Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Activand alarma din telecomanda se ridica si la mine geamurile, dar asi vrea sa mi se plieze si oglinzile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, revin cu o problema...Cineva cu vag com si cu motor azd imi poate spune si mie valorile de pe 01-engine---adaptation-10-- channel 001 pana la channel 014. Am nevoie de valorile de pe toate cele 14 canale,

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. La un lupo din 2001 cand pun contactul trebuie sa imi arate chek enginul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La contact ti se aprind mai toti martorii din bord. Dupa cateva secunde ti se sting cateva din ele,dar cateva raman aprinse pana la cheie, printre care si Check Engine. Daca dai cheie si ti se stinge atunci nu probleme.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Astazi am pus Vag.comul pe ea si mia arata ca am blocata recircularea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oglinzi pliabile electric cum sa nu fie. Au fost puse indeosebi pe variantele mai luxoase, exp VR6. Butonul de reglaj mai are 2 pozitii, cea pt pliat si pt incalzire.

Pt a verifica incalzirea in oglinzi dati putina apa sa inghete pe suprafata si cu motorul pornit apasati dezaburirea lunetei. In cateva secunde, maxim zeci ar trebui sa vedeti cum se dezgheata.

Pt a scoate sticlele, ce sunt prinde se ansamblul ce le misca in niste cleme, strageti de laterale cu 2 surubelnite sau mai bine ceva de plastic. Nu va sfatuiesc sa trageti doar de o parte, exista riscul marit sa spargeti sticla.

 

Legat de epurator, condensul format si neevaporat va cauza pbme. Daca nu se vor face drumuri f scurte nu vor fi pbme.

Nu recomand doar o simpla gaura in gatul de umplere, afecteaza cantitatea vacuumului. Plus, aerul atmosferic intrat prin acea gaurica va cauza formarea de condens si de mazga. Ideal e o gaura, o supapa unisens ce sa deschida doar la presiune mai mare decat opereaza motorul in mod normal si un furtun ce sa duca in filtrul de aer.

Asta e si remediul facut de vw in acest caz.

Pe motoarele BCB s-a pus din fabrica, asadar doritorii pot impurumuta de acolo piesele componente insa repet, daca nu se fac drumuri f scurte, daca motorul a avut timp sa se incalzeasca si se mai fac macar 2-3 Km in plus dupa incalzirea lui completa, nu veti avea pbme.

Desigur, e recomandata si curatirea epuratorului la anumite intervale de timp, spre rusinea mea recunosc ca din 2008 nu am facut-o insa la fel, recunosc ca nu am avut pbme pana acum cu dat uleiu pe la joja datorita recomandarilor expuse mai sus.

 

LE: Inca ceva: puteti observa sanatatea traseului carter f simplu: trageti afara furtunul de la carter ce intra in filtrul de aer si uitati-va in el. Uitati-va apoi si in stutul filtrului de aer, pun pariu ca o sa gasiti spuma acolo.

De aceea, pe langa curatarea epuratorului si a furtunul de legatura cu filtrul de aer e imperios necesar sa curatati si traseul din interiorul filtrului de aer. Acel stud la intrarea in filtru are o sita pt a nu permite corpurilor straine sa intre cumva pe traseu si astfel se poate infunda f usor.

Eu am intalnit cazuri in care a inghetat si s-a format dop de gheata insasi spuna adunata in acel stut la intrarea in filtru.

Deci mare atenti, curatati si verificati tot traseul.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... Revin cu inca o problema... posibil de iarna ! 

Cum toata lumea a inceput munca , am inceput si eu :)) Drumul la munca fiind acoperit cu zapada , am trecut cu brio testul de patinaj artistic . 

In dimineata asta , cand am plecat cu masina la servici , pe drum (la 100km/h) a inceput sa vibreze volanul in ultimul hal . Am tras pe dreapta , am oprit motorul , i-am dat cheie iar ... am ajuns iar la 100km/h aceeasi problema.. Am scazut viteza la 60km si a mers bine.. Colegii de munca mi-au zis ca posibil sa am gheata pe dedesupt , pe langa roata si din cauza aia sa vibreze. Eu nu stiu ce sa cred... credeti ca e mai bine sa o duc in service ? Iar ? Adica e stresant sa circul cu o viteza medie in afara localitatii.... Poate cauza altceva aceasta problema ? (PS : Numai volanu vibreaza , schimbatorul nu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oglinzi pliabile electric cum sa nu fie. Au fost puse indeosebi pe variantele mai luxoase, exp VR6. Butonul de reglaj mai are 2 pozitii, cea pt pliat si pt incalzire.

 

 

Si daca gasesc undeva la dezmembrari oglinzi pliabile electric, in afara de butonul de reglaj mai am nevoie de ceva schibari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bv20GIG probabil problema ta se rezuma la echilibrarea rotilor. Avand in vedere zapada, fie aceasta a intrat la roti si poate ti s-au dezlipit plumbii daca ai jante de aliaj si ai plumbi lipiti pe interiorul jantei, fie ai gheata la roti pe interior si aceasta de asemenea poate dezechilibra rotile, sau varianta nr 3 si asta e probabila, daca cumva ai dat in o groapa mai serioasa poate ai dezechilibrata o roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Ce Reprezinta erorile astea si cum se pot remedia?

Sunday,04,January,2015,18:00:37:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN:    License Plate: FFFF
Mileage: 167220km-103905mi   Repair Order:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 167220km/103905miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       3773  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 45217  
   VCID: 59B96BE6C3B97FD6B3D-4B82

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C57E2328CAB3A7E18B-5198

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 21490306AB69E716BBD-51B6

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW5  01   0006  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 3561C7560FE17BB6775-4B36

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 A
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09   
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00186  
   VCID: 2643101AC247002ECEF-5198

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0A3397844         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3397844       

4 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01176 - Key
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB642B0039E9EE43-517A

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 8407EA9294BB923E30B-4B36

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  

3 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am uitat sa mentionez ca in bord nu am nici un matror aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... Revin cu inca o problema... posibil de iarna ! 

Cum toata lumea a inceput munca , am inceput si eu :)) Drumul la munca fiind acoperit cu zapada , am trecut cu brio testul de patinaj artistic . 

In dimineata asta , cand am plecat cu masina la servici , pe drum (la 100km/h) a inceput sa vibreze volanul in ultimul hal . Am tras pe dreapta , am oprit motorul , i-am dat cheie iar ... am ajuns iar la 100km/h aceeasi problema.. Am scazut viteza la 60km si a mers bine.. Colegii de munca mi-au zis ca posibil sa am gheata pe dedesupt , pe langa roata si din cauza aia sa vibreze. Eu nu stiu ce sa cred... credeti ca e mai bine sa o duc in service ? Iar ? Adica e stresant sa circul cu o viteza medie in afara localitatii.... Poate cauza altceva aceasta problema ? (PS : Numai volanu vibreaza , schimbatorul nu )

 

Testul acela de patinaj artistic ti-a bagat pe jante gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este vorba de 1.6 16v azd. Cand este motorul pornit si sta la relanti, daca apasati pedala de frana rapid de 10-15 ori sau poate mai putin va creste treptat relantiul pana pe la 1100-1200 rpm? Este normal sau am o problema la masina? Am schimbat recent furtunul dintre tulumba de servofrana si admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este vorba de 1.6 16v azd. Cand este motorul pornit si sta la relanti, daca apasati pedala de frana rapid de 10-15 ori sau poate mai putin va creste treptat relantiul pana pe la 1100-1200 rpm? Este normal sau am o problema la masina? Am schimbat recent furtunul dintre tulumba de servofrana si admisie.

Cel putin la mine este normal, de cand am luat masina face asa. si nici o eroare pe vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Vreau sa fac schimbul de ulei si m-am orientat spre Mobil super 3000 X1 5w40 sau Motul xcess 5w40.Ce norma trebuie sa aibe uleiul de motor si imi ajung 4 litri sau 5 litri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Vreau sa fac schimbul de ulei si m-am orientat spre Mobil super 3000 X1 5w40 sau Motul xcess 5w40.Ce norma trebuie sa aibe uleiul de motor si imi ajung 4 litri sau 5 litri?

Norma era 500.02 daca imi amintesc bine. Sper sa nu gresesc. In program zice ca trebuie bagat 3.2 L. Eu intotdeauna cumpar 4 litri si bag undeva la 3.2 si mai adaug apoi pana pe la 3.4 - 3.5 l si ajung cu nivelul la maximum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Vreau sa fac schimbul de ulei si m-am orientat spre Mobil super 3000 X1 5w40 sau Motul xcess 5w40.Ce norma trebuie sa aibe uleiul de motor si imi ajung 4 litri sau 5 litri?

Ai mai multe optiuni, in functie de temperatura exterioara si vechimea motorului.Iti intra 3,2 litri de ulei, nu ii pune mai mult. Arunca o privire aici:

post-141271-0-99442700-1420753203_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul, intra 3,5 litri pana la max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri ! O sa iau 4 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este vorba de 1.6 16v azd. Cand este motorul pornit si sta la relanti, daca apasati pedala de frana rapid de 10-15 ori sau poate mai putin va creste treptat relantiul pana pe la 1100-1200 rpm? Este normal sau am o problema la masina? Am schimbat recent furtunul dintre tulumba de servofrana si admisie.

 

E normal. tulumba de la servofrana are nevoie pt a functiona de vacuum . Tu daca dai pedale ca nebunul, ii iei tot vacuumul si motorul se tureaza pt a compensa lipsa acestuia. Scrie si in carte, in timp ce se franeaza nu se fac pedale (nu se pompeaza). De Daca vrei sa fii sigur ca sistemul de franare are suficienta presiune, sunt de ajuns 4-5 pedale. Dar intr-un sistem etanj, fara pierderi, nu e necesara operatia.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbul de ulei cat timp trebuie sa las sa se scurga uleiul complet?Cineva mi-a zis ca ar trebui sa astept undeva la 6 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne fereste , intr-o ora maxim se schimba si uleiul si filtrele toate

Doamne fereste , intr-o ora maxim se schimba si uleiul si filtrele toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai de ce , daca te ajuta uite o poza cu normele din manualul masinii mele , azd din 2001.

Ultimele 2 de jos .

post-99184-0-31798500-1420832801_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!