Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Clau1979 vezi sa nu ai vreun suport la motor dus eu am cel dinspre sofer si cateodata imi cam tremura si mie masina ... Trebuie schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut florin ,tamponul de la motor partea sofer a fost schimbat acum 2 saptamani ,dar nu ma deranjeaja asa mult acel tremurici ,si nu e tot timpul,in mers nu se simte ci doar la relanti,acum ce ma dispera e eroarea care apare cel mai des dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

clau 1979 intra aici si vei gasi tot ce tine de senzorul Maf

http://vwforum.ro/topic/64824-diy-schimbare-sonda-temperatura-senzorii-g2g62/page-4

Goby,vezi ce spune mecanicul daca o schmbi toata sau doar curelele.restul de piese sunt obligatorii ca tot desfaci motorul..

Daca tot vrei sa ajuti ofera informatii corecte...

In link-ul tau se vorbeste de senzorii G2/G62...diferiti de senzorul  MAF....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat costa un senzor map pentru azd ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are senzoru maf si unde este situat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema la 1.6 16v AZD. Am un surub cu capul stricat la rampa de injectoare si m-am hotarat sa-l schimb. L-am scot intr-un mod putin mai neortodox ( cu o daltita si ciocan pt ca nu mai avea cap surubul insa nu am lovit nimic aiurea decat in surub) si am pus alt surub luat din dezmembrari. Cand pun totul la loc si pornesc observ ca masina merge in 3 si se aprinde check-ul. Am pus diagnoza si-mi apare o eroare de genul: Injector: Cylinder 4 (N33) Circuit Malfunction. Care ar fi solutia? Precizez ca nu am lovit niciun fir sau injectorul in mod direct cu daltita sau ciocanul ci am lovit strict in surub. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tie sigur nu iti ajunge corent la injecotrul 4. Chiar daca nu ai lovit firul, daca in timpul operatiei xcand l-ai dat la o parte a fost torsionat, e posibil din cauza varstei sa se fi intrerupt, sa fi capatat un contact imperfect in mufa.

Pt bnceout desfa din nou mufa injectorului, da cu spray de contacte peste tot, incearca sa misti umpic de fire astfel incat sa le impingi in mufa si vezi cum se comporta. Verifica vizual si starea cablajului.

Incearca sa misiti umpic de cablaj in timpul functionarii.

Ar mai fi o varianta sa incerci sa masori tesniunea ce ajunge la piniim ifei insa nu detin valorile ce treb masurate.

Dar opana una alta, incearca metoda babeasca de mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cum este facut sau ce forma are axa came unde este senzorul axa came?

post-130029-0-89432600-1425566671_thumb.

post-130029-0-89432600-1425566671_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Am gasit si o poza si din poza rezulta ca are niste crescaturi cred ca sunt 3 nu-mi dau seama.Eu am curatat de recent si uitandu-ma inauntru am vazut ca pe acel cilindru are acele crescaturi sau cum s-o fii chemat si am curatat doar una cu o carpa.Cred ca senzorul axe ia inpulsuri de la acele crescaturi. 

post-130029-0-01270200-1425582665_thumb.

post-130029-0-01270200-1425582665_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la axul cu came fiind un senzor Hall are nevoie de crestăturile alea (cel de la arborele cotit are deja dinţii de la coroana volantei) sau de un disc cu fante. Uite aici funcţionarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am postat bine aici problema mea dar voiam sa va spun despre un golf 4 benzina 1.6 ce il am .Dimineata cand pornesc nu sta deloc la ralanti nu stiu de ce abia dupa ce se incalzeste functioneaza perfect .Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat practic. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea combustibilului şi regulatorul de presiune au fost verificate?

Ar mai fi de verificat senzorul MAP şi senzorii de la arborele cotit/arborele cu came. Din ce am mai citit senzorul de pe arborele cotit provoacă porniri grele la cald şi la alte mărci de maşini.

Au fost masurate.

Am fost din nou la ei iar cu tester pe ea,aqma cik domne k e de vina clapeta de aceleratie,precisez k au fost probate ink doua si tot la fel face masina.

Am luato de la ei ptr k ridica din umeri nu vor deloc sa caute adanc...cum am spus mai sus masina porneste cand e rece toate bune si frumoase pana cand se incalzeste,trepideaza de parca merge in 3 daca merg cu ea 1 km si o opresc d abia o pornesc dp aceea...

Am auzit astazi o parere de la o persoana cunoscuta k ari fi vorba de vreo supapa...asha o fi?

Sar putea sa fie scaunul dus la supape...cand chiulasa se încălzește se dilata si supapele numai lucrează numai deschide cum trebuie sau sar putea sa aive calamina pe supapa si sa nu închidă...când îți face așa de numai trage da filtru de aer jos si trage pe rand de mufele pe rand la injectoare ca sa vezi care nu lucreaza ..adik scoți mufa o pui la loc Si o sa vezi care supapa nu merge Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sar putea sa fie scaunul dus la supape...cand chiulasa se încălzește se dilata si supapele numai lucrează numai deschide cum trebuie

 

Propun la concursul ""postul anului""

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adik ce vrei sa spui cu "postul anului"

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cr3itoss ai fost unde ti.am spus eu sa te duci la Banesti?Acolo au aparate de verifica tot,schema a instalatiei pt fiecare masina,dute pana acolo,poate te rezolva,o fi cv electric si poate scapi fara sa demontezi motorul..Mai mult nu am cu ce sa te ajut..

A mea merge perfect,trage bine,ulei nu mia papat deloc,fum albastrui nu a mai scos,deci acm am pus.o la punct cu toate,pot pleca cu incredere la drumuri lungi..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu nam fost deocamdată iam luat un aditiv care se pune in benzina pentru supape de la liquit moly ...daca o să-mi facă tot așa o sa ma duc la bănești da după ce înscriu mașină ca nam mai mers cam de o luna cu ia ...poimâine o sa i curat si senzori ala map ca nu lam curatat niciodata...nu înțeleg un lucru cu uleiu....mil mănâncă da nu scoate fum deloc ..da o sa ma duc la aia după ce termin cu inscrierea

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inscris.o?eu din ianuarie o am inscrisa,doar un set de numere iam luat,taxa de mediu am dar cam in jur de 600ron.Cu aditivul pt benzina nu prea face mare lucru,eu zic sa nu ai mai bagi.Ulei cam cat mananca?Ce ulei folosesti?Sunt 2 variante:ori e uleiul slab calitativ,ori pe la semeringurile de la supape au imbatranit si se intaresc si scapa ulei pe langa ele si se formeaza calamina pe ele..

Dar ce simptome are masina mai exact?Ce ai verificat la ea?Eu zic sa o repari daca merge rau ca te respinge la rar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si a mea manacnca ulei pe paine.Am schimbat uleiul si filtrele acum 3000 de km. Am bagat aproape 5 litri, nivelul la joja era maxim, iar acum nivelul este minim.Masina trage bine, nu scoate pic de fum, la diagnoza nu iese nimic.Jos nu sunt pete de ulei, dar pe langa joja este mereu ulei.Mi-a spus cineva ca ar arunca uleiul din cauza presiunii, si ceva legat de epurator.Am ulei Molbil Super 3000 X1 5W40. O sa completez cu vreo 2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Baia de ulei are doar 3,5 l tu ai pus aproape 5 cea ce e mult rau, motiv pt care iti datea si pe la joja.

2. Nu fa greseala sa pui acum 2 l ca iar o ineci in ulei.

Si eu am avut aceeasi problema(exceptand uleiul aruncat pe la joja, care poate fi si de la epurator, dar la cat ulei ai pus tu sigur e de la cantitate), manca ulei si nu scotea fum, nu avea nici o eroare si mergea ok.

Problema la mn a fost de la segmenti si semeringurile de la supape. Mai putin de la semeringuri, dar pt ca tot am desfacut motorul pt segmentare le-am si schimbat.

Am rezolvat problema cu 1300 ron in Alexandria la un service pe care il recomand, care mi-a oferit garantie pe manopera. Cu ceva pagini in urma prin ianuarie 2015 poti gasi postul meu cu detaliere.

Nu am descoperit de ce nu scotea fum desi manca uleiul ca pe benzina, cert e ca dupa segmentare am scapat de problema. A mai consumat 200-300 de ml dupa segmentare in primii 300 de km. Acum am 1000km si nu am mai completat, nu a mai scazut (multumesc lui Dan pt sfaturi, unul din oamenii priceputi din acest forum)

Sa ziceam ca cea mai plauzibila teorie este aceea ca avem catalizatoare bune si fumul cu pricina nu apuca sa iasa, numai ca iti recomand sa rezolvi problema cat mai curand pt ca depunerile de calamina vor diatruge si alte componente nu doar catalizatorul.

Bafta, drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă uleiul pe joja este la minim şi pui 2 litri sigur o să ţi-l arunce pe undeva şi o să nenoroceşti şi catalizatorul (diferenţa între minim şi maxim pe jojă este de aprox 1 litru).

Şi nu pricep cum ai îndesat 5 litri de ulei când capacitatea motorului tău este de 3,2 litri cu filtru cu tot. Ca să ne înţelegem minim/maxim pe jojă este acolo unde sunt semnele respective nu unde se termină joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(diferenţa între minim şi maxim pe jojă este de aprox 1 litru).

Asa am crezut si eu dar Dan mi-a zis ca e de 500-700 de ml si am testat si are dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, am zis cu aproximaţie, probabil diferă în funcţie de tipul de motor, dar în nici un caz 2L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!