Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

La mine aparea eroarea pt ca nu am strans bine egr ul. Sunt 2 suruburi de 13. Sau verifica garniturile acelea de tabla. Iti mai trebuie si adaptare corecta din engine-> meansuring blocks-> canalul 74 dai go si apoi switch to basic settings lasi 1 min si apoi done. Daca nu merg variantele de mai sus inseamna ca e dus egrul. Eu am avut problema aproape jumatate de an si m am saturat de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa dau pe canalul 74 dar imi zice ca nu ii activat programu.. multumesc mult de informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa faci o treaba buna demonteaza.l de pe masina,curata.l bne,ai pui mufa la loc si dai cox,nu te mai chinui cu testerul ca nu rezolvi mare lucru. La a mea nu am adaptat nimic,doar curatate si apoi am luat.o la alergari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul este un sistem care permite reintroducerea gazelor rezultate în urma arderii înapoi în galeria de admisie.

Acest procedeu conduce la scăderea semnificativă a emisiilor de NOx deoarece reduce cele două elemente care stau la baza producerii acestuia.

Prin reintroducerea gazelor arse în admisie o parte din oxigenul necesar arderii este înlocuit cu gaze arse ceea ce conduce la scăderea cantității de oxigen în exces.

Pe de alte parte deoarece gazele arse absorb o parte din căldura generată în urma arderii se reduce și temperatura maximă pe ciclu.

 

In principiu daca anulezi supapa masina o sa polueze mai mult, o sa ai consum marit dar o sa fie nitel mai sprinten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema acum de dimineata cand sa pornesc a facut un bip scurt si a aparut in bord Service Jetzt dupa ce pornesc dispare, de la ce?? masina merge la fel ca inainte , nu sa mai aprins nimic altceva in bord . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii tommy_dj !

 

LUC79 :probabil a trecut un an de zile de cand ti-ai facut schimbu de ulei, filtre si resetat computeru de bord . Daca il resetezi o sa iti dispara .

 

Uite procedura : 

1. Pui contactul

2. Apesi maneta de resetare kilometraj si o tii apasata.
3 Iei contactul si il pui la loc tinand in continuare maneta resetare kilometraj apsata
4 invarti o data maneta de setare ceas spre stanga.

Modificat de flock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Flock, o sa incerc eu am masina numa de 10-11 luni deci e posibil dar nu trebuia daca am interval sa imi arate si cati km mai sunt ? Adica il resetez si apare 15000 si tot scade si cand mai ai 1500 sau 1000 tot apare si te a nunta cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. .Am și eu un golf 4 16 16v Bcb și de la un timp nu mă mai ajuta și nu îi da nimeni de cap.la început trepidant la relantiu,după un timp nu se mai treaza mai mult de 4000 de ture și nu are nici o viață în el ,și mai grav acum nu mai vrea sa se turele deloc,și când încerc sa accesez moare motoare.Am făcut o scanare cu vagu și am erorile ăsta dar nu știe nimeni care îi piesa. Poate a-ti mai întâlnit așa ceva.va rog,ori ce părere poate sa mă ajute.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cum ai zis tu Flock si am rezolvato , era intervalu de schimb ulei multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duda ioan,inlocuieste debimetrul de aer si in caz de nu e debimetrul picat,verifica egr.ul,bujiile,bobina de inductie,dar merg pe varianta de ,debimetru ars..Scoate.i mufa si vezi cum merge,apoi revii cu noi vesti.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi, am si eu o problema care nu imi da pace de ceva timp . am un golf 1.6 16v Azd , nu trage motorul absolut deloc , zici ca e mort mentionez ca am schimbat bujiile de 10000 km am pus Ngk noi , sonda lambda noua pe original tot NgK, Egr tot nou Pierburg , am schimbat si senzorul map, ambreiajul nu patineaza, nu miroase deloc, cupleaza chiar f jos abreiajul , mai nou m-am luat dupa un prost de mecanic care mi-a zis ca ar fi catalizatorul infundat , si l-am spart , l-am golit, si nu se simte nicio diferenta .....nu stiu fratilor , imi vine sa ii dau foc . mentionez ca am puso pe tester la mai multe serviceuri , si nu da niciun cod de eroare . va rog ajutatima cu un sfat . e binevenit din partea cuiva care a mai trecut prin asa cv . sau poate prin acest intermediu gasesc printre voi un mecanic care chiar stie pe ce lume traieste , si ma poate rezolva . sunt din Piatra Neamt . astept cu nerabdare parerile voastre , si imi cer scuze celor care se ocupa de acest forum daca nu am postat unde trebuia , dar chiar nush unde sa postez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consuma ulei?ce catalizator ai dat jos?cel de sub masina sau cel de pe galerie(precatalizatorul).Si a mea era lesinata rau din cauza ca precatalizatorul era infundat ca a mea papa ulei cam mult.Dupa ce l.am spart,trage masina de rupe!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama daca consuma ulei , banuiesc ca o fi consumand ca orice motor normal 2-300 grame de la schimb la schimb , dar nu e cv sa fie sesizabil , plus ca nu scoate fum de nicio culoare ..... la precatalizatorul de care spui u ce ar trebui sa ii fac mai exact? lasa-mi te rog un nr de tel de-al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ala se infunda precatalizatorul,cel de sub masina mai greu.Eu precatalizatorul l-am dat jos si masina e vioaie ca din fabrica.Daca citesti mai in urma am explicat cum se demonteaza,ce scule iti trebuie,nu trebuie neaparat sa te duci la service. Ai segmentat motorul vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop nu am segmentat motorul , nu cred ca ar trebui , toarce foarte frumos , chiar merge f rotund , are 194000km , nu cred ca ar fi nevoie sa ii fac asa cv , dar zimi putin daca ii sparg precatalizatorul , nu ii va creste consumul f mult dupa asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn nu se simte ca papa mai mult,consuma mai mult cand nu mergea,dar acm am segmentat motorul si cu precatalizatorul scos mananca asfaltul.Mai bne sa pape putin mai mult si sa traga decat sa consume benzina in prostie si viata deloc.Acum le dau clasa la TDI-uri trecute de 105 cai..Ai mers subturat multa perioada si sa infundat incet incet..Eu schimb la 3500 si 5000 cand e calda,la rece in jur de 3 mii ,apoi o tin numai in turatii..Nu trebuie mers subturat ca de aia se infunda egr-urile si catalizatoarele..COX le trebuie !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fakyru: unde ţii masina la aceste turatii?? Si benzină de care pui si cat consumă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe sosea o tin,nu in garaj.Benzina bag si de 95 si de 100,consumul e bunicel,nu ma zgarcesc sa merg subturat.Vrei putere si o viata mai lunga a motorului,tine.o in turatii.Am mers si mai batraneste si a inceput sa se blocheze egr.ul si sa fie cam puturoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, citind diferite topic-uri am vazut o intrebare de-a userului "crx2test" si i-am trimis un PM. avand in vedere ca nu l-a citit inca si ultima lui logare pe forum a fost pe 15 luna asta, va arat voua, poate imi dati mai repede un raspuns.

 

 

"Posted 01.07.2015 @ 09:11

1.Cu motorul pornit daca invarti maxim stanga/dreapta si ti invartit volanul ai oscilatii la relantiu sau iti moare motorul?


salut, am eu problema asta pe o bora 1.6 AZD. Nu mai stiu exact daca a inceput sa-mi faca figurile astea dupa sau inainte sa-i schimb caseta de directie dar in momentul schimbarii mecanicii mi-au recomandat sa schimb cureaua si rola intinzatoare de la alternator. N-am avut bani destui la mine (m-am dus la Iasi s-o repar) si-am schimbat atunci doar cureaua ca era destul de urata.


Are asta (rola) vro relatura cu fluctuatiile din turometru la virajul stanga/dreapta sau care-o fi problema ?


mutumesc."

 

 

Multumesc si voua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu ti a mai consumat ulei de cand ai segmentat motoru.......la mn merge super bn am facut 5 mi de km pana aku si nu mia mancat un gram de ulei si ii dau pe coaja exact ca tn..imi place la nebunie sa i dau in turati zici ca am (turbo)de la 3 mi pana la 6 mi...singura problema ar fi cand se incinge bn incepe sa mi varieze la relanti...ii sting farurile numai variaza deloc....pe testar imi arata ca incarca alternatoru pana la 13,9 fara nici o lumina si cand ii pun luminile scade pana la 13,6....de la ce ar putea fi,vreun scurt pe undeva ,ca nu mia dat nimeni de cap,ca ba sa schimb releu ba grupu de diode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mia consumat nimic,trage bne,ai alergat.o cv..In legatura cu variatiile de la relanti,cred ca e pe duca releul sau mai verifica cablurile acelea care sunt in cutiuta aceea de deasupra bateriei,sa nu fie slabe sau oxidate..

Nu mia consumat nimic,trage bne,ai alergat.o cv..In legatura cu variatiile de la relanti,cred ca e pe duca releul sau mai verifica cablurile acelea care sunt in cutiuta aceea de deasupra bateriei,sa nu fie slabe sau oxidate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe sosea o tin,nu in garaj.Benzina bag si de 95 si de 100,consumul e bunicel,nu ma zgarcesc sa merg subturat.Vrei putere si o viata mai lunga a motorului,tine.o in turatii.Am mers si mai batraneste si a inceput sa se blocheze egr.ul si sa fie cam puturoasa.

Ma gandeam ca nu in garaj , nu mai fi asa ironic :icon_confused:  te intrebam daca o alergi prin oras sau in afara orasului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva de la canistra de carbon se gaseste altceva in afara de Bosch si original? Nu prea am gasit pe stock Bosch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr3itooS este clapeta de acceleratie. Crede-ma ca m-am luptat multa vreme cu oscilatiile la relantii cand este foarte cald motorul (la pornirea ventilatoarelor, la aprinderea farurilor, etc). Am schimbat toti senzorii de pe motor, EGR nou, curatat si verificat toate contactele care pareau a fi imperfecte, am fost si la reprezentanta si au verificat-o 3 zile, pana cand am facut ultima investitie in ea, CLAPETA DE ACCELERATIE si acul este batut in cuie. Masina de care vorbesc am vandut-o, dar am luat alta cu acelasi motor (kilometrajul la jumatate, real fata de prima) si surpriza acelasi defect, aceeasi rezolvare. Deci 2 AZD-uri cu aceeasi problema si aceeasi rezolvare.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!