Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

cum adica gauri ? la teava de esapament ?

oricum la mine face galagie la orice viteza/treapta ..

nu pot sa spun ca este foarte deranajant ... dar in mod sigur este din cauza benzinei

cu cea de 95 abia auzeam motorul, cu cea de 99+ aprope s-a dublat nivelul de zgomot dar asa cum am mai zis trage motorul mult mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de 95 nu are legatura cu zgomotul motorului, si dupa cum zicea si xxnelu mai sus, o cifra octanica mai mica produce detonatii mai multe decat una cu CO mai mare. Circuitul evacuarii poate avea gauri datorate ruginei sau loviturilor , mai ales in zona racordului flexibil de langa baia de ulei, pe mine nu m-ar mira deloc la cate hartoape avem in tara asta cu drumuri de cacao ca sa nu zic altfel.

La mine nu-i nicio diferenta la zgomot intre 95 si 99, nu stiu ce vi se pare voua, dar ma rog.

Tineti totusi cont ca e un motor in 16 valve, la care admisia puternicade aer produce acel zgomot, normal de altfel. Avem totusi un motor de 1.6 litrii nu unul de 50 cmc ca la scooter...Plus ca nici izolatia fonica nu este una prea generoasa. Mergeti cu un bmw de 2 litrii diesel (valabil si ptr motoarele mai mari) si n-o sa auziti in habitaclu zgomot nici la 200 km/h, vorbesc din experienta nu din auzite.

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda si amea este cam zgomotoasa nu stiu de ce,cert este ca ca a mea nu este antifonata deloc capota si locul acela intre motor si habitaclu este tabla goala la relantiu se aude aiurea dar in mers nu ma pot plange.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat dimineata ca atunci cand e mai frig imi porneste cam greu, motorul se chinuie un pic, adica trebuie sa tin contactul mai mult. azi dimineata cand sa pornesc, erau 18 grade afara, masina a pornit si imediat a murit motorul. la urmatoarea cheie a pornit normal! ce o fi? am schimbat bateria. bujiile sunt schimbate cam acum 2 ani sau mai putin, au cam 20 mii km! ce ar putea fi? nu mi sa mai intamplat asta pina acum, nici iarna, cand pornea perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumping, aceleasi simptome le-am avut si eu la masina din semnatura, iar dupa ce am curatat clapeta de acceleratie nu am mai avut problema asta. Cred ca era din cauza jegului de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil, dar eu nu am observat variatii ale turometrului la relanti! astea stiu ca apar de la clapeta necuratata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am si eu o bora 1.6 16V motor AZD si vreau sa stiu daca motorul este sensibil la benzina deoarece maisna "da in nas" la mers constant 50-60 Km/h din ce in ce mai des , dupa care normal apare martorul de gaze !

Mentionez ca nu este nici o schimbare in comportamentul motorului dupa eveniment. Dupa aprox 15 min in care motorul este oprit dispare si martorul din bord .

Alimentez numai de la OMV

Am 120000 km iar acum am 10000 Km dupa ultima revizie ( ulei + toate filtrele + bujii + 2 bobine inductie )

Pot merge cu uleiul Castrol Magnetic 5w40 14000 Km ? Schimb la turatii normale si nici la drum extraurban nu depasesc 130-140 Km/h

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste CO min 98, recomand un 99+ de la petrom, ca e mai ieftin, vezi daca se mai aprinde martorul din bord, dupa care un alto 101, e mai scump dar macar fa niste teste. eu la motorul meu folosesc 99+ si alto 101 si nu mi se aprinde martorul din bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste CO min 98, recomand un 99+ de la petrom, ca e mai ieftin, vezi daca se mai aprinde martorul din bord, dupa care un alto 101, e mai scump dar macar fa niste teste. eu la motorul meu folosesc 99+ si alto 101 si nu mi se aprinde martorul din bord!

Deci parerea ta este ca benzina este principala cauza !

Crezi ca se impune si un aditiv ?

Astept si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incerca aditiv, incearca cu benzina mai intai, apoi fa o scanare cu vagcomul daca tot ramane martorul aprins, si vezi ce eroare iti da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un golf 4 1.6 16v AZD.am inlocuit racordul flexibil.am dat jos toata evacuarea de la saxofon.si am scos si mufa de la sonda lambda.dupa ce am ansamblat la loc am mers cu masina circa 1 km si apoi la ralantiu sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca.am pornito la vale dar nu sta la relanti.am gresit eu ceva ,sau vreun senzor ceva sa defectat? va rog ajutatima.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva becuri aprinse in bord cand merge motorul? Scoate fum negru? Fa o scanare inainte de toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un golf 4 1.6 16v AZD.am inlocuit racordul flexibil.am dat jos toata evacuarea de la saxofon.si am scos si mufa de la sonda lambda.dupa ce am ansamblat la loc am mers cu masina circa 1 km si apoi la ralantiu sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca.am pornito la vale dar nu sta la relanti.am gresit eu ceva ,sau vreun senzor ceva sa defectat? va rog ajutatima.multumesc

Am schimbat si eu acelasi lucru acum 2 zile .

Mecanicul a taiat doar racordul dupa care a pus pe cel nou si l-a sudat in argon . Acum toarce ca inainte ^_^

Piesa cu tot cu manopera 180 ron si a durat aprox 20 min. Mentionez ca nu a dat jos nimic .

Pune-o la test...apoi stii ce ai de facut !

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un Golf 4 motor azd 1.6 16v ... din 2001 si am si eu o intrebare ..stie careva codurile de vag-com pentru adaptarea clapetei de acceleratie si a egr'ului? deoarece am mai incercat si nu am reusit...vreau sa fac aceste adaptari deoarece oscileaza relantiul.. si le'am curatat..va rog frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR:

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes:

For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms aurelian ..dar la egr nu imi apare decat adap ok ...de fiecare data si u cred ca a facut ceva ca nu sa auzit nimic si nici la clapeta de acceleratie..trebuie sa se auda ceva??

si mai am o problema ..motorul imi sta subturat..este vreo setare pentru a regla turatia/? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata a cumparat azi un Golf 4 1.6 16v.

Este fabricat in 2000. Vreau sa stiu ce Euro este.

El a platit doar avans, si urmeaza sa o ridice luni, pentru ca nu a avut cine sa-i faca actele.

El mi-a zis ca scrie D4 pe brief. Opelul care il avem in familie a fost Euro 3 D4 si a iesit Euro 4 la inmatriculare.

Asta este masina:

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=1

Modificat de serum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca la mers mai mult timp cu viteze ridicate (peste 150km/h) apare un tacanit la motor, zgomotul persistand chiar daca reduc viteza. dispare numai dupa ce opresc motorul si il las mai mult timp sa se raceasca (15-20 min). de la ce apare tacanitul respectiv? cumva cureaua de la accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata a cumparat azi un Golf 4 1.6 16v.

Este fabricat in 2000. Vreau sa stiu ce Euro este.

Tot ce e 16V la motoarele de Golf 4 sunt Euro 4. Singurele euro 2 sunt 1.6 8V si cele diesel pana in 2003 sau 2004. Mari sanse sa ai codul de motor AZD si ala e euro 4 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate putin off topic dar am si eu o nelamurire: cum aflu daca am ESC/ESP la masina din semnatura?

detin aceasta masina de 4 luni si nici fostul proprietar nu a stiut exact sa-mi confirme

motorul este tip AZD

PS. - cred ca am varianta de echipare Basis sau cel mult Comfort Line, 4 airbag-uri, oglinzi si geamuri electrice, geamurile se inchid/ridica singure

totusi masina are data de livrare catre primul proprietar pe 29.12.2000 adica cu 2 zile inainte de revelion (ce fericire pe vechiul proprietar ;) )

teoretic din Din 05/01 s-a adaugat si Suport de pahare dar totusi si a mea are suport de pahare in fata la bord si in spate la scrumiera, deci ... si la faza cu ESP-ul nu sunt foarte sigur si de asta va intreb

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai buton pe care scrie esp langa butonul de avarii ai si esp, n-ai buton, n-ai esp :huh: simplu ca buna ziua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa aibe si pus la pacaleala, daca ai si apesi pe el trebuie sa se aprinda martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate putin off topic dar am si eu o nelamurire: cum aflu daca am ESC/ESP la masina din semnatura?

dupa buton :somnmare:

post-67184-1282995520_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!