Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Suflat cu aer-lasat in decarbusol (cele din aluminiu)- suflat iar.

Asta daca nu este desprins/macinat.

La mine dadea in nas. Trebuia sa fac o frana usoasara de motor apoi sa o las batraneste. La oras era binisor. Dar la drum lung am fortat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut inca un filmulet in seara asta. https://drive.google.com/file/d/0B-JCmFsYMSBCZWpOd3NnZHhoMFk/view?usp=sharing

Intreb aici deoarece cei de la service ori nu vor ori nu prea se pricep.

Mi s-a propus sa il desfaca iar sa vada ce are.

M-au trimis sa curat injectoarele. Poate sa faca asa de la injectoare?

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reynolds nu vad care ar fi problema ta.e normal sa fie mai galagios la rece.Sunetul als care se aude la pornire posibil sa fie bendixul de la electromotor.se retrage mai greu la rece

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut inca un filmulet in seara asta. https://drive.google.com/file/d/0B-JCmFsYMSBCZWpOd3NnZHhoMFk/view?usp=sharing

Intreb aici deoarece cei de la service ori nu vor ori nu prea se pricep.

Mi s-a propus sa il desfaca iar sa vada ce are.

M-au trimis sa curat injectoarele. Poate sa faca asa de la injectoare?

Troncanitul ăla ca la diesel este de la pistoane, bat in cămăși, nu ai cei face numai dacă ii pui pistoane noi, la 1.4 bat mai tare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita schimbat pistoane sau alt motor cand o pica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi se pare ca la eroarea pe care eu o aveam *17566* si se lega de senzorul map,sa rezolvat momentan cu scoaterea mufei de la egr ,ma puteti ajuta cu ce valori ar trebui sa aiba egr ,o sa vreau aa masor mufa care intra in egr ,ca mi se pare totus ciudat sa am 2 egr in momentul de fata defecte ,am 1 al masini si unul cumparat acum 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita schimbat pistoane sau alt motor cand o pica?

Stai liniștit ca nu pică, merge așa mult si bine. Fa reviziile la timp si nu o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti need help urgent!Azi conduceam prin oras si brusc aud niste zgomote sub capota.

Se aude ca un zgomot cum ar fi un plastic intre rolele de la distributie sau un rulment spart.

Am observat ca pe plasticul ala de la angrenajul rotii dintate de la pompa de apa e umed,si e prelins pe baie in jos.Banuiesc antigel.Daca e sa fie pompa de apa dusa ,risc daca merg 100 de km sa aduc masina in orasul meu?

Se poate gripa axul?asta presupunand ca s-a dus semeringul si ar putea gripa bucsa/rulmentul.

Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au aparut zgomote nu merita sa risti.

Daca doar ai pierdere de antigel la pompa de apa nu e o problema si poti merge 100 km cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un an jumate si aprox 15k km de cand am schimbat distributia. Am pus Conti. Problema este ca este a doua oara cand desfac capaul de la dustributie si am observat curea ca nu este intinsa bine zic eu, partea dinspre radiator. Daca pornesc motorul si il opresc este ok curea. Este vreo problema sau este normal? Motorul este azd. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

 

Am o intrebare pentru voi.

Am verificat nivelul de ulei din motor si am observat ca a scazut un pic din nivelul uleiului   ( merg mai turat din cand in cand :-P ) 

Am ulei Motul 5/40 x-cess , schimbat in urma cu 3 luni si am observant ca am mazga galbena pe buson.

Unii cu care am vb de problema m-au bagat in sperieti ca ar fi nu stiu ce garniture care e foarte scump de inlocuit.

Mentionez ca nu am lipsa de antigel, nu scoate fum , si categoric nu umbluu subturat.

 

De la ce ar putea fi acea mazga pe buson?

 

 

P.S. Consum de 11.4 in oras pe vremea asta e mult pentru acest motor? Folosesc destul de mult dezaburirea si las intotdeauna la incalzit 5-10 minute dimineata sau seara cand ies de la lucru sau ma duc spre lucru. Si folosesc numai benzina de la Omv Maxx Motion 100. Si mai si apas pedala de acceleratie la pana la 3-4000 rpm :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si mazga galbena pe la buson umplere ulei imi apare si mie iarna insa eu dau vina pe condens si drumurile scurte ce le fac zilnic, cat despre consum de ulei si benzina e un fapt deja notoriu, eu am grija sa ii fac schimburile la timp si sa ii completez cu ulei la nevoie (intre ultimele schimburi am completat cam 2 litri), cat despre benzina cam acelasi consum il au toti in oras asa ca no stress si da-i talpa ca la motorizarea asta e mai sanatoasa!

Modificat de teege
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, sunt nou pe forum si am tot respectul pentru voi, precizez ca acum vreo 4 luni mi sa aprins martorul motor si am facut atunci tester si mi-a zis omul ca sonda 1 e imbatranita, de atunci nu sa mai apris niciodata martorul motor, masina merge ok ,consumul cred ca  e normal,ce ziceti pot sa mai trag de ea sau sa schimb sonda? va rog o recomandare sonda lambda mai  bunicica si la un pret mai de criza . Va multumesc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Modificat de goghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema: cand pornesc masina imi sta destul de turat, 1600 rot si scoate si ceva fum. Dupa cam 1-2 min parca ii ok cu fumul. Dar dupa ce motorul ajunge la 90 de grade, turatia sta pe la 1200 de ture, f rar ajunge sa coboare si pe la 1100 ture. Problema a aparut dupa ce am schimbat termostatul care era defect (nu mai inchidea). Nu am eroare in bord. Ce sa verific? Sa incerc eventual si o curatare a clapetei? Mentionez ca motorul trage f bine. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problemă asemănătoare cu a ta Cristi_xtr și a trebuit adaptată clapeta,încearcă ca poate e tot asta și scapi ușor și repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu informatii noi: dupa cum stiti am avut probleme cu pornirea la rece.

Se pare ca problema a fost intradevar senzorul de temperatura (trimitea informatii eronate la calculator). Acel sensor l-am schimbat si acum de de o saptamana indiferent ce temperatura e afara sau ce temperatura are motorul masina porneste fara probleme.

Sfatul meu este urmatorul: toti cei care aveti probleme de orice fel la masina cautati si cereti parerea mai multor persoane, chiar daca se pierdd mai mult timp si stati cu masina pe dreapta este mai bine sa fiti sigur ce are cu adevarat masina inainte sa dati bani pe piese.

Drumuri bune tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tommy_dj la fel am patit si eu cu spuma galbena.am scos gatul prelungitor si am pus capacul dirrct pe capacul culbutorilor.nu a mai aparut problema.Concluzia e ca a cedat garnitura de la gat.tot la motul x8100 xcess mi-a aparut problema.

@Reynolds87 Joi iau salariul sibam sa merg sa o inlocuiesc.promit sa iti spun.La schimbul distributiei nu am inlocuit pompa de apa pt ca mecanicul respectiv imi spusese ca e buna:-j

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name="alinbum" post="2662444" timestamp="1449342059"
Salut. Am un an jumate si aprox 15k km de cand am schimbat distributia. Am pus Conti. Problema este ca este a doua oara cand desfac capaul de la dustributie si am observat curea ca nu este intinsa bine zic eu, partea dinspre radiator. Daca pornesc motorul si il opresc este ok curea. Este vreo problema sau este normal? Motorul este azd. Mersi


Nimeni nici o parere?

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si mazga galbena pe la buson umplere ulei imi apare si mie iarna insa eu dau vina pe condens si drumurile scurte ce le fac zilnic, cat despre consum de ulei si benzina e un fapt deja notoriu, eu am grija sa ii fac schimburile la timp si sa ii completez cu ulei la nevoie (intre ultimele schimburi am completat cam 2 litri), cat despre benzina cam acelasi consum il au toti in oras asa ca no stress si da-i talpa ca la motorizarea asta e mai sanatoasa!

 

Drumurile scurte ar fi o posibilitate, drumul pana la alucru si inapoi e in jur de 9 km. Dar incalzesc de fiecare data.

Ceea ce priveste consumul ma mira pentru ca iarna trecuta si inainte de aia scoteam max 10.5 aceleasi drumuri, acelasi stil de consum, aceasi benzina.

M-a surprins marirea brusca de la alimentare la alta.

Vara scoteam si 8 in oras mers mai turat.

Azi am fost la un drum mai lung, jumatatea din drumul de 250 km era bagat dezaburirea (compresorul pornit) si am dat in gura (pe autostrada desigur) 160-180 (5/6000 rpm) si am scos 7.2 eu si o persoana de 100 kg si 4 jante cu cauciucuri in spate.

17.17 l de benzina / 258 km.

 

reedstefan Trebuie sa exclud problema cu garniturile pentru ca au fost schimbate ambele: sub gat si in buson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog un raspuns, acum 4 luni sa aprins martorul motor si am facut un tester si mi-a iesit sonda lambda de dinainte catalizator cam imbatrinita, de atunci nu mi sa mai aprins niciodata,masina merge ok nu am probleme zic eu. Acum citeva zile am facut itp si surpriza a zis ca sunt probleme mici cu noxele si cam miroase la evacuare a benzina nearsa desi masina zic eu merge ok si consum ok si mi-a zis ca ar pute fi sonda lambda, daca e asa ce spuneti mai pot sa mai merg asa cu ea un timp sau sa schimb sonda ??                                                                                                                        ce sonda i-mi recomandati ??  Va multumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi  am calcato un pic si mi sa aprins check engine in final... abgas werkstatt si in 418 km , 50 km|h viteza medie, 6,3 consum cum am spus masina merge ok , singura chestie am observato in mers la turatii mici cand acelerez e o mica smuncitura, ce spuneti sonda lambda trebuie schimbata?? sau mai pot merge pana cand observ mai multe probleme la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi  am calcato un pic si mi sa aprins check engine in final... abgas werkstatt si in 418 km , 50 km|h viteza medie, 6,3 consum cum am spus masina merge ok , singura chestie am observato in mers la turatii mici cand acelerez e o mica smuncitura, ce spuneti sonda lambda trebuie schimbata?? sau mai pot merge pana cand observ mai multe probleme la motor.

dc nu iei cablu vcds e in jur de 100RON si vezi ce are. Mie imi dadea de la egr excesive flow cand plecam turat. Am curatat foarte bine egr in solutie si acum nu a mai dat asta.

Am folosit triumf din 10 in 10 min si clatit cu apa fiarta doar jos la valva. Poate sunt si alte solutii dar nu am gasit

Daca aveai cablu si laptop vedeai ce are si stateai linistit.

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!