Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Cu mufa scoasa e normal sa iti de-a eroare.

Curata-l, adapteaza-l si cu el conectat daca o sa-ti mai faca figuri atunci efectueaza os canare si posteaza codurile de eroare.

Legat de senzorul de turatie, e ascuns rau intradevar.

Ca firme, iti recomand daca iti permiti direct oem, piesele oem sunt cele care trec cel mai bine testele de calitate. Apoi, aftermarket cred ca Hella e cel mai renumit producator, care presupun ca produce si pt oe, insa nu bag mana in foc ca poat fi si altii (Bosch etc). Nu te zgarci, un senzor ieftin iti poate cauza la fel de multe batai de cap in timp.

 

LE: se pare ca e produs de Bosch.

aici un topic despre acesti senzori:

 

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, sunt fericitul posesor al unui golf 4 break 1.6,16 v si as dori sa stiu mai multe despre aceasta masina, precizez ca am permis de 4 zile si masina de 24 h asa ca va rog sa nu va enervati:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga aron ady, primeste acest measj ca ''botez'' sa-ti dea Dumnezeu sa conduci viata toata fara evenimente dar sa nu uiti ca pot alti participanti la trafic sa te implice in accidente,

fi cumpatat in toate nu circula cu viteza excesiva, nu te avetura in scamatorii pe sosea, caci viata este f f pretioasa si se pierde intr-o secunda.

despre masina iti spun ca daca ai cartea ei si este nemasluita fa-i schimburile la timp si reviziile ulei 15000 km sau 1 an daca sti ce ulei a avut din acela baga-i daca nu din cate stiu norma este vw5000 00 sau 501 00, 502 00 si in finctie de kilometri 5w40 dupa care la repezentata -ti spun caind sa treci la 10 w40, lichid de frana 2 ani, distributie 90000km sau 5 ani , bujii 60000km, uleiul de servo nu stiu la cat se inlocuieste, filtru de ulei la 15000, filtrul de ear la 15000, filtrul de habitaclu la 30000 si benzina la 30000, pespecta presiune in anvelope si tipul acestora 195/65/15-16 91H , la benzina sa nu te zgarcesti 98 cifra octamica minim ii place si 100, nu recomand lukoil am avut un 1,4 16v axp  si la lukoil se apindea check engine schimbam benzina se stingea si acum am 1,6 16v AZD aceeeasi problema. despre brizbrizri nu le recomand pentra ca o masina-i buna cand are motorul bun, cutia buna, directia buna, partea electrica buna si bine intees toata lume-si doreste sa nu vada rugina .

altele le poti afla de la reprezentatnta si-ti spun ca merita lucreaza oamnei carora la spun programele ce sa faca si la noi la reprezentata intrebarea nu costa. nu ar strica o vizita care la noi la rm valcea costa 100 lei si-ti fac constatare pe tester care este 100% actualizat si-ti dau si decodarea eventualelor erori si-ti verifica masina cap coada electric directie frane tot tot si afli in cateva ceasuri cu ce pleci la drum.

astea in trecura prin cap si-ti scrisai in rest daca am gresit rog pe cei cunoscatori sa ma corecteze si ce am uitat sa ne spuna altii.

 sa dea Domnul sa ajungem cu bine unde ne propunem si sa avem drumuri fara evenimete pana la sfarsit !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc foarte mult si incerc cat de cat sa respect toate recomandarile tale in masura in care am doi copii si tin foarte mult la ei. cat despre masina de maine incep cu lucrarile la ea si binenteles incerc sa pun ce este mai bun ptr sigurata fam mele.

inca odata iti multumesc ptr sfaturile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,revin cu noi informatii am fost la cineva care stie mai multe(a lucrat pe la wv) a curatat putin clapeta(fara sa o demonteze restul trebuie sa o fac eu) si masina si-a revenit spectaculos in sensul ca nu se mai opreste deloc iar de oscilat foarte putin cu clima pornita mi-a spus ca daca mai face sa curat si galeria de admisie ca pare infundata asa mi-a spus din ce i-a mai aratat pe laptop (un senzor de pe galerie ce masoara presiunea atmosferica sau ceva de genu ca am uitat..... cu motorul oprit ii arata 985 iar cu ea pornita 368 cam asa) am scos si capacul de la motor crezand ca e filtru de aer imbacsit dar indica la fel.Ce zici Dan?........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos tot si curata cum se cade. Clapeta nu se curata cu ea pe pozitie, grosul mizeriei este pe partea de dedesupt, plus cu cea pe pozitie tot jegul ti-l bagi in galeria de admisie, ceea ce e total contraindicat.

Curata bine si egr-ul.

Da jos senzorul map si curata-l.

Calibreaza clapeta si egr-ul si vezi cum se comporta.

Cla[eta si egr-ul se curata cu sprayuri pt clepate si carburatoare, deci foarte puternice.

Senzorul map iti recomand sa-l cureti cu spray pt curatat astfel de senzori, un spray puternic e posibil sa-l defecteze.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc am rezolvat doar cu egr curatat si clapeta data jos si curatata senzorul map nu stiu ce e si nici pe unde se afla... .dupa curatare oscila ca dracii nu cobora sub 1000 de turatii am adaptat egr si clapeta si acum parca am alta masina nici nu-mi vine sa cred....Multumesc Dan.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici gasesti despre cum se curata map-ul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 500 km in urma am facut revizia la masina si uleiul era la limita maxima. Dupa 500 e la limita minima. Mananca mult. Verdict : schimbi simeringuri.

Daca tot schimb simeringuri - ce ar mai trebui sa schimb ca nu desfac motorul zilnic si operatia e destul de scumpa .

Sugestii ? Va rog mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Muraru Dan,am ales sa schimb caseta de directie cu una noua.Pe cea veche am demontat-o la serviciu si am gasit un simering rupt si nu ar fi fost o problema dar axul cremalier e ruginit si e cam un mm in profunzime asa ca cred ca voi renunta sa o mai reconditionez.

O alta problema la care ma puteti ajuta cu sfaturi e ca la schimbarea vitezelor am mai mereu socuri,unele chiar urate desi am schimbat suportul cutiei de viteze,cel din partea dreapta cum ridici capota.La fel cand plec de pe loc uneori baraie ceva sub masina,mai ales daca e subturata,am inteles ca mai e acel ciolan de sub masina dar nu sunt sigur.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

 Sunt si eu nou pe forum si in fam. Volkswagen(precizez ca am mai detinut un Vento 1.8 benzina acum ceva ani,dar nu i-am facut reparatii).Ieri am cumparat un Vw Golf 4,an 2001,euro 4,motor 1.6 16 V,77 Kw,cod motor AZD de la cineva.Am facut ceva asa zise "probe" la cumpararea masinii,asta neincluzand si un tester.Am mers 2-3 km cu ea sa vad cum se comporta la drum,si a fost ok,masina tragea super bine,am facut si 2-3 depasiri in trafic.Am batut palma cu omul,am facut contractul,si am plecat spre casa.Dupa vreo 4-5 km,cand eram intr-a 5-a,motorul mi s-a oprit in mers,iar la incercarile ulterioare de a porni,nici un rezultat.Bateria invartea,pompa de benzina cred ca baga benzina(se auzea acel bazait),insa masina nu pornea.Initial am crezut ca e de la benzina,ca am ramas fara,cu toate ca indicatorul imi arata ca mai am ceva benzina,si becul rosu nu se aprinsese,asa ca am sunat un taxi,m-am intors de unde plecasem si unde era o benzinarie de mana a 2-a si am cumparat 10 l de benzina si i-am turnat in rezervor.Acelasi rezultat,masina nu porneste.Am tractato pana la un mecanic,care are si tester pt. Vw,care insa e plecat din zona si nu mi-a dat inca nici un rezultat.A mai patit cineva asa ceva,sau poate imi dati ceva sugestii,ca innebunesc? mai precizez,ca am fost de 2 ori in intervale diferite de timp sa vad masina,iar proprietarul de fiecare data ma astepta cu motorul pornit,dar fiind foarte obosit in acele momente,acest lucru nu mi-a dat de banuit.Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladuc Ionut

Salut, am lovit un caine si a impins ventilatorul la radiator in partea din spate a alternatorului, si acum nu imi mai porneste . Presupun ca nu mia mai incarcat bateria si deasta nu mai porneste. Puteti sa imi dati o parere , si daca stiti cum se numeste partea din spate a electromotorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat masina a mers dupa ce l ai adormit inseamna ca , cureaua accesoriilor se invarte nu(te ai uitat la asta macar?)referitor la alternator chiar daca a presat in el partile mobile sint in interior...nu vad cu ce putere ar apasa o bucata de plastic a ventului mic pe alternator...ai masurat tensiunea de pe baterie?vezi ca nu ai vreun cablu ciupit...taiat poate...Inspecteaza vizuat bine zona poate pui si o poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladuc Ionut

Am ajuns cu ea pana acasa, am oprito si nu am mai pornit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit zilele astea sa imi arate mai mult indicatorul de benzina decat ar fi trebuit.

aveam in rezervor benzina pana la [cenzurat] sfert. Si dintr-o data dupa o pornire a urcat o linie ... atunci nivelul era aproape la jumatate...

Mi s-a parut ciudat ca am atata benznia desi n-am bagat decat vreo 14/15 L . Dupa ce am ajuns la destinatie chiar de curiozitate am pus iar contact dar nu a mai urcat inca o data la mijloc. De la ce s-a putut intampla chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am păţit şi eu o dată chestia asta: când am oprit maşina aveam mai puţin de un sfert, apoi a doua zi când am pornit mi-a arătat jumătate de rezervor. După vreo 10 km a revenit la normal şi de atunci nu am mai păţit aşa ceva(1-2 ani). Probabil plutitorul a rămas blocat în vreo poziţie şi după aia şi-a dat drumul. Dacă ai urcat/coborât vreun deal mai mult ca sigur asta este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau1979, am de 2 luni acelasi simptome. Adica la pornire 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals (combinat cu 17566 - manifold pressure sensor) + la ABS 01314 - Engine Control Module. Dupa ce le sterg masina merge ok. Apoi s-a agravat si se opreste motorul in mers.... Am spalat EGR-ul, teava, am luat si o clapeta noua. Tevile controlate, Map schimbat. Cere e ideia??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema la cutia de pe acest motor,respectiv sonda pentru mers inapoi...pe la toate magazinele dupa codul de sasiu o gaseste pea cea cu filet M12 cu cheie de 22.Pe masina sonda se desface cu cheie de 24...e posibil sa am alt tip de cutie,adica sa fie schimbata de fostul proprietar?

M-ar ajuta si un cod pentru sonda cu filet mai mare...

MS!

Modificat de voodoo_is
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum problema e mai grava, la inceput nu aveam putere la masina, am curatat clapeta acceleratie, am adaptat o cu vcds  rezultat ok. am adaptat egr - rezultat ok.

masina porneste sta la relanti, insa imediat creste turatia la 1000-1200 rpm si oscileaza, pedala de acceleratie nu mai functioneaza, masina ramane blocata acolo cu acceleratia unde oscileaza. iau contactul o mai las pe moment se accelereaza o pot dupce pana in rosu dupa iar se blocheaza la 1000-1200 rpm iar acceleratia e moarta. 

astea sunt erorile in vcds

 


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 CN
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       3957
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 01317  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W233819     VWZ6Z0A3761347
                      VCID: 60CF460BE0B6781EF43-4A9C
2 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-00 - Implausible Correlation
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Readiness: 1010 0101
 

 

Momentan nu pot folosi masina e nedeplasabila, daca ma puteti ajuta cu un sfat ce sa inlocuiesc sau ce sa fac va raman recunoscator.

Am fost la diversi mecanici am fost la service uri si degeaba. am verificat recent si toata evacuarea, catalizatoarele sunt ok, tobele ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil aer fals.desfa din nou clapeta si verifica garnitura dintre ea si admisie,si vezi daca e bine stransa,apoi verifica toate vacuumurile...si incearca sa faci o adaptare "ca la carte"clapetei,daca este curata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat clapeta, adaptarea a reusit, testul ok. o sa schimb senzorul map asta imi da eroare, o sa vad dupa cum o sa mearga. Are cineva o poza cu furtunele ce trebuie verificate? Sau o schema ceva cu vacumuurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai facut adaptarea?ai incercat si varianta in care intri in vcds pe "adaption"si in campul din stanga unde este 00 stergi bagi din nou 00apoi save si abia atunci faci calibrarea normala?ai verificat clapeta cum ti-am zis sa nu traga aer fals pe la garnitura de sub ea?aveai aceeasi eroare si pana sa umbli la clapeta?pentru ca ultima eroare zice ca"a detectat scurgeri"-traducere mottamo,deci aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi garniturile intre clapeta si galerie, resp clapeta si teava de legatura cu egr-ul. Adaptate in pozitia oprit si "pe contact" clapeta (60) si egr-ul (74).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminMarian

Salut din nou!

Nu s-a intalnit nimeni cu problema specificata de mine anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa niste sunete ciudate, gen bataie la motor in jurul a 2000 rpm am ajuns sa fac o constatare la un service cu pretentii ( Subaru Brasov ). Am insistat pentru o proba de drum, si nu doar ridicat , mici verificari ( cum au si facut) dupa care se observa o mica problema la inbinarea dintre catalizator si toba mica. Verdictul asta a fost , gata ..e toba ! 

In fine , m-am linistit ca nu e ceva grav, am facut programare sii am schimbat toba intermediara. Am vrut sa fac pasul asta cat mai repede, ca sa ma asigur ca nu e altceva....

Dupa ce plec cu ea, constat ca bataie se tine tare... 

Apoi in sfrasit am dat de mecanicul meu, m-a primit  la serviceul lui si am inceput : probe in mers, pe elevator etc.A reiesit ca 99 % problema e de la arbore. Mai exact acei suporti in care sta el prins. Trebuie desfacut baie si stransi .( sper ca nu si schimbati ).Marti desfacem si vedem exact, dar daca mai stateam cu gandul ca e "doar toba ".....poate ca urma sa caut un motor..1.8 t 

A mai patit-o cineva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!