Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Atata timp cat nu are boxe pe spate nu cred ca au cabluri trase din doua motive: 1. nu are rostul. 2. Casetofonul/CD playerul cu care este dotata masina nu are iesiri quadro, doar stereo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot Special din 2002 si am boxe, tweetere si pe spate si fire trase.Doar ca mie imi merg doar pe partea stanga, partea dreapta nu functioneaza.O sa ma ocup cand se incalzeste.Si nu am casetofonul/cd player'ul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua va face urat ABS.ul adica la viteza mica imi intra abs.ul si face un zgomot urat ca un harjait de parca am noroi la rulment pe acolo..Sau asa trebuie sa faca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in talon si in cartea technica scrie turatie maxima 5700, dar eu pot sa-I dau pana la 6600, la aceasta turatie imi intrerupe alimentarea... What's up with that? 

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea e turatia de putere maxima, adica la 5700 rpm motorul dezvolta 105 cp. Turatia maxima a motorului e altceva, iar dupa aceasta turatie 6600 rpm iti taie alimentarea. Oricum, dupa turatia de putere maxima, puterea dezvoltata de motor scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, inteleg. Si care e diferenta dintre cele 5700 rpm si cele 4500 unde are cuplul maxim?(atunci cati cai dezvolta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4500rpm ai 148Nm - cuplul maxi, iar la 5700rpm ai 105 cp - puterea maxima. Motorul dezolvta 105 cp la turatia de 5700rpm. Mai sus sau mai jos de aceasta turatie puterea este mai mica. Acelasi lucru se aplica si la cuplu. Dupa aceasta formula P [kW] = (M [Nm] * n [rot/min]) / 9550 rezulta 69.7 Kw, adica 94.8cp, asta teoretic.

Si cred ca este destul cu offtopicul. Cauta pe net daca ai nelamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit, ms de raspunsuri. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

In dim asta knd am venit de la munk,aveam 50 km/h si 2000 de ture,iar acul la apa abia mia ajuns la 90 in fata blocului,iam dat si 60 simi sarise de 2000 de ture.LA prima cheie a pornit motorul si imediat sa oprit,la a 2 a cheie nu a mai murit.

Afara erau 3.5 grade iar noaptea fusese frig ca aveam masina plina de roua.

Sunt motive de ingrijorare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi ,am consumul marit la benzina si adica ca cu un plin in bucuresti am facut aproape 500 km si acum am facut plinul iar si am aproape 140 km si deja s-au dus 2 liniute pe ceas :( ,erori nu am decat una care nu apare mereu "manifol pressure sensor(g71) implausibile signal .p.1158-35-10 intermitent .,nu merge intrerupt sau sa se balbaie turometru ,masina are acum 171 mi., am luato la 160 de mi si am scbimbat tot buji filtre distributie ,dar pana la inceputul ierni am avut un consum bun adica scoteam si 7 la suta in buc,acum sub 12-13 la suta nu scot .ce sa verific ? Ce ar putea cauza un consum asa urias si sa nu apara pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am scos niciodata consum sub 8,5 in Bucuresti, si asta cand e liber si nu stai mai mult de o data la semafor. Eu am 6 - 7 consum in afara in functie de cum merg.

Un lucru care genereaza consum si nu iese pe tester sigur e traficul. Uita-te la finalul cursei la consum, distanta, viteza medie si timp. Daca ai valorile apropiate la parametrii astia si consumul e diferit tare atunci sa iti faci griji, desi consumul mai e influentat si de calitatea carburantului, temperatura aerului, umiditate... Toate astea adunate pot genera o diferenta de consum.

P.S. in medie am consum 11-12 in Bucuresti, dar circul pe la orele 18-19

Modificat de merisanubgd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred dar stiu ce vorbesc pt ca am masina de 3 ani in care am facut doar 10 mi si in primi 2 ani am scos si 7 in bucuresti ,cei adevarat pe portiuni mai libere dar scoteam ,dar acum e naspa ca e prea mult ,mult prea mult adica nu e ok sa faci doar 500 km cu un plin in buc ,si poate ca nu o fi asa dar consumul a crescut de cand ,cu eroarea de manifold presure ,care apare doar daca plec cum bag cheia in contact si nu stau pe loc 2-3 minute ,care cate-o data diapare din bord si cand pun testerul nu gasesc nimic ,si altadata ramane si o gasesc si cu testerul

Am abservat ca inainte plecam cu 15,5 consum si vorbesc de cel mediu si scadea pana de dupa 9 sa zicem ,acum plec tot cu 15,5 si brusc creste si la 30 spre 40 la suta si de aici incepe sa scada doar ca greu rau de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clau, de regula in afara cu o [cenzurat] faci 100 Km, in oras cam 60 de Km. 

Cu un plin faci cam 8 -900 Km in afara, iar in oras 5-600.

Deci tu daca ai facut 140 Km cu 2 liniute e bine.

 

Iarna conteaza f mult timpul petrecut pe loc cu motorul pornit.

Lasa de curiozitate 5-10 minute masina sa se dezmorteasca si uita-te dupa aceea la consum. Vei avea 99% garantat.

 

Totusi, daca nu vei fi prins intr-un ambuteiaj, unde mai mult vei sta decat vei merge, consumul ar trebui sa tot scada, nu sa creasca.

Daca in aceleasi conditii de trafic consumul incepe sa-ti creasca, sigur e de la acel senzor. Incearca sa-l cureti, iar daca iti va mai face figuri schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru dan ,ai dreptate cu statul pe loc ,dar am 3 ierni deja cu masina si nu consuma atat ,si problemele au cam inceput de prin iunie anul trecut dar am dat vina pe jante de 17 ,dar acum am jante pe 15 de iarna ,inainte cand o porneam si o lasam la incalzit crestea pana la 59,9 dar scadea super repede adica intr-un km ajugea si la 10 % acum pornesc 15,9 stau si nu imi mai arata ca creste ,in schimb dupa 3-400 de metri se schimba si imi arata consum de 35% ,si intr-un km scade pe la 20 si ceva ,azi de exemplu am plecat cu 30 si ceva si dupa 6 km (atat am pana la munca ) aveam 22 % .Stie cineva daca sensorul map este si marca bosch si daca da daca stie ce cod ar fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! clau1979 ralantiul cu motorul cald la cat este (fara compresor A/C pornit) ? eu am avut consum cu cca 1,5l/100 mai mare din cauza sondei de temperatura care arata in bord 90grd iar la ECU 34grd. in schimb ralantiul nu scadea sub 1000 ture/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut as avea o problema cu mașină....daca schimb vitezele pana in 3 mi merge normal...daca sar De 3 mi si porma o las la relanti îmi trepidează motoru..am schimbat bobinele bujiile si tot așa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sta undeva intre 700 si maxim 800 fara clima si cu clima pornita undeva la 900 si sta batut in cuie doar pe tester se vede cum oscileaza dar nu mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras trage de rupe nu întrerupe in mers deloc chiar daca ii dau la 6 mi..daca o las la relanti îmi da rateuri pe cilindru 1 si 3 așa mia dat pe testat...si alta ar mai fi urmatoarea..când o pun pe testar si o pornește varianta relantiu se între 600 si 700....!!!

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

In dimineata asta ma intorceam acasa cu,clima reglata pe 24 de grade.Afara era o temperatura de 7 grade iar pe o distanta de 10 km mers constanta cu 50-60 abia mia urcat apa in bord la 90 de grade.

Eu cred ca am termostatul pe duca voi ce spuneti?

Senzorul de temperatura l-am schimbat in vara in august

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul e bun sigur e termostatul. Insa ce senzor de temperatura ai pus? Bune sunt Hella sau oem. cele febi mai fac figuri sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

La cate am schimbat la ea nici nu mai stiu ce senzor am pus mai tin minte doar ca am dat pe el 70 de lei.

O sa pun VAGul pe ea sa vad dacami da ceva

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut as avea o problema cu mașină....daca schimb vitezele pana in 3 mi merge normal...daca sar De 3 mi si porma o las la relanti îmi trepidează motoru..am schimbat bobinele bujiile si tot așa face

De tras trage de rupe nu întrerupe in mers deloc chiar daca ii dau la 6 mi..daca o las la relanti îmi da rateuri pe cilindru 1 si 3 așa mia dat pe testat...si alta ar mai fi urmatoarea..când o pun pe testar si o pornește varianta relantiu se între 600 si 700....!!!

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creitoss pune testerul pe ea si vezi ce erori  iti apar.Bobinele le-ai verificat,bujiile?Egr l-ai curatat vreodata?Eu dupa ce am luat-o de la  mecanic dupa segmentare la 2 zile a inceput sa imi faca probleme,adica intrerupea,nu mai tragea,facea rau de tot si se aprinsese martorul check aprins,pana la urma iam dat de cap,a fost egr-ul blocat pe deschis de la atata fum cat a scos pana sa o fac,l-am curatat bine si l-am  montat iar acum  trage bine,nu mai intrerupe si becul sa stins singur.I-as da  talpi sa se curete bine evacuarea,dar nu pot ca i-am bagat segmenti noi  si o perioada merg mai usurel cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

In dimineata asta am pus Vagul pe ea si nu imi spune nimic nici de senzorul la temperatura nici de termostat

VCDS Version: Release 12.12.0
Data version: 20130910

Wednesday,25,February,2015,07:32:57:40973

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 167490km/104073miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       3773  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 45217  
   VCID: 59B96BE6C3B97FD6B3D-4B68

No fault code found.
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C57E2328CAB3A7E18B-5198

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 21490306AB69E716BBD-5198

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW5  01   0006  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 3561C7560FE17BB6775-4B50

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 A
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09   
   Coding: 03111
   Shop #: WSC 00186  
   VCID: 2643101AC247002ECEF-5198

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0A3397844         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3397844       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB642B0039E9EE43-5198

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 8407EA9294BB923E30B-4B50

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  

2 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!