Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

de la ecu, poate s-au oxidat. in general e bine de verificat ce e mai usor.

stiu ca exista si un tester cablaje. am vazut in manualul de service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufele de la ecu s-au scos cand am montat pilotul automat ,ca a tras fire la el ,vineri sunt programat iarasi la service ,ca mecanicul crede ca face masa pe undeva sau un fir atinge ceva ,oricum ma disperat eroarea asta ,oricum sunt bine venite toate parerile ca sa am ce verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autovogue, aceleasi probleme le-am avut si eu. La mine s-a rezolvat pornirea greoaie la temperaturi scazute dimineata prin inlocuirea filtrului de benzina.

Modificat de Radu Mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți mulțumesc frumos pentru răspuns dar a fost schimbat acum 3000km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimb bucsa bascula, bucsa bara rigidizare, bielete antiruliu, pivoti imi sta directia stramb merge foarte usor si simt undeva spre capat de cursa ca atinge si apoi merge iar usor.

volanul nu revine dupa viraj.

mi s-a recomandat sa fac directie dar nu cred ca asta va rezolva tot.

aveti idee? ati mai patit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau - relantiul la benzinare nu se poate modifica ca la diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiud mecanicul a modificat parametri si parca statea mai turata si nu mai aveam deloc fluctuati la relanti ,oricum azi a mers prietena mea cu masina si cand a ajuns la munca ,a vrut sa o mute si NU a mai putut sa o porneasca ,sa resetat tot ,adica baterie moarta ,ma omoara fizic masina asta ,nici nu stiu la mecanic ce sa ii zic sa mai verifice :( sunt mai mult decat dejamagit de problema asta si ca nu-i dau de cap,as cumpara alt ecu ,ca ma gandesc ca el este de vina pt tot ,dar nu sunt sigur ca el este .maine voi mai face o vizita la mecanic ..mia verificat alternatorul si cu motorul pornit si faza lunga aprinsa avem pe alternator 13,6-7.e ok ...mecanicul zicea ca e posibil sa fie alternatorul dus si sa nu dea curent la egr,map,clapeta si sa le reseteze valorile .oricum nu mai stiu ce sa zic ca ,egr si senzor map sunt schimbate si la fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentam nu stiu pe nimeni :( ,stie cineva daca Azd are releu 109 ??? ,pt ca am o eroare care face referire la releu 109, dar nu gasesc pt benzinare doar diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are. Pune aici eroarea pe care o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 -engine control module 49-10- no communications-intermitent ,si daca cineva stie un electrician care ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut erori de genu dar au disparut.

Sper sa nu revina

Eu am umblat aproape pe la toate mufele usor accesibile si le-am dat cu spray contacte :D

 

cel mai usor ar fi un tester de cabluri special sa il pui pe acea mufa de la ecu si sa iti dea ce probleme sunt

stiu ca am vazut in manual. daca stie careva poate posta.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01314

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reynolds87, acolo am verificat di eu ce inseamna dar ,nu inteleg tot si care ar fi cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu, de ce nu iei legatura cu Florin sau cu Al bundy de aici de pe forum ? Sunt din Bucuresti si cred ca sigur te pot ajuta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu se referă la un releu 109 ci la faptul că ocazional ECU nu se mai alimentează. Verifică în primul rând siguranţele F10 şi F29, dacă fac bine contact şi legăturile la caroserie (le identifici după schema din ataşament, desfaci şi cureţi bine cu spray de contacte)

siugrante azd.pdf

legaturi masa.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema destul de grava cu AZD-ul meu, de vreo 3 zile nu mai pot sa pornesc masina daca motorul este rece (si cand zic ca nu pot, ma refer ca dau la automat vreo 2 ore si abia abia porneste) dupa care mai stau 20 de minute cu ea la relantiu ca altfel daca apas pedala de acceleratie iar se opreste.

Bateria este noua, filtre de benzina si aer sunt noi, bujiile sunt verificat si is ok.

Ieri am fost cu ea pe tester si nu era deact o eroare (o bobina de inductie dusa) am schimbat bobina dar problema a ramas.

Mentionez ca dupa ce se incalzeste bine nu mai am nici o problema, porneste la sfert de cheie, sta relantiu la 650 de ture nici un bec aprins prin bord.

Mecanicu zicea ca ar putea fi ssnzorul de temperatura cu toate ca nu dadea nici un fel de eroare la scanat.

Ce ma sfatuiti?

Apropo, clapeta de acceleratie si valva egr nu le-am curatat niciodata in 3 ani, credeti ca ar fi bine sa le curat alea inainte sa bag bani in piese?

Orice sfat e bine primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape aceiași problema o am și eu,doar ca mie îmi pornește mai repede,nu am rezolvat o încă însă mi a spus cineva ca ar fi de la clapeta de accelerație și urmează sa o curat. Sper ca ăsta sa fie,dacă o rezolvi înainte sa mi spui și mie ce ai făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin și eu cu o problema, poate am noroc și de data ăsta îmi răspunde cineva.am avut probleme cu sonda lambda, am schimbat-o, martorul din bord s-a stins singur după appx 30 km, acum, S-a întâmplat de doua ori, odată staționand cu motorul pornit și o data în timp ce opream la semafor sa moara motorul, S-a sgalțait 1 data de 2 ori și gata,se aprinde martorul bateriei, pornește imediat după întâmplarea ăsta. Chiar nu știu de ce sa mă apuc, după ce am făcut revizia, în diminețile reci, pornea puțin mai greu, dar acum pornește perfect, nu am nici un martor aprins în bord, relanti ul sta fix, nu înțeleg ce nu îi convine,rog un sfat de la cei care au mai multe cunoștințe,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, e normal ca în frana de motor consumul sa oscileze intre 0 și 4 - 5%, mai ales dacă frânez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost ambele catalizatoare. Sa nu faci ca mine si s-o fortezi. Mia suflat garniturile pe evacuare si cel putin semeringurile. Se curata catalizatoarele. Eu de nervi si graba le-am spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce se durata catalizatoatele? Poti descrie operatiunea si sa ne spui solutia pe care ar trebui sa o folosim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pontilius eu nu îmi dau seama dacă am probleme cu catalizatoarele,mie mi se pare ca trage bine, doar vara după când este cald se simte puțin mai greoaie,Cum sa fac sa îmi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce si cum se curata catalizatoarele? Scuze dar n am mai putut da edit iar autocorectul de pe telefon isi face de cap.

@miyagirza: din cate stiu eu atunci cand e cald orice benzinar trage mai greu din cauza lipsei de oxigen din aer. Iar cand ai catalizatoarele infundate masina ori nu scoate fum ori scoate fff putin.

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!