Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

O intrebare pt colegii carota le a mai mancat ulei motorul. Ce ulei ati pus si v a mancat cel mai putin? Motorul are 216.000 km. am bagat castrol si a mancat 1.5 l la schimb apoi cu genuine de la opel cam la fel, insa de cand am bagat ravenol mi a mancat 3 l aproape. Toate erau 10w40. Ce ulei recomandati? Si inca o intrebare. De la ce oscileaza relantiul cu cate 10-30 rpm? Am curatat tot ce este de curatat si calibrat si nu am erori sau missfire pe motor.

aceasta problema o am si eu si nu ii dau de cap...poate imi spui si mie cum ai rezolvato

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta seara , dupa ce am completat cu ulei  , am turat putin masina in parcare . Se pare ca la turatii mari imi arunca ulei pe toba de esapament . Ce credeti ca ar putea insemna asta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eşti sigur că este ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa zic. Pata neagra pe asfalt , rezultata de la turatia motorului pe loc . Altceva ce ar putea fi ? 

Modificat de BV20GiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall am un golf IV AN 2000  si am problrme cu EPC in timp ce merg imi apare avaria si nu mai am pedala de acceleratie am schimbat filtre ulei si sondele lambda ma poate ajuta cineva cu vriun sfat ce ar putea fii multumesc

Modificat de Borislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa zic. Pata neagra pe asfalt , rezultata de la turatia motorului pe loc . Altceva ce ar putea fi ? 

Poate fi condens+funingine. Mai ales dacă motorul era rece. Dă cu degetul pe pata aia şi vezi dacă are aspect uleios sau apos. Uleiul are şi un miros caracteristic şi ar cam trebui să şi fumege destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.... Am o problema la golful meu (1.6 16v AZD) la racordul flexibil de la evacuare....Stititi cumva dimensiunile exacte pentru un racord specific acestui cod motor ?  

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu o problema...nu-mi ieseau noxele din cauza ca motorasul,consuma ulei..la vreo 600km,am completat cam 200ml..am dus o la o cunostinta,intr un service si treb sa ii puna un set de segmenti,mi-a explicat!ii schimba si bujiile plus schimb de ulei(castrol)si filtre..toate astea la 1400..din ce am citit pe forum,am observat ca sunt costuri,mai ridicate..sunt cam in dubii,daca o sa se remedieze problema din reparatia asta...si datorita costului destul de scazut..(zic eu)..sincer,nu prea ma pricep deloc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a costat 1300 de lei schimbul de segmenti si semeringuri (inclusiv garnituri). Uleiul, filtrele si bujiile doar ca piese ar trebui sa mai fie ~400 de lei.

Ai grija la calitatea pieselor... Cat dai atata face... Eu zic sa iti aduca sau sa iti iei tu piese bune calitativ, ca manopera e tot aia...

Si inca ceva, dupa segmentare vreo 1000 de km mergi sub 3000rpm sa se rodeze corect segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara.ti u piesele,eu i.am bagat urmatoarele piese si a meritat:segmenti Goteze,semeringuri supape de la Victor Reinz,g chiulasa,g evacuare si admisie V Reinz,curele distributie Contitech,rolele si pompa nu le.am mai schimbat ca au fost inlocuite recent,ulei castrol 10w-40,filtru ulei mann filter,antigel si alte maruntisuri..

Eu sunt f multumit de investitie nu mai consuma niciun ml de ulei,fum deloc,trage de rupe.

Spunei mecanicului sa iti puna ulei nou dupa segmentare, nu pe cel uzat ca multi se zgarcesc si il pun pe cel vechi inapoi in motor pt rodaj si apoi se plang ca le papa iar ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu mai dami si mie odată adresa unde sta mecanicu asta care ti a facut motoru ca vreau sa l fac si eu sapt asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

In legatura cu acea intarziere a pedalei.

Am facut si eu jongleria cu clapeta de aer din capacul de la fitru de aer.

Am blocat-o pe aer rece.Ideea e ca s-a mai ameliorat lagul ,trage mai bine(ma gandesc ca aerul rece are o densitate mai mare decat cel cald si implicit conduce la o ardere mai buna) si mi s-a schimbat si sunetul motorului,e ceva mai gutural ,asa.Nu mai e asa silentios.Daca vreunul din voi a facut modificarea asta poate sa imi spuna daca la fel au fost simptomele referitoare la sunetul motorului?Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult pentru sfaturi domnilor!!!chiar imi sunt de ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

si eu am blocat clapeta pe aer rece dar tot am acelasi lag si sincer nu mi se pare ca trage mai bine.poate doar mi se pare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am simțit nici o îmbunătățire, poate este o diferența foarte fina si nu imi dau eu seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate-ti furtunul care vine de la galeria de evacuare din y-cul cu termostatul si face-ti o proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

chiar o sa incerc.sa-l demontez de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are termostatul cu galeria de evacuare? Poate vorbesti de furtunul care iese din carter si duce gazele in busonul de ulei(la AUS) sau in fitrul de aer (la AZD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de care vorbea lungoci1 aduce aer mai cald iarna cand e frig afara la filtrul de aer ca sa fie indrodus in motor.

Vara aerul care vine pe acolo e prea cald asa ca nu e de dorit sa ajunga la filtru si mai apoi in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e aer..sunt gazele care scapa pe la semeringuri (pierderile de compresie din camera de ardere)si intra intra in baia de ulei..ele sunt evacuate pe la carter(asta e si rolul lui) si mai departe catre filtru sau in capac la culbutori la aus-uri.Am sa incerc sa scot furtunul ala oricum sa vad daca se observa vreo imbunatatire.Mersi de sfaturi.

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reedstefan este vorba de furtunul din imaginea de mai jos care preia aerul din jurul conductelor de evacuare, care sunt calde de la gazele de esapament din interiorul lor.

 

Imaginea este pentru motorul de 1.4 pentru ca nu am gasit una elocventa pentru motorul de 1.6, dar ideea e aceeasi.

 

Ce zici tu e adevarat, dar nu despre asta vorbeam noi in situatia asta.

post-135085-0-75751500-1433849319_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoateti gazele de carter afara, e bine ca admisia sa faca suctie in carter pentru a reduce aerarea uleiului (ungere precara) si pt. a-l dezumidifica (spuma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sllut baieti am si eu un golf 4 1.6 benzin 16V an 2000 ABE prob cu EPC in timp ce merg imi franeaza masina si nu mai am pedala de acceleratie am schimbat sondele lambda filtre ulei baterie dac ati parit aswmanator un sfat va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva controlul aprinderii daca e EPC(ECU).Verifica bujii,egr(nu stiu daca ai pe motorul asta asa ceva), bobine de inductie.

Prima data da 50 de lei si pune-o pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:  Sau poate gasesti vre-un coleg de prin zona ta care sa-ti faca o diagnoza pe o strangere de mana si o bere, ca doar de aceea suntem aici sa ne ajutam reciproc unul pe altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!