Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

doar ce am patit-o acum 3 zile.

Aveam aceleasi oscilatii care au disparut odata cu schimbarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Manase

Alexandru, golful papa ulei? daca da, inseamna ca precatalizatorul e partial infundat si de aceea nu are viata motorul. Acelasi lucru am patit si eu nu.avea putere ,consum.marit,papa ulei la greu, rezultat final : pt consum ulei -segmentare, lipsa putere- catalizatorul infundat. Acum dupa ce l.am segmentat si i.am scos catalizatorul merge de rupe,are viata motorul,merge mai bne ca una noua.

 

Nu papă ulei, problema e oarecum remediată. Am fost cu el la un service...filtrul de aer era putred, clapeta de acceleraţie...parcă scoasă din sobă...După sărbători o să se apuce de schimbat la ea. Revin cu un post cu ce a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate au reaparut oscilatiile relantiului, eu nu am variatii ale luminilor ci doar al relantiului. Chiar daca pornesc ac-ul. M-a tampit masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinGheorghies

Salut. Am si eu o problema daca se poate sa ma ajutati va rog. Am un golf 4 1.6 16V din 2000. In toate treptele de viteza la un mers aproximativ constant si o turatie de aproximativ 1700~1800 rot/min simt ca masina smuceste din toate incheieturile, ca si cum intrerupe motorul. Dupa o turatie de 2000 de rotatii, masina merge perfect. Mentionez ca bujiile, fisele si bobina de inductie sunt noi, deci nu cred ca este de la aprindere. La diagnosticare nu apare nici o eroare. Unii mecanici si-au dat cu parerea, cutia de viteze si planetarele au fost luate in calcul. Daca cineva a mai avut problema asta va rog daca se poate sa ma ajutati sa gasesc o remediere.

Va multumesc mult.

  • 0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am plans in urma cu cateva saptamani de un tremurat combinat cu oscilatii de relanti, sau cu momente in care imi murea motorul subit acum de cand nu mai porneste clima,in conditiile in care schimbasem cu piese noi EGR, bobine, bujii, senzor map. Problema se manifesta atat pe benzina cat si pe GPL dar erau mai pronuntate acum cand nu mai pornea clima si automat statea la 650 rpm. Am schimbat bateria si nu mai facea chiar asa de rau dar inca facea, si am zis sa verific distributia intrucat aveam o banuiala ca nu era pusa tocmai bine de mecanic. Am ridicat masina pe cric, desfacut capacul de plastic de vizitare de la distributie, invart de roata(masina in viteza a 5a) pana cand ajunge axul cu came echivalent admisiei la gaura, bag un surub, dau sa bag surubul si in cel de la evacuare, surpriza, gaurile nu bateau de nici o culoare. Deja imi confirmasem temerea. Desfac capacul de vizitare de la volant, sa verific semnul de acolo, era si el cu cateva grade inapoi. Concluzia finala a fost ca distributia mea era total prost pusa. Axul cu came de admisie fata de arborele cotit era cu un dinte in urma, iar cel de la evacuare era cu 2 inainte fata de cel de admisie. Dupa ce am desfacut tot, am pus tot la loc cum trebuie, au disparut in sfarsit problemele. Cu ocazia asta mi-am cumparat si cheia aceea pt a desface fulia de pe arborele cotit sa nu mai trebuiasca sa depind de mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din nou

Am observat (dormea copilul in nasina si era liniste) ca cu pozitiile aprise, motor oprit, se aude din spatele comutatoruluiun bazait. Este normal?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am tot cautat de cava timp pe tot forumul si m-ia fost foarte folositor. Multumesc. Mai am nevoie de niste informatii ( unele nu am inteles, unelele nu le-am gasit)

Golf 4 1.6 16 valve motor AZD

- unde sunt senzorii si codul (de turatie, temperatura motor,temperatura lichid racire, etc), doar cel de temperatura cred ca l-am gasit, este cu verde sub EGR?

Daca se poate, va rog cu poze.

Cateodata, cand o apuca am variatii de turatii la relanti doar dupa ce atinge 90 grade si ma gandesc sa verific firele, si daca este cazul sa schimb senzorii.

- exista posibilitatea sa masor/verific senzorii cu un aparat de masura sau altceva?

Ma scoate din pepeni.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu. Cand ajunge la 90 de grade are mici oscilatii la relanti insa daca merg la un drum intins in ture dupa o perioada nu mai face asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6fsi bad

Misfire pe toți cilindri multiple.martorul sta aprins după care începe sa palpaie relativ oscilant 680-720 pierdere de putere în sarcina și da în nas.

Am schimbat buji, și doua bobine și tot la fel .

Dacă știe cineva ce ar putea sa mai fie.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .La multi ani. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste pareri va rog Am schimbat 8 supape si toate semeringurile garnitura de chiulasa si acum scoate un fum alb la pornire pana ajunge apa la 90 si dupa aceea nu mai scoate numai daca o turez pe la 5000 de ture :mentionez ca aceste schimburi le-am facut deoarece s-a rupt distributia .Motor 16 16v AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a inceput sa dea cu fum pe la motor si dispare antigelul mai nou dupa reparatia minune :D

sa fie de la garnitura de chiulasa cu pierderea de antigel? Caldura baga in interior si am observat ca doar la ture mai inalte pierde antigelul.

vad dimineata sau dupa ce parcurg un drum scurt face o spuma galbuie atat la vas antigel cat si la buson umplere ulei.

fum scoate undeva jos in fata motorului doar cand e rece si face urat similar unui tractor. dupa ce se incalzeste un pic nu mai face.

in mers uneori se zbate motorul ca si cum ar da sa moara desi e turat corespunzator treptei de viteza.

nu am nicio eroare pe tester

am observat ca are avansul foarte intarziat. Cei unde am reparat motorul au dorit sa ma taxeze din nou pentru a depista problema asa ca inca nu am reusit sa demontez nimic.

Aveti idee reclamatiile la rar ajuta la ceva? Se face ceva?


@Kalin f

si la mine scotea fum alb pana se incalzea. dupa ce au reconditionat chiulasa la un atelier au schimbat ghiduri si simeringuri supape, planat chiulasa, refacut scaune supape a disparut problema asta.

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la mine motorul merge foarte fain de cand la facut nu pierd antigel

doar atata fumul alb albastrui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani si salut ,ieri seara mergeam cu masina si am vazut ca nu urca acul la apa la 90 grade ,dar cum opream clima urca la 90 ,e normal asa ceva sau e dus termostatul ?? Caldura face si nici nu am geamuri aburite ,climatronicul il tin pe modul econ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kalin f

daca inainte de reparatie nu scotea fum eu cred ca e posibil sa fie ceva similar ca la mine. ceva ghiduri supape la chiulasa uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kalin f un motor nu mananca peste noapte in 170 k 0,5 l de ulei...degeaba ai inlocuit pe chiulasa tot daca segmentii s au culcat de mult...Fumul alb dupa cum stii si tu inseamna ulei ars in motor...adica in capul pistonului...Totusi pistoanele au ramas intacte dupa ciocnirea cu supapele?Te ai uitat si la restul sa fie ok macat ochiometric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

 

Voiam sa va intreb daca ati intalnit pana acum problema pe care o am eu acum la un Golf 4 1.4, motor BCA. Martorul Check Engine s-a aprins din senin, iar erorile depistate aveau legatura cu EGR-ul. Am mers in service, am curatat clapeta de acceleratie si conducta care iese din EGR, dar nu a putut fi adaptat. Se cerea verificarea bateriei si a potentiometrului din Egr. Dupa conectarea acelui "robotel" la bornele bateriei (pentru a elimina varianta asta), eroarea persista. Am schimbat Egr-ul cu unul nou insa dupa montare, la adaptare apar aceleasi erori. La fel si dupa un update al ECU. FIrele care fac legatura intre ECU si EGR au fost verificate (nu stiu cat de amanuntit). Care ar putea fi problema?

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sdR+

eu pierdeam ce era pe gradatia de la joja in 2 zile de drumuri prin Bucuresti

la rece facea un fum gros nu se mai vedea in spate se vedea pe toba ulei ... fumega si dupa ce opream motorul.

Afirmatie service: "masina merge foarte bine"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

 

Voiam sa va intreb daca ati intalnit pana acum problema pe care o am eu acum la un Golf 4 1.4, motor BCA. Martorul Check Engine s-a aprins din senin, iar erorile depistate aveau legatura cu EGR-ul. Am mers in service, am curatat clapeta de acceleratie si conducta care iese din EGR, dar nu a putut fi adaptat. Se cerea verificarea bateriei si a potentiometrului din Egr. Dupa conectarea acelui "robotel" la bornele bateriei (pentru a elimina varianta asta), eroarea persista. Am schimbat Egr-ul cu unul nou insa dupa montare, la adaptare apar aceleasi erori. La fel si dupa un update al ECU. FIrele care fac legatura intre ECU si EGR au fost verificate (nu stiu cat de amanuntit). Care ar putea fi problema?

 

Multumesc mult!

 

posteaza eroarea exact asa cum apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reynolds87 si tu chiar crezi ce spun toti mecanicii...pai daca scoate fum de il tai cu sabia de la ce poate sa fie daca pe chiulasa sa inlocuit tot din ce am inteles de la kalin f...Sincer schimba acel service pentru ca iti papa banii degeaba...pacat sa patesti asa ceva si sa nu ti dai seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta era de la primul service. am mers la al doilea. acestia au facut motorul sa nu mai fumege dar in schimb pierde antigelul si bate. am facut reclamatie la RAR sa vedem daca se face ceva.

Chiluoasa se duce la atelier specializat care stabileste exact ce trebuie schimbat. Si la mine la fel cei de la primul service au schimbat simeringuri au curatato, frecat la supape cu o pasta si au pus la loc. Rezultat o masina fumigena.

Dupa ce au schimbat ghiduri evacuare si iar simeringuri a disparut fumul. S-a facut si segmentare desi aveam compresie foarte buna. 19-20bari dupa segmentare compresia a mai scazut pe la 18-19bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s- a uitat si la pistoane si a spus ca sunt ok, si azi m-am uitat pe teava de esapament si poti sa razi uleiul de pa ea Mecanicul a spus sa mai circul cu ea vreo 500 de km si sa vada dupa aceea,dar nu stiu ce sa fac s-a nu se infunde catalizatorul :banghead:  :banghead:  :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce date...18-19-20 BARI.Cine ti'a spus ca e compresie buna la 20 de bari?Aia e valoare de diesel.

Inseamna ca manaca ulei cu galeata daca nu ai depuneri in camera de ardere.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azd are presiune maxima in cilindri de nou 21bari.(vezi manual service)

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!