Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

nu are nimik la astea lalte la abs si la restu ca am dat scanare la tot.....dar prima eroare de sus ce inseamna....o fi calc bulit sau da din cauza sondei egr nu mai mil arata pe testatr

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede din poza care sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie dupa el b1s1 adik prima sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema aceasta. Dupa 160-180km/h aparea check ul si cand puneam fiagnoza avea fie eroarea de mai sus fie o eroare intermitenta dar tot pe s1. Pana nu am schimbat sonda nu s a rezolvat problema. Ideea este urmatoarea: sonda lambda are un sistem de incalzire si cu timpul acesta se defecteaza si de aici apare si eroarea respectiva. Daca cititi cu atentie ce zice vag com ul o sa observati ca spune ceva legat de heater adica de partea de incalzire. O zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ii stergeam eroarea si daca o opresc si o pornesc iar dupa 10 Min si merg 300 de metri imediat mi se aprinde

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sonda lamnda imi recomandati ce i care a ti schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ti mai da nici o eroare nimik ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti,

Am schimbat elemente directie si masina a fost ridicata pe elevator.Am observat ca am ulei in partea din spate a motorului,partea cu galeriile de admisie si am observat ca pe undeva de pe la epurator am scurgeri de ulei destul de serioasa.Ce stiti,exista garnitura acolo care se poate schimba?stiu ca problema cu scurgerile apare pe la joja iarna cand nu se poate ventila carterul,dar acum vara ce poate fi?

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un VW Golf MK4 1.6 16v AZD.
Problema arata cam asa, de la un timp s-a accentuat. Dimineata cand o pornesc prima oara, nu are nici o problema dar cateodata, mai merg prin oras cu ea, dupa ce merg un timp, o opresc, stau putin si incerc sa o pornesc din nou mai face figuri in sensul ca :
1. Cateodata da sa porneasca, urca pana la 300-400-500 turatii, dupa porneste greut si incet incet porneste de tot si sta mai turata, la 1100 la relanti.
2. Cateodata tot asa urca pana pe la 4 turatii dar nu mai porneste greu, moare motorul, dupa dau iar cheie si iar se repeta cum face la 1.
Cand face treaba asta, are niste simptome, si de precizat, nu o face tot timpul, doar cand are ea chef. E ciudat ca inainte, pornea la sfert. Simptomele sunt : Cand se intampla faza de la 1. si apasa acceleratia cand sunt pe liber, parca pare putin infundata, iar in mers, cand apas acceleratia la fund, se aude un tacanit ca doua placuta de metal, ca si cum ar bate avansul, dar nu inteleg de ce se aude doar cand se intampla faza cu pornitul. Pare foarte ciudat. Am schimbat senzorul de turatii de pe volant ca mi-a dat eroare pe tester si am crezut ca ala ar fi problema, dar face la fel. Stie cineva, o parere?

Va multumesc frumos pentru timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin incearca sa schimbi oringurile de la regulatorul de presiune.

Creitos dupa ce am pus sonda noua nu mai apare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult luni o pun nou tot nkg

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


Cam la ce nivel trebuie sa fie uleiul din joja? La mijloc, unde este zimtat? multumesc


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul trebuie sa fie intre gradatii.Uleiul in surplus  poate dauna grav catalizatorului de gaze.

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

reedstefan- Da epuratorul are 2 garnituri care se schimba. Daca erai din pitesti ti le dadeam cu placere pe ale mele (le-am schimbat in octombrie anul trecut iar dupa aceea am schimbat si epuratorul cu unul nou care a venit cu tot cu garnituri). Codurile lor sunt: 036103677 si N90617501. Eu le-am schimbat singur pe deasupra, nu ai nevoie decat de un inbus de 5 pentru a desface epuratorul care este prins in blocul motor cu 3 suruburi. Cu aceasta ocazie curata si epuratorul. Uita-te aici pentru a vedea cum se face: http://vwforum.ro/topic/24567-ulei-pe-la-joja/page-21 

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e recomandat sa fie in zona superioara a partii hasurate (sa mai vezi 2-3 liniute. Poate fi si in zona A cum i se spune, cea imediat deasupra zonei hasurate insa trebuie sa fii sigur ca masina e perfect plana, orice inclinatie cat de mica iti va face o eroare de cateva liniute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de raspuns @florynbadescu.am sa le caut sa vad daca le gasesc pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat o si cu sonda lambda iam luat o noua ngk si numai apsolut nici o eroare... Si sper sa numai am...ms pentru sfat (vibrate)

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin 107 sunt semne de catalizator infundat,egr.ul aproape blocat. Curata egr.ul,clapeta de acceleratie si vezi in ce stare se afla precatalizatorul de pe galerie.Eu l.am dat joa ca nu mai tragea deloc..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cu motorul pornit nu intra in nici o viteza.Cu motorul oprit intra in toate vitezele.Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul s-a dus. Am patit la fel si am schimbat tot kit-ul. Daca vrei sa muti viteza poti sa lasi in viteza a doua si impingi masina si mergi cu ea in treapta doi pana la service. Daca vrei sa scoti din viteza tragi un pic mai tare ca nu se intampla nimic dar nu mai poti sa o bagi in viteza cu motorul pornit asa ca trebuie sa opresti si sa bagi iarasi a doua si sa o impingi. Spor.


Intampin si eu o noua problema la masina. Merg cu masina prin oras cateva ore, asadar motorul s-a incalzit bine. La un moment dat cand o las la relanti, acesta se pozitioneaza undeva pe la 900-950 rpm. Clima este pe economic, compresorul nu e pornit. Chiar si atunci cand pornesc clima tot la 900-950 de rpm sta. Tot ce inseamna egr clapeta senzor map sunt curatati. Are cineva idee care ar fi problema pt ca vag com-ul nu spune nimic legat de erori.

 

Si o alta problema ar fi ca atunci cand apas de multe multe ori pe frana observ cum relantiul creste pana pe la 1100-1200 rpm iar dupa ce nu mai apas frana, revine la normal. Am testat faza asta la un alt azd si nu facea la fel sau crestea foarte putin relantiul. Este ceva normal sau am vreo pierdere de vacuum?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cu motorul pornit nu intra in nici o viteza.Cu motorul oprit intra in toate vitezele.Ce poate fi?

 

Se poate intampla asa ceva de la o zi la alta? :blink:

Ceva simptome inainte ca acesta sa se intample?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ambreiajul tinea foarte foarte sus atunci se poate intampla de la o zi la alta. Eu am patit-o in mers. I-am dat treapta 1 pana in 4000-5000 rpm si cand sa-i dau 2 nu a mai intrat si de atunci nu a mai intrat nici o treapta pana nu am schimbat ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul tinea cam la jumatatea cursei.Am fost ieri la cumparaturi si am mers cam 10 km dus/intors.Azi dupamiaza cand am pornit nu mai intra in nici o viteza.Nu am abservat alte probleme.Cu motorul oprit intra in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!