Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut, am o bora din 2002 motor 1.6 16 valve azd, imi merge in 3 cilindri si mi sa spus ca ar fi supapele la chiulasa. Stiti cam cat mar costa remedierea? Sau daca ar putea fi altceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Revin si eu cu o problema mai vechiuta:cu mancatul de ulei care de fapt s-a dovedit a fi pierdere de ulei.

Inainte sa plec in concediu am fost cu ea la service si mi s-a spus ca perderea de ulei ar fi din cauza busonului de umplere care are garnitura uzata si supapa dusa.

Am schimbat busonul de ulei si dupa cateva zile zic sa verific daca mai am pierderi.Ridic capota si surpriza din nou era ulei pe langa busonul de umplere.

Imi sare de fapt ulei intre Gatul de Umplere si Inelul de etansare.

Pana la urma o sa schimb tot acolo si anume:garnitura care este intre gatul de umplere si baia de ulei,gatul de umplere si inelul de etansare.

Imi poate spune cineva cum se pune acel inel de de etansare?Un video ar fi si mai util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Gatul de umplere se scoate foarte usor, prin rotire in sens invers acelor de ceas parca. Mai intai trebuie sa dai jos capacul de plastic pentru a avea acces, iar garnitura o scoti pur si simplu din capatul gatului si o inlocuiesti. Inelul de care spui nu cred ca are rol de etansare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,astăzi s-au făcut 4 zile de când am mers cu egr-ul deconectat....masina merge foarte bine,răspunde ft bine la accelerație, am decis totusi sa obturez găurile și sa îl cuplez ,mașina răspunde la fel de bine,dar...când și când se mai aud mici caraieli în sarcina (s-au diminuat cu 80-90% fata de cum erau cu egr-ul înainte sa îl obturez )dar cred ca este normal pt ca din cât am citit rolul lui este sa reducă temperatura în camera de ardere,tocmai pentru a preveni detonatiile,acum dacă este obturat...bănuiesc ca temperatura este crescuta rezultând aceste detonatii.Ceea ce nu înțeleg eu este,ce anume nu funcționează la el dacă atunci când este conectat și fara sa fie obturat da aceste simptomele de accelerație greoaie,detonatii la aproape orice accelerație. ..și mici fluctuații la relanti.am observat ca în partea care vine conectata la clapeta de accelerație, nu am nici o garnitura,așa e normal?mă gândesc ca trage aer pe acolo.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o garnitura ..posibil ai pierdut garrnitura cand ai demontat...sau e lipita de teava sau corpul clapetei

La  AZD,BCB   036131550J 

La  ATN,AUS    036131550D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Le cel cu sageata alba ma refeream,pe aia nu stiu sa o scot daca se poate scoate.

Nici nu stiu daca gatul de umplere vine cu asa ceva.

Mie imi sare ulei intre aia cu asegea alba si gatul de umplere

post-142248-0-78851200-1440499945_thumb.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Inelul cu sageata alba nu e pt etansare, se roteste liber, probabil iti scapa pe la garnitura dintre gatul de umplere si capacul distributiei, sau pe la garnitura de sus, de pe buson. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Busonul este nou nout.Busonul l-am schimbat la recomadarile celor de la service.As schimba acum si gatul de umplere dar mie ca il schimb degeaba.


Cam pe acolo gasesc ulei pe unde este sageata alba post-142248-0-05690100-1440533513_thumb.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Gatul de umplere il schimbi doar daca e fisurat, incearca sa schimbi ambele garnituri de care am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

miyagirza - garnitura care iti trebuie (cod 036131550j) o am eu. Daca vrei pot sa ti-o trimit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc florynbadescu,este posibil sa am acea garnitura,eu credeam ca trebuie sa am o garnitura ca cea de mai jos,o sa mai desfac conducta în weekend și dacă îmi lipsește,te contactez.multumescpost-124792-1440570731312_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vladuc Ionut,

 

Mersul in 3 pistoane poate fi de la mai multe cauze:

- o bobina pierde curent si nu iti da scanteie pe cilindrul respectiv (asta am patit eu)

- cablajul pana la bobina este intrerupt si manifestarea e aceeasi

- bujia este defecta

 

Intai sa faci o diagnoza sa vezi care cilindru e afectat apoi muti bobina/bujia respectiva pe alt cilindru si vezi daca se muta eroarea.

Alternativa ar fi, daca nu ai diagnoza: motor oprit scoti o bobina, pornesti masina si vezi cum merge, daca merge mai prost, nu e de vina respectiva, opresti motorul. Procedezi la fel cu toate pana o gasesti pe cea de vina (daca este ea). Apoi incerci sa o muti pe alt cilindru sa vezi daca nu da scanteie si acolo (elimini o cauza: bujia sau bobina ).

Sa fii atent cand le scoti ca e posibil sa nu se lase usor. Procedura de scoatere sigur e pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miyagirza, distributia in ce stare se afla ? Verifica daca este la punct. (stiu ca sunt multe sfaturi dar trebuie sa o verifici babeste pana ii dai de cap)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@53mad,am verificat și distribuția,anul trecut am schimbat-o,am crezut ca este din cauza ei,m-am dus la service hotărât ca este de acolo problema,am verificat și era ok,după doua luni m-am dus și la alt service pt ca nu eram convins de lucrare..au verificat și ei,au constatat ca întinzătorul era slăbit,dar era la pusă la punct.singura îmbunătățire a venit după obturarea/deconectarea egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema (cred) la un g4 2001 azd, in sensul ca atunci cand apas ambreiajul incepe sa scartaie ceva la motor (nu se aude foarte tare). Eu na gandesc la rulmentul de presiune insa cineva mi.a zis ca acesta este in cutie si nu are cum sa scartaie. S.a mai lovit cineva de problema asta si poate cineva confirma ca rulmentul de presiune este in cutie?

Modificat de kappy1112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mn se aude acel scartait fin si incet cand apas pedala dar nu ma deranjeaza,merg asa pana crapa.Am verificat uleiul in cutie,intra ok in viteze deci nu ai dc sa iti faci griji dai cox ca nu patesti nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am si eu un carait cand pornesc motorul ,din 10 porniri de 8 ori se aude ,de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele electromotorului, cel putin la minr si la un alt prieten asa a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa in jur de 15 lei toate,dar cea mare se uzeaza,restul mai rar.Eu le.am schimbat acasa e usor de montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fakyru imi poti spune ce sa cumpar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot cea mare a fost cu problema dar le.am schimbat si pe celelalte, inclusiv platoul de carbuni. Iti trebuie seria de producator sau de vag a electromotorului (o suspenzi pe o bordura si te bagi sub ea si ii faci o poza cu telefonul) si cu seria te duci la magazin si ceri piesele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai azd iti trimit eu o poza cu seria.Le poti cumpara de la orice magazin dw piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt seriile pt azd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!