Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

am bagat testerul pe ea si omul a zis ca e sonda lambda pe duca nedumerirea  mea este ca a-si vrea un sfat de la cineva care a inlocuit sonda lambda 1 si de care a cumparat ..care sunt mai bunicele si la un pret mai convenabil

Modificat de goghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema aia cu abgass cand am luat masina,samsarul zicea ca sa aprins martorul impreuna cu eroarea de cand a bagatbenzina din romania,dar nu a fost nimic adevarat.Pana la urma am rezolvat.o sonda 1 avea firele lipite intre ele si facea scurt,cred ca a atins de galerie iar samsarul ca sa nu remedieze problena a scos siguranta din tablou. Am dezlipit firele si le.am izolat bne iar acm merge ceas fara nimic aprins in bord, l.am segmentat,i.am scos catalizatorul si merge acm de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu iei cablu vcds e in jur de 100RON si vezi ce are.

Cu ce program functioneaza cablul?

Modificat de pontilius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu iei cablu vcds e in jur de 100RON si vezi ce are.

Cu ce program functioneaza cablul?

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.php

 

softul crackuit il primesti de obicei cu cablul si mai trebuie instalat un driver pt W7 & W8

http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Imi zici si mie de unde ai luat garniturile pentru gatul de ulei?Un cod ceva? Aceeasi problema o am si ei cu garniturile imbatranite.Multumesc!


Salut.Imi zici si mie de unde ai luat garniturile pentru gatul de ulei?Un cod ceva? Aceeasi problema o am si ei cu garniturile imbatranite.Multumesc!

 

 

 

Ca si mazga galbena pe la buson umplere ulei imi apare si mie iarna insa eu dau vina pe condens si drumurile scurte ce le fac zilnic, cat despre consum de ulei si benzina e un fapt deja notoriu, eu am grija sa ii fac schimburile la timp si sa ii completez cu ulei la nevoie (intre ultimele schimburi am completat cam 2 litri), cat despre benzina cam acelasi consum il au toti in oras asa ca no stress si da-i talpa ca la motorizarea asta e mai sanatoasa!

 

Drumurile scurte ar fi o posibilitate, drumul pana la alucru si inapoi e in jur de 9 km. Dar incalzesc de fiecare data.

Ceea ce priveste consumul ma mira pentru ca iarna trecuta si inainte de aia scoteam max 10.5 aceleasi drumuri, acelasi stil de consum, aceasi benzina.

M-a surprins marirea brusca de la alimentare la alta.

Vara scoteam si 8 in oras mers mai turat.

Azi am fost la un drum mai lung, jumatatea din drumul de 250 km era bagat dezaburirea (compresorul pornit) si am dat in gura (pe autostrada desigur) 160-180 (5/6000 rpm) si am scos 7.2 eu si o persoana de 100 kg si 4 jante cu cauciucuri in spate.

17.17 l de benzina / 258 km.

 

reedstefan Trebuie sa exclud problema cu garniturile pentru ca au fost schimbate ambele: sub gat si in buson.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o problema, de cand am masina de 2 ani am avut problema cu ceasul de la bord temperatura lichid racire cand i-mi indica cand nu, ,  asta intotdeauna ca e vara ca e frig  si de cand da frigul dimineata la pornire se aprinde martorul la apa ala cu STOP , opresc si repornesc nu se mai aprinde deci asta numai pe timp rece, am puso pe tester si da senzor temperatura lichid racire defect si sonda lambda 1 pe duca , Intrebarea mea este:                                      din cauza senzorului temperatura lichid racire defect  acesta sa duca testerul in eroare sa dea sonda lambda 1 pe duca??? sau nu are nici o legatura senzorul cu sonda??..sa nu cumpar sonda degeaba ca e cam scumpa,, sper sa nu fie o intrebare stupida..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut goghi,

 

Schimba senzorul temperatura lichid racire cu unul hella si vezi ce se intampla apoi. Inlocuiesti senzorul, stergi erorile, pornesti masina si mergi putin cu ea pana indica 90 grade. Opresti si iar diagnoza pe ea sa vezi daca mai apar erori de la sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Veneam dinspre Bucuresti spre Ploiesti, mers 100km/h in medie pe DN. Cand am ajuns in Ploiesti, s-a aprins martorul de ESP in bord si a ramas aprins. Am oprit, am repornit motorul si s-a stins. Dupa cativa metri, pe la 40km/h, a franat scurt dar puternic o roata pe partea dreapta din senin. Ce ar putea fi ?

 

Placutele si discurile au 8 luni, desi unul cred ca e ovalizat, simt cand franez. Masina am luat-o acum 7 luni si asa e de atunci la franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai merge tare cu ea maxim un 50kmh. risti degeaba la cat costa un disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vazut la mine aceeiasi chestie.. si nici eu nu stiu daca e normal asa,,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o bora 1.6 16 v cod AZD nu imi porneste la prima cheie dim de cand sa racorit vremea,i-am pus bujii noi NGk,senzorul de temperatura nou BERU si aceeasi problema,am fost la mai multi mecanici toti isi dau cu parerea dar nici unul nu imi da un verdict corect care sa imi fie de folos.Astept si eu o parere din partea voastra poate a mai patit cineva si a rezolvat problema. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea in rampa de injectoare. E posibil fie din cauza pompei de benzina sau din cauza oringurilor de la rampa sa piarda presiune peste noapte si dimineata mai ales la frig sa nu porneasca din cauza lipsei de presiune. Daca pompa e buna atunci oringurile sun problema si costa cat un pachet de biscuiti.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat pompa si imi face presiune 2 bari la relanti,am inteles ca ar fi buna,sa verific si treaba asta cu oringurile.MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea e fff slaba. Eu aveam 2,6 si am schimbat pompa. Zicea mecanicul ca trebuie sa aiba undeva in jur la 3 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibrate - de care pompa e recomandat sa cumparam? Si un pret ne poti spune?

 

P.S. De unde stii daca lipsa de presiune e de la oringuri sau de la pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat de la bosch. Schimba cele 2 oringuri inainte de toate si vezi daca mai exista problema dimineata. Ca sa schimbi oringurile de la regulator trebuie sa dai jos rampa de injectoare si recomand sa schimbi si cele 8 oringuri de la injectoare pt ca sunt ieftine si alea. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu intrebarea lui alinbum, cureaua de distributie slaba pe partea radiatorului.. si la mine e la fel si banuiesc caci am pornito impinsa de vreo 3 ori ca ma lasase bateria, o parere de la colegi sa fie din cauza asta???  sau asa trebuie sa fie?    distributia e schimbata recent 6 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu intrebarea lui alinbum, cureaua de distributie slaba pe partea radiatorului.. si la mine e la fel si banuiesc caci am pornito impinsa de vreo 3 ori ca ma lasase bateria, o parere de la colegi sa fie din cauza asta???  sau asa trebuie sa fie?    distributia e schimbata recent 6 mii km

 

am mai facut cateva verificari de cand am postat prima data si aceasi treaba, chiar si atunci cand curea pare sa fie intinsa daca apas pe ea se vede cum fulie de sus de misca putin, iar curea se slabeste putin. acuma doua zile am mai vorbit cu cineva de problema asta si am zis sa ne uitam si la masina lui si este la fel (acelasi motor AZD). distributia a fost schimbata in Germania nu stia cu cat timp in urma, doar ca masina este in RO de 2 ani si nu a schimbat distributia aici.

 

Pana la urma nu stiu ce sa zic, poate ca este normal! asteptam si parerile altora de pe forum.

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e la fel slaba cureaua spre radiator. imi merge motorul ca un diesel si cand am invartit la mana de la vilbrochen am simtit undeva opune ceva rezistenta mai mare.

bujiile erau scoase deci fara compresie.

am pus o data distributia decalata cu 2 dinti parca si de at mi se pare ca a ramas mai larga. motoru mergea dar pufaia si facea ciudat :D sa fie si asta o cauza?

roata dintata de pe evacuare pare ca se invarte usor descentrat si e ceva joc pe orizontala la axa de pe admisie.

problema asta noua a aparut dupa ce le-au desfacut la service(schimb garnituri ceva) si nu au mai nimerit distributia. au pus cu 1 dinte decalata axa cu came de pe evacuare, vibra tot motorul si se mai oprea

bat si tachetii desi erau noi(ina) si nu bateau inainte de reparatie.

si ce am mai observat au cam exagerat cu siliconul se vede pe la capac ulei, silicon atarnand pe acolo. poate infunda ceva?

acum dimineata porneste greu si miroase a benzina la motor.

desfac zilele astea capacul sa vad ce e pe acolo

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu te-ai oprit in momentul cind opune rezisteta sa verifici cureaua sa vezi daca e

tare?? in acel punct..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua era tare si se simtea cum se intinde sau ceva de genu zgomot de cauciuc tensionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua pare slaba pe o parte deoarece acolo ii da voie intinzatorul sa se intinda, el se mai comprima totodata.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ,, am o problema delicata, zic eu am facut diagnoza de doua ori dupa aprinderea martorului check engine ,nu mi-a iesit absolut nimic eroare si ma dispera, masina merge ok , consum un pic imbogatit dar f. putin , deci engine se aprinde cand ii dau in gura , daca o llas sub 100 km|h nu se aprinde, mia zis omul cu testerul ca problema ar fi numai si numai de la furtunele aer ceva vacum   un sfat stiti careva care e buba?? pe unde ar trage aer? acum a sters iar eroarea dar parca vad ca se aprinde iar cand o calc pe  coada :)) nici nu mai stiu ce sa zic....astept un raspuns                                                                                                                                                                                                                                                                               am facut o inspectie vizuala pe la futunele de aer si nu prea am vazut ceva crapaturi pe ele sau ceva suspect ,, da eu stiu :(  si inca o chestie la pornire motorul se tureaza dupa care revine imediat

Modificat de goghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!