Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Spuneti-mi si mie va rog daca a mai intalnit cineva problema asta. Eram pe autostrada, mers regulat 130 km/h si acul de la temperatura fluctua de la 90 la 0, ba 0 30, 0 60, 0 90??? Am facut si o filmare dar nu stiu sa o bag. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca putini de aici știu ca o cifra octanică mai mare înseamnă o ardere nu mai puternica ci mai controlată !

Cifra octanică mare înseamnă o ardere mai puțin exploziva , controlată in ideea de a evita detonările - autoaprinderile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut da eu am avut asa ceva am schimbat sonda ce masoara temperatura apei, se afla in standa supapei EGR, nu e scumpa si e usor de schimbat, daca cumperi una noua sa fie cu mufa verde nu neagra, acelea negre sunt modele vechi si nu prea bune, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge sacadat in frana de motor. aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In frâna de motor in mod normal nu ar avea ce sa meargă sacadat , la ultima masina problema asta am avut-o din cauza unei supape , avea scăpări sau ceva de genu si in frâna de motor începea sa faca ca o "capra " !evident nici la relanti nu avea mersul perfect rotund la cald , dar își făcea treaba , era aproape insesizabil !

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti merge perfect dar in frana de motor exact asa face fata spate fata spate topaie.

asta la viteze mici gen 40kmh la viteze mai mari nu prea mai face. era amuzant la inceput dar devine enervant cu timpul

Se poate sa fie de la suportul de jos? sau curea distributie slabita?

curelele au fost desfacute de cateva ori cand au reparat la motor.

Modificat de reynolds87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Intrebare pentru cine a renuntat la catalizatoare: precatalizatorul, daca dau la o parte racordul flexibil si incep si sparg cu burghiul pot scoate tot din precatalizator sau trebuie sa-l dau jos de tot? Si daca scot catalizatoarele chiar creste consumul si se aprinde check-ul in bord?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate destul de greu, dar merge si pe pozitie. Eu nu am observat mudificare de consum. Martorul s-a aprin o data darl-am resetat. La inceput o sa scoata fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut in ultima vreme diverse discutii cu diverse persoane privind AZD-ul vs. restul.

Asa ca va intreb> Cu cati km va laudati la golful vostru benzinar, in special AZD/BCB, dar si celelalte?

Eu am 223k km, conduc frumos, nu sar de 100-120, Motul 10W40 SAE 502 00, filtre Mann, orice piesa a fost nevoie de schimbat, am luat pe original. Orice zgomot apare daca e cazul sau problema, se rezolva in sistem de urgenta. Folosesc ulei de asta de 50.000km de cand am masina, nu consuma gram, nicio picatura, schimb la 10-12.000. Cea mai de calitate intretinere, cea mai grijulie exploatare.

Cat ma duce masina asta? Visul meu e sa o tin toata viata, chiar daca de la un momentdat, va fi cea de a doua?

Cati km duce un 1.6 16V, mai ales AZD asta? Cu cati km va laudati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie cate fire are sonda lambda?cea dinainte de catalizator, multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am efectuat masuratorile de mai jos chiar dupa ce am pornit motorul de dimineata din a doua cheie :) Ceva care nu ii ok?

post-114571-0-79444800-1447012762_thumb.

post-114571-0-29290200-1447012822_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am umblat la ceasuri (bord) sa repar ceva. de cand l-am pus la loc mia ramas martorul airbag aprins. Am incercat sa-l anulez si nu merge.

Ma puteti ajuta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am un accident va functiona airbag-ul. Ca nu ma deranjeaza martorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare, care este voltajul masura la baterie pentru aceasta motorizare, la relanti cu clima oprita ( deci la 650-680 rpm, nu la 800+)

Intreb intrucat la mine este aprox 12.4 si am impresia ca este mai putin decat are nevoie masina( am si gpl care e consumator, dar totusi). 

Cu ce ar trebui sa incep in investigatii? Intreb intrucat acum cum nu mai porneste clima sub 4 grade daca ma prinde o ora de varf in care strabat orasul bara la bara si cu farurile pornite parca da sa moara si imi scad si farurile in intensitate. In momentul in care pornesc clima si turatia creste ajunge la 12.8 si nu mai imi apare problema. Pentru a evita posibile raspunsuri care nu ajuta trebuie sa mentionez ca : bujiile sunt noi, bobinele toate 4 noi, egr nou, clapeta curata si adaptata, senzor map nou, instalatia gpl este ok, reglaj bun facut dupa revizia injectoarelor, dar oricum e irelevant intrucat problema o face si pe gaz si pe benzina

 

Multumesc

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit treb sa ai minim 13.8 v.

Posibil releul de incarcare de pe alternator sa aiba pbme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce ulei recomandati pentru acest motor? Teoretic are 160.000 km

Modificat de santinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca papa 10w 40 daca nu 5w 40(eu am 5w 30 full sintetic nu mai spun marca ca nu are rost)sa nu apara ca reclama...Poti pune si 10w 40 chiar daca nu ti papa e alegerea ta dar vine iarna si urca greu...vascozitatea uleiului isi pune amprenta iarna in motor...parerea mea.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce ulei recomandati pentru acest motor? Teoretic are 160.000 km

Salut,eu am pus Motul X-cess 8100 5w40 full sintetic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva Cum se poate măsură sonda lambda cu un multimetru? Pe ce pini și ce valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok...O sa mai caut eu...dar dacă o deconectez, ar trebui sa se simtă o îmbunătățire în mersul mașinii,? Ca eu am deconectat-o și mi se pare ca merge parcă un pic mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O influenta exista sigur in functionare, pentru ca si in functie de valorile masurate de ea se calculeaza cantitatea de benzina injectata. 

In momentul in care nu o ai montata deloc se iau ca valori masurate niste valori presetate in calculator, acum in functie de cat de bn sau de rau masura ea, poate sa mearga mai bn sau mai rau masina.

Si inca o precizare importanta, e vorba de sonda lambda unu, pentru ca lambda doi nu iti indica decat ca nu scoti noxele pentru euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, o sa merg la o diagnoza cu ea, sa nu o înlocuiesc degeaba.da este vorba de sonda 1, S-a aprins MIL în bord, consumul a crescut de la 10-11 la 12-13-14 și parcă la prima cheie pornește mai turata decât de obicei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!