Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Ai curățat senzoru map ? Ca aceași problema am avut o si io...prima data îmi arata ca nu merge injectorul 1 porma la o sapt îmi arata ca nici injectorul 3 numai mergea.. am venit acasă iam dat jos senzoru map lan curățat cu un sprei de frane si îmi merge ok fara nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Primul bidon de ulei lam avut cumparat de la un magazin de piese auto.Al doilea cel care il si acum in motor si mi la mancat este cumparat de la epiesa.

Astazi am vazut ca pe comandata data la vremea respectiva era 85 de lei 4 L,iar pe facutura(hartia) primita o data cu produsele este trecut la 66 de lei cu tot cu TVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de ulei folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e numarul de km pe care l-ati vazut cel mai mult la motorul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.

 

Am revenit cu un "update" sa zic asa.

Am cautat in lung si in lat, si pana la urma am gasit senzor temperatura lichid racire Hella.

Am sunat la cateva magazine cunoscute din oras si pretul varia intre 100 si 190.

La magazinul de piese auto Materom am gasit pe original impreuna cu oring si clema de prindere la pretul de 77 de lei.

Deci cine e din MS si e interest sau are nevoie de acest sensor recomand magazinul mentionat mai sus.

 

Initial mi s-a spus un pret de 87 lei, dar cand am ajuns mi s-a spus ca am o reducere deci pret final cu reducere 77 lei.

 

Atasez poze sa va dati si voi cu parerea daca nu cumva sunt contrafacute. Ms

 

*** Am incercat sa incarc pozele de pe 2 site-uri si nu reusesc, imi da eroarea "you are not allowed to use this extension on this website" Si nu stiu ce sa fac. Voi de unde incarcati pozele? ***

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Fai poza normala,apoi o descchizi cu paintul si ii dai resize.Ii dai resize de mai multe ori modificand doar prima valoare de la 100 la 90 si asa mai departe pana poza ajunge la 1 Mb.

Hella se gaseste destul de usor cel putin la noi in oras,valeo se gaseste mai greu la noi

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu resize img, dar imi da eroarea asta:

You are not allowed to use that image extension on this community.

Si chiar am facut pozele mici de tot 320x240 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Am si eu doua probleme ciudate la acest tip de motor si e posibil sa aiba legatura: uneori creste relantiul pe la 950 rpm si cand ma uit la clima e pe econ si m-am uitat si la compresor si nu e pornit. O alta problema ar fi atunci cand abia pornesc motorul dimineata si trebuie sa astept 1-2-3 minute pt ca daca dau sa plec fie mi se opreste motorul fie imi da in nas. Am accelerat (nefiind bagata in viteza) si am observat ca are un fel de lag si ca se balbaie aproape o secunda. Care ar fi problema? 

 

PS: nu am nici o eroare pe diagnoza, fara missfire. Bujiile sunt schimbate asta iarna (ngk de 50 lei bucata), filtru epurator, clapeta, egr, map sunt curatate si adaptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Bobinele le-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu golf 4 motorizare 1.6 16v model AZD .Am o problema foarte mare masina merge in 3 pistoane tremura si martorul check engine este intermitent am fost cu ea la tester mia dat ca injectorul de pe pistonul 3 este mort am schimbat injector si bobine tin sa precizez ca bujiile le-am schimbat cam de un an la tester iam zis sa scaneze si celelalte sonda lambda ce mai era de scanat si functionau toate in paramatri normali .Inca ceva masina are momente cand isi revine un timp si dupa aceea iar face urat ... va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri ! Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danigolf4 curata senzoru map

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , Dupa lungi batalii care au durat ,nici nu mai stiu cat,am rezolvat cu masina (putere scazuta in ture peste 2500 )la care am schimbat :bujii , bobine , pompa benzina , filtre , senzor temperatura,catalizator,sonde lambda  ; verificat : presiune rampa MAP, fise si alte erori . 

Problema finala a fost precatalizatorul infundat (mizerie) ,dupa inlaturare motorul merge ca nou . 

Multumesc FaKyRusi celor care au venit cu sfaturi ,iar in cazul in care mai sunt ca mine mult noroc si sa ma contacteze .

Stima , 

Florian

Modificat de cososchi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca te.am putut ajuta,aceleasi simptome le aveam si eu ,dar acum trage de rupe,uleiul e la semn,benzina cat de multa si cox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragomir cum se verifica bobinele?

sa nu fie "umflate" la palpare. de fapt cateodata se vede si cu ochiul ca sunt umflate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica sonda de temperatura? Am facut poze cu telefonul la cateva grupuri din engine si instruments si nu este o diferenta intre cele doua temperaturi, dar ma gandesc ca ar fi imposibil sa apara diferente deoarece presupun ca aceeasi sonda nu poate sa trimita doua valori diferite nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu 4 fire are 2 senzori separati in ea, si atunci te poti verifica cu VCDS, dar trebuie sa o verifici vizual daca e asa treaba, daca are 2 fire e aceasi valoare buna/rea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu 4 fire. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat bobinele in felul urmator:

Le-am scos  pe toate,am dat toate bujiile afara,am bagat bujiile 

in bobine inapoi,si am facut masa cu capacul de la culbutori.A dat cineva cheie,moment in care vezi daca bujiile au scanteie sau nu.Lucrul asta e bine de facut seara,poti deduce si intensitatea luminoasa a scateii.

@Lexboy al meu are 293 de mii,care nu stiu daca sunt sau nu reali.In ca nu s-a umblat in motor,nici macar sa se schimbe garnitura de la culbutori.Din ce am citit eu sunt si cu 600 k fara interventie la motor

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e sanatos sa verifici asa bobinele deoarece exista pericolul sa nu faci masa bine la bujie si atunci se poate strapunge bobina.

De electrosocuri cred nu mai are sens sa vorbim si cat pot fi de periculoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ti-ai dat seama ca lucrul asta trebuie sa il faci cu motorul oprit ? Sau crezi ca bobinele se umfla doar cand functioneaza ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin ca le amesteci. Verificarea scanteii nu e tot una cu umflatul. Umflatul se verifica doar vizual, si scanteia se verifica pe tester daca apar erori de tip missfire.

 

Faza cu bujia scoasa se practica la Dacia, si nu pentru ca nu existau testere de scanteie si pentru acele sisteme de aprindere, eu detin unul ce-i drept rusesc dar meseriasii l-au tinut pe inventar, e nou in cutie si vine din regimul trecut. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin ca le amesteci. Verificarea scanteii nu e tot una cu umflatul. 

Corect. Scuze, nu am citit eu corect. 

 

In alta ordine de idei, eu am folosit metoda cu bujiile afara fara nici o problema, atata timp cat te asiguri ca vor face masa corect, nu exista nici un pericol. Oricum ar fi, bobinele au un sistem de protectie si asta se poate identifica usor: acel tub metalic este conectat la masa printr-unul din firele care duc la bobina. Scanteia, in lipsa bujiei se duce tot la masa in interiorul acelui tub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!