Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

post-130375-0-52506000-1422524135_thumb.Salut baieti!

Azi de dimineata cand am deschis capacul motorului am observant mici umflaturi la bobinele de inductie 2 si 4.Toate bobinele sunt originale..Ar trebui sa imi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E loterie...pot sa mai tina 3 zile sau 30 ani. :lol:

Mergi linistit cu masina si schimbi bobinele atunci cand o sa cada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti pice in sarcina sau cand vei merge subturat. La fel am avut si eu cand am cumparat masina si nu le-am schimbat iar la o trecere peste nivel cu calea ferata am uitat ca eram intr-a 4-a si am apasat la 5 Km/h sa demarez, pa si la revedere mi-am luat adio de la bobine.

Cat vor tine, e loterie, precum Gabi ti-a spus, insa daca vrei sa nu ai pbme (daca iti pica bobinele ti se strica si uleiul de la contaminarea cu benzina nearsa) schimba-le. Eu la reprezentanta am avut placuta surpriza sa le gasesc mai ieftin decat in magazinele de profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari .in decurs de o saptamana am avut chek-inul + esp aprins de 2 ori ,stiind deja de la ce imi da eroarea (17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal) nu m-am panicat dar cand am vrut sa sterg eroarea spre surpinderea mea nu avem nimic stocat cu toate ca chek inul era aprins ,am dat sa stearga eroarea si sa sters si din bord :dry: ,acum pe seara neavad ce sa fac am pus testerul pe masina si am gasit o eroare (16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

        P0420 - 35-00 )dar de data asta fara sa am chek inul aprins pe bord ,stiti de ce ? parca nici vlaga prea multa nu are si consumul la masina e mare adica am facut cu jumatate de rezervor cam 250 km in bucuresti sub 10% nu scade adica pot merge si cu 12 % :( . si mai am o problema un surub de la egr se cam misca in gol de cand l-am curatat ,ar putea afecta cu ceva lucrul asta ? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt de curand ghinionistul posesor al unei bora 1,6 azd am nr rosi am fost la rar nu a trecut testul de fum scoate un fum bogat alb albastrui manca ulei cam 1/2 l la 20 km am schimbat egr...sonda lambda 1..curatat clapeta de acceleratie senzorul map de pe galeria de admisie ...dat jos chiulosa si alezat schimbat scaune supape si restu ce mai era acolo in afara de supape ..segmentat..nu stiu ce sai mai fac daca are cineva vreo idee ias fi recunocator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer imi pare rau de problema ta! Tu cand ai cumparat masina nu te-a pus putin pe ganduri fumul ala alb-albastrui?

Dupa reparatiile pe care le-ai facut tu si inca nu functioneaza, eu zic ca singura solutie sa mai salvezi ceva din masina aia e sa iei un motor de pe o masina dezmembrata si sa il schimbi.

Naspa e ca tu ai bagat ffff multi bani in repararea astuia deja.

Totusi 1/2L la 20 de km e imens, masina ta consuma 1 parte ulei 4 parti benzina...

Dc nu ai intrebat si tu inainte sa faci cheltuiala?

Acum din ce ai spus tu, mai multe lucruri nu se leaga... de ex scaunele supapelor sunt niste zone din corpul chiuloasei, nu stiu cum le-ai schimbat tu, dc ai alezat blocul motor daca era deja uzat?(desi din ce ai zis tu se intelege ca ai alezat chiulasa), ai pus segmenti de cota mai mare macar?, inainte de segmentare mecanicul nu a masurat uzura cilindrilor si a segmentilor ca sa vada daca se mai poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulosa a fost reparata in service specializat in reparatii chiulose ...sa masurat uzura cilindrilor mecanicul spune ca nu au uzura...singur ce-a mai ramas e sa fie defect ecu in rest am schimbat aprope tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ecu ar fi prastie, consumul de ulei e o problema mecanica, ecu nu are cum sa influenteze consumul de ulei, IN NICI UN CAZ!

Si eu am avut probleme cu consumul de ulei, daca citesti max 10 posturi anterior o sa vezi ce am facut eu. Numai ca la mine consuma 1L la 2000 de km.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutari .in decurs de o saptamana am avut chek-inul + esp aprins de 2 ori ,stiind deja de la ce imi da eroarea (17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal) nu m-am panicat dar cand am vrut sa sterg eroarea spre surpinderea mea nu avem nimic stocat cu toate ca chek inul era aprins ,am dat sa stearga eroarea si sa sters si din bord :dry: ,acum pe seara neavad ce sa fac am pus testerul pe masina si am gasit o eroare (16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

        P0420 - 35-00 )dar de data asta fara sa am chek inul aprins pe bord ,stiti de ce ? parca nici vlaga prea multa nu are si consumul la masina e mare adica am facut cu jumatate de rezervor cam 250 km in bucuresti sub 10% nu scade adica pot merge si cu 12 % :( . si mai am o problema un surub de la egr se cam misca in gol de cand l-am curatat ,ar putea afecta cu ceva lucrul asta ? 

 

Unde ai surubul care merge in gol...dupa EGR spre clapera sau pana in EGR spre motor.

G71 tocmai asta face..iti regleaza fluxul de aer si contribuie la eficientizarea amestelului de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul mia masurat compresia inainte sa de chiulosa jos era de 13,5 pe toate 4 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia este in limite ok, dar presiunea e tinuta de segmentul de foc nu de aia de ungere si de curatire, care sunt responsabili de consumul de ulei. Cu alte cuvinte poti sa ai compresie si sa manace ulei :(

Acum mi-a mai venit o idee... la atat consum de ulei eu cred ca iti si curge pe undeva, ca prea mult consuma...

 

La mine toti segmentii au fost uzati la fel, imi scazuse si compresia (pe care nu am masurat-o, dar o simt acum dupa segmentatre in functionarea motorului) si se aliniasera deschizaturile din segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul este chiar unul din cele doua care strange egr de motor ,dar ciudat ca nu mereu imi aparea eroarea de exe daca plecam repede gen dupa 2 minute aparea imediat dar daca stateam 5 minute sa se incalzeasca nu aparea ,si aparea chekinul +esp care esp se stingea la urmatoarea cheie si chekinul doar cu vagcom ,si aseara am gasito pe cea cu 16804 fara sa am chekinul aprins in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu este in regula cu surubul ala.

In mod normal daca instalatia de la egr nu este etansa e posibil sa apara dereglari in functionarea motorului mai ales la relanty.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ceva similar cu EGR-ul, dupa ce l-am curatat, la remontare nu am petrecut un surub prin gaura garniturii de tabla, practic garnitura era prinsa intr-un singur surub si cazuta din partea opusa, rezultatul a fost:oscilatii ft mari la relanti, martori bord MIL si EPC aprinsi(toate astea cu mufa de egr scoasa)am demontat-montat corect valva EGR si toate acestea au disparut brusc.

Surubul din partea dreapta s-a desfacut din corpul motor pe cand la cel din stanga s-a desfacut doar piulița. (Nu stiu daca este normal) si as vrea sa stiu daca Egr-ul trebuie sa aiba garnitura pe ambele parti de contact, la mine avea doar pe partea din fata, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilati eu nu am ,se simte ceva ca un tremutici pe care se pare ca il simt mai mult eu adica scaunul sofer,fara sa apara la turometru ,am sa mai curat odata egr si sa vad de unde gasesc un surub sa il inlocuiesc pe cel defect si ma bate gandul sa schimb si sonda lambda 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 bucati trebuie + 1 sus la corpul clapetei.

Jegul ala de egr face in anumite ipostaze niste figuri de iti da peste cap toate socotelile si toata logica posibila.

Daca iti ramane pe deschis sau semideschis masina merge foarte prost la relanty sau motorul se opreste.

 

post-64586-0-53061600-1422612390_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu simt simt oscilatii foarte fine, sunt neregulate, doar cand apa ajunge la 90 grade, acul nu se misca deloc, eu cred ca este de la benzina, de cand bag de la petrom s-au diminuat.din ce am mai citit se pare ca ar fi normale.

Eu am doar o garnitura ca cea din poza, de unde pot gasi sa cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am egr aproape nou adica cred ca are 1 an si am amandoua placute ,cand imi aparea eroarea se infrana putin masina ca si cand i se taia benzina dar dupa revenea si parca dar parca era putin mai vioaie ,si uneoori se stingea si chekinul dupa ce alimentam,dar nu intodeauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 lei costa pe erling sau 15 lei pe original.garniturile sunt identice fata-spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de unde le pot cumpara? Ma poti ajuta cu un magazin/site?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cordos dupa ce ai facut motorul mai papa ulei?daca nu,nu te speria daca mai scoate fum albastrui e uleiul care a ramas pe evacuare pana se curata mai dureaza.Si a mea scotea fum la rece si papa 2l de ulei la 1000km,azi am luat.o de la mecanic dupa ce i.am schimbat semeringurile,distributia si cand iam dat cheie nor de fum albastrui,l.am intrebat pe mecanic si mi.a zis ca el a montat totul perfect si nu e din motor..Zice ca e normal sa mai scoata fum pana se curata tevile,catalizatorul o vreme.Deci ia.o la forja sa se curete evacuarea si apoi o sa treci rar.ul cu bine.Eu l.am trecut pana sa desfac motorul dar iam dat forja numai in 4500-5000 o tineam sa se mai curete ecacuarea si l.am trecut fara probleme..Acum sa vedem daca mai papa ulei dupa aceasta interventie..Iar in legatura cu egr.ul si clapeta dupa ce au fost montate nu a mai trebuit recalibrare si nu am nimic aprins in bord,relantiul sta bne,trage bne am pus.o la punct ca sa nu mai am probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii. Are cineva pe golf 4 optiunea pusa pe audi (din cate stiu eu), cea care atunci cand ai proiectoarele aprinse si tragi de maneta care dai flash-uri, se sting proiectoarele si se aprinde faza lunga (alternativ)? Eu am aceasta optiune si doresc sa stiu daca se activeaza ca la golf 5/passat b6 etc din diagnoza sau este vorba despre o modificare hardware. Intreb asta pentru ca atunci cand nu am aprine nici pozitiile si nici farurile si trag de maneta pentru flash-uri, pe langa faptul ca se aprinde faza lunga, mi se aprind si toate luminile din bord ca si cum as fi pus pozitiile, iar cand dau drumu' la maneta se sting toate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu o problemă ciudata as putea spune......cand pun mașină pe testat începe sa varieze relantiu si acelereaza decelerează când intra sa vadaca care e problema..si a doua problema dintr-o data imi da rateuri pe cilindru 1 si 3 ...poate sa fie ceva electric ...iam schimbat bobinele intre ele si tot așa face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand faci scanare cu vag com trebuie sa ai doar contactul pus nu si pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!