Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

dragomiricacristinel

Pana la urma o sa o le schimb  prin eliminare dar nush ce termostat sa aleg intre Acorstat si Wahler ambele au cam acelasi pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu am fost la toate service din Ploiești si nu știe nimeni ce are de tras trage foarte bn am curățat egr aku 2 luni da țeavă care duce de la egr la clapeta era infundata lam curatat la pus la la loc porma îmi statea la 600 de ture da fara sa bâlbâie motoru ...iam curățat clapeta bujii iam luat noi ngk ...cand o pun pe testar variaza relantiu se acelereaza pana la 1000 porma scade la 600 si tot așa face cand vrea sa i adapteze clapeta..pe testar îmi arata ca am rateuri pe cilindru 1 si 3 au pus bobine noi la de la ei si tot așa face....daca schimb vitezele pana in 3000 de ture si o las la relanti nu balbaie la relanti daca ii dau peste 3000 si o. Las la relanti bâlbâie motori se aude in esapament

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi zic sa dai jos egr.ul sa vezi cum se prezinta,daca zici ca ai rateuri sa nu fie cv parte mecanica,supape care nu inchid bine,posibil injectoare infundate.Dar mai bine dute la Banesti la Carone ca acolo au de toate,tot acolo am fost de iam dat de cap cu sondele..Sunt vreo 30km,dar eu zic ca te rezolva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss pune testerul pe ea si vezi ce erori  iti apar.Bobinele le-ai verificat,bujiile?Egr l-ai curatat vreodata?Eu dupa ce am luat-o de la  mecanic dupa segmentare la 2 zile a inceput sa imi faca probleme,adica intrerupea,nu mai tragea,facea rau de tot si se aprinsese martorul check aprins,pana la urma iam dat de cap,a fost egr-ul blocat pe deschis de la atata fum cat a scos pana sa o fac,l-am curatat bine si l-am  montat iar acum  trage bine,nu mai intrerupe si becul sa stins singur.I-as da  talpi sa se curete bine evacuarea,dar nu pot ca i-am bagat segmenti noi  si o perioada merg mai usurel cu ea..

 

 

Primul catalizator e ok ?  Degeaba ai segmentat daca fagurii sunt infundati cu calamina de la uleiul consumat -  vezi aici cum arata la mine . Eu l-am dat jos de tot si diferenta e simtitoare.
Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tehnics.primul catalizator l.am scos ala de pe galerie ca nu imi tragea mai deloc,inainte sa o segmentez,dupa ce l.am scos trage de rupe,se macinase si se misca in teava si imi obtura gaura si de aia aveam probl cu plafonatul.Acum dupa segmentare,nu am mai avut probleme,nu mai scoate fum si nici ulei nu mai consuma.pana acum am parcursi cam 350km si nu a consumat niciun gram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnics am verificat bobinele sunt ok iam pus bujii ngk pe testar când o pun se accelerează decelerează când o pornește sa i adapteze clapeta ...pe testar îmi arata ca am rateuri pe cilindru 1 si 3 mia pus aia bobine noi de akolo si tot așa face...da e cam dubios un lucru daca schimb vitezele pana in 3 mi nare nimik in mers nici daca sar peste 3 mi merge perfect ...daca o las la relanti dupa sar de 3 mi îmi întrerupe la relanti....o acelerez si își revine..si când e rece afara când o pornesc merge ce merge si se oprește singura...o pornesc a 2 oara si nu se mai opreste

...

Si nu mi se aprind checkin in bord deloc nici când ii pun contactu motori nu scoate fum da îmi mănâncă puțin ulei dubios a fost ca am găsit țeavă de la egr infundata cu mizerie nu circula deloc gazele

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca merge si trage bine nu are rost sa alergi pe la toate service.urile.daca iti face probleme fa o vizita la Banesti la Carone ca o sa te rezolve..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cr3itooS problema asta o am si eu..se comporta foarte bine masina, dar daca merg mai turat si la drum lung ,cand o las la relanti,acesta oscileaza.Dar daca o accerez putin isi revine.Insa doar daca fac multi km, daca merg prin oras nu oscileaza. Eu zic ca e de la EGR.Trebuie curatat bine si adaptat.Momentan nu imi fac griji prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lam curatat de 2 ori in 2 luni ....cand la curatat statea la 600 de ture da mergea rotund motoru..o sa iau de la cineva unu care merge bn la el sa vad sigur daca e din asta..oricum ms pentru sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam des il cureti,sa nu aiba cv,teava ai curatat.o vreodata?si din cauza ei se infunda repede..

La mine primele simptome imi oscila relantiul,cand o acceleram si luam piciorul de pe acceleratie imi scadea dintr.o data pe la 500-600 apoi isi revenea,si al doilea simptom e cand sa blocat pe deschis,martorul check aprins,intrerupea si nu mai tragea deloc,cred ca din cauza fumului produs de scaparea uleiului pe la semeringuri si segmenti.Dupa ce l.am curatat bine,trage bine,merge rotund si becul sa stins..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți ieri am dat jos clapeta și supapa EGR sa le curat iar la supapa EGR am găsit furtunasul de vacuum care duce în spatele motorului intrerup. O sa pun câteva poze poate mă lămurește careva despre ce e vorba. Menționez ca motorul este AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune poze sa vedem despre ce furtun vorbesti. Egr-ul la azd este electric, nu are nici o linie de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre furtunasul ăsta este vorba care la mine nu duce nicăieri. Bănuiesc ca ar trebui sa mai aibă ceva în cap la sonda aia sau Cum se numește ea

post-114626-0-91366600-1424949947_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala nu are nimic in cap asa trebuie sa arate.Pe acolo trage aer egr-ul pt a inchide/deschide valvola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu relanti-ul cand aveam check engine aprins(1.6 AZD), am schimbat degeaba EGR-ul la momentul respectiv cu eroare pe EGR de Exccesive Flow. Problema era la senzorul de persiune al aerului din admisie! Verificati pentru aer tras fals, verificati si furtunul unises de la tulumba de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Asa il am si eu si este normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu când am curatat prima data țeavă de la egr era înfundată nu circula gazele deloc lam desfundat cu chiu cu vai ca are si poziția aia nasoala ...da am tem sa nu so fi stricat din cauza ca,gazele na circulat deloc...o sa iau un egr de la unu care ii merge sa vedem daca este vreo diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala nu are nimic in cap asa trebuie sa arate.Pe acolo trage aer egr-ul pt a inchide/deschide valvola.

O fi posibil sa se infunde si acel furtunas? Ma gandesc ca daca intra aer pe acolo ... intra si mizeria (praf si impuritati), asta daca n-are vre-un filtru pe acolo, dar si un filtru se mai umple cu cele mentionate.

Nu ar fi indicat sa se desfunde si acel firtunas cu o tija sau ceva mai subtire?

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

CE senzor de temperatura imi recomamndati si mie in caz ca nu gasesc Hella sau Valeo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeo sigur nu gasesti, iar in afara de hella, poti alege original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este situat senzoru de temperatura o imagine mar ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema cu un Golf 4 1.6 AZD. Problema sta in felul urmator: mi se aprinde EPC in mers alaturi de mesajul workshop engine si masina nu mai trage, cu a 5 a nu urca mai mult de 80. Trebuie sa o opresc si sa o repornesc. Pana acum au fost schimbate senzorul MAP, bujii, curatat egr si clapeta de acceleratie, becurile pe frana si pedala de acceleratie deoarece asta a dat pe tester( nu imi mai aduc aminte exact eroarea, era ceva legat de senzorul de acceleratie). Dupa ce am schimbat pedala a mers bine 2 zile si EPC ul s-a aprins din nou prezentand aceleasi simptome. Precizez ca EPC ul se aprinde doar in mers de aceea nu am schimbat switchul de frana pentru ca ma gandesc ca nu are nicio legatura. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!