Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut colegi.

 

 

In primul rand va multumesc pentru sfaturi si recomandari.

Am decis sa iau Beru (produse in Germania) am si fost la mechanic sa le monteze.

Acum masina merge rotund, nu mai zdrangane si nu mai tremura, dar acum parca nu mai e asa vioi , nu mai sare asa cand apas pedala.

Alta data cand apasam acceleratia in viteza 1-a parca fugea masina de sub mine, acum aceasta senzatie a disparut.

O fi de la catalizator? Ca din cate am inteles benzina nearsa ajunge acolo.

 

 

 

 

Dane, eu azi am sunat la reprezentanta ca am vrut sa compar preturile intre reprezentanta si magazine de piese auto.

Am vb cu o domnisoara care nu stiu ce facea ... fugea din stanga in dreapta cauta baietii din service sau magazin.

Mi-a spus ca au nu stiu ce probleme technice si sa sun inapoi peste o ora.

Zis si facut. Am sunat iar peste o ora , Iar m-a pus domnisoara sa astept.

Dupa vreo 5 minute am intrat in legatura cu un domn care mi-a cerut numarul de sasiu , m-a intrebat ce ma intereseaza.

Am spus unde ma doare si mi-a spus ca noteaza si ma suna inapoi.

Nu stiu cum ai asta cu sunatul inapoi, oriunde te duci iti verifica pe loc in 15 secunde.

Am luat telefonul la mine (in ciuda faptului ca eram la lucru si nu am voie sa iau telefonul la mine ca penalizarea e 100 lei ) sa astept telefonul de la domnul cu care am vb.

Am asteptat 3 ore fara nici macar un semn.

Dupa asta am sunat eu, am intrebat pe domnisoara cum trateaza clientii , si ce politica e la ei ca suna clientii inapoi ... si ca desigur nu mai am nevoie de piesele lor.

 

 

 

P.S.pentru colegii din targu mures,  este vreo alta reprezentanta in afara de Ingricop? Pentru ca daca nu este eu am terminat cu ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina nearsa ajunge in catalizator insa daca acesta e cald o transforma in apa si co2 instant. Daca e rece, o da afara nearsa si va mirosi ca la daciile vechi insa la incalzirea catalizatorului depunerile se vor transforma in apa si co2. Doar uleiul dauneaza catalizatorului nu si benzina care in timp se curata fara pbme.

 

Ca e mai lenes, verifica-ti uleiul. Ecu azd-ului nu stie sa taie injectia in caz de missfire si iti contamineaza uleiul cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si uleiul, miroase a benzina. Nu e bai ca tot aveam de gand sa-l schimb, dar cum ajunge benzina acolo?

Si asta se poate elimina cumva? Nu ca as vrea sa umbluu asa cu el dar intreb de curiozitate ... pentru ca nu am auzit de o astfel de boala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. A patit cineva sa i se prelinga ulei printre racitorul de ulei si blocul motor? Sau a schimbat cineva racitorul de ulei? Stiti daca are vreo garnitura sau oringuri ceva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala este termoflotu care raceste uleiu.......are o garnitura de cauciuc si sar putea putea sa fie piscata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dan sant din tg. Mures am venit la mare de aceea am cerut ajutor nrgent. Pe drum mi sa spart ceramica din catalizator mecanicul spune ca de aceea nu merge mai mult de 3000de turatii ca se infunda toba.

Revin mia schimbat sonda 1 cu o sonda ce o avea de la alta masina tot orginala tot din 2001 o pun pe a mea sa vedem daca nu si de acolo nu are putere masina. Uleiul areiros de benzina nu am inteles treaba senzorul map de acolo sa fie problema de putere?. L-am curatat sper sa nul fi stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tommy_dj, benzina ajunge in ulei atunci cand nu iti functioneaza toate bobinele de inductie, adica injectorul pulverizeaza benzina in cilindru dar nu exista scanteie sa aprinda amestecul deci benzina se scurge pe langa segmenti in baia de ulei. Cum zicea colegul Muraru Dan mai sus ECU azd-ului nu stie sa taie injectia in caz de missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se da jos termoflotul? Dau filtrul jos si apoi am 2-3 suruburi care intra in termoflot? Dau drumu la ulei sau antigel? N are rost nu?

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuj cum se desface, la mn a fost problema când a desfăcut filtru de ulei a ieșit cu tot cu termoflot și o tijă care intră în baia de ulei și când la pus la loc să rupt o garnitură de la termoflot și îmi curgea tot uleiu când porneam masina

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helppp,am cumparat egr nou mers 100 km dupa care sa aprins iar cekk-ul si relantiul fluctueaza,chiar sa oprit odata.nu am faut adaptarea si nici nu stiu cum as putea-o face.golf4 1.6 16v AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema in ceea ce priveste consumul de ulei. La 1000km am completat aprox 750g...ceea ce mi se pare mult chiar daca producatorul spune ca normal ar fi pana la 1L sa consume :)

Imi arunca ulei pe teava de esapament....pe interior e plina de ulei...Ce ma sfatuiti sa fac mai intai...ce teste...etc ? Ma apuca groaza cand ma gandesc la segmentat. Mentionez ca uleiul abia l-am schimbat...Mobil 10w-40. Pe capacul de la motor e lipita o eticheta cu tipul de ulei care ar trebui sa-l folosesc...e cu totul altcv de ceea ce mi-au pus cei din service.

 

11216040_837278139673798_336452385_n.jpg

 

P.s: motorizarea e cea din semnatura .... 1.6 16v AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helppp,am cumparat egr nou mers 100 km dupa care sa aprins iar cekk-ul si relantiul fluctueaza,chiar sa oprit odata.nu am faut adaptarea si nici nu stiu cum as putea-o face.golf4 1.6 16v AZD

 

http://vwforum.ro/topic/66114-diy-curatare-valva-egr-motorizari-14-16-benzina/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helppp,am cumparat egr nou mers 100 km dupa care sa aprins iar cekk-ul si relantiul fluctueaza,chiar sa oprit odata.nu am faut adaptarea si nici nu stiu cum as putea-o face.golf4 1.6 16v AZD

Adaptare cu vagcom (soft+cablu) nu fi lenes citeste si tu 5 min inainte sa intrebi

Cosmyyn88 este foarte ciudat comportamentul descris... Uleiul consumat este de obicei ars nu evacuat... Gazele de la uleiul ars nu ar tb sa produca scurgeri pe esapament, ci infundarea catalizatorului.

Modificat de merisanubgd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmyyn88 dacă îți mananca atata ulei segmentarea este singură soluție..așa îmi mânca și mie...de vină sunt segmenți de ungere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a ajuns segmentarea Cr3itoos? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentarea facuta corect este singura solutie corecta pentru consumul de ulei...

Asa ca ... MULT

(din experienta mea, nu vb pt cr3itoos, dar cel mai probabil va confirma si el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hănești piesele mă dus 8 mil pentru ca am avut distributia schimbată și ma pus să i iau decât curelele,250 lei rectificat chiulasa,și 500 de lei mana de lucru...după operațiunea asta mașină merge de notă 10...am aproape 500 de km și nu mia mâncat gram de ulei...io zic ca se merită investitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mn tot atat m.a dus manopera si cu piesele dar am aproape 8000 si nu mi.a scazut deloc,dar merge de rupe si o tin numai in 4500-5000 uneori in depasiri urc si la 6mii consum mixt cam 7.5 cu aerul conditionat pornit si tinuta in forja eu zic ca e destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să i dau și io în goarnă...da mecanicu mia zis să mergi mai încet până la 1500 de km ....porma a zis să fac și raliu cu ia ca nare nimik...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La segmentarea motorului s-au folosit segmenti normali sau cota 1 + alezarea cilindrilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula daca cilindrul nu are nimic ( si in marea parte a cazurilor arata ca nou), se folosesc segmenti normali.

 

Se masoara individual si in fctie de masuratorile specifice fiecarui motor se pun segmentii care trebuie.

La atatia amar de ani de exploatare gradul de uzura poate diferi f mult intre 2 motoare de acelasi tip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa folosit segmenți normali la mn...na fost nevoie de alezarea cilindrilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai colegi incercati sa scrieti si voi corect in limba romana , de cateva pagini incoace sunt niste posturi de te doare capul de la citit.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu o intrebare legat de mirosul de benzina din ulei.

 

Deci eu am mirosit la mine, si intradevar miroase a benzina, dar cum am avut probleme cu un piston care nu a functionat e de inteles.

DAR am rugat si niste colegi, prieteni cu benzinari sa faca acelasi lucru.

golf 4 1.4 miros benzina , nu a avut probleme cu bobinele, bujiile, pistoanele functionau bine, ulei schimbat de 1.5 luna si miroase a benzina.

golf 3 1.6 miros benzina , nici asta nu a avut probleme cu bujiile sau bobina.

Renault Clio 1.2 miros benzina , nici asta nu are probleme cu bujiile sau delcoul sau fisele.

 

Deci astea de ce au acest miros neavand probleme cu aprinderea sau nefunctionarea pistoanelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate benzinarele miroase asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!