Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Precizez ca EPC ul se aprinde doar in mers de aceea nu am schimbat switchul de frana pentru ca ma gandesc ca nu are nicio legatura. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.

 

..pai nu in mers pui frana ? La cate ai schimbat, un switch nu ar fi mare avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Este normala nu are nimic in cap asa trebuie sa arate.Pe acolo trage aer egr-ul pt a inchide/deschide valvola.

O fi posibil sa se infunde si acel furtunas? Ma gandesc ca daca intra aer pe acolo ... intra si mizeria (praf si impuritati), asta daca n-are vre-un filtru pe acolo, dar si un filtru se mai umple cu cele mentionate.

Nu ar fi indicat sa se desfunde si acel firtunas cu o tija sau ceva mai subtire?

 

 

Da-l jos acel furtun impreuna cu supapa din capatul futunului si curatale. Insa eu nu am observat sa se depuna mizerie intratat de mult incat sa-i astupe orificiile.

 

CE senzor de temperatura imi recomamndati si mie in caz ca nu gasesc Hella sau Valeo?

 

Cauta, eventual cere cotatii de pret si firmellor precum volksparts de pe forum si sigur vei gasi Hella sau oem. Toti mecanicii cu experienta in pbmele acestor senzori de pe masinile vag iti vor recomanda aceste firme. Restul sunt la ghici. Nu degeaba si diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa e și la voi la AZD ?

Așa e și la voi la AZD ?

post-114626-0-28268400-1425068385_thumb.

Modificat de funkycosty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o pagina in urma ti-au raspuns baietii ca DA...pentru ce continui cu aceeasi intrebare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

..pai nu in mers pui frana ? La cate ai schimbat, un switch nu ar fi mare avere.

 

Ai si tu dreptate, in mers pui frana, dar eu ma refeream ca se aprinde si atunci cand merg constant cu o viteza anume si poc, se aprinde EPC si masina nu mai trage deloc, asta fara sa ating frana. Deci ca un exemplu concludent: sunt intr-o parcare pe autostrada, pornesc masina si plec.Ies din parcare pe autostrada si ajung la 130 cu care merg constant 15 minute sa zicem dupa care se aprinde EPC si viteza incepe sa scada pana pe la 80 oricat as apasa pe pedala de acceleratie, toate astea fara sa apas frana nici macar cand pornesc motorul. Sper ca m-am facut mai bine inteles acum de ce am crezut ca switchul de frana nu are legatura.

Modificat de AdryanDim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are cureaua de accesorii la AZD cu clima.. M-am uitat pe net si am gasit 2 modele: 6PK1545 si 6PK1548. Inteleg ca diferenta dintre ele ar fi de 3 cm. 

 

edit: Mai am o problema cu pompa de servo, anume imi face un zgomot ciudat(ca un bazait) si cred ca este din cauza rulmentului. A reparat cineva vreo pompa d`asta sau trebuie sa o schimb cu totul?

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Gata am rezolvat problema era din cauza la Termostat ,avea arcul sarit si nu mai statea presat.,iar la stergator iam pus sub piulita 2 saibe si functioneaza perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi ,astazi am schimbat sonda lambda 1 cea de la primul catalizator ,ca si o prima impresie ,nu stiu ce sa zic parca merge mai rotund si are putin mai multa vlaga,nu am mers mult cu ea montata pe masina ca sa pot detalia mai mult ,cert e ca tremuriciul din scaun e tot acolo adica nu a disparut ,turometru e teapan pe la 700 ,sonda am schimbato singur e sh,speram sa fie si buna ,acum o alta problema a aparut cand am dat jos aparatoarea de la catalizator am vazut ca un surub de la galerie e desfacut ,am luat o cheie sa il strang si brusc sa rupt cred ca nu se mai tinea decat in gaura in care era bagat ,acum sa ma impacientez pt surubul rupt ? Se poate scoate bucata de acolo si baga altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clau1979dc ai schimbat sonda?nu mai functiona?aveai martori aprinsi in bord?A mea tragea la fel si fara primaa sonda si relantiul statea normal.Ce simptome are masina?Iar cu relantiul ai curatat clapeta de aceleratie,senzorul Maf de langa joja de ulei,egr.ul?

Problema cu surubul rupt in galerie nu ai dc sa te ingrijorezi,aparatoarea o poti prinde de restul ca sta bine,nu cade,eu am mers si fara ea si nu sa intamplat nimic.Daca vrei sa il scoti afara din galerie,trebuie sa dai gaura cu un burghiu mai mic pana il elimini,dar trebuie sa ai spatiu,dar nu prea ai cum,montata pe masina,trebuie data jos si e de furca pana dai galeria jos,asa ca nu merita,las.o cum e ca tot asa tine si in 2si in 3..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fakyru ,aveam consumul prea mare,si am gasit sonda la un pret ok si am schimbato,dar eu nu vorbesc de surubul de la aparatoare ci de surub care este prinsa galeria de motor sunt parca 8 suruburi 4 sus si 4 jos din cate imi aduc aminte,eu am schimbat si galeria cu tot cu primul catalizator ca era infundat si acum am vazut ca era un surub nestrans ai am incercat sa-l strang eu si sa rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu sonda am inteles,dar cu galeria dc ai luat alta cand puteai sa golesti ceramica de acolo si nu mai aveai probleme.eu l.am scos ca nu mai tragea deloc,am demontat fel si fel degeaba,pana am aflat ca sa macinat ceramica, se misca si imi astupa gaura,acum trage foarte bine,iar consumul e acelasi,deci in concluzie o sa se infunde si ala daca mai consuma ulei si va trebui sa iei altul.

Cu prezonul rupt,daca nu ies gazele pe acolo nu are rost sa umbli pe acolo,iar daca vrei sa il scoti apeleaza la cineva de meserie ca e cam de munca pana dai jos galeria si prezonul..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu galeria e o poveste lunga si costisitoare ,dar cand sa aflat ca era infundata si ea cauza problemele masini ,am luat alta foarte incantat ca se vor rezolva problemele,si credema ca s-au rezolvat cu schimbarea galeriei dar abia azi am vazut surubul scos mai inafara ,am sa ma duc cu ea la un priceput sa vada ce se poate face ,acum cu sonda cea noua ,sper sa scada consumul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori a fost prea lung si cand ai dat sa strangi,el fiind deja strans pana in fund sa rupt,ori mecanicii astia ca sa scape mai rpd, l.a bagat stramb pe filet si au dat pana la rupt si a ramas o bucata in chiulasa si ca sa nu iti dai seama au pus unul de forma si l.au strans cat de cat ca sa nu cada de acolo.E cam de munca daca e rupt in chiulasa,cam trebuie sa o dea jos ca sa faca treaba buna,dar te costa cv ca da distributia jos si multe alte piese.Deci daca nu ies gazele pe acolo,nu are rost sa o dai jos,mergi asa ca nu patesti nimic..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,dar motorul trage bine,ulei consuma,spui ca tremura masina ca ai relantiu prea mic.La mn sta la850-900,cateodata cand e rece sta la1000 dar asa e normal sa stea cand e frig ai motorul rece..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul il simt in scaunul meu dar la turometru nu se vede nimic ,acum ca e mai rece si la mine sta pe la 1100 dupa scade,ulei nu stiu ce sa zic ca nu prea ma pricep,dar de cand am facut distributia,cred ca sunt vreo 7000km si nu am complectat decat cu ce mai aveam in bidon adica 500 ml ,fum nu scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma f mult,eu la 100km parcursi bagam 400ml,dar la 7000km,Am luat.o cu probleme,ma rupea cat ulei papa,fum la rece de nu vedeai in spate,rezultat final,segmenti+semeringuri supape si am scapat de fum si de consumul excesiv.

U cand simti tremuratul cand e motorul rece si staa la peste1000 sau cand e motorul cald?In mers se mai simte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e motorul cald se simte si nu mereu ,e ceva de genul parca ii fura ceva din energie si tremura putin dar se simte doar in scaunul meu fara a fi vizibil la turometru ,fum cum am mai zis nu scoate, se aud tacheti cum bat :( pana se incalzeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa faci o curatare a clapetei de acceleratie,a senzorului Maf si egr.ului,e posibil sa se diminueze tremuratul sau a doua varianta bwnzina de slaba calitate,incearca sa alimentezi din alta parte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sunt curate ,benzina bag de 3 ani doar de la rompetrol de 95 si doar cand ies la drumuri lungi fac plinul cu 98 cam 2 maxim 3 pe an in rest 95 ,senzorul map as mai vrea sa il schimb ,ca mai am o eroare care apare din ce am observat cand este umezeala afara si cand plec cu masina imediat fara sa stau 2-5 minute sa se incalzeasca :manifold pressure sensor g71 .si cred ca despre el este vorba,ca altfel nu inteleg dece face doar la umezeala si la plecat repede de pe loc si se aprinde chekinul + epc ,care epc se stinge cand opresc si pornesc motorul ,si cateo data se stinge si chekinul singur ,dar se mai intampla sa se aprinda amandoua si cand pun vagcomul sa nu gasesc nico o eroare stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma f mult,eu la 100km parcursi bagam 400ml,dar la 7000km,Am luat.o cu probleme,ma rupea cat ulei papa,fum la rece de nu vedeai in spate,rezultat final,segmenti+semeringuri supape si am scapat de fum si de consumul excesiv.

U cand simti tremuratul cand e motorul rece si staa la peste1000 sau cand e motorul cald?In mers se mai simte?

cam cat te-a ajuns segmentarea ca piese cat si ca manopera?tre sa fac sineu treaba asta ca m-am saturat de bagat ulei si se mai apropie si data cand tre sa fac schimbul de ulei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele m.a dus in jur de 1200 lei(segmenti,semeringuri supape,g chiulasa,g admisie,g evacuare,kit distributie,antigel,silicon,planeitate chiulasa.ulei,filtru)si manopera cam 600 ron.Dar sunt foarte multumit,nu mai papa ulei,fum la rece deloc si trage bine acum.Acum am in jur 500km si nu a scazut deloc,la care inainte bagam la km astia peste 1.5l ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta iar a aparut eroare cu manifold :( ma dispera .la ce sa ma mai uit ca nu stiu ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele m.a dus in jur de 1200 lei(segmenti,semeringuri supape,g chiulasa,g admisie,g evacuare,kit distributie,antigel,silicon,planeitate chiulasa.ulei,filtru)si manopera cam 600 ron.Dar sunt foarte multumit,nu mai papa ulei,fum la rece deloc si trage bine acum.Acum am in jur 500km si nu a scazut deloc,la care inainte bagam la km astia peste 1.5l ulei..

Aoleu, dar tre sa fac si dustributia? Am debea 12000 facuti de cand am facuto...

Eu pun cam 700-800 g la 1000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau 1979 intra aici si vei gasi tot ce tine de senzorul Maf

http://vwforum.ro/topic/64824-diy-schimbare-sonda-temperatura-senzorii-g2g62/page-4

Goby,vezi ce spune mecanicul daca o schmbi toata sau doar curelele.restul de piese sunt obligatorii ca tot desfaci motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!