Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut probleme cu ea dar daca nu ai dadeam de cap si incepea sa pice una cate una o dadeam demult,dar sigura problema a fost cu papatul uleiului si catalizatorul infundat in rest nu i.am facut nimic decat cox.Daca tot tii la masina dute la un service bun sa iti puna testerul sa ai faca probe sa vada care e problema nu mai arunca banii pe piese daca nu stii cauza exacta..

Si eu am avut probleme cu ea dar daca nu ai dadeam de cap si incepea sa pice una cate una o dadeam demult,dar sigura problema a fost cu papatul uleiului si catalizatorul infundat in rest nu i.am facut nimic decat cox.Daca tot tii la masina dute la un service bun sa iti puna testerul sa ai faca probe sa vada care e problema nu mai arunca banii pe piese daca nu stii cauza exacta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bani pana aku nu cred ca iam bagat degeaba pentru ca nu mai mia aparut nici o  eroare....o sa ma duc akolo unde ai facut tu motoru sa vad ce zice...da pe langa motor se pricepe si la electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde am segmentat motorul nu prea le are cu electrica,dar unde am fost cu ea la carone pt diagnoza sunt meseriasi in electricasi in mecanica au aparatura necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ti a luat pentru o diagnoza la electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data mi.a luat 60 ron pt constatare ca aveam cv cu sonda lambda era niste fire in scurt si imi dadea avarie pe calculator si aveam erori la ambele sonde si la canistra iar a doua oara 80lei pt rezolvarea scurtului de la prima sonda si stergerea erorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si azi cu motorul pornit nu-mi intra in viteze iar dupa ce am curatat mufa de la senzorul lichidului de frane(era plina de ulei) am putut sa intru in viteze.Nu am inteles de unde vine uleiul in mufa.

nu prea are (mai bine spus ,chiar deloc) treaba uleiul de pe mufa cu intratul in viteza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu trimitemi si mie un mesaj pe privat cu nr lu mecanicu ala ca vreau sa vb cu el sa fac motoru sau iti dau nr meu de tel sa mil zici daca vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt colegii carota le a mai mancat ulei motorul. Ce ulei ati pus si v a mancat cel mai putin? Motorul are 216.000 km. am bagat castrol si a mancat 1.5 l la schimb apoi cu genuine de la opel cam la fel, insa de cand am bagat ravenol mi a mancat 3 l aproape. Toate erau 10w40. Ce ulei recomandati? Si inca o intrebare. De la ce oscileaza relantiul cu cate 10-30 rpm? Am curatat tot ce este de curatat si calibrat si nu am erori sau missfire pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Nuti scoate fum deloc treci pe castrol 5w-40 nu contează numaru de km...germani numai uleiu asta folosesc chiar si la 600 de mi..aku depinde cat de îngrijit a fost motoru...iar cu variatia la relanti este ceva anormal pentru motoarele azd si nu stiu dc..nam găsit rasp la intrebarea asta pana aku da toți au problema asta la tipu asta de motor

Daca Nuti scoate fum deloc treci pe castrol 5w-40 nu contează numaru de km...germani numai uleiu asta folosesc chiar si la 600 de mi..aku depinde cat de îngrijit a fost motoru...iar cu variatia la relanti este ceva anormal pentru motoarele azd si nu stiu dc..nam găsit rasp la intrebarea asta pana aku da toți au problema asta la tipu asta de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum albastrui la rece. Cred ca trebuie sa raman la 10w40 dar de care? Castrol mi se pare un ulei prost cel putin cel comercializat la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ti spun ceva prieteneste...din moment ce ti scoate fum albastru este clar ca segmenti sunt dusi.....asa este si la mn...poti sa i pui orice ulei posibil...aku nu te supara da cam asa sta treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentii de ungere sunt dusi la fel ca la mine,scotea fum albastrui la rece si incepuse sa scoata si in mers

Rezultat final segmentii de ungere buliti,trebuie desfacut motorul complet,doar blocul si cutia mai ramane,cost total 1700-1800lei dar merita,a mea merge ceas dupa segmentare,nu a mai consumat niciun gran in 6000km si nici fum nu mai scoate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu spusele lui Fakyru, am trecut si eu prin asta, problema s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi...azi cand am pornit masina mia aparut  la computer de bord :services in 3000 km: ce inseamna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca la atat a ajuns contorul din bord pana la revizie, de multe ori nu are legatura cu realitatea, tu dai ce-i trebuie la masina la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da iam schimbat tot...lam resetat da mie sa nu se intample ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic,te avertizeaza,dar daca u ai schimbat toate cele nu ai dc sa te temi,dai o resetare din bord si nu mai apare.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu ai nr de tel a lu mecanicu ala care ti a segmentat motoru ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . 

A o problema cu golfuletul meu . (Golf 4 1.6 16v AZD) . Papa ulei prea mult ... parca din ce in ce mai mult . Nu lasa urme , nu curge uleiul  , fum nu scoate decat foarte putin cand il pornesc . Primul schimb de ulei l-am facut in decembrie , iar dupa aproape 6k km mi s-a aprins becul galben in bord (de la ulei ) normal am completat cu alt tip de ulei , iar la salariu am facut schimbul (am bagat castrol 10w-40 ) . Se pare ca tipul asta de ulei il papa mai repede .(ciudat pentru ca m-am interesat si am fost informat de mai multi sa pun Castrol 10w40 . In aceasta seara din lipsa de ocupatie si prea multa benzina m-am invartit putin in sensul giratoriu , cand deodata BECUL ROSU DE ULEI s-a aprins si imi scria in bord : STOP . Am tras pe dreapta , am oprit repede motorul . Dupa 5 minute i-am dat cheie iar , si nu s*-a mai aprins. .. dimineata o sa verific uleiul , si o sa merg sa cumpar altu . Ce credeti ca as putea sa fac ? Sa segmentez motorul ? (Mecanicul meu a zis ca nu se baga ... altu mai bun prin Brasov nu stiu , nu cunosc ) Daca aveti informatii care credeti ca m-ar ajuta , chiar va rog ! 

O seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe 5w40 dar alta marca, Castrol este un ulei care se consuma mai mult decat oricare. Incearca un Mobil 5w40, Aral  daca iti consuma pana la 1,5 l in 10k lasa motorul asa daca merge bine si nu da fum. 10w40 este o porcarie de ulei, mineral de aceea il consuma mai mult.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În afară de schimbarea uleiului cum a zis Călin te sfătuiesc să faci şi o verificare a presiunii uleiului cu manometrul pentru a elimina alte eventuale cauze ale aprinderii becului roşu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Aralul este facut de CastroL,eu am prins Aral la primul schimb foarte bun,iar la al doilea dupa 1600 de km mia cerut completare de 500 ML.am mers pe 10w40,ambalajul este la fel la ambele,Made in Germany dar nu prea e Made in Germany :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie made in germani sau nu dar nu are voie sa consume atat.

Incearca sa faci un test de compresie si vezi ce valori ai pe fiecare cilindru.Testul sa il faci la rece si la cald.

Castrol 10w40 este o mizerie de ulei.

Intradevar si uleiul conteaza foarte mult dar blocul de motor este din aluminiu si uleiul este supus unor temperaturi ridicate si daca nu folosesti un ulei bun il va consuma foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok . Maine dimineata ma duc la mecanic . O sa fac o compresie , si poimaine o sa schimb uleiul. Ce ulei imi sugerati ? Daca Castrol nu e cel mai bun , altu care e ? Sa bag 5w40 ? Masina are peste 150k km.... face oare fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compresie trebuie să faci ci să verifici presiunea uleiului (se pune un manometru în locul senzorului de presiune). Poţi băga un 5W40 de la Mobil, Ravenol, Motul, etc. Să scrie pe el una din normele vw 500 00, 501 01 sau 502 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!