Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

ce eroare aveai? e mai usor daca postezi cu cat mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o eroare totul arata perfect numai ca enginul se aprinde din nou daca o calc mai tare

Modificat de goghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate scanari i-am facut nu s-a intamplat niciodata sa nu dea eroare daca avea ceva aprins in bord si am avut tot felul de erori.

la diagnoza se verifica mai multi parametrii. se poate face log in mers nu doar se cauta erorile salvate. asta poate face oricine.

 

"acum a sters iar eroarea dar parca vad ca se aprinde iar cand o calc pe  coada"

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea era abgas werkstatt,, si toate sunt in parametri normali sondele sunt bune, egr bun deci a zis ca nu da nici o eroare si sa o las asa pana cand cu timpul o sa se iveasca vreo problema ,, asta spun ce a zis nenea cu diagnoza eu unu nu ma prea pricep.Deci diagnoza spune ca e ok,, dar dupa ce o cal mai tare se aprinde iar martorul in bord   ori eu nu pricep ori sa ma duc la altcineva mai competent??:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu e eroare :)

 

ceva degenu ar trebui sa fie

1 Fault Found:
16786 - EGR System
P0402 - 35-00 - Excessive Flow
Readiness: 0000 0000

 

Cred ca asta aveai si u. La mine aparea des cand plecam turat de pe loc.

Se blocheaza valva de la egr cred. Dupa ce l-am curatat foarte bine nu a mai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu trage aer fals mai ales pe

La garniturile de la egr si nu numai. Adapteaza egr ul dupa ce l cureti bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sal curat poate o fi de acolo,

Modificat de goghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cât de mult ajuta însă mie îmi pai apărea acel "abgas werk.." și martorul check engine de la sonda lambda și la fel..doar când o călcăm mai tare,peste 4k rotații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu stiu daca am postat unde trebuie, am si eu un golf 4 !.6 fsi, si am problema cu pornitu diminiata, nu porneste la prima cheie, am crezut ca bateria e de vina, am luat baterie noua dar degeaba , am sch si bujiile, am inteles ca mai multi au problema asta, dar nu stiu daca s-a gasit solutia , la mine ii dau cheie, ai da curent porneste, si dupa aia scade turatia pana moare motorul de tot, de abia la a 2a cheie porneste , dar si atunci parca un pic mai greu la cum pornea de obicei,  asta se intampla daca nu pornesc masina o perioada de timp, peste 7-8 ore, dar dupa ce merg cu ea si o opresc , porneste foarte usor, va rog daca se poate sa-mi dati ceva solutii sau idei ! va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Manase

Salut! 

De curând un vecin şi-a cumpărat un Golf 4, 1.6, "cică" recent adus din Germania. Maşina are 216 mii, iar la 209mii i-a fost schimbată distribuţia. Maşina se prezintă impecabil, mai puţin la motor. La pornire, dacă o opreşti şi o  porneşti de 2-3 ori, porneşte din ce în ce mai greu. A doua cauză, care e şi cea mai gravă, maşina nu trage absolut deloc. La urcarea unei rampe, în treapta a3a pierde din viteză. Care ar putea fi cauzele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie catalizatorul infundat. Asa am patit si eu cu a mea, avea 213000 cand am luat-o. Cand era foarte cald afara, era jale. Am scos egr si catalizator si masina merge superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatoarele se curarata.

Mai am o problema, nu mi se mai conecteaza mufele de vag-com. Am fost pla mai multi insi, si nu merge. De fiecare data s-a incercat si pe alte masini si mergea, la mine nu mai vrea nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Manase

Vezi sa nu fie catalizatorul infundat. Asa am patit si eu cu a mea, avea 213000 cand am luat-o. Cand era foarte cald afara, era jale. Am scos egr si catalizator si masina merge superb.

 

Să nu meargă deloc doar din cauza catalizatorului? Mai pe la început avea şi nişte variaţii la turaţia la relanti, urca, scădea şi tot aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru, golful papa ulei? daca da, inseamna ca precatalizatorul e partial infundat si de aceea nu are viata motorul. Acelasi lucru am patit si eu nu.avea putere ,consum.marit,papa ulei la greu, rezultat final : pt consum ulei -segmentare, lipsa putere- catalizatorul infundat. Acum dupa ce l.am segmentat si i.am scos catalizatorul merge de rupe,are viata motorul,merge mai bne ca una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1.6 AZD, la EGR furtunasul mic auxiliar trebuie sa se termine in aer? Nu este legat nicaieri si ma intrebam daca si la voi este la fel, si ce rol are.

 

Am urmarit imagini pe internet, dar cand se prezinta curatarea EGR nu se vede ce este cu acest furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa aibă o supapa in capăt care este filtru de aer de fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am furtunasul ala la egr ,dar nu am avut probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se parea ca trebuie sa duca undeva cand am vazut gaurelele acelea din capat. Acum este clar ca asa trebuie sa fie, multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Acum o saptamana am cumparar si eu un golf 4 1,6 16v break cu motor AZD... BC imi arata ca am un consum de 13-14l in oras si 9-10l inafara orasului...Mi se pare foarte mult. Mentionez, ca am martorul check engine aprins pe bord, dupa test se pare ca e problema cu EGR. Este posobil ca consumul marit e din cauza EGRului?

Modificat de thugking3210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile consum marit (trebuie sa analizezi toate variantele):

- termostat radiator defect pe deschis, motorul nu merge la temperatura optima de regim

- sonda lambda 1 defecta, in acest caz motorul functioneaza dupa maparea de fabrica, nu dupa amestecul optim

- catalizator infundat

- injector care nu functioneaza corespunzator

- roti infranate (probleme etrier frana)

- filtru aer imbacsit, bujii vechi, coil pack defect - nu da scanteie corespunzator

- senzor temperatura G2/G62 defect

- clapeta acceleratie murdara

 

Alta cauza: calibrare defectuoasa computer de bord (adica daca bordul este luat de la alta masina si nu s-a facut calibrarea pe masina ta). In acest caz trebuie vazut si consumul la pompa, pt ca poate bordul nu indica corect.

Modificat de rigapica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

 

Am o intrebare pentru voi.

Oscilatiile la relanti are cumva legatura cu bacteria sau alternatorul? 

Am observant ca in timp ce oscileaza sus jos (motorul cald) si lumina din plafon (cand e aprins una sau toate) isi pierde din intensitate apoi revine la normal , si asta in sincronizare cu oscilatiile.

Ce parere aveti?

 

P.S. imi poate spune cineva in ce directie trebuie sa fie clapeta din capacul motor sa intre aer cald in motor? ( o poza ar fi perfect )

 

Sarbatori fericite la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!