Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspunsuri.

Am trecut de o iarna cu bine, sper sa trec si de a 2-a si tot asa.

Anvelope am de iarna, toate 4.

Numa bine in continuare.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danielgavra2fast

De curand am achizitionat un G4 2002 azd si de atunci probleme

Masina are 131000 reali cred ca a functionat numai cu benzina 95

Acum motorul este desfacut pentru schimbarea gidurilor de supape (pierde visibil ulei)

Mai cere si senzor de turatie (Engine spped sensor) cel situat pe volant in spatele motorului nu am vazut sa aibe cineva probleme cu el,cred ca si conducta dintre EGR si clapeta e infundata.

Momentan dupa o saptamana nu sant multumit sa vedem dupa ce il montez.

Mentionez reparatiile mi le fac singur in afara de montarea ghidurilor de supape care necesita un pic de tehnlogie.

Consum de ulei de 300g la 100km.Deci nimic incurajator

Consum benzina 6% cu clima parnita extra urban

Ramane de vaz ce mai descopar in viitor cum reparatia nu ma costa nimic diagnoza nu costa nimic doar piesele sa speram ca nu vor fi multe.

Asa ca raman optimist :D :dry:

post-76640-1285504180_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de benzina extraurban este ok

cam asa consuma si al meu

131.000 km, 2002 .. care a fost pretul de achizitie ca fapt divers ?

in rest cauciurile, discurile si placutele, amortizoarele, bucsaraia si partea electrica este ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danielgavra2fast

Ingeneral da pretu a ffbun pentru mine

Masina arata bine Tabla si bucsaraia buna stiam de consumul de ulei dar nu stiam de la ce e asa mare acum mam edificat si in 2 zile o rezolv

Mai are parbriz crapat dar il schimb la casco

Sper sa merite investitia

Dupa ce o montez ii fac o poza

Nu are Navigatie in rest cam tot scaune incalzite ,geamuri electrice,klimatronic ,etc

Modificat de danielgavra2fast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, pe care am mai incercat sa ai gasesc o solutie si nu i-am dat de capat. poate totusi cineva a mai intampinat situatia si poate imi ofera o solutie.

am observat din acest sfarsit de vara, ca dimineata imi porneste cam greu masina, adica nu o mai ia la sfert de cheie cum facea pina acum. am observat ca se intampla dimineata cand era mai racoare afara. incercam sa o pornesc si fie pornea si "murea" imediat motorul fie nu reusea sa porneasca. dupa ce reuseam sa o pornesc, am observat ca nu mai apareau probleme (asta dupa amiaza) probabil fiind mai cald. am incercat o scanare, nu a aparut nicio eroare.

prima miscare- am schimbat bateria, am pus un varta blue, cu 540 curent de pornire. nicio modificare.

A inceput septembrie, vremea s-a racit si mai tare, iar dimineata problemele continua, pun contactul, dau cheie, incearca sa porneasca si moare. pun contactul din nou, dau cheie la fel. abia la a treia incercare reuseste sa porneasca. faza asta s-a intamplat de cateva ori. de obicei cam la a doua cheie porneste. am uitat sa mentionez, ca nu dau cheie decat dupa ce aud ca s-a oprit pompa de benzina.

uneori, dupa amiaza, fiind mai frig, imi face aceeasi problema. nu reuseste sa porneasca din prima, motorul se chinuie sa porneasca si apoi moare.

Daca in timp ce motorul incearca sa porneasca accelerez, nu mai face figura. Ma gandeam ca nu e tinut turat motorul si de aceea nu are putere sa porneasca si moare subit, am inlocuit senzorul de temperatura G2/G62, gandindu-ma ca G62 nu mai trimite informatii corecte la ECU sa poata sa creasca turatia la pornire, dar nimic.

Practic ar fi cam doua situatii: 1 - fie porneste si moare imediat si 2 - demarorul invarte si moare, nu reuseste sa o porneasca de loc.

Am rescanat masina, iarasi nicio eroare.

Aveti o solutie sau ati mai intalnit situatii similare? A devenit deja o obsesie chestia asta pt mine, nu tin neaparat sa imi porneasca la sfert de cheie, dar ma "seaca" ca moare asa.

Daca mai aveti nevoie de anumite detalii pe care eu le-am omis va rog sa specificati poate reusesc sa rezolv problema! ms!

V-as ruga sa-mi dati raspunsuri cat de cat la subiect, nu vreau sa spamam topicul cu diferite impresii... multumesc!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o am si eu. Maine am programare la mecanic sa-mi schimbe bujiile. Poate ar trebui sa incerci si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat bujiile par ok! esti sigur ca ar fi din cauza lor?

te astept cu detalii dupa ce le schimbi!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a spus ca din cauza asta face asa. Ma inteleg suficient de bine cu el cat sa cred ca nu vrea sa ma stoarca de 30 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oky, astept pareri dupa ce le schimbi! multumesc inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 lei? Doar manopera banuiesc. E indicat sa cumperi bujii platinum pentru motoarele AZD si BCB (1.6 16v, capabile long life); costa aprox 50 lei bucata (Bosch F7HPP222 sau NGK PZFR6J-11) la dealer.

Foarte probabil sa fie bujiile vinovate in cazul vostru. Dupa ce a pornit motorul si dai sa pleci, fara sa o lasi la ralanti sa se incalzeasca putin, se intampla sa iti dea in nas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine da, se mai intampla asa, dar ma gandeam ca ridic eu prea repede ambreajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata nu prea porneste la prima cheie, sau daca porneste sta la 700 rmp si nu o pot tura. La a doua cheie nu are probleme.

Da, imi moare si mie daca nu o turez macar pana in 1200 rpm cand plec de pe loc pe motor rece si frig afara.

Mecanicul mi-a comandat 4 bujii cu 4 capete sau nu stiu cum. Mi-a spus ca sunt 3 tipuri: cu 2, 3 si 4 chestii. Mi-a zis la telefon si nu am inteles bine.

Este 40 ron bucata.

Pe langa bujii, mai schimb si pompa de servo directie(200 ron), stop dreapta spate fumuriu (120 ron) si montez o cotiera de la un golf 4(200 ron)

Vrea pe toata manopera 250 de lei. Piesele m-au ajuns 680 de lei. Nu-mi spuneti ca as fi putut monta eu toate astea, pentru ca mi-a ajuns. Am condus dacie 4 ani prin Bucuresti si mi-e sila sa mai umblu. Pe langa asta, mecanicul asta imi repara si ce mai gaseste el in neregula pe la masina. Fara sa-mi ceara bani.

Va povestesc luni cum merge cu bujiile schimbate. Maine va fi motorul cald si nu am cum sa-mi dau seama.

Modificat de Mibo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@abuwz - bujiile pe care le-am avut erau bosch cu codul pe care l-ai precizat tu. le-am schimbat acum doi ani si jumatate. din pacate atunci am pus DENSO cod K20PBR-S10, bine nici nu ma prea pricepeam prea mult. asa mi-au dat de la service, ca-s japoneze si sunt bune.... acum bujiile au fix 30.000 km.

La service am verificat bujiile cam acum 2 saptamani maxim. mecanicul de fapt s-a uitat doar la una si a zis ca ar fi ok si de aia nu s-a mai uitat si la celelelate.

Tocmai am facut o scanare si din nou nu am nicio eroare.....

Legat de "Dupa ce a pornit motorul si dai sa pleci, fara sa o lasi la ralanti sa se incalzeasca putin, se intampla sa iti dea in nas? " mi s-a intamplat si nu o data, dar ma gandeam ca ridic eu prea repede piciorul de pe ambreiaj, cu toate ca la fel il ridicam si inainte de probleme!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danielgavra2fast

verifica regulatorul de presiune pe rampa de injectie nmai ales furtunul care este intre el si galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa detaliezi un pic? cam pe unde se afla, ca nu prea sunt mecanic doar "cofetar" in ale mecanicii.... ce parere ai de posturile anterioare in care se spunea ca ar putea fi bujiile de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce ti-am raspuns la mesajul privat am observat ca ai pus codul bujiilor pe care le ai.

Din cate inteleg din catalogul denso, bujiile K20PBR-S10 nu sunt long life. In cazul acesta se schimba pe la 20.000. Iti mai amintesti cat au costat? De obicei una long life (platinum) e in jur de 50 de lei. Nu cred ca mai are rost sa incerci sa le cureti asa cum ti-am scris in PM. In opinia mea sunt deja consumate.

Numai bine.

EDIT: Inca un tip scurt: Incearca sa pornesti inainte sa se opreasca pompa de benzina. Eu pornesc de obicei imediat dupa ce se stinge martorul de airbag. Pompa inca se mai aude cand dau la cheie.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se poate verifica regulatrul de presiune, si daca influnteaza mersul motorului infara pornirii?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile. Porneste la prima cheie. Intre noi fie vorba, bujiile ar trebui schimbate la fel de des precum uleiul din motor. Cum ai grija de motor, asa iti merge masina. Orice problema are masina, nereparata duce la alte probleme costisitoare. Se ajunge la un punct in care nu-ti mai permiti sa mergi cu ea fiindca ai prea multe de reparat si simti ca nu o scoti la capat cu banii. Si e pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Am un golf 1.6 16v azd 105cp. Prin februarie am observat ca masina a inceput sa tremure la relanti ..m-am gandit ca nu are o problema si poate e de la temperaturile scazute care au fost..am mers un timp cu ea iar la un moment dat mi s-a aprins mortorul de la ulei (ala rosu),am oprit motorul dupa care l-am repornit martorul era tot aprins,am mers vreo 2 km cu ea pana la service,baietii de acolo au zis ca trebuie umblat la motor. Am facut o scanare VAG si a aratat rateu la pistonul 2. Stau cu ea in service de 6 luni am cheltuit cel putin 500 euro si masina merge la fel,poate chiar mai prost. Am facut o gramada de testere ,am dus-o la multi mecanici dar nici unul nu a stiut sa o faca. Am schimbat chiulasa am rectificat-o,am pus alte injectoare ,am schimbat calculatorul masinii,cuzinetii,segmentat motorul ,pus la punc dar nimic. Daca are cineva vreo idee sau o parere,orice .Ce ar putea avea ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,problema ta suna rau de tot.Daca o tii de atata vreme si nu ai dat de cap,dar din cate ai zis mai sus nu prea ne putem face o idee(cel putin eu) cam ce ar putea fi in neregula.Daca iti aduci aminte posteaza un pic mai detaliat...cum a inceput,ce ai schimbat,unde ai fost....Pana acum din pacate nu pot sa iti zic decat ce as fi facut eu:rateu la pist2=bobina.Daca ai ajuns si la schimbatul ECU,ar trebui sa schimbi si mecanicul daca tot nu merge masina.Incearca la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema mea cu pornirea de dimineata si la vreme rece am rezolvat. am schimbat bujiile si totul e ok acum! multumesc abuwz si mibo pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bujii ai cumparat si cat au fost?ms

pune aici detaliile ca si pe mine ma intereseaza ca parca si la mine incepe sa nu mai porneasca masina la juma de cheie

multumim anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!