ron scapi sau poate si mai ieftin...ti am trimis un pm.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi revin cu vechea mea eroare 17566  Manifold Pressure Sensor (G71) P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent...se pare ca nu este egr devina si ca merge bine .dar cu mufa de la egr scoasa nu imi mai aparea pe bord epc .doar chekinul .Am mai fost la un mecanic care cu ajutorul lui am scos si surubul din galeria de admisie si schimbat garniturile ,dar eroarea a revenit .am fost din nou la mecanic si acum a scos mufa de la canistra de carbon .de aprins epc. nu se aprinde doar chekinul ...in concluie se aprinde epc doar cu mufa de la egr montata sau cu mufa de la canistra de carbon montata .deci cu mufele la locul lor se aprinde epc +chekin si masina merge prost ;( .mecanicul a zis sa merg asa cu canistra demufata Dar eu nu vreau .vreau sa gasesc defectul si sa-l repar .Mecanicul acum da vina pe urmatoarele piese .canistra defecta (dar se aude cum lucreaza) clapeta acceleratie sau calculatorul masini ecu .Daca exista cineva care mai are vreo idee despre ce pot face ,Intrebare ce implica schimbarea calculatorului ecu ? 
         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.05.2016 at 8:57 PM, alex.bld said:

Acum problema e mai grava, la inceput nu aveam putere la masina, am curatat clapeta acceleratie, am adaptat o cu vcds  rezultat ok. am adaptat egr - rezultat ok.

masina porneste sta la relanti, insa imediat creste turatia la 1000-1200 rpm si oscileaza, pedala de acceleratie nu mai functioneaza, masina ramane blocata acolo cu acceleratia unde oscileaza. iau contactul o mai las pe moment se accelereaza o pot dupce pana in rosu dupa iar se blocheaza la 1000-1200 rpm iar acceleratia e moarta. 

astea sunt erorile in vcds

 


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 CN
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       3957
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 01317  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W233819     VWZ6Z0A3761347
                      VCID: 60CF460BE0B6781EF43-4A9C
2 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-00 - Implausible Correlation
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Readiness: 1010 0101
 

 

Momentan nu pot folosi masina e nedeplasabila, daca ma puteti ajuta cu un sfat ce sa inlocuiesc sau ce sa fac va raman recunoscator.

Am fost la diversi mecanici am fost la service uri si degeaba. am verificat recent si toata evacuarea, catalizatoarele sunt ok, tobele ok.

REvin cu problema mea:

 

Am schimbat senzor MAP, l am luat pe cel oem facut de magnetti mareli, am luat egr nou - pierburg,  masina merge la fel. porneste si imediat ramane blocata in 1200 de ture si nu mai se accelereaza nici nu moare motoru. scot mufa egr si atunci masina merge, nu se mai blocheaza, insa parca nu mai are putere, se accelereaza greoi.

Testul VCDS arata asta

 

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-00 - Implausible Correlation
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Cu egr scos asta

 

4 Faults Found:

17851 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1443 - 35-00 - Signal too Low
17848 - EGR Valve (N18) 
            P1440 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-00 - Implausible Correlation
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Readiness: 1010 0101

 

Eu nu mai inteleg nimic din masina asta, mai am ceva senzor pe admisie in afara de map? am senzor barometric? sau ce as mai putea schimba?

EGR ul nou, adaptat, imi da adp ok la fel si clapeta de acceleratie se adapteaza, cum bag mufa egr masina gata, ramane blocata la 1200 si nu i mai pot face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian
On 5/15/2016 at 2:16 AM, Astelean Ciprian said:

Buna seara! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O seara placuta.

Am rezolvat. Problema era ca cei de la service mi-au  pus sonde noi dar nu au facut calibrarea si unu nu imi functiona deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sunt oem sigur merg. referitor la epiesa eu nu sunt incantat de serviciile lor. am cumparat un egr nou si se pare ca e bulit de nou. la fel si cu un senzor map am dat comanda de ceva dupa cica nu era pe stoc si in final mi au trimis ceva ce nu avea nicio legatura cu senzorul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile Bosch 0242236566  la 34 lei luati-le. Oem aceleasi bujii vin.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM gasit ca au durata de viata de pana la 100.000 km . Am si gasit pe net tot la 34 lei. Cu astea vine echipata masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Buna ziua din nou.!

Se pare ca tot nu scap de erroare . am facut cam 100 km si sa aprins din nou.

Astazi merg la mecanic sa imi spuna ce am ca nu mai stiu ce sa mai schimb la ea.

O sa imi notez si codul de erroare si am sa revin aici cu o postare poate ma ajutati voi ca sincer imediat trebuie sa mai iau un motor nou si toate piesele is noi pe ea. 

Am schimbat la piese deja cam de 1000 de euro.

O zi faina va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Muraru Dan said:

Bujiile Bosch 0242236566  la 34 lei luati-le. Oem aceleasi bujii vin.

 

 

Acestea in comparatie cu " NGK PZFR6J-11  " cum sunt ?

Care merita cumparat?

 

P.S. din aceste 2 tipuri de supapa Egr din link: http://www.epiesa.ro/supapa-egr-conducte-admisie-vw-bora-1j2-1-6-16v/14676/subcat-10651/

Care trebuie cumparata? Una e pana in 04/2001 celalalt din 05/2001

Ambele au codul Azd la compatibilitate, dar una are Capac din plastic, celalalt din metal.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Astelean Ciprian said:

Buna ziua din nou.!

Se pare ca tot nu scap de erroare . am facut cam 100 km si sa aprins din nou.

Astazi merg la mecanic sa imi spuna ce am ca nu mai stiu ce sa mai schimb la ea.

O sa imi notez si codul de erroare si am sa revin aici cu o postare poate ma ajutati voi ca sincer imediat trebuie sa mai iau un motor nou si toate piesele is noi pe ea. 

Am schimbat la piese deja cam de 1000 de euro.

O zi faina va doresc.

Ar fi  cazul sa schimbi mecanicul.ăsta înseamnă sa nu faci diagnoza și sa schimbi doar piese.hai cu codul  și cu cât mai multe date.și nu dispera....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost sa fac iarasi diagnoza pentru ca check engine a , aparut dupa ce am schimbat benzina si se pare ca tot din cauza primei sonde(cred ca de aia era si acoperit desi am mai avut treaba cu sonda odata am crezut ca am scapat)...cica ia facut o imbatranire sondei( a urcat niste valori...eram in masina si nu am putut vedea ce si cum...)procedura sa facut prima oara doar cu punerea contactului o vreme apoi pornire motor si mentinand acceleratia constanta pe la vreo 2800 de ture vreo 5 minute sau mai mult(nu am stat sa ma uit pe ceas ca deja imi amortise piciorul...) asta pana cand catalizatorul  a , ajuns la temperatura de 300 si ceva de grade apoi a facut seful de service niste adaptari...mi a mai vazut si al doilea catalizator spart si cica ar avea si ala o oarece contributie la aprinderea martorului si pe viitor sa l schimb ca nu a pus neamtul ala degeaba acolo si cica a doua sonda nu mai simte cum trebuie gazele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul ce venea ca prima echipare e cu corpul argintiu, cel revizuit are corpul negru si acele aripioare pt racirea sa.

Bujiile oem cu platina conform vw-lui se schimba la 60000 sau 4 ani care intervine primul. Ca unii au mers si 90-100.000 e alta treaba insa eu nu recomand asta, riscati sa va deteriorati si bobinele.

Cele Ngk cu iridiu teoretic sunt mai bune.

Daca faceti multi km in 4 ani alegeti cele cu iridiu, altfel nu merita.

Check engine poate apare si din cauza sondei a doua fara discutie.

LE: egr alegeti Pierburg si atat. Alta firma eu nu recomand.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Buna seara!

Cod erroare : 

16786 EGR sistem cu flux excesiv

nu stiu ce sa mai schimb momentan miam pus o alta clapeta de acceleratie in proba ( nu ii cumparata inca am proba o luna daca nu mai apare inseamna ca de la asta ii daca nu vand masina pe piese ca aproape toate is noi pe ea :)) )

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar egr zici ca ai schimbat nu?Doar nu o fi si asta nou defect sa ramana blocat pe deschis...au adaptat egr?Astia nu stiu sa curete intai si sa adapteze sa vada daca se mai poate face ceva cu piesa...direct alta ca doar banii cresc in pom.Eroarea asta are treaba cu egr pentru ca si eu m am lovit de ea dar l am dat jos apoi curatat asa cum am stiut eu apoi m am dus cu el la adaptat si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!