Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

vwgolf4pacific

Tocmai asta mi-a aratat cata72, ca este un oring si nu o garnitura. Multumesc cata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.. Care mă poate ajuta cu o problema...aku o lună a început sa-mi scârțâie pe partea dreaptă fata după ce am luat 2 gropi cu viteză..la service ma pus să i schimb bucsele la basculă dar tot la fel face,la orice denivelare de viteză scârțâie de te doare capu...de la ce să fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba flansile alea de cauciuc din capul amortizorului,posibil sa se fi uzat.Cand mergi pe un drum denivelat nu se aude o bataie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu decât scârțâie de te doare capu și la cea mai mică denivelare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alea sa nu fie rupte,sau bucsele de la bara stabilizatoare.Dute la cineva cu elevator si vezi imediat ce are..Cum merge motorul dupa segmentare?iti mai consuma ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoru merge brici am făcut decât 1000 de km pana aku și na mâncat niciun gram de ulei...aku o să mă duc la mecanicu asta care mia făcut motoru să l intreb daca pot să i dai în goarnă ca mă mănâncă talpa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bne,poti sa ai dai pana la 4mii ca.nu are nimic.Tu ai oscilatii la relantiu cand e motorul cald?Eu am ,oscileaza intre 850-900 cam 50 de rotatii,la rece sta nemiscat.In rest trage bne,nu intrerupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi oscilează relantiu când aprind farurile ,numi încărca alternatorului cum trebuie,fără faruri pornite nam nici o treabă merge perfect indiferent ca i rece sau cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am si eu o intrebare dupa segmentare referitor la relanti si anume :

600 aveam si inainte dar 600 am si acum nu fluctuatii foarte mari(doar daca stai sa asculti foarte fin auzi aproape insesizabil)  indiferent daca , utilizez ceva sau nu(faruri, geamuri...oricum la aerul conditionat cand porneste compresorul creste automat turatia asta in relanti nu am stat sa pandesc in mers...).

Voi ce relanti aveti?800 sau 900?Asta inteleg din ce spune ti mai sus...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rece sta la 950 si la cald sta la 850 ,dar oscileaza cateodata cand e incinsa rau.Eu dau vina pe egr ca daca merg prin oras ceva km si apoi ies la un drum lung cand ma dau la ea imi da cateva suturi apoi merge brici daca o tin turata,nu mai am treaba.Eu vreau sa il anulez sa nu mai am probleme cu oscilatiile si ca se blocheaza.La loganul dci l.am anulat si merge mai bne ca una noua,consumul e acelasi si trage mai bne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e ca nu prea este cum ar trebui sa fie in demaraje  desi acum forta are...parca e prea mic...sa vad poate il pot mari...Referitor la suturi mergi cumva subturat?La mine in a 2 a inainte de segmentare daca mergeam mosnegeste smucea...Si recomand si un test pentru injectoare...daca 1 arunca rau...Nu sunt multi bani...Egr ai curatat? Da vreo eroare?Nu neaparat poate smuci din cauza lui...daca il anulezi si nu mai smuceste e clar ca el era descult...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata baieti,o intrebare am si eu:este posibil ca masina sa traga o idee mai greu/urcare mai lenta in ture si servo sa mearga putin ingreunat(am sesizat ca ambele simptome apar in acelasi timp) din cauza unei defectiuni la rola intinzatorului sau chiar din vina intinzatorului?multumesc frumos


Întinzătorul curelei de accesorii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. Daca rola intinzatorului este gripata, posibil. Daca suirea sau scartie, ar fi bine sa o schimbi si eventual si cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu șuieră,nu scârțâie...nu se aude nici un zgomot suspect...doar ca atunci cand am făcut distribuția...3-4k km mecanicul mi-a atras atenția asupra rolei...dar nu mai stiu ce simptom a menționat...ori ca nu întinde bine,ori ca e slab...ceva de genul.

Pe scurt:cand si cand Masina parca trage mai bine,odată cu asta parca Si servo merge mai ușor.asta m-a făcut sa cred ca poate fi de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall..sunt si eu posesor vw bora motor azd..si am o curiozitate in legatura cu activarea range-ului se poate cu adevarat activa fuctia asta am bord vdo1 ?? Ast ras :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pana acum 3 azd-uri,al meu,al unui prieten si al tatalui unui prieten.Toate au ulei deasupra bujiilor.Pierd pe la garnitura de la capacul culbutorilor.Mai ai pierderi si pe la busonul de ulei poate(se crapa cauciucul),cat mai mananca si la turatii peste 4000.Parerea mea e ca daca nu scoate fum albastrui la pornire pot fi alte cauze.Eu am inceput sa completez cu 1 litru la schimb(10000km).Mi se pare decent plus ca merg forjat pe exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! la prima cheie cu clima pornita incepe sa tremure cateva secunde apoi isi revine,nu mai face figuri pana a2a zi,am dat o scanare cu vcds si a aparut urmatoarea eroare:Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 2.0.0  
   Coding: 11000
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 21490306AB69E716BBD-51D4

2 Faults Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
            37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-00 - Faulty ,poate ma ajuta cineva cu un raspuns,Multumesc !                                                                                                                                                                                                                             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus si aici  http://vwforum.ro/topic/73556-16-16-v-consum-ridicat-ulei/page-9  am sa pun si niste poze pentru ca am promis (toate piesele au fost curatate de mine)...

Practic a ramas doar blocul motor+vilbrochen(exceptand cutia de viteze la care nu am avut treaba)

">2vws1ub.jpg

In timp ce monta segmentii pe , pistoane(nu m am bagat eu deoarece aia de compresie din mijloc sunt foarte oteliti)demontarea segmentilor si curatarea a fost facute de mine...

">2cy5g21.jpg Deja segmentii erau montati in acest punct(nu am mai facut poze)se pregatea sa i introduca in blocul motor

Aici 2 deja sunt montati(au fost numerotati fiecare sa intre de unde a iesit)

">242sdqv.jpg

Montarea garniturii de chiulasa(inainte am suflat personal tot antigelul ramas in bloc cu pistolul cu aer comprimat)

">259bkie.jpg

">newdxg.jpg

In timp ce lucra la scaunul supapelor(in acest timp eu le curatam) 20 de minute pentru fiecare scaun in parte...

">slmmx5.jpg

">2moyypi.jpg

Montarea chiuloasei(aici iarasi lipsesc pozele care nu le am facut pentru ca impingeam acele arcuri pe supape cu o teava improvizata de ei pentru a monta el acele opritoare)e vorba de acele jumatati de piulite(nu stiu daca tehnic m am exprimat bine) si aici ma refer la poze cu montarea supapelor pe chiulasa...poza ce urmeaza este cu montarea chiuloasei pe blocul motor(nu mai zic ca ma durut podul palmei 2 zile de la desfacut si montat(aveau si presa dar era aiurea) plus ca era 11 noaptea cand ne am apucat ca sa avem a 2 zi forte proaspete... 

">168yihz.jpg

">23kq70g.jpg

Montarea axelor cu , came

">zsonx4.jpg

Sincer am inceput cu desertul si apoi cu felul 2 dar asa am fost inspirat(normal era intai sa prezint dezasamblarea dar in mica parte a fost facuta de mine...apoi curatarea pieselor iar la final ce piese noi am folosit)

Urmeaza poze cu piesele dezasamblate urmand a fi curatate de catre mine cu benzina

Pistoane destul de murdare zic eu

">2e5tmro.jpg

Aici curatate la sange(cat sa putut)

">2uo0tgm.jpg

Aici deja baia era curata(prea murdar pe maini si ma grabeam)si iar nu am poze sa arat mlastina de pe fundul baii de ulei...

">opbwux.jpg

">jgtsvd.jpg

Axe cu came inainte de a fi curatate

">29fxw5j.jpg

Acum curatate

">1hdo60.jpg au ceva uzura cea de pe evacuare cred dar am cerut si parerea lor si au zis ca e sus...(plus ca nu prea ma ajutau nici banii asa tare)

Cateva supape(alea de pe evacuare au fost puscariase) restul de pe admisie s au curatat ceva mai usor...astea sunt de pe evacuare

">i41vli.jpg

Supape curatate(cat sa putut...din pacate fara pasla doar cu smirghel fin si apa dar mare atentie fara sa dati unde face cursa semeringul  supapei)

">34nl25x.jpg

Tachetii au fost toti 16 ok(dezamorsati in presa au ramas tari) culbutorii la fel nici unul gripat(aveau ceva joc dar toti si foarte putin)

">2lsbjiu.jpg restul erau in curs de amorsare

Poze cu, chiulasa echipata

">10pyu6o.jpg

Aici neechipata

">fkwcn7.jpg

Poze cu acele jumatati de piulite plus arcurile supapelor curatate(nu cunosc cum se , spune exact in termeni tehnici dar am sa ma interesez)

">3145xte.jpg

In timp de demontam am observat ca o tija de sustinere care sustinea galeria de evacuare era rupta(era si ceva otel din cate am vazut asa ca am luat o acasa la sudat plus putin rectificat cu slefuitorul cu talpa)Urmatoarea poza e cu rezultatul final

">24enpz5.jpg

Incarcat si polizat la flex

">2lbj0o7.jpg

Ar mai fi ceva poze...

Acum sa trecem in revista materialele folosite:

Pai garnitura noua chiulasa(victor reinz) si evacuare, prezoane noi chiulasa.semeringuri supape, segmenti(goetze), antigel g12 3+3 kg apa distilata, un silicon negru au folosit la baia de ulei si sus la axele cu came(nu m am uitat ce marca stiu doar ca jos la baie avea silicon alb inainte iar sus la axe nimic dar au pus preventiv)filtru ulei ufi si ulei Mobil 1 5w 30 esp Formula plus distributie contitech cu tot cu pompa de apa(am prins o promotie la 800 de lei tot) mam bucurat ca pompa de apa are acei dinti de metal nu plastic cum avea cealalta(oricum cred ca e un moft de vreme ce la urmatoarea distributie sare oricum din schema).

La toate acestea se mai adauga si un ventilator(se pare ca avea o bobina arsa si anume aia pe turatia mai mica).Toata distractia undeva la 3300 de lei plus 3 zile de munca ale mele...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Sunt un posesor de vw golf 4, motor AZD 1.6 16V, 105 CP, an 2001. Am o problema cu relantiul oscilant, atentie, pana ce apa urca la 90 grade, relantiul este ok, cand ajunge la 90 grade incepe sa oscileze (600-800). Operatii si observatiile interprinse de mine :

1. diagnoza vag, eroare senzor apa G62/G2 + senzorul temperatura exterioara ( comanda clima ) intermitent, open to short, etc.  Mentionez ca ( temperatura este indicata ok in bord, creste ok, sta la 90 ) , clima merge fara problema, temperatura de pe afisajul digital ( computer bord ) coincide cu temperatura afisata pe clima, uneori diferenta de 0.5 grade.

2. schimbat senzor apa ( verde cu 4 pini ), nu HELLA sau alte figuri, aceeasi eroare VAG si simptoma a relantiului.

3. daca pornesc clima relantiul oscileaza dar mai putin.

4. FAZA TARE ... scot mufa senzorului g62/g2 schimbat,lucru facut  si cu senzorul vechi , la 90 grade, ... surpriza... relantiul INTEPENESTE, normal, cade acul la apa.

5. intre timp, curatare+adaptare clapeta, egr curatat, verificare furtune, etc.

6. mentionez faptul ca acest comportament are loc indiferent daca capacul motor, cu filtru de aer schimbat, este sau nu montat pe motor.

De facut : VERIFICARE CABLAJ mufa senzor apa spre ECU, spre ceas bord indica corect temperatura.

Stie cineva vreo valoare a rezistentei sau a tensiunii pe MUFA care intra in senzorul g62/g2 si pe care contacte dintre cele 4?

Va rog, orice informatie imi este de folos, sau sfat, chiar  problema asemanatoare rezolvata.

Am citit multe despre relantiul oscilant si am observat cu tristete ca multi au schimbat 3 sferturi de masina ( mecanici care merg pe ghicite ) si problema persista.

Mersi, scuze " romanul" de mai sus, am vrut sa fiu cat mai cuprinzator.

Stima! 

O seara placuta!

 

" De ce sa bei o cafea facuta acasa la ibric, cand poti servi o " tentativa de cafea " la automatul din colt ." 


Salut, am intalnit si eu eroarea asta pe golful meu azd 1.6 16 v, am sters erorile si am dat vreo doua rescanari, au disparut eroarile de pe clima, daca persista, cred ca e motorasul care comanda deschiderea clapetei mobile a climei ( undeva prin bordul masinii ) trebuie inlocuit.

Am sters erorile si din modul de diagnoza pe clima... econ+recirculare apasate concomitent, contact, eliberezi cele 2 butoane, lasi clima sa ruleze diagnoza si-ti apare pe display-ul climei codurile de eroare si numarul lor... le poti rula, cu butonul rece ( albastru ) si le stergi cu cel rosu( aer cald) apasat cateva secunde. 

Poti reface operatiunea de diagnoza, urmand pasii de mai sus si daca nu-ti mai da erori,  afisajul de pe clima iti va da codul 444 in stanga si 00 in dreapta.


Pentru ""oaze""  ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat Skywalker_8 ,am urmat pasii si a dat codul 444 si 00 sper sa fie bine de acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata colegi,deoarece m-am saturat sa tragă greu motorul și sa am un consum cam mare, am decis sa deconectez sonda lambda,motorul pare un pic mai vioi și s-a aprins senzorul MIL în bord ,dar în rest,nici o diferență. Ar trebui sa îmi dau seama de ceva în cazul ăsta? Cum ca ar fi defecta sonda sau altceva?multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precatalizatorul cel de pe galerie in ce stare se afla?nu e din sonda,eu am mers si fara sonda si tot nu tragea si consuma mult.Pana la urma i.am gasit buba de nu tragea,era din precatalizator era infundat si a inceput sa se descompuna din el.L.am dat jos si acum trage motorasul de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am în ce stare este,o sa îl demontez sa verific...ciudat este ca după ce sta masina câteva zile pe dreapta...merge foarte bine în prima zi,a doua zi deja se simte greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si termostatul din filtrul de aer sa nu fie blocat pe aer fierbinte de pe galeria de evacuare (problema comuna la motoarele astea). Simptomele sunt : motor lesinat, consum mai mare, batai de avans la orice demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!