Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Am mai auzit treaba asta, dar la a mea nu e nicio diferenta, tot asa trage.Poate ti se pare tie,iar in legatura cu pompa daca motorul trage bine si nu intrerupe inseamna ca nu are nimic pompa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, tot ce se poate sa am eu impresia asta, o sa urmaresc mai atent, merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt AndreiAnd27...

1 "mecanicul destept" care ti-a facut manopera ti-a pus cam 1L de ulei in plus, lucru foarte rau.

2. 10w40 nu e recomandat pt motorul asta, motorul consuma ulei (5w40) pt ca are componente uzate nu pt ca e uleiul prea subtire.

3. Dupa o asemenea manopera si cu atata surplus de ulei nu se merge in 4000-5000 rpm.

Incearca o diacnoza si alege-ti mai cu atentie mecanicii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel 5w sau 10w este vascozitatea uleiului la rece.De exemplu la 5w40 5 este vascozitatea la rece si 40 la cald.

Dar daca folosim un ulei 5w50 care are norma de la vw consumul de ulei nu ar scadea?Ca se stie ca uleiul este consumat cand este supus temperaturilor ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce spui tu, numai ca 5w50 cred ca e cam scump pt un golf4 de 10-12 ani :)

La 10w40 problema e pana se incalzeste uleiul, mai ale iarna, la pornire motorul are frecari fier pe fier, lucru care genereaza uzura...

Asa ca ganditi-va bine inainte sa luati o decizie, in timp s-ar putea sa genereze un cost mai mare folosirea de 10w40 decat o segmentare ca la carte, eventual schimbat si ghiduri si semeringuri de supape.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa segmentare mecanicul mia recomandat 10w-40 de la castrol si tot 10-40 am si la restul masinilor si nu papa 100 ml ulei intre schimburi.Fiecare baga ce ulei doreste,eu merg de multi  ani pe 10w-40 si nu am avut nicio problema nici vara nic iarna..La un logan am bagat ulei Liebherr 10-40 nemtesc si merge de rupe..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi topicul cu uleiuri din linkul pus de mine si o sa vedeti ca 10w40 nu ajuta cu nimic fata de 5w.

 

Xw50 doar sortimentul de la mobil special pt masini cu peste 100k Km.

 

Dar repet, daca e de la segmenti poti pune si vaselina ca nu rezolvi nimic.

 

Pt un motor segmentat eu recomand fie 5w30 fie maxim 5w40.

 

Legat de pbma cu aprinsul becului de ulei la 1500 ture, fie e senzorul de nivel ulei fie sorbul infundat. Daca e sorbul, nu vei avea presiune optima nici la ture inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , dar am verificat cu un prieten are cateva programe pe laptop si am verificat alternatoru care imi baga cu motoru rece14.1 si cu el forjat 13.7 ceea ce cred ca de la alternator imi face figura cu becu de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil regulatorul de tensiune sa fie dus. Voltajul nu are voie sa fie sub 13,8v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa am inteles si eu acuma merg la un service sa verific alternatoru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa schimbi doar grupul de diode, nu tot alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi distributia la AZD si am observat un suierat nenorocit atunci cand turez motorul, nu conteaza ca este in viteza sau nu, cand apas pedala tot se aude si ma dispera, un zgomot destul de neplacut . M-am dus inapoi la service si mi-au zis ca este normal si ca o sa dispara dupa un nr de kilometri. Este normal asa ceva ?

Si inca o intrebarea, zgomotul produs poate sa fie si de la pompa de apa, mi s-a parut cam dubioasa , una produsa de Thermotec codul D1W044TT.

Cu tot cu antigel am platit 770lei, cureaua Conitech, role de la INA.

Data trecuta cand am schimbat distributia stiu ca n-am observat absolut nici un zgomot suspect, tot Conitech + Ina, pompa a fost de la Airtex.

multumesc,

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la vw golf 4 1.6 16 valve 2003 ieri pe drum masina si-a pierdut din turatii motoru trepida si nu statea la relanti azi am fost la service si mi-au spus ca este bobina 4 .Au schimbat bobina am luat masina si dupa 2 km s-a ars bobina 1 care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rusu84,de acum inainte sa te astepti ca o sa pice pe rand daca nu au fost schimbate niciodata,cauza poate fii din bujii uzate sau incarcate de calamina sau o alta cauza contacte imperfecte pe la mufe posibil sa se fi oxidat.Astea sunt boala lor,bobinele.Eu am bobine originale de cand e masina doar una a fost schimbata,bujiile au fost puse noi acum 3000 de km si vad ca merge bine.

Ieri am facut un drum de vreo 200 de km si vad ca nu a consumat nicun  gram de ulei care la acesti km bagam cel putin 600-700 ml ulei,fum la greu cand era motorul rece,bujiile si sondele erau negre de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu am rezolvat o si cu uleiu iam băgat liquit moly 10 w40 am aproape 500 de km si na mancat gram de ulei...sper sa nu mai manance

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi distributia la AZD si am observat un suierat nenorocit atunci cand turez motorul, nu conteaza ca este in viteza sau nu, cand apas pedala tot se aude si ma dispera, un zgomot destul de neplacut . M-am dus inapoi la service si mi-au zis ca este normal si ca o sa dispara dupa un nr de kilometri. Este normal asa ceva ?

Si inca o intrebarea, zgomotul produs poate sa fie si de la pompa de apa, mi s-a parut cam dubioasa , una produsa de Thermotec codul D1W044TT.

Cu tot cu antigel am platit 770lei, cureaua Conitech, role de la INA.

Data trecuta cand am schimbat distributia stiu ca n-am observat absolut nici un zgomot suspect, tot Conitech + Ina, pompa a fost de la Airtex.

multumesc,

 

Daca distributia a fost montata corect, motorul trebuie sa toarca din start, fara nici un zgomot suspect. Nu exista lasa ca dispare dupa nu stiu cati km. Poate nu ti-au pus distributia la punct, poate nu au tensionat cat trebuie rolele intinzatoare nu stiu ce sa zic insa mergi imediat inapoi la service.

 

 

Am o problema la vw golf 4 1.6 16 valve 2003 ieri pe drum masina si-a pierdut din turatii motoru trepida si nu statea la relanti azi am fost la service si mi-au spus ca este bobina 4 .Au schimbat bobina am luat masina si dupa 2 km s-a ars bobina 1 care poate fi cauza?

 

Bujiile cand au fost schimbate ultima oara? Dacacelelalte  bobine neschimbate prezinta umblaturi pe capul lor, au urme albe sau crapaturi de vre-un fel schimba-le. Dar eu te sfatuiesc sa le schimbi oricum, vezi ca ele trebuie sa aiba un cod pe ele gen 45/07 adica saptamana 45 din anul 2007. Vezi cae daca au pe ele si daca sunt din 01, 02 sau 03 schimbale preventiv ca te vor lasa cand ti-e lumea mai draga.

Pe viitor schimba bujiile la timp, de regula neschimbarea lor duce la defectarea bobinelor.

Schimba si uleiul, a fost contaminat cu benzina nearsa pt ca ecu azd-ului nu stie sa taie alimentarea injectorului de pe cilindrul cu missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

domnul Dan ca de obicei iar aveti dreptate :)

M-am dus chiar astazi dimineata la service si dupa incercarile lor de a ma convinge ca kitul a fost montat f. ok au mai reverificat inca o data montajul si dupa cum era si normal au gasit si greseala, si anume intinzatorul a fost montat gresit. In poza atasata rola este montata ok, unde am incercuit cu rosu era gresala. In pozitia respectiva a fost montat initial.

Intinzatorul nu cred ca a fost afectat negativ de la montajul gresit, cel putin asa sper, oricum ce este cert ca zgomotul ala nenorocit a disparut in totalitate :)

A urmat scuzele de rigoare, bla, bla bla.......in fine.

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca de la un schimb de ulei la alt schimb de ulei sa nu se consume deloc ulei ?

:(

 

poate ar trebuie sa trec pe 5W40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e ideal.

Ce ulei folosesti acum?

Daca motorul merge bine, nu consuma ulei, nu vad nici un motiv pt care sa schimbi vascozitatea si sau marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Din pacate nu pot face un topic nou si am decis sa postez aici daca se gaseste cineva sa ma poata ajuta si pe mine

Am un golf 4 1.6 16v din 2003 si de cateva zile a aparut un tacanit metalic la motor (mie mi se pare ca se aude undeva in partea stanga) ..

Am facut un filmulet poate isi va da cineva seama de la ce anume vine acel zgomot metalic si ma poate ajuta

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea unde spui u ca tacane e canistra de carbon,asa trebuie sa faca,daca nu tacanea era o problema. Ea colecteaza vaporii de benzina si ii condenseaza, reintoducandu carburantul in circuit. Nu amesteca aerul cu vapori de benzina ci din contra, scoate vaporii din aer.Deci stai linistit ca asa trebuie sa faca.Din cate am auzit ,nu par sa se auda culbutorii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns FaKyRu

Problema este ca pana acum cateva zile acel tacanit metalic erea inexistent ,nu se auzea absolut de loc (motorul torcea ca in filmulet pe la secunda 3/4) ,iar de cateva zile a aparut acel tacanit extrem de enervant..  :|  

Inseamna ca pana acum acea canistra de carbon nu a functionat ?

 

Anyway.. cum pot verifica daca este de la canistra si nu de la altceva ? Daca scot mufa aceea de la canistra si apoi o reconectez in timp ce motorul merge stric ceva sau nu e recomandat ? sau cum se verifica ? (scuze nu ma pricep la mecanica :D)

Exista vreo solutie ca sa diminuez acel tacanit sau in cel mai bun caz sa scap de el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculti cu urechea in dreptul canistrei si daca tacane e bine,si la mine tacane dar nu mereu,cand vrea ea,dar din interior nu se aude nimic,dar eu nu ai dau importanta atat cand motorul merge bine.Nu ai cum sa diminuezi tacanitul,asa trebuie sa faca,dar cand e motorul aproape cald am observat cand e rece nu se aude,dar nu ai dau importanta.Dai cox ca nu are nimic masina,Pai loganul meu Dci rontaie mai tare decat zgomotul de la canistra si nu ai acord atentie,daca trage bine si nu am probleme cu motorul nu am  dc sa ma stresez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am speriat de sunetul ala cand am luat masina .. dar .. este un sunet normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!