Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Buna ziua..am achizitionat un golf1.6 16v,din 2003..am o problema insa..mi-a aparut martorul check engine...i -am facut o diagnoza,si mi s a spus ceva de egr,si benzina proasta..Mi s-a stins martorul din bord,am fost cu ea la itp si bineintele mi -a dat cu revenire,deoarece au iesit noxele f mari,in rest nici o pb...si domnul de acolo m-a trimis sa schimb catalizatorul,cica asta e de vina!acum iarasi mi-a aparut martorul in bord..un prieten m-a sfatuit sa ii curat clapeta de aceleratie si egr ul...i-am mai facut un test si a aparut tot o eroare legata d egr...ma puteti ajuta cu pareri...?multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

ti-as recomanda sa bagi benzina de la rompetrol de 99 si sa mergi cu ea fooarte turata....asa am patit si eu iar dupa o cursa pe autostrada de vreo 100 de km cu viteza de 140 sa rezolvat problema pentru mine.nu-ti fie mila dai talpa.schimba la 4000 de ture o vreme...bafta!


in felu asta o sa-ti cureti catalizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ma ajuta cu un sfat......iam făcut schimbu de ulei aku o luna iam băgat aral 10w-40..problema este Cami mănâncă ulei de ma rupe da de scos fum nu scoate,nici când e rece nici când e calda...alta ar fi ca nici numai trage ca înainte ....sa fie semeringurile sau segmenți ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalinosera..multumesc pentru raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss chiulasa m.a dus 80 ron iar distributia am schimbat doar curelele restul erau schimbate recent.Prima data am schimbat semeringurile iar manopera m.a dus 300ron

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

nici o problema.sper sa se rezolve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merisanubgd

Care ma ajuta cu un sfat......iam făcut schimbu de ulei aku o luna iam băgat aral 10w-40..problema este Cami mănâncă ulei de ma rupe da de scos fum nu scoate,nici când e rece nici când e calda...alta ar fi ca nici numai trage ca înainte ....sa fie semeringurile sau segmenți ?

Pana nu ajungi cu ea la mecanic sa o desfaca, nu ai de unde sa stii... Doar sa presupui... La mn erau dusi segmentii, semeringurile si ghidurile erau bune, dat daca tot desfaci motorul eu zic sa le schimbi pe toate 3 ca manopera e cam aceeasi si piesele sunt vreo 300 de lei toate.

Alta solutie la consumul de ulei (considerand ca nu iti pica pe undeva) nu ai, si se infunda si catalizatorul, in timp, de la ulei si ulterior va scoate si fum cand e plin, va scadea grav si puterea motorului... + altele

Recomandarea mea e sa strangi vreo 1500 RON si sa o repari cum trebuie.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot la fel zic,uite a mea nu a consumat niciun mililitru de cand i.am facut segmentarea si am facut vreo 5mii,a meritat investitia,acum nu mai am treaba cu ea,merge de rupe..Culmea ca si inainte de segmentare tragea bine dar scotea fum si papa ulei,cauza era segmentii de ungere dusi restul erau buni nu era nevoie sa.i schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merisanubgd este dubioasa treaba la mn ținând cont ca nam nici o scurgere de ulei...am fost si la mecanic sa i arat ca nu scoate fum deloc ,pana și el a rămas surprins ca na mai văzut asa ceva..oricum o sa i fac motoru ca nam alta sansa

FaKyRu tea dus mai mult de 15 mil segmentarea cu mana de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele m.a dus vreo 1100lei iar manopera 600 lei dar a desfacut de 2 ori motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@irina.

Eu am patit la fel cand am luat masina.Cu revenire mi-a dat tot datorita amestecului bogat din noxe..Eu pusesem Carera 99 de la Lukoil.Cel de la rar mi-a explicat ca nu e ok asa pentru ca nu am bujii pentru a arde ok benzina asta.(mirosea si ciudat oricum in masina;comparativ cu mirosul din vechia Dacie)Am pus de la Mol 98 si cand am revenit a fost ok.Incerca sa schimbi bujiile eventual.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere . Am un joc , pare sa fie de la tripodele dinspre cutia de viteze . Cand schimb vitezele in afara de momentul cand cupleaza ambreajul si mai aude si un fel de lovitura prin fata , nu prea puternica , dar simt masina ca se destrama . ce poate fi uzat de schimbat sau poate se regleaza ceva ? A mai avut cineva problema asta, la masina din semnatura ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merisanubgd

Merisanubgd este dubioasa treaba la mn ținând cont ca nam nici o scurgere de ulei...am fost si la mecanic sa i arat ca nu scoate fum deloc ,pana și el a rămas surprins ca na mai văzut asa ceva..oricum o sa i fac motoru ca nam alta sansa

FaKyRu tea dus mai mult de 15 mil segmentarea cu mana de lucru

Man si la mine era exact aceeasi situatie, am pus si o carpa alba la teava si in afara de funinginea de pe conturul tevii nu a ramas nimic pe ea...

Ai catalizatorul inca bun si raman noxele acolo, dar nu merita sa il infunzi ca unul nou bun face cat segmentarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Masa corect fac doar infiletate strans, ghici ghicitoarea mea unde se pot infileta... altfel pericolul e periculos de real

Fiecare cu teoria lui. Eu nu spun ca e ceva corect, dar in unele situatii folosesti si metode neortodoxe, ca sa spun asa. Si iti spun ca nu se va defecta bobina. Dupa cum ti-am spus, bobina are un sistem de protectie in lipsa bujiei - eclator se numeste, cauta pe net sa vezi ce inseamna . Altfel, in lipsa eclatorului si a bujiei, scanteia s-ar duce singura direct in circuitul ei intern si s-ar distruge tot ce este semiconductor pe acolo - tranzistori in general. Din cauza asta bobina are propria masa. Ti-o spune unul care are peste 15 ani de electronica in spate. 

 

 

Am desfacut/distrus bobine de inductie, nu au nici un eclator sau protectie. Deci secundarul se poate strapunge, chiar si cateva infasurari strapunse sunt suficiente sa cauzeze probleme. Bobinele de inductie sunt elemente fragile (electric, umiditate etc.)

 

Astea asa ca de la un electronist la celalalt... Apropo, in literatura mai veche cum erau celebrele Tehnium, inca din celalalt regim erau atentionari explicite in aceasta directie, in sensul ca la bobinele din acea vreme, izolatia interna era in siguranta la un arc electric in aer liber de cativa milimetri... nu mai zic ca si ei pomeneau de posibilitatea distrugerii izolatiei fiselor sau electrosocuri cu urmari grave...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Reedstefan,multumesc...am rezolvat cu rar'ul..!!insa cu problemele masinii,inca nu..

@Reedstefan,multumesc...am rezolvat cu rar'ul..!!insa cu problemele masinii,inca nu..am bagat benzina 98 de la rompetrol,i am dat viteza pe autostrada,i-am sters martorul,dar a aparut din nou...o sa merg la un service sa vad exact ce spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin cu o problema......dupa ce se incalzeste mototru si ii aprind faruruile incepe sa oscileze relantiu......le sting numai face deloc.....sa fie ceva din alternator...

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e de la alternator, verifica daca mai invarca bine

Verifica si bateria daca mai tine curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am luat o in decembrie noua...o sa ma duc la un service sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat bateria, ca sa imi dea garantie mi-a masurat si alternatorul sa vada daca incarca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alta problema azi am făcut un drum pana in oraș si dupa 5 km mi sa oprit motoru din mers timp de 10 secunde si porma a pornit singura din mers ... O fi pompa de benzina !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si azi cu motorul pornit nu-mi intra in viteze iar dupa ce am curatat mufa de la senzorul lichidului de frane(era plina de ulei) am putut sa intru in viteze.Nu am inteles de unde vine uleiul in mufa.

post-130029-0-77147900-1433344386_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alta problema azi am făcut un drum pana in oraș si dupa 5 km mi sa oprit motoru din mers timp de 10 secunde si porma a pornit singura din mers ... O fi pompa de benzina !!

Poti sa detaliezi putin... Risti sa rupi distributia pornind motorul in mers... Chiar sunt curios de patania ta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa o sapt am pornit masina..dupa 5 km mi sa oprit motoru in mers o aceleram si degeaba ca nu se mai acelera..dupa 10 sec stand cu piciorul pe accelerație a pornit..aku nuj de la ce sa fie..ori pompa de benzina sau ceva ceva electric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss e te sfatuiesc sa o dai cat mai repede pana nu pica de tot,se pare ca ai fost cam ghinionist cand ai cumparat.o..Degeaba arata frumos pe afara daca pe interior e terminata.Nu vreau sa te superi pe mn dar nu merita sa mai bagi bani in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu chiar nuj ce sa mai fac...săptămână are vine vroiam sa i fac motoru da se pare ca ma lasa altele..o sa ma gândesc bn si sa vad ce decizie sa iau..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!