Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

carterul cu ax cu came. scapa presiune pe acolo.

nu te zgarci la bani, eu asa am facut anul trecut si pe langa alt carter a trebuit sa schimb si tacheti, semeringuri si ce s-a mai [xxx] prin motor.

un carter cumparat cu "acte" ajunge intre 800-1300ron + manopera + schimbul de ulei/filtru.

daca te multumesti cu unul sh/dezmembrari/reparat risti sa patesti ca mine, sa nu se faca ungerea de ulei cum trebuie si sa ramai fara ulei in carter si implicit se freaca fier pe fier si ciaules azd-eu.

 

 

REPET: m-am bucurat ca am gasit un carter iefin la o dezmembrare local cu 100euro in conditiile in care "pe net/service-uri" gasisem la 900-1300 si m-am calicit si dupa necazul patit la nici 3 zile dupa operatiune, a trebuit sa mai cumpar inca un carter, apoi tacheti, apoi ulei/filtru, semeringuri si ce-a mai fost p-acolo stricat + manopera care n-a fost ieftina deloc

Modificat de RAEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti? Mai intai verifica nivelul la ulei ca Azd.ul ai place sa pape ulei,senzorul de presiune e problema la tine si in cel mai rau caz pompa de ulei sa nu mai faca fata posibil sa ai depuneri,dar asta va ramane ultima.Pune testerul si vezi ce erori iti da,dar eu merg pe senzor.cati km are masina?S.a schimbat sunetul motorului

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. nu costest cunostintele lui FakyRu (eu sunt copac in materie de  mecanica; intru aici sa mai invat/iau in vedere una alta) dar si eu am schimbat la vremea aia pompa de ulei (originala) cu ulei si filtru, ca apoi senzorului si tot nu s-a rezolvat decat prin ce am spus mai sus. Din ce mi-au spus "mecanicii" pe unde-am fost cica la azd-uri "asta e boala lor - se largeste spatiul intre semeringuri si pierde presiune pe acolo".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avt probleme cu presiunea,doar cu papatul uleiului si fum albastrui care ma bagat la cheltuieli.daca stiam ca Azd.ul e masina de tocat bani imi mai luam un logan diesel care ai cunosc toate dichisurile si e mult mai fiabil ca un benzinar obosit care papa bidoane de ulei.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fakyrule, la cati cai are motorul tau e normal sa pape ulei :).

Glumesc, scrie 150 cai in descrierea ta.

 

Repet, motorul asta odata facut, insa intretinut dupa aceea cu ulei 5w30 schimbat la 10.000, duce de nu va mai saturati.

Din fericire nu e un motor care sa fie scump de reparat si nu are probleme f grave. Nu exista termen de comparatie intre reparatia capitala a azd-ului si problemele dieselului, asa ca nu are de ce sa-ti para rau Fakyrule deloc. Iti trece ai sa vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Azi am schimbat uleiul motor+filtru dar problema pe care o aveam(alarma stop de 3 ori +sunet,presiune ulei motor stop) este inca.Dupa ce deschid motorul cam dupa 5 minute de mers apare alarma.Daca stau pe loc la relantiu nu iese alarma.In concluzie alarma iese doar cand accelerez.Nu am observat alte schimbari motorul trage ca inainte iar consumul de benzina este la fel.

post-130029-0-95493400-1437492290_thumb.

post-130029-0-50630900-1437492296_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma aia nu iese doar cand accelerezi. e efectul placebo. el dispare pentru ca e "facut" sa apara si sa dureze un interval de timp. Cateodata tiuie 1 data si dispare, cateodata de 3 ori si tine mai mult timp, in functie de ce faci tu cu masina.

 

Ai dat bani degeaba pe ulei si filtru. De banii aia faceam o diagnoza si/sau cumparam un senzor de presiune (cum a zis fakyru) - o pompa de ulei cred ca se duce spre (sau peste) 100euro.

 

Nu sunt un gambler de fel dar cand 2 persoane iti spun o cauza/rezolvare DIRECTA a problemei si tu schimbi ulei cu filtru sperand la remedierea problemei, atunci pot pune pariu ca traseul pe care il vei urma ca si costuri va fi urmatorul:

 

-bani pe tester, nu apare nimic

-schimbat senzor, pompa de ulei

-schimbat carter cu ax cu came, inclusiv  semeringuri

-bineinteles, schimb iar de ulei dupa ultima operatiune.

 

Sper totusi sa te opresti la senzor (ca e mai ieftin), dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2variante.ori mergi cu ea pana crapa motorul 'ori te duci la un service bun sa iti depisteze cauza,dau eu unul merg pe varianta 1merg pana cedeaza ,ai pun un motor tdi second hand si o mai tarai cativa ani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Intradevar pe tester nu-mi arata nimic si din cate am inteles senzorul de presiune ulei nu ti-l arata.Am scos mufa de la senzor si era plina de ulei.Azi schimb senzorul.Sper sa fie el problema.Daca ar fi pompa ulei nu ar trebui sa bata tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul si nu mai iese alarma.Era plin cu ulei in interior unde este sageata rosie.Pana nu am scos mufa nu mi-am dat seama ca iese ulei pe acolo.

post-130029-0-99118800-1437571678_thumb.

post-130029-0-63603700-1437571688_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Caut in bucuresti un service capabil pt diagnoza/segmentare AZD. A segmentat cineva AZD-ul? Cu garantie?

 

Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, dar nu in bucuresti. La 90 de km de bucuresti la alexandria. A costat 1500 de lei cu totul.

Citeste si tu putin topicul, ai fi gasit cu siguranta cateva zeci de pagini de comenturi pe tema asta...

Modificat de merisanubgd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cateva pareri insa nimic detaliat. Daca ar fi dupa mine, as face un topic separat doar pe tema asta in care oamenii, pe langa operatiunea initiala sa revina periodic cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur ca in topicul asta sunt postari lungi cu explicatii si pareri de dupa operatiune scrise de cel putin 3, 4 colegi (eu, dan muraru, fakyru, si mai sunt...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Faptul ca in engine la measuring block imi arata ca temperatura motorului este de 90-91 grade iar in instruments la measuring blocks ini arata ca temperatura motorului este de 93-94 grade inseamna ca e decalibrata sonda de temperatura sau ar trebui sa stau linistit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai liniştit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Salut. Aveti idee daca se gaseste garnitura pentru capacul lateral al capacului distributiei? Pare ca umezeste un pic cu ulei in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se gaseste,dar dc vrei sa.i pui u garnitura?eu nu am garnitura la capacul de distributie si nici ulei nu e pe acolo.Mai bne rezolva problema cu aruncatul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Nu e vorba de capacul distributiei, ci de capacul lateral din dreapta. Pe acolo umezeste.

Acolo unde e incercuit cu portocaliu

post-110533-0-10786400-1438250742_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Da, se pare ca de acolo curge. Deci e doar un oring...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

O alta intrebare ar fi daca scoaterea acestui capac afecteaza in vreun fel distributia. Cantitatea de ulei care iese pe acolo e neglijabila si am doar 2 ani de cand am schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da capacul jos,si vezi ce garnitura are,daca are,daca nu punei niste pasta din aia pt etanjare si monteaza.l la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sunt nou in site ul vostru.mi am cumparat un golf de 1.6 16v din 2002 si vreau sa imi vad consumul instant.am observat ca nu pot .se poate ceva modifica la CB? si daca DA o lista ce as putea schimba acolo ? va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!