Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salutari, cineva cu vag com si cu motor azd imi poate spune si mie valorile de pe  01-engine---adaptation-10-- channel 001 pana la channel 014. Am nevoie de valorile de pe toate cele 14 canale,

 

Multumesc anticipat.

 

Va rog frumos. Am schimbat valorile pe acolo si nu mai stiu exact care erau... Am incercat canalul 00 resetare din fabrica, dar nu se schimba nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata , am reusit sa rezolv in dimineata asta , cu ajutorul unui coleg foarte amabil de pe forum am reusit sa adaptez clapeta , apoi egr , mai ramasese epc -ul aprins am sters si eroarea asta si gata a pornit merge si mai bine dupa curatare , sper doar sa nu mai apara , s-a aprin check engine de la egr excesive flow insa oarecum asteptat dupa cat a bolborosit masina zilele astea plus ca am turat-o putin , chiar si cu eroarearea asta masina merge f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Ieri cand am coborat sa pornesc masina , la scurt timp dupa ce m-am chinuit putin sa ies din curte deoarece e locul f ingust mi s-a aprins martoru EPC aprins in bord si a inceput sa se tureze singura pe la 1300-1400 de turatii ca si cum clapeta de acceleratie nu ar fi fost adaptata.Am oprit motorul, am dat jos capacul motorului si i-am dat putin cu spray de contacte la mufa care leaga clapeta de acceleratie.Am repornito si totul a fost normal , mi-a disparut martorul EPC si am mers cu masina cam 70 de km fara probleme.Sa incep sa ma gandesc la o clapeta de acceleratie noua, o fi pe duca cea veche?Mentionez ca am curatat si adaptat clapeta de acceleratie in vara...

Va multumesc!Sarbatori fericite AZD-isti!  :icon_rendeer: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o schimbi doar daca iti da eroare corpul clapetei nu in orice conditii , eventual o mai cureti cu mare atentie si apoi o adaptezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Acum vin de la masina .Am tinut-o pornita 20 de minute cu,clima reglata la 24 de grade atat pe Economic cat si pe Auto ,iar din ventiloaratoare data la maxim.Am tinut-o si sa imi bage aer cald numai pe la parbriz si degeaba are draci pe ea parbrizul este aburit in draci ,usa de la sofer este dezaburita,celelalte geamuri sunt pline de aur cu exceptia lunetei.La picioare nu vrea sa-mi bage deloc cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca iti zic , poate ai facut asta dar totusi te intreb , ai apasat butonul de dezaburire , lasa clima pe max pe auto asa este mai eficienta si dupa dezaburire dai pe econ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Ambele butoane de dezaburire sunt apasate atat cel de la clima cat si cel de la luneta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal aerul mai rece ajuta la dezaburire , daca cumva sunt apasate pozitiile pentru aer la picioare sau catre pasager nu va mai funciona la fel de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Aseara cand am venit cu rabla mea de la munca in mers nu a vrut deloc sa dezabureasca.Cand am ajuns acasa am lasata dor sa mearga cu clima reglata sa bage caldura plus dezaburire numai pe parbriz si a inceput sa dezabureasca si parbrizul.IN fata blocului aveam parbrizul dezaburit,geamurile de la usile din fata si luneta.GEamurile de usile spate erau in continuare aburite.


Si tot aseara cat am tinuto pornita in fata blocului a inceput sa imi bage caldura si la picioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Eu am si grila asta rupta o avea treaba cu dezaburirea?post-142248-0-09715500-1419759881_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,am gasit solutia la problema mea postata in pagina anterioara.

Am scos toata benzina de la lukoil si am pus mol 98,Masina si-a revenit,insa a ramas check engine-ul aprins.Cel mai posibil a ramas miss fire pe cilindri.

Apropo.la 10 litri de benzina scosi cca 50 g de apa.ma indoiesc ca ar fi fost condens din rezervor.

Drumuri bune!

@dragomiricacristinel 

Nu se aude prin bord cum ar fi aer in calorifere,un bolborosit?

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fitreaza bine benzina scoasa baga un aditiv in ea, sau amesteca cu una de 98 sa o recuperezi, problema ta a fost de la apa din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si grila asta rupta o avea treaba cu dezaburirea?attachicon.gif10391431_751574008256809_789363806234464132_n.jpg

 In zona respectiva este filtrul de polen si daca este rupta grila , ai sanse

maxime sa ajunga apa in instalatie de climatizare.

 

 In acest caz nu trebuie sa te mire umiditatea exagerata din habitaclu.

 

Rezolva problema , altfel strici si aeroterma cu siguranta .

 

 

Modificat de alex61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Nu se aude nici un sunet nimic inafara de cel al climei


Acum am verificat filtrul de polen si este perfect uscat nici o urma de apa nu este pe acolo.De unde se termina ruptura  mai este ceva loc pana la filtrul de polen.
problema aceea o sa o rezolv in momentul knd o sa gasesc grila sa arate bine la dezmembrari,pana acum nu am gasit-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Sunt nou pe aici si sper sa ma integrez rapid....Am si eu aceiasi problema cu dezaburirea geamurilor, am incercat foarte multe variante, pe AUTO, pe ECO, pe rece, pe cald si tot nu se dezabureste complet. Nu era asa, acum ceva timp functiona si inca foarte bine. De ceva timp masina sta mai mult si doar pe week-end o mai misc.

Oare sa aiba legatura?

Am filtrele schimbate, cel de polen l-am "scuturat" putin dar era ok.

Ceva sfaturi? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer , mie geamurile laterale si parbrizul mi se dezaburesc repede fara nicio problema , luneta putin mai greu , iar lateralele din spate sincer nici nu ma deranjeaza si am si folie pe toate geamurile , mi-e greu sa cred ca , daca faceti un drum de o ora macar nu se dezaburesc , eu am climatronic si asa fac , 23 sau 24 de grade , dezaburirea pornita la max pe auto , fara sa apas pe aer spre pasager sau picioare , alea nu le apasati cand doriti o dezaburire rapida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul mi se dezabureste cel mai greu, in spate nu ma deranjeaza iar cele laterale fata putintel mai greu se misca si ele.

Fara sa apas pe aer spre pasager sau la picioare, la fel pun clima pe auto la 24-25 grade.

Probabil daca as face un drum mai lung s-ar rezolva insa deocamdata ma plimb doar local....

In fine, mai incerc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am vrut sa pornesc masina si nu a vrut la prima cheie,la a 2 a cheie a luat-o la sfert.Masina nu a mai fost pornita de Duminica si a fost tinuta in garaj la caldura.Azi e prima oara cand mia facut figura asta sa nu o ia la prima cheie.Pompa de benzina se aude cand deschid usa si cand pun contactul,poate o sa spuneti ca nu  am asteptat  cand am pus contactul sa se opreasca bazaitul,am asteptat si nu a vrut sa o ia din prima..Filtrul e schimbat nu are 500 km,niciun bec aprins,rezervorul e jumatate cu benzina,incepe sa ma lase pompa de benzina?de aici o fi problema ca se taie gazul cateva secunde si nu mai urca in ture?

 

Dupa  sarbatori fac si motorul ca papa ulei si mai scoate fum albastrui dar nu mereu,de ex azi nu a scos nimic,am si accelerat-o usor si nu a scos nimic..Dar cam papa ulei,pana acum iam bagat vreo 500 600 ml si nu am 500 de km facuti de cand i-am schimbat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu

Cred că ar fi bine să verifici şi debitul/presiunea pompei de combustibil la cald. Este o verificare simplă şi elimini o cauză posibilă înainte de a te apuca să faci modificări mai costisitoare la maşină.

Păi eu ţi-am sugerat ceva acum vreo săptămână :)

Nu vreau să te bat la cap, dar mai poţi verifica ceva: scoţi o bujie şi te uiţi la aspectul ei: dacă electrozii sunt albicioşi atunci ai amestec sărac, deci prea puţină benzină. Aruncă un ochi pe aici

Nu este greu să verifici debitul (să-l verifici şi la rece şi la cald), iar dacă faci rost de un manometru o să fie mai completă verificare

verificare debit.pdf

verificare presiune.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile vechi pe care le-am dat jos erau albicioase si pline de calamina,nu erau nerge sau afumate,asa cum ai spus u,dar aveam probleme la sondele lambda si acm am remediat problema,o sa le desfac si pe astea noi sa vad cum arata..Ms pt sfaturi !!

 

Acum am observat ca daca pun contactul astept pana se sting martorii fara sa se opreasca bazaitul pompei o ia la sfert,daca pun din nou contactul se sting martorii si mai astept pana se apreste si bazaitul pompei invarte ceva mai mult si parca se balbaie  2 sec apoi isi revine asta fiind cu motorul cald.Cred ca de acum inainte asa fac ai dau cheie imediat dupa ce se sting martorii..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la tine dar la mine bazaitul pompei se aude cand deschid portiera sofer si pana ma asez pe scaun se termina.Cand pun contactul si descchid motorul nu am nici un fel de bazait.Din cate stiu pompa de benzina se dezamorseaza(bazait) cand deschizi portiera sofer dupa ce masina a fost incuiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI la mn bazaie cand deschid portiera si cand pun contactul,dar daca astept pana se opreste bazaitul poreste mai greu sau daca sta mai multe zile posibil la a 2 a cheie doar daca astept pana se opreste bazaitul cand pun contactul.Dupa ce a pornit masina nu se mai aude nimic..Sapt trecuta am dat pompa de benzina jos sa vad daca e mizerie cv pe sita,erau toate impecabile,nu aveam ce sa curat..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu niciodata sau ma rog, poate fara intentie am asteptat pana termina de bazait. De regula dupa ce se sting martorii dau cheie. Nu are rost sa asteptati mai mult de atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa patesc eu,daca astept sa se stinga martorii o ia la sfert,daca stau pana se opreste si bazaitul invarte mai mult si o da in balbaiala 2-3 sec apoi revine la normal..Zic sa nu pateasca cv pompa daca nu astept pana se opreste bazaitul..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!