Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

dragomiricacristinel

Am sachimbato ,iam pus alta noua ma costat 43 de lei piesa iar ca timp a durat de la ora 11:00 pana la 15 ca a trebuit sa dea admisia jos ca sa aiba loc sa puna acea teava care era sub admise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai gasit cauza,eu cu a mea tot nu iam dat de cap,aceleasi simptome cand trage cand se plafoneaza,mai am catalizatorul,pompa de benzina,senzorul de la axa cu came si senzorul de la vilbrochen in rest pe toate le.am verificat.In bord nu am nicio eroare,pe tester nu imi gaseste nimic toate ok.motorul merge rotund,porneste la prima cheie.Parca as avea ceva infundat cateva secunde apoi isi da drumul,apoi iar o infraneaza cv,isi da drumul si merge bne..Am obs ca se manifesta din ce in ce mai des cand apas pedala,chiar daca e la podea sau la jumatate tot asa face,parca nu ar avea pe unde sa iasa gazele si o inneaca si nu vrea sa mai urce in ture..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de la axa si arbore apar pe tester. Pompa de benzina nu da cat trebuie sau e ceva la regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Ieri iam pus la masina 5 litri de antigel cu tot cu apa distilata si mi ia papat pe toti.Astazi iam mai pus 1 litru de antigel concentrat.O mai fi nevoie de antigel?

Va intreb pentru ca nu mai stiu atunci cand iam schimbat distributia cat am pus.

IERI AM DAT TOATA ADMISIA DE PE EA CA sa-mi schimbe mecanicul teava care era fisurata dupa cum am spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinelDaca nu ai de desupt nici o pata stai linistit dar daca vezi ca si maine trebuie sa adaugi antigel si de desupt(sub masina) nu sunt pete atunci trebuie sa te ingrijoresti pt ca este posibil sa intre in contact cu uleiul.Verifica si uleiul daca vezi ca este mai mult ca ieri atunci stii ca chiulasa este fisurata.

 

 

 

 

FaKyRu Nu este usor sa descoperi ce are pot fii multe cauze.Filtru benzina,garniturile la regulatorul de presiune,masa si ma refer la toate vezi ca sunt 3 fire masa sub plasticul de la stergatoare sub sau langa baterie etc.Ne avand nici o eroare pe test atunci trebuie sa te gandesti ce alte lucruri pot influenta la acceleratie de asta spun ca pot fii si contacturi inperfecte chiar si bateria care nu este stansa bine.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e schimbat,bornele la baterie sunt stranse,tabloul de deasupra bateriei sunt stranse si intacte fara urma de rugina sau oxidate,la regulator am umblat si era totul perfect fara mizerie,oringurile perfecte,mai am sa verific unde mi.ai spus u.In rest sunt ok toate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu masina iam schimbat bujiile de curand bosh si cand se incalzeste motoru incepe sa trepideze...pe testar mia dat eroare cilindru 1 cand incepe sa trepideze si scoti mufa de la injector 1 lucreaza prea putin....daca o acelerez isi revine la loc...ajutatima si pe mn cu un sfat

Modificat de Cr3itoSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Peste cateva zile pot sa vad daca mai curge antigel pentru ca acum se mai prelinge de pe motor cand mia scos furtunele.

Astazi de dimineata iam mai pus 1 litru de antigel in vas plus jumate de litru de apa distilata ,mai mult nu mai aveam unde.

Acum 5 min iam verificat nivelul,chiar daca e motorul cald si este 3 sferturi nivelul in vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr3itoSS eu zic sa verifici bobina de la cilindrul 1 si bujia,apoi te apuci de injectoare si de altele mai complicate,e posibil sa fie pe duca bobina.Incearca sa inversezi bobinele,o pui pe cea buna de la cil 2 la cil 1 si pe cea de la cil 1 la cil 2,apoi pune testerul si vezi daca eroarea sa mutat la cilindrul 2.daca e asa inseamna ca e bobina moarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu sunt Cr3itoSS ce l cu problema cu cilindru.......mia facut ce i de la service si chestia astaa si tot asa face lea mutat intre ele si la fel...am fost ieri de am facut o curatare la injectoare .... merge mai bn unpik da tot asa face..si nam nici un martor aprins in bord


si mai e o problema dimineata cand o pornesc dupa un minut mi se opreste motoru porma o pornesc si merge am fost la atatea service si nu stie nimeni ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar atat trepideaza?trage bine?intrerupe in sarcina?ai scapat de eroarea de pe cil1?mai detaliaza putin ce simptome are masina..daca ti se opreste sa nu fie cv pe la alimentare gen pompa de benzina,filtrul a mai fost schimbat?ai curatat clapeta de acceleratie?la egr ai umblat?Si acestea pot influenta negativ mersul motorului..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat trepideaza ,,de tras trage foarte bn in sarcina nu intrerupe deloc eroarea a ramas ,iam schimbat toate filtrele aku o sapt 


se aude balbait la esapament ca si cum ar fi o supapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ma gandesc sa nu ai tampoanele de la motor duse sau chiar rupte,sa le verifici..

Relantiul cum sta oscileaza?verifica ce ti.am enumerat mai sus si apoi ne spui daca sa mai imbunatatit problema..

Ce benzina folosesti?poate fi si din benzina mai are apa si din cauza aia poate sa se auda acel balbait..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incepe ia sa balbaie oscileaza intre 670 si 700 asa imi arata pe testar


o acelerezi isi revine...chiar numi dau seama ce sa aive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba benzina si curata clapeta de acceleratie,egr.ul si apoi adaptare pe tester..Se curata usor cu spray de carburatoare,eu am curatat.o cu benzina si o punsula mica si a iesit bec..(clapeta de aceleratie)

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt topic-uri de curatare a clapetei si a egr.ului,vei gasi toate instructiunile..A mea cand ai dau talpa se plafoneaza cateva sec ,pierde din putere,apoi isi revine trage dar nu pt mult timp..Eu zic ca e catalizatorul partial infindat,am mers si mai turata,tot degeaba..In rest porneste bn,nu intrerupe,merge rotund..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la filtru de aer are un termostat ...adica cand o acelerezi termostatu asta deschide ca intre aer rece si probabil numai functioneaza ....io lam dat jos si iam deschis clapeta cam trei sferturi aku cum apas unpik imediat se acelereaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu termostatul,dar nu stiam ce rol avea,o sa incerc cum mi.ai spus..Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfert sa deschizi clapeta....am gresit io cand am scris trei sferturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Vad ca nivelul de antigel e in regula ,miau intrat in ea 6.5L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Cea mai pare greseala sa umbli manual la clapeta ca risti sa o dai draqu de tot .Daca ai de dat dupaia 900 de lei pe una noua fa cum tia spus el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac in asa fel sa nu o stric,Mai bn scot carcasa de deasupra motorului si fac o proba sa vad daca se imbunatateste cv..Pai u crezi ca arunc banii asa pe niste plasticuri,romanul e inventiv si gaseste o solutie mai ieftina..Incerc sa merg fara carcasa daca se imbunatateste o anulez si o las numai pe rece..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel termostat de care vorbiti, e de fapt un bimetal, actioneaza o clapeta aflata in interiorul capacului filtrului de aer (cel de pe motor) si asigura o temperatura sa zic optima a aerului din admisie in functie de anotimp. Astfel, vara va comuta sa traga aer din compartimentul motor, prin orificiul ce se vede in lateralul carcasei, in timp ce iarna, va comuta sa traga aer din galeri a de evacuare prin acel gat ce se prinde de capacul din metal a galeriei. Nu va inchiputi acum ca acel bimetal se intinde/contracta asa de repede, el are o anumita temepratura, de regula apropiata de ce e acum in care comuta acea clapeta de pe inchis pe deschis is invers.

In cazul in care acel bimetal nu mai functioneaza, clapeta ramane fie pe deschis, fie pe inchis, stfel incat daca vara ramane blocata sa traga aer din galeria de evacuare, motorul va fi foarte lesinat insa nicidecum nu va merge in suturi sau chestii dinastea.

Iarna, daca va trage aer din comp motor, se va incalzi mai greu.

Acel bimetal din pacate la noi nu l-am vazut de cumparat, tot pe forum cineva l-a gasit de cumparat pe ebay la sub 10 euro, ca piesa de schimb nu exista, reprezentanta vinde tot capacul cu totul la un pret exorbitant de aprox 8-900 lei.

 

Dar, se poate comuta manual si facut un sistem manual, sa il comutati voi primavara pe aer din comp motor, toamna tarziu pe aer din galerie.

 

Repet, nefunctionalitatea acelei clapete nu cauzeaza plafonari de genul sa nu mia traga motorul deloc, da o usoara lesinare motorului, insa nu ceva de speriat. Insa nicidecum iarna, ci vara pe canicula.

 

Si cu asta cred ca inchei posturile mele pana dupa Craciun, va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi voua.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru viitoarele intrebari pe care le pun , poate au postat si altii in paginile anterioare , dar sunt multe pagini de citit si sincer sa fiu sunt umpic cam lenes. 

Detin un Golf 4 1.6 16v din 2001. Masina am cumparat-o recent (prin noiembrie ) am schimbat cate ceva la ea , dar azi am dat peste o problema cam mare. 

Stiti banuiesc martorul din bord "abgas werkstatt " . Cand am dus masina in service mi-a resetat bordul , am trecut RAR- ul cu brio , si dupa mi-a aparut iar. .. toate bune si frumoase pana astazi . Am urcat in Poiana Brasov cu un consum de 9.1 L/100 . La coborare am simtit ca masina nu prea mai trage , si cand am turat-o simteam cum trepida. Martorul din bord "abgas werkstatt" care era mereu aprins , a inceput sa palpaie insistent . Normal ca m-am panicat putin , am tras in prima parcare gasita libera , am oprit motorul , am lasat masina oprita aproape 1h .. timp in care cautam raspunsuri despre eroare. Drumul spre casa (10 minute normal... am facut in 30min..) cum calcam acceleratia si trecea peste 2000 simteam si la acceleratie pana in volan cum trepida.... Acum vine intrebarea .. Ce credeti ca este ? E ceva ce ma poate sapa de bani ? (o intrebare banala ) . Daca resetez bordul o sa trepideze la fel ? 

Astept raspuns .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!