Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Am ascultat atent si zgomotul e de la cutiuta aceea neagra din stanga :D

m-am mai linistit :D mai trebuie doar sa ma obisnuiesc cu el pt. ca este cam enervant ,in rest totul ok :D

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea tacanea dupa segmentare,dar era un culbutor care nu lua ulei bine,dar dupa cativa km a disparut,doar canistra se mai aude cateodata,in rest toarce frumos,acum am inceput sa ai mai dau talpi,urc pana la 4500 de ture,si-a facut rodajul,am facut peste 500 km,doar in depasiri urc asa merg cam la 3000-3500 la drum lung iar nivelul nu a scazut deloc nici macar 1 mm,e asa cum l-am pus.

Tot aici am vazut ca la cnv ai mai papa ulei dupa segmentare,e normal sa mai pape dar nu asa repede dupa cateva sute de km sa mai completeze.Greseala mare e sa pui tot uleiul uzat inapoi,pt rodaj.Pt 120 de lei in plus stiu ca dorm linistit si nu mai am probleme pe viitor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr sfaturi am schimbat atat bujiile cat si bobinele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si uleiul, miroase-l, sigur va mirosi a benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am depistat o problema.Masina se plafoneaza foarte tare la deal.Chiar daca imi iau demaraj si urc turat peste 3500 de ture, usor scade turatia, dau inferioara si tot scade turatia si asa abia urc un deal mai serios cu a 2-a.Ideea e ca la acelasi deal, in aceleasi conditii ma depasesc loganuri foarte lejer.Pe drum drept, nu se observa prea bine, dar si atunci isi ia cam greu demaraj, dar la deal nu se accelereaza deloc desi tin pedala la maxim,parca ar fi inecata.Deci masina mea nu trage la deal!Posibil sa fie de la filtru de aer care inca nu l-am schimbat, si pare a fi inbacsit cu ulei? Sa nu traga din cauza ca motorul meu  consuma ulei? Sa afecteze cu ceva ca merg deobicei la consum(2500-3000 de ture)?

Datale problemei:

-nu se pune problema ca nu as sti sa conduc.

-filtru de benzina,ulei, ulei cutie de viteze schimbate recent

-bujii schimbate recent

-masina era goala(nu vreau sa ma gandesc cand o sa fie plina+bagaje)

-pe tester nu imi da nici o eroare, nici un martor aprins

-folosesc doar benzina OMV 100

-ambreiajul nu este problema.

Faptul ca nu imi da nici o eroare nu stiu de ce sa ma apuc.Masina are 184.000 km, nu stiu cat de reali sunt.Imi da eroare cand incerc sa citesc km pe VAG-COM(clona).

Modificat de hanesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur din cauza consumului de ulei , a ajuns la catalizator si s a format calamina de la infundat si de aia nu mai trage , un coleg a avut aceiasi problema in drum spre casa avea un deal si abea la urcat cand a ajuns acasa a ridicat capota si galeria era rosu-violet, trebuie sa schimbi semeringuri si ce mai ai pela motor de iti papa ulei dupa care curatat (desfundat) catalizatorul si ai rezolvat problema el a facut singur toata operatiunea dar a iesit brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hanesti si eu am avut problema cu plafonatul,avea toane cand tragea si pana la urma am gasit problema,primul catalizator era infundat si incepuse sa se macine,avea joc acolo si de aia se plafona.L.am dat jos si acum trage de rupe,iar consumul e acelasi si nu am nimic aprins in bord..Deci scoate ceramica de la primul catalizator si vezi cum se comporta,la mn a dat rezultate.

Papa ulei mult?fum scoate?Si a mea papa la greu dar tragea,dar imi scotea fum albastrui,Acum dupa segmentare ,nu a mai consumat deloc si trage de rupe de la 3500 in sus parca intra turbo,asa de bne trage..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi consuma 1 litru la 3000 km, fara sa scoata fum deloc.Deci de la asta este.Urmeaza sa ii fac segmentare, semeringuri si curatat catalizatorul.Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consuma cv,posibil sa scapi doar cu semeringuri,iar la catalizator te chinui degeaba sa il cureti,cel mai bne da.l jos,nu trebuie sa dai galeria jos,doar desfaci saxofonul care are trei suruburi si ai acces la el,apoi il spargi cu dalta sau cu o bormasina si un spiral gros,dar ai grija sa nu iti sara in ochi ca mai contine sarme.daca stai bne cu finantele i.a de la dezmembrari unul si il montezi,dar dupa ce rezolvi cu papatul de ulei,il pui degeaba ca il infunzi si pe ala.Cel mai bne e sa scoti ceramica aia si o sa iti traga bine dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hanesti aceasi problema am avut o si io cu uleiu .....io iam bagat castrol cand am luat masina 10w-40 si mi la mancat exact cum zici tu....lam schimbat aku 2 luni iam bagat liquit moly 10w-40 am aproape 1500 de km si nu mia mancat gram de ulei http://www.emag.ro/ulei-motor-liqui-moly-mos2-10w40-1l-2626/pd/DKNQGBBBM/?gclid=CNOVjO-rycQCFVDHtAod8jkAbw&ref_cmp=ps&emagi_click_id=2da87fa573fe8a9a996e0c50ac06057b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor colegilor de forum.

De cateva luni sunt si eu posesorul unui Golf 4 1.6 16v AZD.

Acum va cer sfatul cu o problema pe care o am cu masina, si anume, am niste vibratii care se simt ata in scaun cat si in volan dupa ce masina se incalzeste si ajunge in 90 de grade. Mentionez ca nu se aude nici o bataie de la motor, masina trage bine, nu oscileaza relantiul si in 1600 de km de cand o am nu mi-a mancat gram de ulei. E drept ca nici nu am trecut de 3500 de ture cu ea, poate foarte rar, in vreo depasire sa ajung la 4000.

Pana acum am schimbat uratoarele: distributia, tamponul de la motor, cel de pe partea soferului, doua bobine, am taiat catalizatorul, al doilea pentru ca era praf ceramica si zdranganea de numa dupa ce se incalzea masina, termostatul pentru ca a ramas pe inchis, uleiul si filtrele aferente in afara de cel de polen, placutele fata si bucse bara stabilizatoare. A mai ramas de schimbat cureaua de accesorii deoarece mecanicul a zis ca ar mai merge si nu ar fi cazul acum. Trepiatia o avea si cu ditibutia veche, deci nu cred ca ar fi o problema cu aceasta.

Masina a fost a cumnatului meu luata la 90000 in Spania iar acum are 149900 si am facturi cu tot ce a schimbat la ea.

Clapeta de acceleratie a fost schimbata la 120000 si mecanicul mi-a zis ca nu ar trebui curatata.

Alte probleme nu am, nu am martori aprinsi sau erori pe tester.

Bateria este cam pe duca, nu prea mai are viata lunga. Am citit undeva, tot pe un forum ca ar fi o problema cu bateria slaba in sensul ca se pune sarcina mare pe alternator si asta ar cauza vibratii. Aum nu stiu ce sa cred si cum sa fac, si cu scuzele de rigoare daca s-a mai discutat acest subiect, va rog sa-mi spuneti parerea voastra despre aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fakyru zici ca merge bine fara catalizator?Stiu ca este o sonda lambda  inainte de catalizator si una dupa.Nu comenteaza nimic sonda aia de dupa?Sunt si 2 catalizatoare nu?pe care sa il desfac?Ma bate gandul sa il elimin si eu pe al meu, daca zici ca masina trage bine.Zgomote nu face catalizatorul,inseamna ca totul e intreg pe acolo pe inauntru.Oricum noxele nu mi-au iesit la R.A.R nici cu catalizator si am umblat la buzunar.

Cr3itoos o sa incerc si varianta ta.Este ultima solutie,poate merge si la mine.

Modificat de hanesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Hanesti,motorul trage bine ,fara primul catalizator,sonda merge perfect fara sa am ceva aprins prin bord,cel de al doilea catalizator de sub masina nu l.am scos ca este bun,doar pe pe primul de pe galerie,asta am facut.o inainte sa fac segmentare,dar dupa ce am facut Rar.ul,apoi l.am dat jos ca aveam momente de se plafona si nu ai dadeam de cap ce are de nu are viata..

Incearca si un alt ulei,poate scapi.mai ieftin,Prima data am bagat castrol 10-40 care in 1000 km am completat 2 litri,iar dupa segmentare tot castrol 10_40 ca asa mi.a spus mecanicul si nu.mi.a papat deloc ulei.Dar erau segmentii de ungere busiti,nu aveam alta solutie decat schimbati.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai faceti fratilor frectie la picior de lemn cu ulei 10w40. Ce faceti voi cu 10w40 nu face decat sa agraveze pentru mai tarziu problema. Daca sunteti din sud (100-200km de Alexandria) va recomand un mecanic foarte bun, la un service decent, unde segmentarea cu tot cu piese costa 1300 ron.

Ce pateste hanesti acum, ce a patit si fakyru si mai multi se datoreaza carpelilor cu ulei mai "gros" (nu neaparat de voi, de la proprietarii anteriori).

In mod normal lipsa unui catalizator sau unul imbaxit de ulei duc la nerespecatrea normei euro si la noxe mai mari (mai ganditi-va si la noi restul si la copii vostrii)

Daca mai continua asa autoritatile si se pun cu arr-ul mai des o sa va usture buzunarul si pe voi si serviceul unde a fost facut ITP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hanesti, ti-am trimis pe privat linkuri catre posturile in care si eu am avut aceleasi simptome si cum le-am remediat. Pana acum, dupa vreo 20-25 000 de km nu am avut probleme, nici check engine nu s-a aprins si nici ulei nu consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Am studiat si inainte si acum posturile tale.Urmeaza cat de curand sa fac segmentarea, si tot atunci o sa elimin catalizatorul.Sau poate caut unul second.Am gasit la 200 ron si arata bine fagurii din ce se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut care ma ajuta si pe mn cu o problema ....azi când am plecat de acasă la vreo 1km mi sa aprins iar checkin in bord...am puși pe testat îmi arat egr excesive flow porma se accelerează decelerează întruna...daca merg un 400 de metri după ce o scot după testar își revine...dar porma iar mi se aprinde checkinu in bord.....un mecanic mia zis ca vine o cantitate mare de gaze din cauza ca mananca ulei si si nu citește gazele..țin sa va spun ca uleiu am 1500 de km si nu mia mâncat ulei deloc si fum nu scoate

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din cauza ca ti-a ramas egr blocat deschis si baga gaze din evacuare tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr la curățat si tot așa face ...deci îmi trebuie sa iau altul nu ca ar fi motoru de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina e elementul de executie sau potentiometrul de pozitie din egr, in nici un caz motorul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa  de la egr sa vezi ca nu iti mai face asa motorul. Insa e o solutie de moment, iti recomand un alt egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dc își revine după ce merg cu ia si merge frumos la relanti...Si porma mi se aprinde iar checkinu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn cand sa blocat egr.ul,s.a aprins ckeck in bord si nu mai tragea,intrerupea facea ca toate alea,l.am dat jos si am observat ca ramasese blocat pistonasul ala pe deschis.L.am curatat bine ,l.am deblocat si merge ceas si ckeck sa stins singur fara sa pun testerul..

Creitoss daca e din egr si nu il mai poti curata il poti anula si ai scapat de probleme,eu asa am facut la logan diesel si merge de rupe asfaltul si nu am nimic aprins..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa a rămas si la mn pe deschis ...de tras trage de rupe...numai când il pun pe testat îmi arata eroarea asta "egr excesive flow" si se acelerează decelerează.....merg cam 1 km si mi se aprinde iar checkinu da numai oscilează.....porma am puso iar pr testar si îmi arata eroarea altceva nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dau jos EGR sa-l curat, si nu scot borna de pe baterie,nu pun contact si dupa curatare al pun inapoi o sa mai am eroare aprinsa? Trebuie adaptata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!