Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Nu e normal sa iti afiseze asa.La mine ramane 0l/h pana apas iar acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, scriu si eu in speranta ca voi gasi ceva raspuns pentru eroarea la un Golf 4 - 1.6 16valve AZD motor.

Am facut diagnoza la Cristi aka Al Bundy si rezulta urmatoarele

 

Thursday,28,January,2016,15:31:39:48211
VCDS Version: Release 15.7.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Al Bundy Garage
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 CN
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       3957
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 01317  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W233819     VWZ6Z0A3761347
                      VCID: 60C44B08E0FFF03E11-4B4A
1 Fault Found:

16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust)
            P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent

Readiness: 0010 0101


Thursday,28,January,2016,15:45:30:48211
VCDS Version: Release 15.7.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Al Bundy Garage
                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104
           Software Coding: 0011266
            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200
                      VCID: 2C5CEF388CB7645EFD-515A
1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent


Thursday,28,January,2016,15:46:41:48211
VCDS Version: Release 15.7.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Al Bundy Garage
                Address 46: Central Conv.       Labels: 1C0-959-799.lbl
Control Module Part Number: 1C0 959 799 B
  Component and/or Version: 1C Komfortgerat HLO 0003
           Software Coding: 00259
            Work Shop Code: WSC 01317  
           Additional Info: 1C1959801A  1C Torsteuer.FS KLO 0002
           Additional Info: 1C1959802A  1C Torsteuer.BF KLO 0003
           Additional Info: 1C0959811A  1C Torsteuer.HL KLO 0002
           Additional Info: 1C0959812A  1C Torsteuer.HR KLO 0002
                      VCID: 3668CD5012FB2E8E9B-4B18
2 Faults Found:

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-00 - Implausible Signal

 

Dupa test am facut un drum mai lung, si am constatat urmatoarele, la un moment dat la 100 km/h si in treapta 5 brusc masina a pierdut putere, am fost nevoit sa trag pe dreapta, la relanti acul statea la 1100 rpm. Am oprit motorul, am stat cateva minute, dupa a pornit, acul statea normal, insa masina nu mai are putere, in a 5 a mai mult de 3000 de rotatii motorul nu urca, la fel si in pante am fost nevoit sa folosesc doar treapta 1, altfel motorul murea. Acum prin oras vad ca in treptele inferioare pot trece de 3000-4000 de ture insa parca se simte lipsa de putere. Mentionez ca senzorii EPC si ESP fie se aprind imediat dupa pornire, fie la intervale diferite de timp.

Ba mai mult mai am si eroare de gaze, sonda lambda 1, care era pe duca de ceva vreme.

 

Daca s a mai confruntat cineva cu astfel de eroare si problema, v as fi recunoscator pentru informatii! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L'ai sters si reapare?

Posibil senzorul de la axa cu came(cel din dreptul bobinei nr 4),ceva contacte proaste.Eventual fa si o curatare a punctelor de masa(in zona bateriei,pe sub tavita).

Distributia cand a fost schimbata?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost schimbata anul trecut, a mers bine masina pana acum, am cam 10.000 de km cu distributia facuta. Are momente masina cand merge bine, momente cand nu are putere, nu se accelereaza, ramane turometrul blocat la 1100 rpm, nu cred sa fie ceva mecanic, daca era nu mai mergea si pace....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Baieti,

Am o problema cu pornirea la rece (1.6 16V AZD 2001).

Am schimbat ieri bujiile, filtru aer, filtru benzina si curatat clapeta acceleratie, bobinele de inductie le-am masurat, toate avand aceleasi valori intre pinii 1-4 si 2-3.

La pornire motorul este innecat, parca porneste in 3 pistoane si daca las acceleratia se opreste motorul.

In momentul pornirii daca tin motorul turat intre 2000-3000 rpm timp de 1 min isi revine si totul functioneaza perfect.

Mentionez ca la pornire scoate mult fum alb - albastrui.

 

Ce ar mai trebui sa verific?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica presiunea de alimentare a pompei de benzina. Sau fa proba cu alta pompa, buna. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Dupa schimbare bujii,  adaptare clapeta + egr s-a remediat dar nu in totalitate.

Dimineata la prima cheie nu porneste, indiferent cat tin la automat sau daca e sfert de cheie dar la a doua cheie porneste foarte bine.

Pompa de benzina se amorseaza la deschiderea usii soferului si la punerea contactului. sa nu bage suficienta presiune?

In weekend urmeaza curatare egr si apoi readaptare.

Ce as mai putea verifica?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți,,astăzi iar mi s-a intamplat sa nu am pedala de acceleratie in mers,am zis sa o scot putin sa se mai curete,eram in treapta 3 aveam 100-105 si brusc a inceput sa scada turatia si nu puteam nicicum accelera,pe bord nici un bec aprins,am incercat sa bag a 4,nici un succes,era la fel,moarta,apoi am bagat iar a3 am apasat de 5-6 ori pedala de acceleratie dupa care a accelerat brusc,am si un zgomot ciudat când trec de o anumita turație,asemenea unui rulment dar eu bănuiesc mai mult ceva la evacuare,s-a mai confruntat cineva pana acum cu așa ceva?am si consumul mai mare,Mulțumesc anticipat

 

Modificat de miyagirza
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ! va rog sa ma ajutati , sunt nou aici...nu stiu ce diferenta e intre 1.6-16 v ATN si AZD de exemplu....ieri am curatat epuratorul , asta dotorita postarilor voastre pe forum pt care va multumesc..urmeaza egr-ul si acceleratia....va rog sa imi spuneti daca e vreo diferenta intre motorizari....multumesc

Modificat de floryan-pet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente la ce?

Conform autodata...

in '99 apare varianta de 16v a motorului 1.6 numindu-se ATN care vad ca isi are sfarsitul in '01

In 2000 pe langa ATN mai apar si AUS si AZD care merg in paralel cu ATN pana in 2001

In 2002 dispar atat ATN cat si AUS facandu-si paritia BCB care merge in paralel cu AZD pana in 2003 de unde pana in 2006 ramane singurel...

Ca si performante...vad ca sunt la fel...acum depinde ce diferente te intereseaza mai exact 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspuns...nu stiam daca e vreo diferenta...anume sonde, valve, senzori etc in plus sau minus , ori alte cele ca sa inteleg daca ce citesc caici se potriveste si motorului meu .... cu respect si mare multumire!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa imi spuneti cu ce e mai bine sa curat egr_ul si acceleratia....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.

 

Revin cu alta enigma pe care n-am reusit sa-l dezleg.

Scurt si la obiect ... de ce ajunge asa greu temperatura la 90 si cand bag caldura in habitaclu si/sau ma duc cu viteza mai mare de 50 scade temperatura?

Are un coleg cu care umbluu la lucru un golf 4 1.4 si la nici 2 km de locul de munca temperatura e la 90 si nu scade sta batut in cuie.

Are vreo legatura ca al lui e 1.4 si al meu 1.6?

Mentionez ca am schimbat senzorul de temp vara trecuta (hella)

Thanks guys!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arr legatura cu faptul ca e 1.4 vs 1.6. Poate sa fie termostatul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.02.2016 at 4:47 PM, floryan-pet said:

va rog sa imi spuneti cu ce e mai bine sa curat egr_ul si acceleratia....multumesc

 

Spray pt curatat clapete si carburatoare. Mai accesibil la pret il gasisem la Unix, 30 lei ceva in genul. In cel mai rau caz (desi nu are putere mare de curatare ) foloseste spray pt curatat franele.

Sub nici o forma nu folosi wd40 si compatibile.

 

Cat despre diferentele dintre atn, aus, azd si bcb, acestea sunt infime, fiind mai degraba mici "corectii" aduse unor anumite componente ce nu au fost perfect proiectate de la bun inceput. ATN si AUS sunt primele aparute, AZD-ul si BCB-ul au aparut ulterior. 

Spre exemplu, intre azd si bcb marea diferenta este epuratorul de ulei, putin mai bine gandit contra blocarii prin ingetare la bcb. In rest aceeasi treaba.

Posibil atn si aus sa aiba capacul motor diferit fata de azd si bcb.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o parere despre bobinele astea doua, 3 si 4. Mai ma tin sau...?. Nu stiu cat de bine se vede, dar in realitate daca le atingi se simt niste mici denivelari. Motor AZD 2001.

 

20160209_155557.thumb.jpg.7449e767159cfa

In comparatie cu bobinele 1 si 2 care sunt plate. Dupa cum observati la bobina din imagine in zona incercuita este un pic topita sau arsa izolatia aceea.20160209_155642.thumb.jpg.a631a0d6585280

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Avand in vedere ca sunt nou, sper sa primesc ajutor .

Tin sa multumesc anticipat ,tuturor care imi acorda timp si pareri si mai ales celor care ma vor ajuta sa rezolv problemele legate de masina.

Povestea incepe asa :

Dupa ce am cumparat masina am efectuat urmatoarele reparatii de intretinere , mentionez ca masina era puturoasa ,:

Curatat egr

curatat senzor map si camshaft,

schimbat bujii 

schimbat filtru aer si ulei ,implicit si schimbarea uleiului 

schimbat distributie

schimbat alternator(incarca 14.3)

 

,dupa toate acestea , montat gpl .

De acici am descoperit ,defectul , 

Masina sta la ralanti la 600-650 rpm ,sa spunem ca e lucru bun ca sta la ture mici, dar enervant ,pentru ca nu are vlaga la demaraj 

Am observat asta in momentul cand merge cum trebuie, adica cand turatia la ralanti sta la 800-900 iar cand pornesc consumatori urca la 1000 are vlaga 

Masina la pornire cu motor rece pe vremea asta sta la 1100 rpm pana se incalzeste.

Ma pierd in detalii ...

DEFECTUL ESTE : La pornirea consumatorilor(clima la maxim si faza scurta) nu creste turatia motorului .

Singura modalitate de a creste turatia este de a scoate furtunulde la valva canistrei de carbon , valva functioneaza (nu stiu daca functioneaza in parametri normali)dar daca scot supapa de admisie in canistra ,se aude ca functioneaza valva.

Intrebarile sunt :

Cine creste turatia motorului la pornirea consumatorilor???????????

De ce sta turatia la ralanti la 600?????

P.S. la scanare cu vcds nu exista erori.

 

Va multumesc

 

Modificat de negreasorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mary, nu imi dau seama din poze, (ar fi trebuit sa le pozazi mai dintr-o parte) insa daca au inceput sa apara bule iti dai seama ca nimeni nu iti poate spune cu certitudine cat vor mai tine. Tine insa cont ca ele vor ceda indeosebi in sarcina mai mare (ture inalte, subturare).

Legat de cealalta bobina, sigur e cea care face contact cu capacul filtrului de aer, daca nu ma insel e a doua bobina. Nu ai de ce sa-ti faci griji, oricum mai mult de atat nu se va topi.

 

 

Legat de pbma lui Sorin, ecu e cel ce creste turatia insa si o pierdere de vacuum ( cum e cea cauzata de tine cand umbli la furtunele canisteri ) cauzeaza aceasta crestere a turatiei deoarece ecu incearca sa compenseze pierderea de vacuum prin ture mai inalte.

 

Nu ai spus nimic de curatirea clapetei de acceleratie. Aceasta e f importanta la mersul in ralanti, practic ea e cea care dozeaza aerul la ralanti. La alte motoare exista o valva speciala (PCV) pt mersul la ralanti, la azd nu exista si atributia cade doar pe clapeta.

Insa recomand si adaptarea clapetei si a egr-ului dupa curatirea lor.

Legat de cresterea turatiei cand exista consumatori, daca se pornesc lumiile nu trebuie sa existe fluctuatii ale turatiei absolut deloc, doar daca se porneste compresorul de ac (daca ai climatronic trebuie sa NU ai afisat ECON pe display-ul climatronicului) atunci turatia trebuie sa creasca la 900 rpm.

 

Avand gpl, fa testele acestea doar pe benzina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dan , clapeta este bec de curata , egrul si clapeta adaptate cu vcds de mai multe ori , rezultatul acelasi .

Legat de clima , specificatia cu consumatori porniti este pentru clima la maxim cu compresorul ac pornit , daca este pe ECON ,face doar ventilatie.

Toate testele facute pe benzina, daca merge pe benzina ,dupa aia vad ce are gpl.

Are cineva idee daca poate fi de la electrovalva de la canistra?????

exista posibilitatea reglarii ralantiu-lui la AZD daca da ,cum????

 

multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva si la mine tot la 600 sta cand se incalzeste(daca pornesc climatronicul urca la 800)am un amic cu acelasi an de fabricatie si implicit aceiasi motorizare iar la cald sta la 800(de ce numai dumnezeu stie...)am fost la 2 service uri diferite si le am spus clar ca vreau sa maresc relanti ul si cica nu se poate(doar la diesel chipurile cica merge ziceau ei...)Acum sincer daca o fi sau nu ori am gasit eu mecanici parati...m am lasat pagubas intr un final...relanti mic plus lag , la pedala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu ,ca nu se poate regla ralanti-ul dar nu strica sa intreb.

Problema mea cea mai grava este pe gpl: fiind ralanti-ul mic  in mers cand debraiez , daca nu schimb repede viteza ,moare motorul, am testat si si in mers si pe loc. Pe loc nu moare pot sa o turez cat vreau eu.

In mers pe benzina am observat ca la debraie rerevenirea la ralanti se face brusc pana la 1000rpm (cade acul )iar de la 1000 la se face lin pana la 650(la mine, normal la 800).

Pe gpl cade acul pana in 0 rpm , moare motorul instant , asta atunci cand pe benzina aveam ralanti la 650 .

Cand vrea ea si sta ralanti-ul pe benzina la 750-800, merge si pe gpl impecabil.atunci face si revenirea la ralanti ( in timpul debraierii in mers)

Tind sa cred ca este ceva din partea de vacuum infundat si de aici turatia joasa la ralanti ,daca in momentul unei neetanseitati creste turatia atunci de la infundare trebuie sa scada,asta dupa logica mea. 

Singura piesa lipsa pe care o am este un surub  de la senzorul map  , asa am cumparat masina dar nu gasesc niciunde de cumparat, poate are cineva pe aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, la mine se manifesta urmatoarea problema, la rece porneste cateodata mai greu daca nu las contactul mai mult si nu pot sa plec imediat de pe loc, da in nas ca sa zic asa, sa fie pompa de benzina obosita?Mentionez ca filtrele sunt schimbate toate, bujiile noi, clapeta de acceleratie curata. Si de obicei cand e cald motorul si il pornesc se tureaza pana la 2000 rpm si scade normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, mi s-a aprins in bord martorul de nivel ulei , am completat si nu s-a stins acest mertor care sa fie problema ?

am scanat si am urmatoarea erorare:

 Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 BH
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       5165
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 59B3FCC0C3026D6
1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

Readiness: 0000 0000
ca si comportament este ok mai are un tremurat - fluctuatii de turatii uneori la ralanti si rece si calda, consum mixt 6,5/100km, cred ca papa ulei la 2000km aproape 1 l in conditiile in care nu am facut schimbul ci doar am comletat peste ce a fost in motor Dumnezeu stie daca au fost sinceri si scriu ca s-a schimbat acu 5000 km. oricum il schimb cat de repede.

astept parerile celor care au cunostinta. 

zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!