Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Mda....mecanicii mi-au zis ca ma costa in jur de 2000lei ca sa fac o treaba buna. Stiti in iasi un mecanic bun care se ocupa si cu asa ceva ?

 

Multam pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!


 


Problema mea e la relanti. Imi oscileaza atunci cand motorul este rece (indiferent de anotimp).


 


Dupa ce motorul se incalzeste , acul turometrului nu mai oscileaza la relanti.(imi sta undeva la 700 rpm)


 


Sa incerc sa curat EGR-ul si clapeta de acceleratie sau nu aici este problema?(se demonteaza si adapteaza diferit la motor AUS?)


 


Masina are si usoare intarzieri la acceleratie si nici nu sunt multumit cum trage (era mai sprinten Tico-ul pe care l-am avut inainte  :)


 


Mentionez ca am schimbat bujiile(crezand ca de aici face asa) dar nu s-a schimbat cu nimic situatia.


 


Inca nu am rezolvat problema cu zgomotul de la motor...nu am avut timp sa merg sa service sa verific filtrul de ulei...


 


Golf 4 1.6, 16v , 105cp , AUS


 


Multumesc frumos!


 


P.S. - Am postat si in rubrica "DIY" , (dar sper sa primesc un raspuns mai rapid aici) , imi cer scuze daca am incalcat regulile.


Modificat de Proof89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este defapt un cumul de factori:

-Functionarea EGR-ului (curatare si adaptare)

-Functionarea clapetei de acceleratie (curatare si adaptare)

-Functionare senzor MAP (curatare si verificare masuratori corecte)

Ideea este ca atunci cand te apuci e bn sa le faci pe toate, pentru ca au legatura si chiar daca una functioneaza bine e posibil ca motorul sa nu mearga bine din cauza celorlalte.

Recomand sa faci intai curatarea egr, clapeta si senzor map, dupa care adaptarea egr si clapeta. Asa ar trebui sa obtii cele mai bune rezultate...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac. Am gasit DIY pentru toate 3...sper sa reusesc si sa nu intampin probleme la demontare/montare.

 

O sa revin cu rezultate , sa speram ca bune :)

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate benzinarele miroase asa ;)

 

Da dar Dan mi-a explicat ceva de contaminarea uleiului de benzina care a ajuns in el ... :mellow:

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un miros usor de benzina e normal sa fie. Insa verifica-i si culoarea, ar trebui sa se schimbe.

Acum conteaza si cat timp a functionat motorul cu missfire.

Sa beneficiezi de toate proprietatile de protectie a uleiului, eu recomand ca dupa o asemenea experienta sa se inlocuiasca si uleiul.

 

Eu cand am avut patania in 2007, am mai mers sa zic vreo 15 Km pana la service si deja uleiul mirosea destul de puternic a benzina si isi schimbase usor culoarea. Era un Castrol Magnatec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da inteleg Dan.

Si mecanicul meu m-a intrebat, zice ca daca e benzinar cum ai vrea sa miroase :-)) .

Eu cu al meu am facut apr. 2 km pana acasa din momentul in care a inceput sa tremure , si am facut un drum de 4 km pana la mecanic la cateva zile dupa incident.

Deci in jur la 7-8km in total.

Ulei am tot Magnatec, dar culoarea e maro inchis , c-am tot asa al aveam si inainte.

Deci nu e stress.

Ei cate am vrut eu sa fac la masinuta asta, dar din pacate trebuie sa ma limitez la strictul necesar :-(

Au aparut alte prioritati din fericire , vine barza :icon_bounce:  Deci masinuta o sa fie prioritatea #2 de pe lista :-))

Toate cele bune si drumuri fara incidente!

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o bora 1.6 azd de cateva zile cand pun contactul si se sting toti martorii din bord se aprinde intermitent martorul de la ulei pe culoarea galbena, nivelul uleiului este bun. Ma poate ajuta cineva cu o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Astazi in mers a inceput sa imi tremure motorul si am scos mufele de la injectoare si la ultimul injector nu se observa nici o diferenta.

Trebuie schimbat sau se poate repara?


Acesta este injectoru.

post-147261-0-74525500-1436555176_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata72cata cum pot sa verific bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le ridici sau le scoti una cate una si vei auzi care nu merge.Le schimbi intre ele si repeti scoaterea una cate una cu motorul pornit de este aceiasi stii ca este dusa.La mine cand se ducea una nu era umflata in cap cum am vazut ca spun altii doar nu sunt condesatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bobina dusa nu are circuit continuu intre pinul 2 si 3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate atasa cineva care a vazut cum arata o poza cu garnitura dintre racitorul de ulei si blocul motor? As vrea sa o schimb si desi o comanda pe original dupa seria sasiului nu as vrea sa o greseasca cei care o comanda. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baietii am o problema cu pornirea masini nu imi porneste dupa un anumit timp de exemplu azii inainte sa plec de la servici mam chinuit de 4 ori sa dau la cheie si atunci o pornit si is momente cand o ia din prima  am schimbat electromotorul si bateria (noi) avetii vreo idee va rag care ma putetii ajuta ...o adresa de facebok yahoo 

GOLF 4 1.6 benz ABE 

Multumesc

Modificat de Borislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Aseara in mers, dupa 2 minute de cand am pornit masina si o accelerare mai brusca mi s-a luminat bordul si de dimineata am facut diagnoza cu urmatoarele erori:

 

VIN: WVWZZZ1JZ2B007471   Mileage: 194130km/120626miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV       3957  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01865  
   VCID: 60C417EAE094B518415
   WVWZZZ1JZ2B007471     VWZ6Z0A3480174
 
2 Faults Found 
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 00046 615 1234567
   VCID: 2C5CB3DA8CDC2178ADD
 
1 Fault Found 
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
 
Bonus de cand a cazut o bucata de plastic de la suport telefon prin grilajuj central de la aerisire:
 
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 214252EEAB1EFC100EB
 
1 Fault Found 
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 
            37-00 - Faulty
 
Ceva pareri despre primele 3 erori de sus?
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borislav, daca porneste greu sigur are loc o dezamorsare a sistemului de alimentare cu combustibil.

Cand deschizi portiera de la sofer, se aude cum se amorseaza pompa de combustibil?

Verifica etanseitatile in sistemul de alimentare, verifica presiunea in rampa de alimentare, verifica eventual schimba origurile injectoarelor.

 

 

Fabian,

Ai pbme la canistra de carbon, la valva acesteia. Verifica etanseitatile sistemului, inclusiv linia de vacuum, apoi acea valva se poate da jos si curata si ea. Verifica sa inchida bine.

 

Apoi, ai pbme cu snezorul din galeria de admisie.

http://vwforum.ro/topic/107458-diy-curatare-senzor-mapsenzor-presiune-vw-16-16v/

Se curata si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dan,

 

Da, dupa ce am postat pe forum problema am citit mai multe pe internet si am aflat la ce probleme fac referire erorile.

 

Referitor la senzorul MAP, l-am schimbat de vreo 6-8 luni, sper sa nu fie dus deja. Referitor la valva din canistra de carbon, se poate cumpara una noua daca este cazul?

 

Am sters erorile si daca mai apar din nou atunci o sa iau masuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se aude un bazait da nu tot timp cand descid usa  eu aveam impresia ca raman fara baterie ca imi fura curent si nu imi invarte electromotorul dar cand pun contact imi merg stergatoarele casetofonull ....si nu porneste .....ma comfrunt cu probl asta de cateva luni  :blackeye[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Borislav, nu am inteles din postul tau daca nu porneste deloc dupa o anumita perioada de timp, sau porneste greu dupa o anumita perioada de timp. 

In ce conditii se intampla asta ? Drumuri scurte cu oprii/porniri dese ? Vino cu mai multe detalii pentru ca problemele ar fi:

1. Bateria nu are timp sa se incarce dupa drumuri scurte.

2. Conectorul de la cablul de incarcare este oxidat, se incinge si nu incarca bine bateria.

3. Alternator cu probleme.

4. Probleme la bujii.

5. Probleme cu filtrul de benzina sau posibil apa in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Borislav schimba garniturile de la regulatorul de presiune din capul rampei injectoarelor. La mine a avut efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu azi dimineata am plecat spre munca urc in masina cu gandul ca nu o pornesc dar surpriza a pornit la sfert (pana la lucru am 7km) la sfaritul munci urc in masina surpriza nu porneste invart de cheie de vro 5 ori si hopa o pornit ...dupa un drum de 5 km opresc masina sa verific daca mai porneste ..fara nici o problema porneste  .. ce sintom credetii ca ar fi?

cand invart de cheie se manifesta ca si cum as avea bateria moarta tot mort 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, nu pot deschide un topic nou pentru problema care-o am,deci o sa postez aici:

 

 

 

-in ultimele 3 zile nu am avut nici-un incident (gropi, borduri,etc)

-acu 2 ore am plecat din fata blocului iar dupa aprox. 200m la un sens giratoriu am auzit un scartait cand viram stanga/dreapta. N-am dat importanta prea mult dat fiind ca erau geamurile inchise (AC) si am banuit ca a fost de la altcineva din trafic.

-ajuns dupa alte 200m am ajuns la destinatie si am observat sub masina un lichid. initial am crezut ca e ulei (masina e joasa, am arcuri sport si nu o data am avut de-a face cu drumurile noastre)

-vazand ca scartaie din ce in ce mai tare la virajul pe joc mi s-a spus de catre un mecanic ca ar fi caseta de directie.

-am facut stanga total pe loc si am vazut cum curge lichid pe la burdufu` ala din dreapta rotii fata.

-am verificat lichidul din vas si-am vazut ca nu mai are aproape deloc.

 

-la service mi s-a spus ca imi trebuie caseta de directie noua (sau sh - din telefoanele pe care le-am dat pe la diferite cunostinte care se ocupa cu asa ceva, au doar masini de anglia care nu coincid cu ce-mi trebuie mie)

-am inteles ca de fapt si de drept, in burdufu ala sau in capatul lui principala cauza ar fi un fel de bucsa/garnitura de teflon care din cauza hopurilor/drumurilor se rupe/crapa/sparge/dracu` s-o ia. Cica ar fi kit-uri de reparat. aveti idee de asa ceva? renteaza?

 

dat fiind ca m-am dus la service fara programare, oamenii sunt ocupati,etc nu am stat sa-mi faca o lista de preturi, o "diagnoza" exacta etc. urmeaza d-acu incolo sa vad ce si cum. aveti idee cam la ce pret ar trebui sa ma astept ?

 

VW Bora AZD 1.6 16V "bien-zinã"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi-a iesit azi pe bord presiune ulei stop motor cam 2 minute si dupa a disparut.A avut cineva asa problema?Ce poate fi?

post-130029-0-34402900-1437240517_thumb.

post-130029-0-28871900-1437240523_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!