Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o problema tot cu golf 4 azd 105 cp 16v, daca merg cu ea normal nu am nici un fel de probleme,daca merg cu ea mai sportiv si ridicata in ture peste 4000 merge trage nu sunt probleme,si dupa ce am oprito si dupa un timp o pornesc imi oscileaza la relantiu cam tare,dupa un timp daca merg normal cu ea vreo 5-10Km isi revine singura si numai oscileaza la relanti si merge normal,in rest nimic nici un mertor in bord trage si merge impecabil,stie careva ce poate cauza aceste oscilatii,merci.

Modificat de skiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema pe care o deduc de aici ar fi oscilatiile.Solutia care a eliminat la mine aceasta problema a fost :

1.curatarea clapetei,dupa care s'a simtit o imbunatatire dar mai erau oscilatii dar ff mici

2.inlocuit bujii cu ngk bkur6et si au dosparut de tot.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi oscileaza tot timpu la relanti doar cand ii dau balana sau fac reprize cu turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand i-ai schimbat bujiile ultima data? Cu 250 de ron o faci. Curatarea clapetei o poti face si tu sau dai 50~ de ron s-o faca altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din pacate revin cu updatarea postului, se pare ca ieri dimineata a pornit la prima cheie, erau vreo 5 grade, azi la 4 grade nu a mai vrut sa porneasca la prima. abia la a doua a pornit ! posibil sa nu fi fost bujiile cauza. ieri mi-a aparut si o eroare 16502 - e legat de senzorul G62(pe care l-am schimbat cu 2 saptamani in urma)(16502-Engine Coolant Temp Sensor (G62): Signal too high cu Vag-com), dar era intermitenta, am sters-o si nu a mai aparut. nu mai inteleg care o fi cauza... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,odata cu venirea frigului am observat ca azi dimineata(06:30) a trebuit sa tin mai mult pe demaror pana sa porneasca,dar a pornit okai.Probabil ca aseara au fost 2 grade.Referitor la problema cu bujiile si clapeta ....4xNGk(21ron bucata..pana acum multumit) iar clapeta daca sunt in Iasi in weekend poate te ajut cu placere!

PS: in aceleasi conditii si mie imi oscila..dupa ce "incalzeam" bine herghelia....si MAI ales daca stateam la semafor cu piciorul pe frana!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un AZD, imi cam incearca prea mult nervii. A fost in service unde i-am schimbat distributia, consuma ceva ulei si i-am pus alti cuzineti, alti segmenti, curatat, etc. Dupa ce am pornit-o cu ulei 10W40 semisintetic si am mers 400 de km pe autostrada cu o turatie de cel mult 3200 RPM s-a aprins indicatorul la ulei, cel galben. Am mers usor inca 40 de km si in fata blocului cand sa parchez s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca desi electtromotorul invartea bine motorul. Am dus-o inapoi la service, bobina 3 era arsa plus o siguranta de la computer. Le-am inlocuit, am pus bobina Beru, a pornit insa acum zice cel care a testat motorul ca supapa de presiune de la rezervor(daca am inteles bine, sau senzorul de presiune) are circuitul intrerupt, motorul nu merge prea bine la relanti. Mentionez ca toate filtrele sunt noi, clapeta de acceleratie a fost curatata cu manuta mea, nu a ramas nici un gram de mizerie in ea.

Stie cineva de aceasta problema? S-a mai intalnit cineva cu ea? Unde gasesc un mester bun azi care sa stie sa imi zica ce fac cu ea si cat ma costa ca iar nu mai dorm la noapte.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Aceeas problema cu pornirea o am si eu la golf,dimineata cand temperatura scade sub 10 G,adica porneste un pic mai greu,am schimbat bujii(Bsch cumparate din reprezentanta 50 lei/buc),filtre si i-am facut si o scanare nu-mi da nici o eroare.Mda.... sper sa reuseasca careva sa rezolve problema cu pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Zebrocksky dar am fost plecat weekend-ul asta si deja am programato la service,sa o mestereasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva perioada , consumul a crescut la acelasi stil de mers cam cu 1.5 litri/100 km. Simt totusi si o scadere de putere ,nu foarte mare. Am scanat cu vag_com dar nu a iesit nici o eroare.Banuiesc bujiile sau bobina de inductie. Ma framanta totusi o eroare de pe vag-com ...ceva pareri?

kjkj.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

...am si eu o prb cu AZD din semnatura...aseara dupa un drum de vreo 100 km am oprit motorul pt o cafea , iar dupa o ora cand l-am pornit nu mai mergea in 4 pistoane, mergea intrerupt ,s-a aprins Check-ul si tot palpaia , mirosea tare a benzina si avea pocnituri in toba din spate....aseara am citit pe forum cam ce ar fi putut avea si azi am indentificat ca fiind o bobina de inductie de la cilindru 4...am testat manual (ca la Dacie) scotand cate una pe rand, am schimbat-o cu cea de la cil.3 ca sa fiu si sigur. Am cumparat una noua de la VW; am ajuns la masina , am montat-o si surpriza: acuma nu merg alte 2 de la cil.1 si cil.3 (astea sunt an de fab.2000)una este din '09 si cea noua '10...am masurat tensiunea intre pini 1-3 si 2-4 la cele care nu functioneaza si nu am continuitate intre pini 2-4, intre 1-3 am valori mai mari masurate decat la cea noua...OK intrebarea mea este daca se pot arde 3 bobine odata?? la testare arata ca doar una nu functioneaza..costa 186 Ron...ajutati-ma cu un sfat...multumesc

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te sperii dar din cate stiu eu...daca deconectezi o BOBINA sa vezi daca functioneaza sau nu...ti se arde...nu poti testa bobinele ca fisele la Dacie.Cel mai sigur,o pornesti iar si faci diagnoza.Lamurirea o sa vina imediat.Dar totusi eu cred ca bujiile sunt problema.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersul in 3 pistoane e de la bobina de inductie in mod f sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update: am testat cu bobinele de pe seat-ul din semnatura si functioneaza normal doar ca a ramas check-ul aprins, doar am testat sa fiu sigur ca sa pot cumpara altele noi...

... cand am sunat la VW sa intreb daca au pe stoc bobine am intrebat daca pot sa le verific ca si la"Dacie" si a zis ca este OK si asa daca nu am vag-com la indemana...cert este ca trebuie sa cumpar altele noi...oare sa schimb si bujiile? ...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile se schimba in mod normal alea long life la 60.000 km si alea normale la 20.000 km.Verifica si bujiile si vezi daca is ok sau nu.Parerea mea ar fi sa schimbi si bujiile ca sa nu mai ai griji dupa.Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice colegul de mai sus sau pur si simplu le inspectezi vizual...daca ai electrozii subtiati(ai sa iti dai seama daca sunt subtiati) si incarcati de depuneri(calamina) e sigur ca ar fi bine sa le schimbi mai ales ca se apropie iarna.Asa elimini orice incertitudine legata de aprinderea mecanica(scanteia).Pe mine m-a ajuns undeva la 90-100 ron in urma cu vreo 4-5 luni bujii NGK bkur6et(parca).Diferenta a fost imediat sesizabila.Oricum problema cu mersul in 3,2,4 e strang legata de perechea bujie-bobina.Numai bine si spor la mesterit :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati : zebrocksky , ai avut dreptate in legatura cu verificarea bobinei manual...atentie pt toti cei care aveti sau veti avea probleme cu mersul in 3 pistoane nu verificati manual bobinele ca sunt sanse foarte mari sa le ardeti pe toate! :P ...pe mine 30 Ron cat costa o diacnoza acuma ma costa 300 Ron 2 bobine(am primit reducere 20% la piesele de schimb la VW) ...toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am un motor 1.6 de 105 CP si de vreo 10 zile are intreruperi (hacaie), doar in sarcina si la turatii mici. La relanti e ok, in sarcina trage bine in ture si nu se simte nimic, doar la turatii mici indiferent de treapta de viteza...

Ma poate ajuta cineva?

multumesc...!!!

pe tester si verifica amplificatoarele de pe fiecare bujie ! am avut acelasi simtom si a fost un amplificator ars , pretul a fost de 235 ron

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce cheie am nevoie pentru a desface bujiile ? Vreau sa cumpar una si nu stiu de care imi trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar iti trebuie de 16 mm, dar cauta ceva bun. Nu te sfatuiesc sa cumperi cheia de prin supermarketuri la 10 ron caci sunt fabricate dintr-un material slab.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hoho cel mai bine iti iei un cap de 16 si un prelungitor cu cot...eu am dat 8 lei si nici nu am apucat sa le mai strang inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat de la stanley o tubulara lunga de 16. A trebuit subtiata pe exterior la strung 0.5 mm ca nu intra pana la bujie. am AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

As avea si eu o intrebare in legatura cu Golful meu 1.6 16v AZD din 2001. Am observat ca daca opresc motorul si nu sting farurile, cand deschid usa nu ma atentioneaza cu un semnal sonor, si nici radioul (Beta original din fabrica) nu se opreste la scoaterea cheii din contact, cu toata ca in cartea technica scrie ca asa ar fi normal. A mai patit cineva asa? care ar fi cauza si cum s-ar putea remedia?

scuze, acum vad ca sunf off topic, rog un moderator sa stearga postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!