Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut.

Rezolv una dau de alta

Din ce motiv imi papa ulei (250g la 40-50Km) si cateodata scoate fum gri fara miros. Motorul merge bine, fara zgomote.

Si cam cat costa remedierea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să te interesezi de pret trebuie să aflii cauza. Pune masina undeva să fie drept/orizontal si uitate să nu iti picure sau să curgă ulei pe undeva. 250 de ml e foarte mult. n-are cum să mănânce atât la 50 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat. Nu curge/scapa pe nicaieri. Nu am pierderi vizibile. Acum 2 saptamani mi s-au infundat catalizatoarele. A facut presiune si mia suflat ulei pe la capacul de ucomplectare si garniturile pe evacuare. Am complectat uleiul, am spalat motorul cu 4 spreiuri. Nu se vad urme de ulei nicaieri. Scoate fum dar nu stiu sigur daca pentru ca am scos catalizatoarele.De atunci il tin sub observatie. Inainte nu stiu cat sau daca pierdea. Masina o am de o luna. Ma gandeam ca datorita presiunii sa nu fi stricat un segment sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți, îmi puteți spune care sunt firele de pe sonda lambda care trebuie măsurate pentru verificare continuității, sonda cu 5 fire (culorile:negru, gri, alb, galben și albastru) Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,ieri am plecat cu masina ,am parcato si dupa 30 minute am plecat ,am bagat cheia si am plecat ,dupa 5 minute ,am oprit sa coboare cineva ,si atunci sa aprins martorul chekin si epc ,masina a inceput sa tremure si sa nu o mai pot accelera ,cum o acceleram murea motorul ,am oprit motorul si repornit si acceasi problema ,nu puteam accelera :( am mai oprit si pornit motorul de cateva ori ,tin sa precizez ca in tot acest timp martori au ramas aprinsi ,cand intr-un final am putut accelera sa stins epc ,am plecat acasa ,acum de dimineata am pus testerul pe masina si surpiza nu aveam nici o eroare stocata ,dar motorul tremura ,nu mult dar parca mai mult smucituri dar insesizabile pe turometru .i-am mai dat o scanare generala si in timp ce scana s-au aprins iarasi aceasi martori ,am intrat in engine si aveam urmatoarea eroare 17566-manifold sensor(g71) implausibil signal ,de care se pare ca nu pot scapa ,si acum porneste si mai greu dimineata .a mai patit cineva sa nu poata accelera si sa se opreasca motorul daca o face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca sa cureti acel senzor cu spray contacte, contactele si sa verifici firele.

eu am facut asta si nu a mai dat eroare si acolo :D

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e nou ,deci problema e tot pe la fire sau trage aer fals ,mecanicul a zis ca nu trage aer fals :( ,problema e nasoala ca cine stie ma prinde in vreo depasire si nu mai pot accelera ,ceea ce nu inteleg ,de ce face doar cand plec repede de pe loc si foarte dar foarte rar cand o las 3-5 minute pornita si dupa plec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca ai pus senzorul? Din experiența mea care am cumpărat senzor nou aftermarket m-a ținut 8 luni. Noroc ca nu am aruncat senzorul OE și l-am pus înapoi după ce l-am curățat. Cred ca la acest senzor nu merita cumpărat altceva în afara de OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai stiu ,dar cand l-am montat am observat pe comp. bord ca cifrele la consum se miscau repede ,de ex acum la mine imi arata consumul 30% si se schimba dupa 2-3 secunde adica greu ,din ce tin eu minte consumul inainte de eroare se misca repede in functie de acceleratie dar oricum era mult mai repede ,si dupa ce am pus noul senzor (map)eroarea a reaparut la 5 minute ,deci tind sa cred ca nu e senzorul ,ca si cu cel vechi facea la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.vin si eu cu o problema la un g4 ,2001, motor azd ,instalatie gaz prins,cand o pornesc tine relantiul foarte greu si daca incerc sa o accelerez se opreste,o las sa se incalzeasca 5-10 min nu mai face probleme.Schimbat bujii,bobine inductie,baterie,curatat clapeta de acceleratie,egr,si tot asa face,la test da doar sonda lambda.Dupa ce se incalzeste trage impecabil atat pe benzina cat si pe gpl

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu alta problema,la mașină ăsta când mă țin de cap când de ..., în fine, problema mea apare dimineața,după 3'4 metri după ce plec are un moment când pare ca i se taie alimentarea după are își revine imediat, astazi după ce am pornit, S-a bâlbâit de câteva ori dădea sa moara dar si-a revenit imediat, am verificat zilele trecute bujiile , erau negre dar cred ca S-a datorat din cauza ca am avut probleme cu sonda 1, pe care am schimbat'o, ce mi S-a părut ciudat, bujia din partea stângă a motorului se desfileteaza greu și se infileteaza la fel de greu, nu o pot infileta cu mana pana la punctul în care ajunge la capăt,eu am.pus vina pe calamina care s-a strâns pe filet,la cald nu face absolut deloc.am făcut și revizia de curând. .appx 1000km, unde am schimbat schimbat și filtrul de combustibil, ce pot sa verific, de la ce credeți ca poate fi? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori are?

eu zic sa le ducem la fier vechi. schimbi una crapa alta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am revenit cu noi probleme la "podoaba" mea de masina Golf 4 1.6 103cp AUS

 

Cand si cand (estimativ la 300-500km) pur si simplu mi se opreste motorul in mers fara martor de bord. Spre exemplu , in seara asta , veneam linistit de la serviciu cand deodata masina da de doua ori in nas si motorul se opreste brusc (ca si cum i-as lua contactul). Problema asta e mai vechie si nu am gasit rzolvare la nici un service "de prestigiu" din Targoviste. Masina a fost verificata de nenumarate ori cu VAG inclusiv la parametrii si nimic ciudat. Toti mi-au spus ca toul e okay din puncul de vedere al calculatorului de bord (nu inregistreaza nici o eroare). Singura eroare care o da e la imobilizator care imi mai apare cand si cand atunci cand ii pun contactul dar mi s-a spus ca nu are treaba cu faptul ca mi se opreste mie motorul brusc.

 

Problema e ca nu prea imi vine sa dau intre 500 si 1000 de RONI pentru "eventualele" constatari la service(asa mi-au spus pentru ca trebuie sa faca investigatii serioase ) pentru ca nu pot fi sigur ca o sa fie reparata corespunzator.

 

De asta vara am facut urmatoarele schimbari la masina : bujii , fise noi , distributia schimbata , ulei , filtru benzina , filtru aer schimbate , epurator gaze schimbat , clapeta de acceleratie curatata.

 

Folosesc benzina 95 de la MOL.

 

Masina nu pierde antigel.

 

Va rog mult sa ma ajutati daca ati intalnit problema asta pana acum pentru ca sincer imi e frica da mai plec cu ea (se opreste cand imi e lumea mai draga)

 

Am fost inclusiv in reprezentanta la Skoda si mi s-a spus acelasi lucru : nu sunt erori , parametrii normali , nu da missfire etc....mai am sa ma duc cu ea in Germania la service Volkswagen oficial...

 

Va multumesc frumos!

 

P.S : am rezolvat problema cu oscilatia relantilor curatand clapeta de acceleratie. La AUS nu trebuie adaptata (doar borna de la baterie jos). Am folosit WD40 ,multa rabdare si finete :) 

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub joja de ulei ai o mufa cu 3 fire (de la senzorul de turatie), vezi sa nu fie contacte oxidate sau fire aproape rupte.

Verifica si firele din cutia de pe baterie sa fie bine strânse.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut miyagirza . baga benzina buna  , nu de 95 , mergi frumos pana se ridica  apa la 90 grade dupa iesi undeva cu ea si tureaz.o , mergi cu  treapta a 3 -a a 4-a pana.n 5500 de ture sau mai mult , forjeazo , si sa vezi ca nu mai face ,,, nu trebuie tot timpul sa mergi asa turat , dar mai trebuie sa.i dai si talpa nu schimbat incontinuu in 22oo de ture sa nu consume 

Modificat de SORINNEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu opritul masinii din senin am avut-o si eu. Pur si simplu mergeam si brusc se oprea masina, dar taiat curentul ca si cum as fi oprit-o din cheie. Rezolvarea a fost la service, spunand ca un fir de contact nu facea masa bine, adica se prindea in cateva fire. Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima gaselnita cu AZD-ul meu este una care cauzeaza o problema destul de neregulata si des intalnita, precum si cu multe cauze posibile: Relantiul care nu era constant.

 

Cu clima pornita aveam foarte rar niste smucituri, dar fara clima pornita incepea sa tremure si chiar sa moara.  Am luat am investigat, cu vag, cu diversi mecanici si nu am gasit motivul. Am schimbat ce primisem de-a lungul anilor pe vag, si degeaba ( EGR, bobine-toate 4, bujii, filtre, senzor map, curatat ETC, schimbat de proba ETC, si nimic.

 

Problema? 

 

Anul trecut am schimbat distributia si acel ghips de mecanic a miscat cu un dinte un ax cu came, a fost suficient sa dea peste cap motorul, dar inca se incadra in tolerante incat sa nu loveasca supapa pistonul. In sarcina si la turatii mari (incepand de la 850-relanti cu clima) timpul pt un ciclu era mai mic si de aceea nu se simtea deloc sau aproape deloc cum se simte la 650.

 

Sunt curios cati dintre cei care au aceeasi problema poate au avut parte de un mecanic de.... cum am avut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat compresia si am aprox 19 bari pe toate pistoanele. Desi compresia pare buna dar ies gaze cu miros benzina la buson ulei mai multe ca inainte de segmentare.

iar la esapament se simte un pufait. nu merge perfect rotund

La test compresie acul urca din prima la 9 bari apoi treptat pana la 18-19.

Piston

1 18,8

2 19.4

3. 18.8

4 19.4

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Si inca ceva am observat zilele astea nu mai tine directia exact si simt orice denivelare in volan. Se rezolva doar prin schimbat bucse la brate si bara stabilizatoare?

Am amortizoare si flanse noi si fata si spate Sachs gaz

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am și eu o problema la golful meu AZD,de câteva zile dimineață când e frig și motorul rece mașină pornește greu,ba nu pornește la prima cheie ba o ia foarte greu.Daca motorul e cald nu mai face nimic,pornește la sfert. Aveți idee de la ce sa fie? M am gândit sa fie de la buji dar le am schimbat acum 6 luni cred(aproximativ 15 000 km). Orice idee e bine venită înainte sa mă duc la service sa mă curețe aia de o groaza de bani degeaba. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,azi am fost la service ca tot nu am reusit sa scap de eroarea 17566 cea legata de sonzorul map .cei de la service au schimbat egr care au zis ca de la el ar fi (senzorul map schimbandul eu si nu sa rezolvat nimic) de tras aer fals nu trage ca nu face in fiecare zi problema ,cei de la service am marit si relantiul la masina ca au zis ca sta pre jos ,undeva pe la 680 rpm au modificat valorile de la 162 la 175 au dat save si masina brici ,fara tremurat fara erori .Am plecat de la service si pe drum spre casa sa reaprins epc si chekinul :( mor deja nu mai stiu ce sa-i fac .am pus eu testerul pe masina si este aceeasi blestemata de eroare si am verificat si valoarea la relanti si este tot 162 adica nu a ramas cea salvata de 175 .Credeti ca as putea avea ecu bulit ,pt ca din cand in cand mai gasesc si eroarea asta 01314 engine control module 013-check dtc memory-intermitent .stie cineva de la ce poate fi ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce ,ca de la map ,egr ,clapeta ,s-au tot scos si bagat inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!