Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Masa corect fac doar infiletate strans, ghici ghicitoarea mea unde se pot infileta... altfel pericolul e periculos de real :biggrin:

 

Acel tub e izolat electric si hidro cu un cauciuc si nu e recomandat sa se strapunga nici acea izolatie ca sa nu fure curent pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Am un Golf 4 1.6 16v AZD din 2001, iar problema este ca imi lasa impresia ca nu prea trage asa cum ar trebui, ca si cum ar merge cu putere scazuta. Zic asta deoarece am facut si o comparatie intre masina mea si un Golf al unui prieten care are motor de 1.4 16v. Diferenta intre cele doua se simte, a lui e mai vanjoasa, mai sprintena sa zic asa.

 

Nu pot fi ipocrit si sa nu iau in calcul si uzura motorului, vechimea sau alti factori ce intervin aici, insa e destul de greu sa-mi dau seama de unde ar putea proveni problema.

 

Urmeaza cat de curand sa curat clapeta de acceleratie. E posibil sa fie si din cauza uzurii ambreiajului ?

Modificat de DannyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut DannyR,

 

Aceeasi problema am avut si eu, recomandarea mea este sa o urci pe rampa si sa desfaci evacuarea dupa PREcatalizator pentru ca este posibil sa fie desprins si sa joace nemai avand eficienta in filtrare . De fapt dupa 14 ani de functionare cred ca poti sa-l dai direct jos ca e infundat (scoti sonda lambda astupi teaza cu racordul flexibil si dai cu bormasina sa e un fagure din tabla subtire si e mai greu altfel ). Eu am schimbat tot ce era omenesc posibil si nu am gasit ce are pana cand mi-a deschis ochii Fakiru.

Masina mergea incredibil de prost ,auzeam niste detonatii aiurea nu se tura si cand o facea in viteza inferioara paraca nu era mare branza .

Daca nu ai alte erori pe computer mai nasoale .Verifica precatalizatorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa corect fac doar infiletate strans, ghici ghicitoarea mea unde se pot infileta... altfel pericolul e periculos de real

Fiecare cu teoria lui. Eu nu spun ca e ceva corect, dar in unele situatii folosesti si metode neortodoxe, ca sa spun asa. Si iti spun ca nu se va defecta bobina. Dupa cum ti-am spus, bobina are un sistem de protectie in lipsa bujiei - eclator se numeste, cauta pe net sa vezi ce inseamna . Altfel, in lipsa eclatorului si a bujiei, scanteia s-ar duce singura direct in circuitul ei intern si s-ar distruge tot ce este semiconductor pe acolo - tranzistori in general. Din cauza asta bobina are propria masa. Ti-o spune unul care are peste 15 ani de electronica in spate. 

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu nivelul uleiului si eu am patit-o.

Am masurat cu joja cu partea cu striatii in sus si nivelul era la maxim adica exact pana unde este indoitura.

Apoi ce mi-a venit mie sa masor cu joja cu partea striata in jos ( pe partea cealalta) si surpriza...nivelul uleiului era mult peste maxim, aproximativ 1-2 cm mai mult.

Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cososchi - Mersi frumos pentru sfat, o sa incerc sa fac asta.

  Modificat de DannyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...revin cu o problema....am luat un egr de la un prieten la el mergea perfect fara erori...lam pus la mn dupa 10 km sa stins check in iar după 3 opriri si pornit iar mi sa aprins iar...porm dupa 2 km mi sa stins iar..de la ce poate sa fie...trebuie cumva adaptare pe testar sa nu mai facă sau poate sa fie ceva electric ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merisanubgd

Mai mult ca sigur tb adaptat, pt ca pe masina ta e un alt ecu care nu cunoaste exact pozitia egr-ului... Daca il pui acum pe masina lui o sa tb adaptat si acolo pt ca a lucrat pe masina ta si nu mai e in aceeasi pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ..care ma poate ajuta cu o problemă ciudata...daca schimb vitezele pana in 3000 si o las la relanti motori merge ceas...daca ii dau in turați peste 4000 de ture si o las la relanti îmi trepidează motoru zici ca se rupe in 2.... Porma daca merg iar pana in 3000 si o las la relanti merge frumos de la ce ar putea fi...

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss,u ai cv probl pe la motor,sonde daca si cu un alt egr iti face probleme inseamna ca ai cv infundat pe traseu,ori amestec prea bogat,posibil semeringuri si segmenti uzati,ulei cat consuma?

O alta varianta mai e sa anulezi egr.ul si scapi de probleme.Asa vreau sa il anulez si eu,ca l.am curatat de 2ori in 3000 km si daca mai ma supara il anulez..Cred ca din el am oscilatii cand e motorul cald,la rece sta nemiscat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e ciudat cu egr asta aku mi se stinge după 4_5 porniri mi se aprinde iar si tot așa da fara sa varieze relantiu ..in mers ca mașină merge ceas si trage de rupe,nu scoate gram de fum nici când e rece nici daca ii dau cox,ulei ma cam pișca la 3000 de km am băgat 1 litru,da am avut si pierdere pe la busonu de ulei era crapat..si ceam mai observat îmi da unpik de gaze pe epurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva din voi aditivu asta de ulei metabond gold, si cat de bun este, are vreun efect asupra motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am bagat niciodata vreun aditiv in motor si nu o sa bag vreodata,decat sa bag banii in aditivi mai bne il segmentez sau cumpar motor..Anuleaza egr.ul e cea mai buna solutie si vezi cum se comporta motorul. Daca mai papa si ulei ma gandesc sa nu se fi indundat partial catalizatorul si nu mai trece fumul cum trebuie si il intoarce inapoi spre egr si il blocheaza mai repede..Poate si din cauza asta cand treci peste 3mii iti face urat motorul..Verifica.l si mai revii cu noi vesti.

Daca ai cu ce sa filmezi,fa un filmulet sa vedem ce simptome spui ca are..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e infundat catalizatorul inseamna ca nu se mai vad aburi iesind din esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când o pornesc dimineata iese unpik de abur cam 2 minute Porma nu se vede nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa o segmentez scotea fum si prin catalizatorul infundat,dar nu mai tragea deloc,mergea cam innecata.aburii ies fara probleme nu au leg cu catalizatorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca chiar daca ies aburi din esapament tot poate fi infundat?

 

P.S. asta nu se poate stii sigur decat daca o desfaci?

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am oscilatii cand e motorul incalzit bine,dar eu zic ca e din clapeta,mai trebuie curatata,cand e motorul rece relantiul sta fix..I.ai facut un bine ca ai luat.o la forja s.a mai curatat catalizatorul..clapeta ai mai curatat.o?cik trebuie adaptata,eu nu am adaptat.o niciodata si nu am probleme decat ca am mici oscilatii la cald in rest trage bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oscilatia este din egr  ....aku stiu ce sa i fac ...pistonasu care oscliseaza trebuie curatat cu o perie subtire pentru ca are calamina pe el   si numai inchide si deschide cum trebuie...poti sai dau cu lichid de frana o sa i dau sa oscileze ca sa se curete dupa care o sai dau cu sprei ca sa nu ia foc....pentru toti care are egr sil curata....nu tre sa dai cu sprei si atat ....trebuie sa faci intru n fel ca pistonasu de la egr sa l curatei exact cum trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l.am curatat bine ,si tot are oscilatii dar cand e motorul incins,de la 850 la900 ,nu oscileaza rau,dar zic ca e din clapeta,trebuie curatata si posibil adaptata..in rest trage bine,nu mia papat ulei deloc,fum nu scoate,merge rotund,niciun martor aprins,nimic..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aku o ora lam curatat iar..iam bagat lichid de frana in el si porma iam dat la fire cum miai zis tu ..cand ii dadeam iesea numai negreala..era pe interior unde culiseaza pistonasu numai negreala si cred ca din cauza asta se si bloca mereu ca io il curatam nimai pe afara..aku sa vad daca o mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tioacastefanut

Buna ziua. Intr-o zi cand stateam frumos cu VAG-ul pe masina mea, am observat niste valori cam ciudate in anumite grupuri pe care nu stiu ce inseamna si cred ca e ceva de rau:)

In prima poza ma gandeam ca trebuie toate valorile si fie cam asemanatoare, in schimb o valoare este aproape de 100%

In a doua poza, in primul camp valoarea nu era stabila si alterna intre valorile 0.996 si 1.026, iar in campul al doilea valoarea era neschimbata 1.000.

In a treia poza in grupul 026 banuiesc ca sunt valorile voltajului care ajung la bujii. Am observat ca a treia valoare este mare comparativ cu celelalte valori. Aici motorul era cu toti consumatorii aprinsi, lumini, scaune, luneta, AC si imi mai dadea si missfire pe acelasi cilindru.

In ultima poza sunt aceleasi valori insa fara nici un consumator.

Daca poate cineva sa ma ajute cu o explicatie a acestor valori daca este OK si daca nu ce trebuie schimbat.

 

Va multumesc anticipat!

post-142877-0-57767900-1431422762_thumb.

post-142877-0-27045800-1431422783_thumb.

post-142877-0-49272400-1431422795_thumb.

post-142877-0-43601000-1431422908_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare, am gasit si acest topic http://vwforum.ro/topic/78444-surub-rupt-in-galeria-de-admisie/page-2  darnimeni nu a raspuns acolo, probabil ca nu este foarte frecventata zona, asa ca va intreb si aici unde se vorbeste doar despre AZD-uri.

Ati patit careva sa se rupa unul din cele 2 suruburi in care se prinde teava ce vine de la egr in admisia acestui motor(acolo sub clapeta de acceleratie)? si daca da ce a-ti facut? intreb intrucat pe acel topic raspunsurile au fost ca s-a lasat asa, dar eu nu am de gand sa o las asa.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am rupt un surub ("floarea" surubului foarte ruginită, mi-a ramas efectiv in tubulara), am incercat diverse metode, extractor, am băgat un spiral mai subtire, datorita pozitiei nu aveam loc pt bormasina,provizoriu in momentul acela am lipit conducta cu silicon de temperaturi inalte, si bineinteles a stat si in celăla lt surub, am mers asa o perioada pana am gasit alta galerie de admisie second hand (100ron) cu tot cu suruburi, acum am grija sa le gresez bine cu vaselina. Alta solutie nu am gasit, decat înlocuind galeria, si cu ea dată jos de pe masina nu am putut scoate surubul, este dificil fiind de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura solutie e sa dai galeria de admisie jos ca sa il poti scoate de acolo,dar e putina munca pana desfaci toate suruburile si e recomandat sa iei alta garnitura de sdmisie,e in jur de 30lei de la Victor Reinz..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!