Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

merisanubgd

Clima este pe economic, compresorul nu e pornit. Chiar si atunci cand pornesc clima tot la 900-950 de rpm sta.

Ai presupus ca e oprit compresorul sau ai verificat? Posibil sa nu iti decupleze nici pe eco si de acolo sa ai aceeasi turatie... Nu cred sa fie pierdere de vacuum, pt ca ar tb sa oscileze, nu sa stea.

Si o alta problema ar fi ca atunci cand apas de multe multe ori pe frana observ cum relantiul creste pana pe la 1100-1200 rpm iar dupa ce nu mai apas frana, revine la normal. Am testat faza asta la un alt azd si nu facea la fel sau crestea foarte putin relantiul. Este ceva normal sau am vreo pierdere de vacuum?

Teoretic nu e o problema e normal sa piarda vacuum cand apesi frana in mod repetat, diferenta cred ca vine de la cat de tocite sunt placutele si discurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat daca e pornit compresorul si nu se invartea. Faza e ca uneoti nici nu umblu la clima asadar e pe off si tot turat e motorul. Iar legat de problema a doua e posibil sa ai dreptate. Multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi intra in toate vitezele dar se aude un fel de sssss...si tremura volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merisanubgd

Azi intra in toate vitezele dar se aude un fel de sssss...si tremura volanul.

Verifica suportii de motor si cutie... Posibil sa nu intre, sau sa intre greu cu motorul pornit datorita vibratiilor...

Cel mai probabil e de la ambreiaj, dar verifica si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladuc Ionut

Salut, am o bora din 2002 motor 1.6 azd care nu imi mai porneste.

dau sa o pornesc si incep toti martorii din bord sa clipeasca, iar inchiderea centralizata se inchide si deschide.

ma poate ajuta cineva? scuze daca nu am postat unde trebuie, sunt nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ai bateria descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladuc Ionut

mersi pentru raspuns, ar fi bine daca ar fi bateria, eu nu inteleg de ce se inchide si deschide inchiderea centralizata ( de multe ori cam cu aceasi frecventa care palpaie si martorii). sper sa fie bateria.

Modificat de Vladuc Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic ca e bateria pentru ca si eu am patit la fel si aveam bateria descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu alta chestie...nu ca sunt si ghinionist ce sa mai...dupa 4 zile a inceput sa mi trepidezemai bn zis (imi da rateuri pe esapament) motoru...pe testa imi arata egr excessive flow,si mai e si nou,de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor map poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lam curatat aku 2 sapt...sa fie decalibrat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand curat clapeta sau egr-ul le adaptez pe amandoua chiar daca am curatat numai una din doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat egr nou de curand...da nu am adaptat niciodata egr sau clapeta de cand am masina....o sa incerc sa le adaptez 

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss dute la cnv sa iti verifice motorul cap coada si sa iti spuna ce are mai precis,nu are rost sa bagi bani aiurea daca nu stii exact ce e picat..Daca trepideaza si merge in 3 e posibil sa fie vreo bobina.pune testerul pe ea si vezi ce erori da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoos ai garnituri bune la egr? Ia si strange mai bine egr. Eu am primit eroarea aia cand nu am strans bine suruburile de 13. Ia si adapteaZa egr si apoi clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele nau nimic,egr lam strâns calumea iam pus ambele garnituri,de adaptat nu leam adaptat niciodata..o sa încerc sa vedem daca mai face..aia mia șters decat eroare si atat

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.S-a rezolvat de la sine problema mea cu schimbatorul viteze.Nu mai inteleg nimic.Cu 3 zile in urma nu intra in nici o viteza a doua zi intra dar tremura volanul cand lasam ambreiajul iar azi nu mai facea nici o figura intra ca inainte de a avea probleme.O fi de la ploaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buckminster

Aveti idee cat ar costa schimbul distributiei cu pompa apa + ulei + antigel + filtre am inteles ca ar fi mai costisitor la acest tip de motor, dar cat?

Aveti idee cat ar costa schimbul distributiei cu pompa apa + ulei + antigel + filtre am inteles ca ar fi mai costisitor la acest tip de motor, dar cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la distributie sa fie putin mai scump pentru ca are 2 curele.

Kit distributie Contitech,role si intinzatoare CT957K1: 540 ron 

Pompa apa Ruvile Ru65475 : 160 ron

Antigel G12 3 litri : 45 ron

Apa distilata 3 litri : 4 ron

Manopera: 390 ron

Total : 1.140 ron

Atat m-a ajuns pe mine si am si garantie pe lucrare.Filtrele sunt in jurul a 100 ron toate.

Modificat de hanesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la distributie sa fie putin mai scump pentru ca are 2 curele

 

Cel mai problematic este ca trebuie sa dai suportul de la motor jos si trebuie sa suspenzi motorul, in rest, manopera nu conteaza ca sunt 2 curele. Din ce imi aduc aminte sunt 3 intinzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, o problema generala, oscileaza relantiul golf4 1.6, 16V, motor AZD. La relanti 700trp, i-mi scade cam un milimetru, se tureaza si revine la 700, se aude mai mult la toba in spate, parca da rateu, sau e infundata toba, in mers nu are nimic, doar daca schimb la 1000trp parca da sa se innece. Daca pun AC-ul sare de la 700rpm la 900rpm, aceiasi simtoma dar mult mai accentuata. Schimbat bujii, curatat clapeta, EGR, senzor MAP, injectoare, schimbat filtrul de benzina, curatat epurator, probata cu alta baterie, nici o schimbare, la diagnoza nu da nimic. Mai se aude ceva tiuit continuu de la clapeta, am adaptato, sper ca a stiut sa o adapteze. La ce sa ma mai gindesc? Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,puteți pune o poza sau o schema in care se regăsește furtunul scurgerii de condens AC? Se umezeste mocheta ori de cate ori folosesc aerul si banuiesc ca este infundat acel furtun/teava, dar nu o gasesc, mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu cat te a dus prima data cand ai schimbat distribuția si rectificat chiulasa cu mana de lucru

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos, raman dator de bere, stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!