Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

ei asa am zis si eu....adaptarea pedalei DBW.Am facut'o si nimic.De asta ma gandesc sa nu fie vorba de componente mecanice(Ex:injectoare).Anyone? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de la inceput(de cand am cumparat'o).Deja avea 120k,cat de reali e discutabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu ma pricep, tind sa cred ca asa este construita pedala (daca zici ca nu s-a rezolvat din VAG).

Eu m-am obisnuit cu ea, oricum nu ii ceva deranjat, cel putin pentru mine.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei pedala nu e chiar atat de deranjanta.Deranjant e zgaltaitul la schimbatul treptelor.O sa mai incerc maine inca o data adaptarea.Vorbesc din experienta pt ca masina tatalui meu,tot un azd,nu are deloc cursa "moarta".Asta m'a pus pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la schimbarea treptelor nu simt nimic daca las ambreiajul cum trebuie.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta am eliminat'o din start pt ca am incercat toate metodele de a calca ambreiajul.Smuncitura nu o mai simt cand debraiez luuuuung tare de tot si accelerez subtil.Daca e sa conduc ca un om normal(debraiere in max 2 secunde) ma zdruncina.Daca debraiez in >2sec nu ma mai zdruncina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, oare vreun reglaj pt pedala nu se poate face cumva, in sensul sa o lasam mai jos un pic cat sa scapam de cursa acea moarta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu...nu prea ai sanse.Singurul reglaj e o calibrare(la cele drive by wire).La cele cu cablu sigur se regleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, oare vreun reglaj pt pedala nu se poate face cumva, in sensul sa o lasam mai jos un pic cat sa scapam de cursa acea moarta?

Se poate regla, are o tija deasupra pedalei, care trebuie invartita manual spre dreapta ptr a face pedala sa prinda mai jos, dar...nu e indicat. Eu am revenit la pozitia ei initiala dupa cateva zile si...mi-am obisnuit piciorul cu o pedala care prinde mai sus. Cand prindea jos, dupa reglaj, parca nici motorul nu mai mergea asa rotund, simteam si o vibratie usoara in podea, ca o presiune exercitata asupra lui. Am invartit tija la loc si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pedala prindea mai jos, dar dupa cum am zis...nu era prea ok din cauza trepidatiilor aparute. Eu iti recomand sa o lasi asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu smuncitul la debreiere in treptele 1 si 2 si am rezolvat problema schimband suportul de la cutia de viteze(in forma de os)A costat 320 lei pe original(cu tot cu manopera) dar macar am scapat de smuncituri.Incercati sa verificati si voi acest suport.Din cate am inteles pedala de ambreiaj se poate aerisi.Imi poate spune si mie cineva care este procedura de aerisire cu VAG-ul?Va multumesc,toate bune

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o mica problema daca ma poate ajute cineva, cumva, mi-am cumparat recent un vw golf 4 1.6 16v anul 2002 si am si eu o mica problema sau nelamurire cu acest computer de bord, imi afiseaza consum instant , consum mediu dar cati km mai pot face pana la peco nu imi apare, asa e normal? Poate ma puteti ajuta referitor la acesta intrebare si imi mai apare 2 cifre sus 1 si 2 dar in rest nu imi apare cati km pot face cu benzina pana la peco. Multumesc anticipat. Cu respect Axel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e normal.Autonomia se poate activa auxiliar.Cine are un soft corespunzator te rezolva.Uita'te in lista de cereri pentru diagnoza la userii din zona ta.

Cifrele 1 si 2 reprezinta situatia combustibilului/rulajului,etc de la ultima pornire a motorului iar cealalta e per total de la ultimii 2000km parcursi(daca nu ma insel).Plus ca activarea range'ului mai tine si de tipul de bord.Oricum ar fi totul incepe cu o scanare(diagnoza) in care sa vezi versiunea(spre ex daca e BOO-nu suporta range).Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare posesori de AZD. Vreau sa va prezint problema la golful meu.

Nu stiu daca e coincidenta sau nu dar dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre de aer, benzina si ulei dimineata cand e rece are o mica ezitare la pornire adica sau o lungeste un pic sau porneste turat mai jos si apoi ajunge imediat la turatia corespunzatoare pt temperatura de afara. Totodata cand vreau sa plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult ca daca nu se ineaca parca si vrea sa moara motorul, daca stau cu ea 1 min pe loc nu se mai ineaca.

Tin sa va zic ca treaba asta a aparut si dupa ce am stat in coloana 25 km iar a doua zi dimineata a pornit cu simptomele descrise. In timpul zilei porneste bine la sfert numai dupa ce sta mai mult si anume dimineata face asa. Alte probleme nu am cu ea. Sa fi nimerit un filtru de benzina rau? E mann totusi. Iar erori pe vag com nu am.

Poate nu are nimic si e normal dar eu astept parerile voaste.

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu aveam exact problema asta, pana saptamana trecuta cand am facut schimbul de ulei si filtre, dar eu am schimbat si bujiile. De atunci am observat ca pleaca mai bine dimineata si nu trebuie sa o mai las putin pana sa plec de pe loc. Bujiile cand le-ai schimbat ultima oara? Ulei de care ai pus? Eu aveam 5w30 si l-am schimbat cu 5w40, dar parca inclin spre bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare posesori de AZD. Vreau sa va prezint problema la golful meu.

Nu stiu daca e coincidenta sau nu dar dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre de aer, benzina si ulei dimineata cand e rece are o mica ezitare la pornire adica sau o lungeste un pic sau porneste turat mai jos si apoi ajunge imediat la turatia corespunzatoare pt temperatura de afara. Totodata cand vreau sa plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult ca daca nu se ineaca parca si vrea sa moara motorul, daca stau cu ea 1 min pe loc nu se mai ineaca.

Tin sa va zic ca treaba asta a aparut si dupa ce am stat in coloana 25 km iar a doua zi dimineata a pornit cu simptomele descrise. In timpul zilei porneste bine la sfert numai dupa ce sta mai mult si anume dimineata face asa. Alte probleme nu am cu ea. Sa fi nimerit un filtru de benzina rau? E mann totusi. Iar erori pe vag com nu am.

Poate nu are nimic si e normal dar eu astept parerile voaste.

same problem here :(

eu am schimbat si senzorul G2/G62 si nicio schimbare. am scanat cu vagcomul si mi-a dat o eroare pe egr! nu l-am curatat inca, mai astept si eu pareri.

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei eu i am pus numai castrol 5w40. Bujiile eu le am schimbat anul trecut. Sa se fi dus asa repede? Si in dimineata asta a pornit tot greu. Nici nu stiu cum sa va explic. Ineaca parca la prima cheie adica da sa porneasca dar nu poate. Si cand las cheia porneste subturat si apoi ajunge la turatia care trebuie(deci nu la sfert). Daca o opresc si o pornesc iar porneste bine, la sfert.

Toate astea se intampla de cand e mai rece dimineata si cand o las de seara pana dimineata nepornita. Dupa 7-8 ore porneste bine.

Ce sa aibe fratilor ca ma enerveaza deja. Bateria are 1 an, senzorul map e nou, lambda 1 e noua, electomotorul e revizuit. Sa va mai zic ca inainte sa schimb sonda lambda, cand pornea cu problemele astea imi dadea eroarea:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Acum cand porneste greu dimineata nu imi mai da eroarea pe elementul de preincalzire al sondei.

A mai fost frig, sub 0 grade, si in octombrie la cluj dar atunci mi a pornit fara probleme. Patesc asta numai dupa ce am stat in coloana 25 km si am schinbat filtrele si uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei eu i am pus numai castrol 5w40. Bujiile eu le am schimbat anul trecut. Sa se fi dus asa repede? Si in dimineata asta a pornit tot greu. Nici nu stiu cum sa va explic. Ineaca parca la prima cheie adica da sa porneasca dar nu poate. Si cand las cheia porneste subturat si apoi ajunge la turatia care trebuie(deci nu la sfert). Daca o opresc si o pornesc iar porneste bine, la sfert.

Toate astea se intampla de cand e mai rece dimineata si cand o las de seara pana dimineata nepornita. Dupa 7-8 ore porneste bine.

Ce sa aibe fratilor ca ma enerveaza deja. Bateria are 1 an, senzorul map e nou, lambda 1 e noua, electomotorul e revizuit. Sa va mai zic ca inainte sa schimb sonda lambda, cand pornea cu problemele astea imi dadea eroarea:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Acum cand porneste greu dimineata nu imi mai da eroarea pe elementul de preincalzire al sondei.

A mai fost frig, sub 0 grade, si in octombrie la cluj dar atunci mi a pornit fara probleme. Patesc asta numai dupa ce am stat in coloana 25 km si am schinbat filtrele si uleiul

Nu cred ca sa fie de la faptul ca ai stat in coloana sau ca ai schimbat filtrele si uleiul ...trebuie sa incerci sa verifici bujiile sau egr,,,,

Ce benzina folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata am patit urmatorul lucru:

Am pornit normal motorul, si cam peste 30 sec am incercat sa plec de pe loc(-0,5C erau afara), moment in care s-a aprins beculetul rosu de la tempretura apei si palpaia intermitent, plus semnalul de atentionare. A palpait pana am oprit motorul si l-am repornit. Eu stiam ca beculetul se aprinde la temperaturi ridicate ale apei, nu si la cele scazute. A mai patit cineva asta?E vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a fost doar o eroare. Daca nu va mai face asa nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Komodo: Clapeta de acceleratie ai curat-o de curand? Ma gandesc ca daca e mazga multa pe ea e posibil ca dimineata sa se lupte putin cu mizeria pana sa se deschida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie am curatit o de curand si am facut si adaptare. iar benzina am bagat numai carrera 100. Si se poate ca sa mi faca figuri bujiile numai la prima pornire la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!